cred ca 72 sau 73, dar se poate face oricand si la orice level, nu este greu.
Electrify me! Nu stiu daca ati gasit-o, e in unseen village si are special atack cu electricitate.
Avem Patch, dar tot nu rezolva loading times http://www.hardcoregamer.com/2015/03...glitch/142246/
Un post util cu chalice dungeons
https://www.reddit.com/r/bloodborne/...ange_for_loot/
Finally i got my hands on this game. Se poate juca toata campania in co-op? Am murit si am ajuns cred in cimitiru personal acolo e plina cu morminte, alea sunt dungeonurile?
Am jucat vreo 17 ore. Cele mai mari probleme tehnice, conform site-urilor de specialitate, sunt framerate-ul si timpii de încărcare. In astea 17 ore nu cred ca am obs sa scada vreodata fps-ul (fracțiunea aia de secunda când se incarca zona noua eu nu o iau in considerare). Load time e mare într-adevăr, dar cand am citit prima data despre asta ma așteptam sa am loading screen din 5 in 5 min la cat se vorbește prin articole si forumuri. Dupa 20-30-40 de minute de jucat, pauza aia de aprox 40 sec e binevenita pt mine.
Altfel, jocul îmi place desi n-am suportat Dark Souls (mi se parea ca e greu doar ca sa fie greu). Si Bloodborne e greu, dar e corect. De fiecare data când am murit a fost din vina mea ca am fost neatent sau prea încrezător in abilitățile mele de gamer. Imi place ca nu exista objective markers si harta ca în alte jocuri si trebuie sa explorez. Nu-mi place ca nu exista o poveste clara in jocul asta, gen Uncharted, GTA etc. Simt ca omor monștrii doar sa adun Bloodechoes, vials și bullets sa ajung la următorul boss.
too much info anyway. Poate deaia mie si la Raigor ne place Bloodborne asa de mult. "Pe unde trebuia sa o iau?" "Cred ca pe la dreapta, pe poarta asta si dupaia o iei la stanga" "safe!". In timp ce la alte jocuri cu minimap (precum Kingdoms of Amalur) mai mult ma uit pe mini map decat ma uit la environment si inamici . Seria Souls (Bloodborne included) e un exemplu perfect de: less is more!
L.E. Cat despre poveste...fiecare joc din serie avea o poveste foarte buna doar ca nu era...in your face . Eu dupa ce am terminat DS (de exemplu) de 2-3 ori si am inteles cam ce se petrecea, mai mergeam pe video-uri pe youtube unde unii oameni explicau povestea with hard facts (Lore, item description, NPC dialogue) sau prin speculatii . Dupa ce am vazut video-urile acelea, mi-am dat seama ca povestea e destul de complexa in fiecare joc, doar ca e mai greu de urmarit (faptul ca nu ai un Journal Log face totul un pic mai greu....da nu pot sa ma plang..freaking love it )
total de acord la faza cu map sau objective marker... unele jocuri asa au farmec unde trebuie sa explorezi zonele fara sa stii exact unde trebuie sa te duci.
Apropo de prea puținele detalii despre poveste din universul Souls, un mic interviu cu Miyazaky în care ni se dezvăluie (pe lângă alte detalii interesante) de unde provine acest "obicei".
Bloodborne creator Hidetaka Miyazaki: ‘I didn’t have a dream. I wasn’t ambitious' | Technology | The Guardian
When Hidetaka Miyazaki was a child, he was a keen reader, though not a talented one. Often he’d reach passages of text he couldn’t understand, and so would allow his imagination to fill in the blanks, using the accompanying illustrations. In this way, he felt he was co-writing the fiction alongside its original author.
Bookmarks