Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Results 1 to 6 of 6

Thread: Ce va insemna anul 2011 pentru consolisti?

  1. #1 SP
    Member hibrid13's Avatar

    Ce va insemna anul 2011 pentru consolisti?

    Intrarea in noul an reprezinta elementul catalizator in materie de evenimente din lumea jocurilor, lansari, anunturi si prezentari care mai de care mai surprinzatoare dar si un nou pas in evolutia a tot ceea ce tine de gaming, toate acestea dedicate in totalitate dezvoltarii experientiei virtuale, pe care orice jucator ar trebui sa o traiasca la un moment dat. Nu conteaza ca detii un Playstation 3, un Xbox360, PSP, Wii sau Nintendo DS, cele mai imporante lucruri sunt placerea si satisfactia fie ele intr-o mai mare sau mai mica masura, oferite de fiecare dintre jocurile lansate pana in prezent. Aici intervin companiile producatoare si developerii, care au rolul de a da nastere unor idei inovative si de a le dezvolta in asa fel incat sa capteze atentia tuturor si sa starneasca interesul oricarei persoane ce indrageste jocurile video, indiferent de genul abordat, de campaniile de publicitate sau de bonusurile mai mereu tentante. Da, stiu, totul se rezuma numai la jocuri, la frumusetea si la distractia ce vine odata cu ele, insa mai sunt si alte elemente fara de care intreg fenomenul gamingului asa cum il stim noi, nu ar fi putut avea o viata atat de longeviva.

    Nici nu am intrat bine in 2011 ca am si avut parte de doua anunturi cap de afis si aici ma refer la handheld-urile celor de la Nintendo si Playstation, 3DS respectiv NGP (Next Generation Portable). Ok, acum ca le stim denumirile, sa vedem cateva detalii definitorii pentru aceste console de ultima generatie. Anul trecut pe data de 15 Iunie, in cadrul conferintei E3 (Electronic Entertainment Expo) ce s-a desfasurat in Los Angeles, Nintendo a dezvaluit oficial consola 3DS, dupa un anunt publicat anterior, in data de 23 Martie; imediat dupa sfarsitul prezentarii, spectatorii au avut ocazia de a testa putin handheld-ul, ideea celor de la Nintendo fiind primita in urale de bucurie. Dupa cum sugereaza si numele, cel mai imporant feature al acestui device portabil este promovarea tehnologiei 3D in tot ceea ce tine de aplicatii si jocuri, fara ca ultilizatorul sa fie nevoit sa poarte ochelari sau alte dispozitive folosite in industria filmelor si de ce nu, chiar a jocurilor. In ultima perioada au fost multe discutii pe aceasta tema, unde fiecare si-a exprimat opinia, dar pana la urma initiativa companiei japoneze a avut parte de o primire calduroasa si de o groaza de precomenzi. De asemenea, au fost anuntate si cateva titluri promitatoare, cu care ne vom putea delecta in anul 2011: The Legend of Zelda - Ocarina of Time 3D, Street Fighter IV 3D, Nintendogs and Cats, Kid Icarus - Uprising, Star Fox 3D, Madden NFL 2012, Mario Kart 3D, Metal Gear Solid - Snake Eater 3D si multe altele.

    De cealalta parte se afla noul gadget marca Sony Playstation, Next Generation Portable, anuntat oficial de presedintele companiei, Kazuo Hirai, pe data de 27 Ianuarie anul curent, intr-o intalnire special organizata in Tokio, asemenea celei din 2005 cand era anuntat Playstation 3. Insa, inca de prin 2009 au fost lansate zvonuri cum ca Sony lucreaza la un nou gadget, iar de-a lungul timpului au fost vehiculate diverse detalii sau stiri si au fost publicate o multime de poze, toate reprezentand o noua consola portabila, denumita atunci PSP2. Odata cu trecerea timpului, diferiti oameni din staful Sony sau editori ai unor publicatii faimoase au confirmat zvonurile, dar au fost retinuti in privinta amanuntelor. Fata de predecesorul sau, NGP are acum doua analog sticks, foloseste tehnologia touchscreen intalnita in general la telefoanele de ultima generatie, are implementat un touchpad pe spate si utilizeaza un sistem complex bazat pe senzori de miscare. Asemenea rivalului de la Nintendo, NGP a fost primit foarte bine de public, avand in vedere evolutia continua in domeniul tehnologiei si nevoia gamerilor de a experimenta ceva fascinant, care sa promita dar care sa si faca foarte multe. Nici Sony nu s-a lasat mai prejos si a precizat ca experienta oferita de jocurile NGP va fi asemanatoare celei de pe Playstation 3, precizand si cateva titluri importante ce vor sustine aceasta declaratie: Uncharted, Resistance, Killzone, LittleBigPlanet, Wipeout, Hustle Kings, Call of Duty, Metal Gear Soldid, Yakuza, Dungeon Defenders sau Lost Planet sunt doar o parte dintre jocurile ce vor demonstra progresul noului handheld.

    Dupa cum stiti cu totii, a existat intotdeauna un razboi crancen intre companiile Sony si Microsoft, atat in planul ideilor cat si in domeniul tehnologiei si aici ma refer la dezvoltarea unor proiecte care mai de care mai inovative si mai atractive pentru public. Aceasta batalie s-a amplificat si mai mult in momentul in care Playstation 3 si Xbox360 si-au facut aparitia pe piata, fapt ce a schimbat radical perceptiile si opiniile gamerilor in privinta consolelor. Vandut in peste 51 de milioane de exemplare inca din ziua lansarii, Xbox 360 este cireasa de pe tort a celor de la Microsoft. Dar sa lasam deoparte istoria, un subiect mai putin interesant, si sa discutam despre ceea ce ne propune Xbox 360 in anul 2011. Anul trecut, pe data de 4 Noiembrie, publicul a facut cunostinta pentru prima data cu senzorul Kinect, un dispozitiv revolutionar ce-ti permite sa devii pur si simplu un controller uman in jocurile dedicate acestui sistem.

    Pe langa cele cateva titluri specializate Kinect lansate pana in prezent, printre care Kinect Adventures, Kinectimals, Kinect Sports, Joy Ride, EA Fitness s.a.m.d., 2011 ne propune cateva titluri ce au starnit deja foarte mare interes si care promit sa ridice stacheta un nivel mai sus in ceea ce priveste experienta in gaming: Michael Phelps - Push the limit, Child of Eden, Project Draco, The Gunstringer, dar si cateva nume grele precum Star Wars, Michael Jackson Experience, dar si Forza 4, care prin trailer-ul prezentat anul trecut a demonstrat ca nu mai este decat un pas de la conceptele virtuale catre realitate. In ceea ce priveste Kinect, vanzarile au atins cifre impresionante precum 8 milioane de unitati vandute intr-un timp relativ scurt, in circa doua luni de la aparitie, in ciuda faptului ca inainte de lansare criticii si oamenii cu experienta in domeniu erau sceptici in privinta succesului noului device. Insa, pana acum s-a dovedit ca investitia Microsoft a fost una de bun augur, deoarece pretul de 150$ si distractia ce vine la pachet odata cu jocurile Kinect reprezinta cei mai imporanti factori ce favorizeaza dezvoltarea acestui concept si nu numai, ii ofera un mic avantaj in ceea ce ne rezerva viitorul. Un alt factor ce asigura intr-o mai mare sau mai mica masura avantajul Xbox 360 pe piata consolelor, este celebra serie Halo, care are un trecut glorios, iar odata cu lansarea recenta a lui Halo Reach numarul jucatorilor din multiplayer a crescut considerabil, astfel asigurand intaietatea companiei Microsoft. Pe langa acestea, pentru anul 2011 trebuie mentionate negresit si exclusivitatile din "gradina" Micorsoft, precum aparitia celui de-al treilea titlu din seria Gears of War, Codname Kingdom (dezvoltat de creatorul Crysis, Crytek), Steel Batalion Heavy Armor (dezvoltat de Capcom), The first Templar (produs de Calypso Entertainment), XCom (devoltat de Take 2) plus multe altele ce promit sa concureze de la egal la egal cu cele ce vor fi lansate de Sony.

    Ca tot am adus vorba de Sony, ar trebui sa privim in ansamblu ceea ce urmeaza sa se intample si cu Playstation 3. Lansata in anul 2006, consola dezvoltata de compania japoneza s-a vandut si se vinde foarte bine, inregistrand o cifra de peste 47 milioane de unitati. Desi anuntul intial al developerilor japonezi cum ca Playstation 3 este un proiect menit sa dainuiasca cel putin 10 ani a fost unul nemultumitor, acum, la aproximativ 5 ani de la lansare, putem observa foarte bine ca ideea lor a fost una bine intentionata, avand in vedere succesul si aprecierea de care are parte Playstation 3. De ce spun acest lucru? Sa reflectam putin asupra particularitatilor acestei console si asupra drumului pe care il va parcurge in viitor; dezvoltarea unor jocuri folosind tehnologia 3D (acolo unde exista un televizor ce suporta acest lucru sau necesitatea unor ochelari speciali), unitatea Bluray ce le permite utilizatorilor sa vizioneze filme la cea mai inalta calitate existenta, noua colaborare dintre Sony si Valve (cele doua companii au incheiat o intelegere in urma dezvoltarii noului titlu Portal 2, cei de la Valve precizand ca detinatorii Playstation 3 vor beneficia de update-uri zilnice acum ca Steam-ul va fi disponibil pentru consola lor) si nu in ultimul rand exclusivitatile, la care Sony se pricepe de minune intrucat domina orice alta consola la acest capitol.

    Sa fim sinceri, ce gamer (fie el casual, hardcore, etc.) nu ar dori sa incerce seria Uncharted, Killzone, Gran Turismo sau LittleBigPlanet? Din acest punct de vedere, japonezii sunt mereu cu un pas inaintea celorlalte firme producatoare, avand o lista impresionanta de exclusivitati si pentru anul 2011, dintre care trebuie sa mentionam Killzone 3, SOCOM 4, Uncharted 3, InFamous 2, Ratchet & Clank: All for one, Yakuza 4, MotorStorm: Apocalypse, Resistance 3 sau The Last Guardian (acesta din urma este inca incert, insa din scurta prezentare pe care am analizat-o mi-am dat seama imediat ca este un proiect extraordinar, acel gen de joc pentru care mi-as cumpara o consola Playstation 3). Credeati ca am uitat de Playstation Move? In niciun caz. Desi seamana in mare parte cu controllerul consolei Nintendo Wii, Move detine mai multe functii si propune o abordare mult mai complexa in ceea ce priveste controlul in jocuri. De la tras cu arcul, la golf sau baseball, poti incerca aproape orice sport dezvoltat pe baza tehnologiei Move; insa, pe langa asta, device-ul produs de Sony are si rolul de a imbunatati considerabil experienta jocurilor atunci cand vine vorba de shootere. In 2011 urmeaza sa apara jocul SOCOM 4 ce va avea suport Move, insemnand ca jucatorul va putea folosi controllerul pe post de arma. Recent, developerii Killzone 3 au anuntat lansarea unei periferice in acest sens, care se prezinta sub forma unui Rifle, denumit "Sharp Shooter peripheral" (sa speram ca maniacii nu o vor folosi pe post de arma si in viata reala!).

    Din punct de vedere tehnic, Playstation 3 sta destul de bine, insa nu putem spune acelasi lucru si despre Xbox 360. De curand, directorul ce se ocupa cu partea grafica a jocului Bulletstorm, Adrian Chmielarz, a precizat intr-un interviu acordat Comunitatii Microsoft ca Xbox 360-ul a cam ajuns la limita puterilor, deoarece la 5 ani de la aparitie au fost intampinate cateva probleme in ceea ce priveste dezvoltarea noului joc. Desi dificultatile nu intarzie sa apara, developerii sunt de parere ca se mai pot face eforturi in privinta actualelor console; insa, avand in vedere ca jucatorii din ziua de azi se uita in primul rand la grafica, producatorii ar trebui sa tina cont de acest lucru, asta daca nu vor ca discrepanta dintre piata PC-urilor si cea a consolelor sa se adanceasca. Concentrandu-se pe acest lucru, dar si pe dorintele developerilor referitoare la dezvoltarea hardware-ului, marile companii din industria electronicii ar trebui sa se gandeasca serios la noi proiecte ce vor avea ca scop evolutia in domeniul consolelor.

    Ca tot am adus aminte de Nintendo pe la inceputul articolului, sa nu uitam si de cunoscutul Wii, "micutul" device ce era denumit generic "Revolution", asta pana la data lansarii, in Noiembrie 2006. Facand parte din a saptea generatie de console, alaturi de competitorii Playstation 3 si Xbox 360, Wii si-a propus sa stabileasca noi limite, permitand tutoror sa controleze jocurile prin intermediul unui Wii Remote, un controler wireless ce-ti ofera o libertate de miscare sporita. In ciuda faptului ca a fost apreciata doar o scurta perioada de timp, deoarece calitatea grafica a inceput sa lase de dorit iar jocurile au devenit destul de plictisitoare, Nintendo Wii se claseaza pe locul doi in topul celor mai bine vandute console in intreaga lume, inregistrand o cifra impresionanta de peste 84 milioane de unitati distribuite, astfel surclasand Xbox 360, Playstation 3 si PSP. Dar, avand in vedere ca a trecut ceva timp de la aparitie sa, iar in anul 2011 se anunta titluri de o mare importanta precum Gears of War 3, Uncharted 3, Forza 4, Arkham City sau The Elder Scrolls: Skyrim, Nintendo se gandeste serios la un nou proiect, poate la o consola Wii 2. Vom afla cu siguranta detalii in acest sens la conferinta E3 ce urmeaza sa se desfasoare in Iunie, unde speram ca japonezii vor anunta o nou consola, una mult mai bine conceputa in ton cu cerintele actuale si care sa poata concura de la egal la egal cu "greii" celor de la Microsoft si Sony. Conform IGN, topul jocurilor ce vor "invada" rafturile magazinelor in 2011 este urmatorul: Legend of Zelda - Skyward Sword, The Last Story (asemanator seriei Final Fantasy), Xenoblade (fantasy adventure RPG), Conduit 2, Mario Sports MIX si Lost in Shadow. Ca de obicei, Nintendo lasa de dorit in privinta anunturilor referitoare la viitoarele planuri, la datele lansarilor sau la proiectele ce se afla inca in stadiul dezvoltarii; insa, speram ca pe parcursul anului sa primim mai multe informatii in acest sens si sa ne bucuram cu totii de ceea cele oferite.

    La polul opus se afla jocurile dezvoltate pe platforma Android, ce au inregistrat un succes enorm in ceea ce priveste vazarile de anul trecut. Considerat o noua platforma pentru jocuri, conceptul de Android gaming este inca intr-o perioada de tranzitie, insa reprezinta un real competitor in lupta continua cu iPhone. Pana in prezent au fost dezvoltate sute de aplicatii multimedia cu fel de fel de intrebuintari si zeci de jocuri distractive, in compania carora sa-ti petreci timpul oricand si oriunde te-ai afla. Grafica nu impresioneaza prea tare si nici complexitatea jocurilor, insa pe viitor, publisherii si developerii ce activeaza in acest domeniu se gandesc cu bucurie la faptul ca tehnolgia este intr-o continua evolutie si, spera ei, cat de curand vor putea transforma experienta oferita de Android, intr-una de neuitat. Pentru anul 2011, intr-un top realizat de un site specializat, regasim jocuri precum: Plants vs. Zombies, Infinity Blade, N.O.V.A. 2, Zenonia 3 si un nou titlu din seria Hexage. Nu stiu cu exactitate daca aceste jocuri vor avea parte de o lansare oficiala, insa din numeroasele articolele ce lauda performanta acestui sistem de operare dezvoltat de Google si Open Handset Alliance, pot sa va spun ca fenomenul Android se indreapta intr-o directie favorabila, avand in vedere update-urile permanente de soft si aplicatiile ce se inmultesc pe zi ce trece. Cu Android gaming-ul inca intr-un stadiu incipient, iPhone domina autoritar gaming-ul pe telefoanele mobile, cu un total de peste 300.000 de aplicatii si jocuri lansate sub sigla Apple. Ajuns la a patra generatie, smartphone-ul Apple promite sa-si incante utilizatorii si in acest an cu noi jocuri, detalii grafice mai avansate, sisteme de gameplay mai complexe si remake-uri ale unor titluri "ce au facut furori" pe PC sau console, dar si un sitem mai avansat de securitate ce le va pune bete-n roarte celor ca se gandesc la Jailbreak.

    Te afli in tren sau in autobuz si te-ai plictisit de moarte, vrei sa te distrezi mai mult la scoala, pune mana pe o carte si citeste! Glumesc. In cazul asta noul iPhone iti sta la dispozitie cu garantia ca nu te vei plictisi in niciun moment, intrucat ai la dispozitie zeci de jocuri tridimensionale, puzzle-uri si strategii cat cuprinde, dar si shootere, simulatoare si racing games. Cele mai anticipate jocuri ce vor fi disponibile in AppStore in acest an sunt: Final Fantasy Tactics, Hero Project, Legendary Wars, Anomaly - Warzone Earth, Dogfight Online, Shadow Guardian si Dead Space. In ceea ce priveste iPad-ul, stim cu certitudine ca nu este special conceput pentru gaming, ci mai degraba pentru citit, functii online, aplicatii, vizionarea filmelor si asa mai departe. Insa, daca detii acest gadget si esti pasionat catusi de putin de gaming, ar trebui sa incerci Angry Birds HD, Plants vs. Zombies HD, Dungeon Hunter HD, Mirror's Edge for iPad, We rule sau Defense of the Oasis. Nu uitati ca toate jocurile dezvoltate pentru iPod Touch sau iPhone functioneaza si pe iPad, nu la o calitate prea mare, insa este imporant ca ruleaza. Orientandu-ne atentia catre anul 2011, aflam imediat ca au aparut niste zvonuri conform carora Apple lucreaza deja la a cincea generatie iPhone si la un succesor pentru "miraculoasa" tableta, denumit iPad 2 (puterea procesorului va fi marita, precum si cea a memoriei RAM). Sunt doar zvonuri, insa stim cu totii cat de repede evolueaza lucrurile in ziua de azi, asa ca nu mare va fi surprinderea daca la sfarsitul anului noile device-uri marca Apple isi vor face aparitia in magazine.

    Competitia este mai acerba ca niciodata, iar sfarsitul acestei intreceri pare sa nu se iveasca prea curand. Cu toate ca exista rivalitati si opinii in contradictoriu, acest lucru nu poate decat sa ne bucure pe noi, gamerii din spatele ecranelor, deoarece experienta traita in ceea ce priveste gaming-ul pare sa evolueze continuu, impresionand si lasand "semne adanci" in viata oricui. Nimeni nu este castigator, caci fiecare companie, publisher sau developer are propria viziune despre fenomenul ce se contureaza in jurul conceptului de gaming, fiecare isi pune in practica propriile idei si isi promoveaza asa cum stie mai bine elementul finit al muncii sale: un joc, o consola, un controller, un device, etc. Cine stie ce ne rezerva viitorul? Poate vom avea parte de noi console, jocuri si experiente cat mai reale, servicii online gratis (aici ma refer in special la Xbox Live), sau vor fi dezvoltate noi sisteme de organizare a datelor si aplicatiilor virtuale. Nu putem decat sa asteptam si sa ne bucuram cat putem de ceea ce ne este oferit, sau sa ne imaginam din cand in cand ca visurile noastre vor deveni cat de curand realitate. Real sau ireal, nu are prea mare importanta, deoarece tehnlogia face parte din vietile noastre, iar gaming-ul este acel element care ne face sa simtim ca traim cu adevarat; asa ca renuntarea la jocurile video preferate nu ar fi o idee prea buna. Toate consolele sunt bune si merita incercate sau, de ce nu, chiar achizitionate! Anul 2011 ne promite foarte multe, insa trebuie sa vedem si daca se tine de cuvant, astfel incat sa se ridice la nivelul asteptarilor noastre.

    Odata cu acest articol, tin sa-i urez lui MonkY un calduros La Multi Ani (pentru maine) si sa ii multumesc pentru tot ceea ce face pentru aceasta comunitate, pentru devotamentul si pentru rabdarea de care da dovada si nu in ultimul rand, pentru ajutorul pe care il ofera tuturor. And remember, "we are always the same age inside!"
    Attached Images Attached Images console_anatomy.jpg

  2. #2 SP
    Member rulzmaker's Avatar
    Hooooooooly...
    Paragrafeaza si tu altfel textul ca nici nu poate fi citit asa.

  3. #3 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Merci de urare hibrid13 si bafta la scris! Recunosc ca si eu m-am pierdut printre paragrafele cam mari, dar... pentru efortul depus, merita

  4. #4 SP
    Senior Member HoTSaucE's Avatar
    Woo..frumos text, desi putin cam lung.Apropo: si ziua mea este tot maine La multi ani si tie, Monky!

  5. #5 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by HoTSaucE View Post
    Woo..frumos text, desi putin cam lung.Apropo: si ziua mea este tot maine La multi ani si tie, Monky!
    La multi ani si tie si celor inca 35 de sarbatoriti de maine: http://www.consolegames.ro/forum/cal...=2011-2-10&c=1

    Now let's get back on-topic: Eu zic ca o sa fie un an bun pt. gaming. Titluri bune, consolele evolueaza... sunt curios daca vom vedea un alt Wii anul acesta...

  6. #6 SP
    Member kside's Avatar

    ~3020 cuvinte

    Mie mi-a placut articolul.

    Eu sper sa fie mai multe jocuri originale anul asta. Desi multe "2" si "3"-uri nu suna rau (mai ales pe PS3) nu ar strica sa vedem si noutati. X360 din pacate considera ca 2011 se scrie "2Kii" vom avea o gramada de jocuri pentru Kii360 in defavoarea unor jocuri "adevarate". De Move nu zic nimic pt ca nu mai e nimic de zis - e un "accesoriu" si atat.

    Ia amploare 3D-ul adevarat "mobil". Apple iOS vine puternic din urma ca o platforma valabila pe care lumea vrea sa dezvolte. Ajuta si faptul ca exista acum SDK-uri speciale pt "touch" facute de nume importante (Unreal de ex). Desi Android nu e mai slab decat un iOS, cred ca va fi intotdeauna pe locul 2. Apple vrea si el din felia PSN/XBL si o va primi sigur in 2011

    Directia in care se indreapta PSP-ul este mult prea on-line, jocuri interesante sunt rare. Predomina genul PSN "casual" . Acum ca NGP a fost anuntat, pretul va decide cati vor fi dispusi sa intre in clubul "PS3-mobile". Licentierea platformei PSN pentru oricine doreste jocuri PSN indiferent de hardware va face viitorul foarte interesant la SONY-mobile. (Eu cred ca e o reactie directa la includerea XBL in Win7Mob, si faptul ca SONY nu are un OS mobil propriu).

    Wii si DS sunt pe panta descendenta. Preturile pt Nintendo in Romania sunt prea mari sa treaca dincolo de fanii Mario/Zelda si "maniacii" consolelor de orice fel, care oricum le au si le vor avea pe toate.

    3D Gaming adevarat inseamna head-tracking si feedback rapid in view-port. La un film e ok sa stai si sa vezi un pic de profunzime pe cateva plane care iti dau ILUZIA de 3D (+ niste ochelari care-ti dau dureri de cap). Pentru un joc nu mai merge asa 2,5D. Trebuie sa misti peisajul din joc dupa cum intorci privirea si personajul dupa cum intorci ecranul. Ochelarii si ecrane speciale sunt pt "fake-uri" 2D, unde informatia de adancime nu exista. Intr-un film/joc Real3D pot sa vad ce e in spatele elicoperului, si in sus pe cer - in timp ce actiunea se deruleaza - intorc capul se schimba unghiul camerei.

    Sigur stiti ce fac "hackeri" cu Kinect (3D-Mapping in timp real). Asa ar trebui filmat un film 3D. Fiecare actor = 360 grade, fiecare scena = 360 grade. Sisteme de urmarire a ochilor si a capului exista de multa vreme. Nu sunt folosite pentru ca nu exista scenele cu adevarat 360-3D. Un 3DS sau chiar PS3 nu are suficienta putere de calcul sa "invarta" o scena completa cu poligoane dupa cum invart eu capul sau ochii - in timp ce randeaza si actiunea din cadru. Este motivul pentru care genul "platform" si "3rd Person Shooter" este foarte popular pe consola - cadru 3D ramane static (camera fixa sau predefinita) si personajul se misca cu tot cu arma. Este mult mai simplu sa misti un punct pe ecran decat toata scena. Cate shootere de consola 1st person stiti la 60 fps si 1080p ? (Halo,RDR,Oblivion,CoD4 NU ruleaza nici macar in 720p real la 40fps)

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. Decizie grea pentru anul care vine By MonkY in forum Hot Story
    Replies: 222 Last Post: 27-02-2014, 12:59
  2. Anul 2011 pentru PS3 va fi... By AndRewqp in forum Console News
    Replies: 16 Last Post: 24-10-2010, 11:03
  3. Replies: 26 Last Post: 01-01-2010, 02:04
  4. Anul 2008 pentru consolisti By HeinekeN_ in forum Console Club
    Replies: 18 Last Post: 18-01-2009, 21:54
  5. Luna Septembrie 2008 pentru consolisti By Bobby in forum Hot Story
    Replies: 9 Last Post: 13-10-2008, 17:43

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts