Recent developerii �A Bard�s Tale� au sustinut un eveniment de preview pentru noul lor joc, un crime simulator numit Hei$t. Prezentarea s-a axat pe feature-urile majore ale jocului, dezvoltatorul anuntand si coordonatele spatio-temporale ale jocului: anii �60 in tulburatul San Francisco. Intri in actiune in pielea lui Johnny Sutton, un individ al carui tata a fost macelarit intr-o tentativa de jefuire care nu a decurs conform planului. Stiind bine ca aschia nu sare departe de copac, il regasim pe Johnny, proaspat iesit din inchisoare, planuind o serie de spargeri bine elaborate raspandite prin tot San Francisco-ul. Nu poti face toate astea de unul singur, asa ca te simti nevoit sa iti strangi o gasca formata din cei mai buni criminali din oras care sa te ajute: un specialist in spart seifuri, un sofer pregatit sa te scape de orice posibila urmarire, un �terminator� gata oricand sa isi foloseasca forta bruta si un spion care iti va oferi toate informatiile necesare pentru tintele care le ai in plan.
E usor sa aranjezi o spargere, datorita interfetei simple si intuitive. Coechipierii sunt destul de inteligenti pentru a-si face treaba si singuri. Daca vreunul din coechipieri neutralizeaza vreo garda si ti-a placut cum a facut-o, il poti incuraja verbal. In partea opusa, daca nu iti place cum a facut o anumita actiune il poti lovi in cap spunandu-i sa nu mai repete acel lucru. Toate aceste decizii sunt foarte importante in succesul unei misiuni.
Momentan, sistemul de comunicare se face prin intermediul butoanelor, dar developerii au promis implementarea unui sistem cu control vocal. Astfel, folosind un microfon clasic vei putea sa iti inregistrezi anumite expresii pentru situatii diferite, ca apoi sa le folosesti in joc pentru a da comenzi.
Intre misiuni, ai un oras intreg de explorat, cat si abilitatea de a indeplini unele taskuri ce te vor ajuta ulterior. O alta latura a muncii tale este de a-ti creste reputatia in lumea interlopa, toate astea pentru a-ti imbunatati echipamentul, a-ti creste skill-urile, a-ti atrage aliati, etc.
Dupa prezentare, intrebari referitoare la dimensiunile orasului cat si referitoare la sistemul multiplayer au ramas fara raspuns, lasand nesigura longevitatea pe care jocul o va oferi dupa lansare.
Avand in vedere ca nivelul de dezvoltare este abia in jurul valorii de 30%, inca mai este foarte mult de munca la Hei$t. Inca mai sunt multe de vazut: planingul, evadarile, elementele de free-roaming, dar cu siguranta toate astea vor devein publice inainte de data lansarii oficiale prognozata in Q4 din 2008.
Publisher: Codemasters
Developer: InXile
Genre: Modern Action Adventure
Release Date: Oct 21, 2008
Bookmarks