Eu la 99 insight n-am observat mari diferente fata de 50-60. Unii mobs au atacuri suplimentare si de pe la 20 sau 40 vezi amygdalele alea atarnate de cladiri. In rest nu mi s-a modificat experienta simtitor. Bine, sunt la ng++ si sunt lvl 320
Eu la 99 insight n-am observat mari diferente fata de 50-60. Unii mobs au atacuri suplimentare si de pe la 20 sau 40 vezi amygdalele alea atarnate de cladiri. In rest nu mi s-a modificat experienta simtitor. Bine, sunt la ng++ si sunt lvl 320
Da, cum a zis si colegul vezi Amigdale pe cladiri si unii inamici au atacuri in plus diferite, insa alte diferente nu as stii sa-ti zic, nici nu mai stiu cum e jocul cu 0-10 insight, fiindca nu am mai fost asa de low cu ele de la inceput din primele ore de cand am cumparat jocul.
Am incercat niste pvp pe la level 130 si nu prea a mers, mi-a gasit foarte greu sa invadez, 1 ivadare/juma de ora! asa ca am renuntat la idee, co-op mergea sa ajut destul de ok la level-ul ala pe la Rom ma sumonau repede
L-am platinat si eu, superb joc, mai ales atmosfera si combatul mi-a placut la nebunie, insa au scazut foarte mult din re-playability si diversitate cu acest joc. Foarte putine magii si arme comparativ cu precedentele, putine optiuni pt covenants si multiplayer si in acelasi timp putine builduri viabile as zice.
Nu regret ca au luato in directia asta si ca au incercat sa creeze un univers nou cu un combat asemanator jocurilor souls, prefer asa decat sa fi tot continuat cu seria souls, insa sper ca va fi si un Bloodborne 2 cu ceva mai multa diversitate in iteme, arme, build-uri, etc, in viitor
bai sa stii ca da. si banuiesc ca in perioada urmatoare pe masura ce lumea urca in level dupa NG+ si NG++, vor fi tot mai multi
pvp e plin (sau ma rog, pe mine m-au invadat destui). si considerand ca i-am cam alungat pe toti (pe unii mai usor, pe unii mai greu), as trage concluzia ca la pvp nu conteaza level-ul. e posibil sa ma insel, dar altfel nu se explica facilitatea cu care am alungat orice invadator.
co-op mai putin, desi am gasit vreo 4-5 oameni cu care sa pot juca, doar ca pana la urma n-am mai avut nevoie. sincer, nu ma atrage co-op-ul decat in doua situatii:
daca am nevoie disperata de ajutor ptr vreun boss
daca are cineva nevoie de ajutorul meu, caz in care ajut cu placere pe oricine, dar caz in care sunt evident limitat de level.
Ah, frumos brothers!
Koba: eu oricum consider Bloodborne copilul minune al lui Demon's Souls, primul, (tot PS exclusive, remember?) si nu "succesorul spiritual" Dark Souls.
Povestea pana acum (inca nu am terminat si nici nu am jucat Chalice Dungeons) mi se pare incredibila, chiar un nightmare frumos si plin de subtilitati profunde, fascinante, cu o atmosfera de neegalat, cu un caracter misterios care te observa si te invata in mod brutal si inspaimantator, "dream-like reality" daca vrei. Mult mai Demon's decat Dark, in opinia mea. E mai mult: "face your fears, defeat your worst nightmares".
Legat de pvp si coop: pana acum am jucat co-op, single pt explorare (core character il numim, am facut o varza din ordine dar sunt bogat si am explorat mult chiar daca nu am batut toti bosii, stiu ce ma asteapta si nu m-am uitat deloc pe walkthrough )
PvP ma intereseaza, dar am de crescut si e bine daca la lvls mari e populatie. I love this.
Enthroll come to the rescue. Ring the Bell. He comes, as sure as night.
Peste un milion in mai puțin de două săptămâni, not bad
http://www.eurogamer.net/articles/20...nder-two-weeks
Până la sequel, hai măcar cu un DLC, wooo!
-
Băgați mâna la pușculiță, Souls goodies pentru fanii Souls: Sparkly Crow
-
Lanterna de la cingătoare, bug sau feature?
One weird Bloodborne tip: A seemingly innocuous item is slowing your Hunter down | Polygon
Redeschidem campania "ajutati-l ma pe Baciu". Asadar ce ziceti, face cineva cu mine challice dungeons? Sunt level 93 si viteaz!
Pentru dungeons de depth 5 si cel "defiled ", care iti taie viata in jumate, ai nevoie de level mai mare, macar un lv120 si 50 de puncte in Vitality neaparat bagate
New patch is out! Praise the Moon!
- Reduced loading times (approx. 5-15 seconds; may vary by circumstance)
- Fixed bug that left certain lifts and elevators inoperable
- Fixed bug that resulted in bosses becoming immobilised
- Fixed bug that left players unable to advance NPC events during multiplayer
- When the PS4 is put into Rest Mode during online play, the game will now return to the main title screen upon resuming play. This will resolve matchmaking issues related to Suspend/Resume
- Other various bug fixes
Au pus si descrieri de itemuri in ecranul de incarcare, dar timpul de incarcare nu e nici pe departe 15 sec, mai degraba ~25. Oricum, e mai bine.
LE: Incarcarea dureaza intr-adevar ~15 secunde cand mori si te da din nou la lampa, cred ca asta era cel mai important. Din Hunter's Dream catre alta zona, dureaza 25-30.
Wagram, ei au zis ca a scazut timpul de incarcare cu 5-15 secunde... nu ca a scazut la 5-15 secunde. Orice imbunatatire era binevenita... pacat ca deja majoritatea l-a terminat
Hm, atunci m-aş fi aşteptat să fie un "by" pe acolo, de parexamplu "reduced loading times by 15 seconds". Eh, asta e, bine că n-au băgat iar virgule între subiect şi predicat.
Cine stie, poate pentru ca anuntul oficial a fost facut in japoneza (aici), si s-a mai pierdut in traducere cate ceva. Dar oricum, ei au zis destul de clar "Reduced loading times" si in paranteza au scris cat de reduced este. Oricum, ne pierdem in semantica. Important e ca au reparat ce trebuia...
OEE: acum poti sa reiei si tu jocul cu caracterul caruia i se blocase liftul.
P.S. Si cu ocazia asta mi-au confirmat ca faceam eu bine ca ieseam din joc cand nu gaseam oameni in co-op... pentru ca intram in standby. Vad ca au reparat, si acum te trimite in main menu. Not nice... dar macar se repara co-op-ul.
Bookmarks