Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 132 of 903 FirstFirst ... 32 82 122 130 131 132 133 134 142 182 232 632 ... LastLast
Results 2,621 to 2,640 of 18053

Thread: Clubul PlayStation 4

  1. #2621 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by poiuyt View Post
    asaaa, on topic : pe mine ma incanta ideea aia cu 5-35 de grade ca temperatura de lucru la ps4
    Acolo cineva a mancat bine de tot niste rahat... Poate a vrut sa spuna 5-35 grade peste temperatura ambianta. Altfel, doar cu racire pe aer, ar contrazice legile fizicii (ale termodinamicii in special). E imposibil sa ai 30 de grade in camera si PS4 sa stea la 5 grade, cu o racire conventionala (fara freon, azot lichid, etc.). Daca ar fi asa, ne-am cumpara toti PS4 in loc de frigider si aer conditionat Nu mai credeti si voi orice cititi...

  2. #2622 SP
    Senior Member AndRewqp's Avatar
    oricum acolo sunt specificatile SDK, care este cat o unitate de pc si probabil are alt sistem de racire, PS4 este mult mai mic si compact ca SDK si mai mult ca sigur o sa aibe temepraturi mai mari

  3. #2623 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by erik95 View Post
    Tegra 4 poate rula in 4K filme si Tetris. Sa fim seriosi la 74-75 Gflops este departe chiar si de PS3/X360, ce sa mai vorbim de Titan si alte GPUuri de top din prezent. Iar preturile aberante nu cred ca sunt din vina MS. Nu e nevoie de super configuratii pentru a rula Windows, am vazut PCuri destul de vechi (6-7 ani) ruland Windows 7/8. Preturile aberante sunt impuse de Intel si Nvidia, sau de incapacitatea celor de la AMD de a lansa produse competitive pe toate segmentele de piata.
    Din pacate tu esti genul care e indoctrinat... e greu sa-ti explic ceva ce oricum nu ai dori sa intelegi. Poate te ajuta postul asta: http://www.consolegames.ro/forum/f17...g/#post1004264.

  4. #2624 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    Warframe Will Support Cross-Platform Play Between PS4, PC

    [Creative Director Steve Sinclair] told Sony at the show that he wanted Warframe to be updated every week or two weeks, and that players would be able to team up with PC users using cross-platform. They agreed no questions asked. It surprised Sinclair as he initially feared there would be many political hurdles blocking his team’s ambition, particularly when cross-play was concerned. It was a non-issue for Sony.

    The team has also added in options for PS4 gamers to make use of either controllers or a keyboard and mouse, so all is fair in love and console wars.
    Foarte bine .
    Si geniala ideea sa poata folosi mouse/tastatura.

  5. #2625 SP
    Senior Member poiuyt's Avatar
    Cum sa fie geniala..astia vor sa fac pc din consola , ce sa mai.

    cumparati consola , ca sa o puneti la dreapta pc-ului

    ---------- Post added 17-07-2013 at 08:37 ----------

    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    Acolo cineva a mancat bine de tot niste rahat... Poate a vrut sa spuna 5-35 grade peste temperatura ambianta. Altfel, doar cu racire pe aer, ar contrazice legile fizicii (ale termodinamicii in special). E imposibil sa ai 30 de grade in camera si PS4 sa stea la 5 grade, cu o racire conventionala (fara freon, azot lichid, etc.). Daca ar fi asa, ne-am cumpara toti PS4 in loc de frigider si aer conditionat Nu mai credeti si voi orice cititi...
    pai atunci poate vor sa zica ca masinaria nu lucreaza sub 5 grade (in camera) si peste 35 ( in camera) )

  6. #2626 SP
    Member Caponescu's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    Din pacate tu esti genul care e indoctrinat... e greu sa-ti explic ceva ce oricum nu ai dori sa intelegi. Poate te ajuta postul asta: http://www.consolegames.ro/forum/f17...g/#post1004264.
    Stai putin ca nu inteleg, daca cineva are o opinie diferita de a ta si o prezinta cu argumente acum este indoctrinat? La fel pot spune si eu depre tine referitor la fanatismul tau fata de "revolutionara" firma Apple, care nu face decat sa ofere produse similare dar cu preturi exagerate.

  7. #2627 SP
    Senior Member Enthroll's Avatar
    Quote Originally Posted by Caponescu View Post
    Stai putin ca nu inteleg, daca cineva are o opinie diferita de a ta si o prezinta cu argumente acum este indoctrinat? La fel pot spune si eu depre tine referitor la fanatismul tau fata de "revolutionara" firma Apple, care nu face decat sa ofere produse similare dar cu preturi exagerate.
    Pai cred ca el vrea sa spuna ca DirectX tine development-ul 4K (si altele mai mari) in lesa, si asta se intampla doar pentru ca nVidia si AMD se supun "legii" M$. Asta inseamna: de ce sa faci posibil 4K pe hardware ieftin si eficient cand poti face bani vanzand baliverne de genul "you need 1000 Eur GPU to run 4K."

  8. #2628 SP
    Senior Member Dj Mo's Avatar
    Cum adica se supun? Ei nu vor sa scoata cpu si gpu pe banda si cu capabilitati mai ridicate pe care apoi sa le si vanda? Ei de fapt sunt chinuiti de politica MS si al lor DirectX si sarmanii tot scot altele noi. Nu nu, ei vor doar sa vanda un procesor si gata, sa traiasca din vanzarea aluia. Pfff. V-am spus eu, o sa ajungeti sa spuneti ca MS este de vina pentru incalzirea globala, datorita problemelor de overheating de la xbox 360.

    Parerea mea... sunt mana in mana, nicidecum supusi.

  9. #2629 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by Caponescu View Post
    Stai putin ca nu inteleg, daca cineva are o opinie diferita de a ta si o prezinta cu argumente acum este indoctrinat? La fel pot spune si eu depre tine referitor la fanatismul tau fata de "revolutionara" firma Apple, care nu face decat sa ofere produse similare dar cu preturi exagerate.
    erik95 are cateva idei dar fixe (cateodata ma si intreb daca asa e el sau doar asa posteaza, just for the fun of it). Pentru mine, cineva care nu este open-minded si care la fiecare idee noua vine si spune "nu se poate, ca asa zice firma X", este o persoana indoctrinata. Cat despre "fanatismul" meu legat de Apple, ma tem ca n-ai inteles nimic. Nici macar nu detin un Mac sau MacBook (acum scriu de pe un PC)... dar asta nu inseamna ca trebuie sa fiu orb si sa nu vad cat de mult s-au ridicat in ultimii ani. Anyway, suntem off-topic. Dar macar eu pot spune clar ca nu sunt nici orb nici indoctrinat. Can you?
    Quote Originally Posted by Enthroll View Post
    Pai cred ca el vrea sa spuna ca DirectX tine development-ul 4K (si altele mai mari) in lesa, si asta se intampla doar pentru ca nVidia si AMD se supun "legii" M$. Asta inseamna: de ce sa faci posibil 4K pe hardware ieftin si eficient cand poti face bani vanzand baliverne de genul "you need 1000 Eur GPU to run 4K."
    Corect!

  10. #2630 SP
    Member Snake's Avatar
    Hai sa o luam matematic: PS3 avea cam 400 de gigaflops pe cand PS4 va avea in jur de 2 terraflops. Asta inseamna de 5 ori mai multa putere. 1920 x 1080 nu inseamna decat de 2 ori mai mult decat 1280 x 720 insa daca tinem cont ca multe jocuri rulau mai jos chiar decat 1280 x 720 si mai luam in calcul si noi efecte, un 4x ar fi suficient. Mai ales acum ca in FullHD nu va mai fi nevoie de un antialiasing atat de mare. Mai punem 1x pentru un FOV mai mare si extra complexitate, si avem o consola care sa faca treaba cu brio in orice FullHD.

    Daca urmam aceeasi linie pentru 4K ar insemna de 8 ori si ceva mai mare rezolutia fata de 1280 x 720. Aici deja doar prin cine stie ce minuni ar putea randa PS4 ceva. Cum zicea si Monky poate vor fi cateva arcade-uri, demo-uri sau 2-3 jocuri mari super mega optimizate. Dar atat. Parerea mea!

  11. #2631 SP
    Member Buyk's Avatar
    Vom trai si vom vedea , oricum PS3 ma lasat masca personal , cand am vazut ca ruleaza jocuri in 2013 , pentru care majoritatea trebuiau sa isi faca upgrade de pc ... , asa si la PS4 cine stie peste 2 3 ani ce as in maneca are sony , poate in GPU-urille consolelor de next-gen sunt parti care vor fi activate cand va fi necesar + optimizarea de riguare ,in fine nu m-ar mira sa vad ca stoarce putere din PS4 , o putere la are nici macar nu ne gandim in prezent.

  12. #2632 SP
    Senior Member erik95's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    Din pacate tu esti genul care e indoctrinat... e greu sa-ti explic ceva ce oricum nu ai dori sa intelegi. Poate te ajuta postul asta: http://www.consolegames.ro/forum/f17...g/#post1004264.
    Sunt indoctrinat daca nu cred ca un GPU care are cam 70Gflops nu poate rula jocuri "seriose" in 4K. Asa cum a exemplificat si Snake mai sus, PS3 avea cam 400Gflops, si in unele cazuri nu poate rula jocurile nici macar in 720P. Asta trecand peste calitatea grafica ramasa putin in trecut.

  13. #2633 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Daca sunt gpu-uri limitate din software (aka API-uri DirectX) si sunt gandite pentru a rula "optim" doar acel software... faptul ca au n terraflops devine egal cu zero. Daca te-ai fi obosit macar sa citesti threadul pe care ti l-am recomandat, am dat acolo mai multe exemple, printre care cel mai elocvent fiind cel cu Microsoft care odata cu DirectX 11.2 au aflat si ei ce inseamna alocare de resurse dinamice (ei ii spun "tiled resources") prin care minune... nu mai ai nevoie de placa video cu 3GB RAM, pt. ca toate datele respective pot fi incarcate linistit in doar (tineti-va bine), 16MB RAM.

    Cu alte cuvinte, daca GPU-ul din PS3 nu ar fi limitat la acele instructiuni impuse de Microsoft + nVidia, s-ar putea folosi cu brio de acea alocare dinamica, si grosso modo cei 256MB RAM ar fi devenit echivalentul a 48GB RAM. Si sa tinem cont ca acesta este doar un exemplu. Cate functii or mai fi de fapt "blocate" de catre Microsoft & Co, asta numai ei o stiu. Dar nah... mai bine ramanem cu ochelarii de cal si urlam peste tot ca "nu se poate frateeeee!". Exact la fel cum "nu se poateeeeee" ca acel demo in 64KB sa genereaze nici mai mult nici mai putin de 1.9GB de date.

    Prin urmare da... nu doar ca esti indoctrinat, esti si foarte closed-minded. Dar macar esti fericit ca-ti da Caponescu thanks-uri

    Ignorance is bliss...

  14. #2634 SP
    Member Kratos's Avatar
    Pai si PS4 cum va fi pana la urma? Pentru ca eu din cate am inteles vor folosi un GPU care desi se spune ca e custom, e practic unul care exista si pe PC si prin urmare optimizat DirectX si OpenGL.

  15. #2635 SP
    Member Caponescu's Avatar
    Attached Images Attached Images download.jpg

  16. #2636 SP
    Senior Member adibose's Avatar
    probabil ca din acelasi motiv un bun producator de jocuri (imi scapa acum) spunea ca ce rost are sa dezvolte noul lor joc pe platforma de PS4 atat timp cat PS3 este cu mult mai puternic decat este utilizat in acest moment...

  17. #2637 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by Kratos View Post
    Pai si PS4 cum va fi pana la urma? Pentru ca eu din cate am inteles vor folosi un GPU care desi se spune ca e custom, e practic unul care exista si pe PC si prin urmare optimizat DirectX si OpenGL.
    Din cate stiu eu pana acum, nu am un raspuns direct, dar avem urmatoarele puncte pe care eu unul le-am luat in consideratie:
    • Un mare avantaj este faptul ca echipa care s-a ocupat de research si development pe partea de hardware (prin 2008) este aceeasi echipa care se va ocupa de software. E o mare chestie sa cunosti hardware-ul respectiv si sa stii exact ce poti face si ce nu.
    • SDK-ul a fost atat de bine organizat incat in sfarsit s-a ajuns la timpul de development de la PS1. Mai exact, din momentul in care un developer incepe prima linie de cod, pana se ajunge la ceva "perceptibil" pe ecran, perioada a fost redusa la o luna sau doua (fata de PS3 unde aceeasi munca ar fi durat intre 6 si 12 luni).
    • GPU-ul a fost customizat astfel incat sa accepte si alte instructiuni decat cele standard. Si asta in mod asincron. Au numit acest mod "Compute".
    • Hardware-ul a fost ales si s-a ajuns la GDDR5 si bus de 256bit tocmai pentru a se elimina orice fel de bottleneck. Asa cum la un PC poti avea bottleneck-ul in RAM, in GPU sau in CPU... asa si la PS4 au calculat de 3 ori pana au decis exact ce se va folosi.
    • Exista acces la hardware low-level (prin GNM API), pentru developeri care chiar vor acces la GPU direct.
    • Exista un chip video care este dedicat pentru streaming, compresie si decompresie video (pentru Remote Play, Share sau Gaikai). Marele avantaj este ca practic se iau de pe CPU si GPU orice task legat de aceste functii si sunt preluate de acest chip. Inca nu i-am aflat exact numele, dar nu m-ar mira ca de fapt sa fie un ARM SoC.
    Totodata, mai jos voi lista si tool-urile si engine-urile folosite pentru development pe PS4 (pentru a va face o mai buna idee asupra modului in care cei de la Sony au preluat functii inclusiv de la firme ce nu au apucat acest tren (de exp. nVidia APEX si PhysX):

    FaceFX
    Animation tool FaceFX is billed as "an advanced facial animation solution unique in its ability to liberate artists from the complexities of creating realistic dialogue and emotive characters." Recent titles that used the tech include Far Cry 3, Halo 4 and Dishonored. Mai multe informatii gasiti aici: FaceFX | OC3 Entertainment.

    xaitControl
    Germany's xaitment is supporting the PS4 with xaitControl, its AI software package for game logic and character behavioral modeling.
    xaitment was founded in Germany in 2004 as an offshoot of the German Research Institute for Artificial Intelligence. Mai multe informatii gasiti aici: xaitControl, hierarchical finite state machines, behavior modeling - xaitControl - Product Overview | xaitment.

    Substance Engine
    Allegorithmic's Substance Engine is a popular solution for textures. The PlayStation 4-specific version of its tools allows "game developers to reduce download size, boost streaming performance and decrease loading times in their games" with its runtime generation of parametric textures. Mai multe informatii gasiti aici: Allegorithmic - Smart Textures - Home.

    Unreal Engine 4
    We're sure Epic's Unreal needs no introduction, and it should come as no surprise that it will be supported in Sony's next console. Unreal Engine 4 is available now for PS4 developers. Mai multe informatii gasiti aici: Unreal Engine | Unreal Technology.

    SpeedTree
    SpeedTree's middleware "delivers amazingly natural real-time trees and plants with seamless LOD transitions, an array of lighting, physics and wind effects, as well as an SDK that can be programmed to support any level of engine integration." Mai multe informatii gasiti aici: SpeedTree Animated Trees & Plants Modeling & Render Software.

    Enlighten
    Geomerics' lighting technology is "packed full of time-saving workflow features and a lightweight runtime," and is "the only solution proven to deliver fully dynamic lighting on today's PCs, game consoles and mobile platforms." You can see it in action in Battlefield 3, Medal of Honor: Warfighter and EVE Online. Mai multe informatii gasiti aici: Geomerics | Lighting Technology for Games.

    PhysX
    NVIDIA's tech is "the world's most pervasive physics solution for designing real-time, real-world effects into interactive entertainment titles. The PhysX development environment gives developers unprecedented control over the look of their final in-game interactivity." Mai multe informatii gasiti aici: www.developer.nvidia.com/physx.

    APEX
    Also from NVIDIA, APEX "lets artists create intricate physics-enabled environments. They can expand the quantity and visual quality of destructible objects; make smoke and other particle-based fluids integral to game play; and create life-like clothing that interacts with the character's body to achieve more realism in their games." Mai multe informatii gasiti aici: www.developer.nvidia.com/apex.

    Morpheme 4
    The newest version NaturalMotion's popular animation tool "introduces advanced prediction modelling capabilities that enable developers to build complex integrations between animation and AI systems. The new ScatterBlend parametric blend node introduced in Morpheme 4 streamlines animator workflow, and allows character motion to be controlled with real world inputs such as movement speeds and turning angles." Mai multe informatii gasiti aici: morpheme - NaturalMotion

    Acestea fiind spuse... si tinand cont ca Sony nu are niciun fel de impunere asupra SDK-ului (decat poate "no DirectX API's"), la care adaugam faptul ca ei folosesc ca OS un FreeBSD modificat, denumit Orbis (FreeBSD-ul este unul din cele mai stabile "distributii" Unix)... eu zic ca da ceva foarte OK. Si aici fac o paranteza (daca tot am adus aminte de FreeBSD), cu dedicatie pentru cei care ma considera cu ignoranta "fanatic Apple": pentru cultura voastra generala, MacOS X este atat de stabil tocmai pentru ca in mare parte din cod vine de pe FreeBSD.

    Mai departe nu va mai tine decat de cei de la AMD care in colaborare cu Sony au sarcina de a scoate untul din kernelul si driverele aferente... si bineinteles de developeri (mai exact daca acestia vor folosi aceleasi engine-uri vechi sau vor scrie totul de la zero pentru PS4, daca vor folosi PS4 ca fiind lead platform sau daca vor face doar niste portari de pe DirectX whatever). Sper ca am lamurit cateva lucruri prin cele spuse mai sus. Daca nu, sorry... poate va lamureste erik95 mai bine.

  18. #2638 SP
    Member MSlv's Avatar
    de ce sa nu permita API-uri DirectX?

  19. #2639 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Prea multe discutii fara rost despre specificatii tehnice si prea putine despre jocuri. Chiar numai despre specs putem vorbi? Jocurile nu mai intereseaza pe nimeni? Totusi ii zice consolegames, nu consolespecs.

  20. #2640 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by MSlv View Post
    de ce sa nu permita API-uri DirectX?
    Ii vezi tu cumva pe cei de la Sony platind licente pentru DirectX? Eu nu. Asa cum ti-am explicat si pe celalat thread, ei au un "API Translator" in SDK, un tool care converteste DirectX in OpenGL...
    Quote Originally Posted by tudyniuz View Post
    Prea multe discutii fara rost despre specificatii tehnice si prea putine despre jocuri. Chiar numai despre specs putem vorbi? Jocurile nu mai intereseaza pe nimeni? Totusi ii zice consolegames, nu consolespecs.
    tudyniuz: exista threaduri dedicate pentru fiecare joc de PS4 in parte... In plus, cum niciunul din noi nu a pus mana pe un joc de PS4, ar fi ceva cam complicat sa discutam despre cat de bine merge acel joc pe PS4

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. Clubul PlayStation 5 By nelutzzu in forum Sony PlayStation 5
    Replies: 4284 Last Post: 31-05-2024, 20:05
  2. Clubul PlayStation 1 - PSX By steauacroitoru in forum Console Retro & Arcade
    Replies: 148 Last Post: 09-04-2024, 10:45
  3. Clubul PlayStation 3 By MonkY in forum Sony PlayStation 3
    Replies: 23485 Last Post: 09-04-2024, 10:42
  4. Clubul PlayStation 2 - PS2 By EvilG in forum Console Retro & Arcade
    Replies: 992 Last Post: 17-09-2022, 09:32
  5. Clubul PlayStation TV - PS TV By MonkY in forum Sony PSP, PSP Go & Vita
    Replies: 51 Last Post: 15-04-2019, 15:57

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts