Felicitari pentru realizare, meriti sa fii mandru, acum ia o pauza si gandeste te ce joc de genu urmeaza sa devorezi, you know you want to
Felicitari pentru realizare, meriti sa fii mandru, acum ia o pauza si gandeste te ce joc de genu urmeaza sa devorezi, you know you want to
Da, intotdeuna am vrut sa il joc si l-am avut latent in creier si aveam asa un fel de dezamagire ca il voi rata.
Fiind la o varsta cu multe responsabilitati, am copil mic iti dai seama ma joc cand apuc si cum apuc, niciodata nu am avut curajul sa infrunt Sekiro...sansele erau mici sa fac ceva in el.
Numai Xbox-ul meu stie cat a stat saracul in Suspended mode in mijlocul unui bossfight (zile) ca sa mai papam un mar, sa mai umflam un balon sau etc
Ca sa ma bat cu Isshin si sa am sanse a trebuit sa iau taurul de coarne ca un adevarat cap de familie si sa stau de la 1 la 4 dimineata ca sa am continuitate
@Daniel, am terminat Bloodborne si Darksouls 3 la vremea lor. Superbe ambele dar nici unul la nivelul lui Sekiro.
Felicitari pentru ca ai terminat jocul. Incearca sa il platinezi ca nu mai ai mult. Si sa il introduci pe locul 2 in topul tau de cel mai greu boss pe Owl Father. Stiu cum este cand ai copil mic. Dar mai un pic de efort merita, daca tot ai ajuns pana aici! Bafta!
Si parerea mea e la fel primul ar fi sekiro apoi bb si seria dark souls (merita si dlc unde au )
Oricum mai sunt câteva jocuri asemănătoare care merita încercate nioh ,the surge ,code vein ,the last remnant unchined etc
Am terminat acum si NG+ cu Shura ending, OMF... greu Isshin Ashina, greu rau, dar batalia in sine a fost epica.
Updated ranking:
1. Sword Saint Isshin Ashina
2. Isshin Ashina & Emma
3. Genichiro Ashina
4. Demon of Hatred
5. Lady Butterfly
6. True Corrupted Monk
7. Guardian Ape
8. Great Shinobi - Owl
9. Divine Dragon
10. Corrupted Monk
11. Gyoubu Masataka Oniwa
12. Folding Screen Monkeys
13. Great Colored Carp
14. Great Serpent
Gata, punem punct, odihna psihica 2 saptamani si sa vina alte jocuri ca sunt stors si psihic si fizic.
Sword Saint Isshin Ashina, cred ca mi-a luat vreo cateva zile pana am reusit sa il dovedesc, cel mai greu boss din Souls series.
https://www.xboxachievements.com/new...n-October.html
The update will introduces several new features to the game, including the option to rematch bosses, take on boss gauntlets, perform player movement recordings, and don new outfits as the Wolf.
Via any Sculptor's Idol in the game, you'll be able to select 'Reflections of Strength', allowing you to to revisit any previously defeated boss.
Sekiro: Shadows Die Twice Game of the Year Edition launch trailer - GematsuOriginally Posted by Gematsu
English:
Japanese:
『SEKIRO: SHADOWS DIE TWICE』10月29日配信の追加機能を先行� � �レイ! 同日には『GOTY EDITION』も発売! – PlayStation.Blog
M-am apucat si eu de joc abia acum. Stiu, stiu foarte tarziu dar na. Nu am mai jucat niciun alt joc fromsoftware inainte (decat inceputul de la BloodBorne)
Pot spune ca am omorat 3 bosi principali (cel cu calul, cel de iti taie mana la inceput si are o faza de da fulgere si domnisoara fluturas) iar eu nu prea am inteles despre ce e vorba in joc foarte bine. Ma lamuresc pe parcurs? Mi se pare extrem de greoi de urmarit firul actiunii... Am gasit o gramada de consumabile, dar multe nici nu stiu ce fac. Totul mi se pare foarte ambiguu la jocul asta.
Cum imi dau seama ca iau deciziile bune in joc? Sau ce ,,planuri narative,, ar trebui sa urmez in ordine? Am auzit ca cica influenteaza finalul. In ce sens e influentat? am auzit ceva de final lung si scurt, dar nu sunt f sigur. Nu vreau sa fac mai multe gameplayuri (mi se pare destul de plictisitor jocul pana acum, sa fiu sincer) si as vrea sa joc ,,varianta cea mai lunga,, , daca exista una.
^Cauti pe net ce decizii trebuie sa iei. Jocul nu explică nimic, așa considera studioul că e mai fun. Eu l-am terminat pentru combat și la cat de bun e l-as mai termina încă de 3 ori daca as avea timp, povestea insa putea la fel de bine sa nici nu existe.
Povestea este mult mai explicita ca sa spun asa decat cea din bloodborne. Nu te astepta sa ai o poveste ca in orice alt jrpg/rpg/action etc. Asta e stilul lor de a face un fir narativ, in sensul ca nu te tin de manuta. Cum zice si colegul de mai sus, gameplay-ul e de top in jocurile lor , nu povestea in sine( exceptand bloodborne)
Tocmai, ca vreau cumva sa joc povestea principala linistit, fara sa-mi iau multe spoilere. Dar cum nu inteleg nimic din firul narativ, cand ma pun sa iau decizii, sunt efectiv in plop si plopul in aer Si nu stiu la ce sa ma astept, asa ca ma gandeam daca imi poate spune cineva doar ce decizii majore ar trebui sa iau ca sa nu imi stric misiunile optionale sau sa ratez lucruri in joc.
Te felicit ca o spui cu asemenea usurinta ca si cand ai omorat un AI in Far Cry!
Pe mine Genichiro m-a urmarit in vise, datorita ultimei faze... mi-a creeat cele mai tenebre ganduri pe care le-am avut in viata mea si pentru prima oara am suferit de anxietate (for real), de fiecare data cand ma respawnam in dojo sub arena si stiam ca iar ajung in faza 3 cu fulgerele, ma cuprindea un sentiment de anxietate, imi transpirau mainile si imi batea inima foarte tare. O singura data mi s-a facut si rau, m-a luat cu lesin.
Cand in sfarsit am trecut de el nu am mai simtit nimic... vroiam doar sa scap de acolo.
Restul jocului, o capodopera!
Am decis sa urmez un ghid de platina aparent. Destul de concis si fara extrem de multe spoilere.
@Xander Ro, mersi dar am murit si eu de vreo 30 de ori la ala Bine, partea cu fulgere mi s-a parut usoara cand am invatat sa le contracarez. Inainte voiam sa fac doar dodge si ma mai prindea un fulger de lua 80% hp. Pe bossul calare l-am batut din prima si pe fluture din vreo 10-15ori.
Mai nou mi-am dat seama ca am jucat foarte mult nestiind ca pot da upgrade la atac dupa ce omor un boss credeam ca se poate doar cu margele si ca am de ales daca maresc viata sau atacul (mereu alegand viata). Mi se parea f enervant ca lua foarte mult sa bat pana si inamici basic si ma simteam ca in AC Odyssey, doar ca muream din 2-3 hituri.
Deci pot spune ca dupa ce am bagat 4 puncte pe atac, totul mi se pare mult mult mult mai usor. Nu stiu, eu am jucat For Honor o perioada (care se bazeaza mult pe parry) si imi era usor sa dau parry. Dar ce nu voiam sa fac era sa spamez block in anumite momente, crezand ca trebuie sa fac timing perfect la fiecare atac (chiar daca vine rafala de 4-6 atacuri).
Gameplay „de top" cu hitboxes parcă implementate de ultimii amatori. În prima luptă cu Genichiro în Ashina castle, ai parte pur și simplu de o imensă bătaie de joc. Practic, în loc să te bați cu inamicul, te bați mai degrabă cu jocul.
Cred că uneori e bine să cădem mai puțin în admirație, mai ales când vine vorba de From Software. Nu de alta, dar lucrul ăsta te face să privești jocurile lor într-o lumină destul de falsă.
Unele chestii din jocurile lor cum ar fi aspectul ăsta legat de hitboxes sunt extrem de enervante (mai ales în Sekiro). Zici că sunt implementate de începători. Bine, de la un studio de nișă nu poți avea prea mari așteptări, dar nici nu poți trece cu vederea o asemenea bătaie de joc.
Subiectiv sau nu, mie Sekiro mi se pare cel mai slab joc al lor, din foarte multe puncte de vedere.
Sincer nu am stat cu lupa sa observ toate chichitele unui joc, ca mai apoi sa imi dau cu parerea. Pentru mine cel putin e top comparativ cu jocurile de duzina....da si pe mine ma enerveaza ca multa vreme jocurile lor au fost fixed 30 fps si era o bataie de joc daca esti perfectionist, dar in acelasi timp au livrat ceea ce si-au propus.
Daca doream perfectiune din punct de vedere al hitbox-urilor, ma apuc de shootere. Poate ca modul asta junkie al hitbox-urilor si multe alte probleme pe care le au, sunt gandite inca din development, ca sa le faca mai grele, notorii, memorabile
Pe mine unu ma socheaza sa vad ca astfel de jocuri sunt din ce in ce mai cautate in ciuda lipsurilor lor.
Gata si eu cu el am batut pe toata lumea in afara de Emma si Isshin de pe Shura path. Pot spune ca Isshin a fost mult mai usor decat ma asteptam(am murit de 4 ori la el) . Pentru mine cei mai grei bossi au fost Demon of Hatred (1,5 ore mi-a luat sa-l termin), the Owl(Father) si Genichiro (primul), in ordinea aceasta.
Ce nu-mi place la jocul acesta, mai ales la inceput, cand ai viata f mica, e ca mori prea usor si nu ai timp sa te obisnuiesti cu miscarile inamicului. La Genichiro a trebuit sa trec de f multe ori prin primele 2 faza doar sa invat ce face in a3a si sa contracarez fulgerul (care e aproape 1 hit). + povestea care nu e f clara
Per total mi-a placut, ma asteptam sa fie mai greu (nu sunt cine stie ce gamer si nu am avut super mari dificultati - si nici nu am trisat in niciun fel). dar nu mi-a placut chiar atat de mult incat sa il mai joc o data pentru platina in viitorul apropiat. Oricum, jocul e top (peste Ghost of Tsushima pentru mine)
O sa joc curand si Demons souls.
Bookmarks