Cateva impresii despre joc. Am ajuns la chapter 6, am stat, am vazut si cred ca il las.
Atmosfera de basm e faina, povestea destul de interesanta, dar in rest nu are substanta, pt mine
-Combatul e al naibii de repetitiv. Arsenalul de miscari care iti sta la dispozitie e ok, dar inamicii sunt foarte asemanatori si necesita in esenta aceleasi strategii.
Difera mai mult skin-ul de la unul la altul decat comportamentul in lupta lol + ca mereu vin 100 de insi de-acelasi fel, eventual insotiti de un gagiu mai mare.
Nu vezi niciodata 3-4 tipuri de unitati in acelasi timp pe ecran, fiecare necesitand o strategie specifica. Sta prost la capitolul variatie si matchmaking.
-Puzzel-uri veritabile.. nu mai vezi in gaming. Sunt ghicitori scurte de rezolvat pe loc.
-Platforming e un termen prost utilizat in gaming-ul modern. Platformer din titlurile actuale e Little Big Planet. In rest Prince of Persia, Assassins Creed, Infamous, Uncharted, Castlevania etc prezinta o mecanica de navigare scriptata in mediu, ceea ce nu e platforming. Dai butonu', face saltu'.
Ofera cateodata un peisaj fain, si in doze mici e o floricica de gameplay bine venita, ca-n Uncharted unde e si ceva mai dinamic implementat, dar folosit excesiv ca aici devine redundant.
No, cam astea au fost gandurile mele despre joc. Era fain sa fie mai concentrat, mai bine inchegat, eventual chiar facand-ul mai scurt. Astfel mi-ar fii facut placere sa-l duc pana-n capat pentru ca jocul are elemente simpatice.
Din pacate, sau din fericire am trecut de perioada in care jucam ceva pana-n capat doar fiindca mi-a trecut pragul si oferea un grad de distractie caldut.
Pana sa ajunga la sfarsit o sa treaca prin joc(like doh), si o sa-si schimbe parerea 100% despre acest joc,asa cum am facut-o si eu si multi altii.Puzzle-urile sunt,my god,cat se poate de grele,acum nu o sa incep sa exagerez si sa spun ca acest joc este flawless,ca puzzle-urile sunt incredibil de bine gandite.Si eu am considerat ca lista de combo-uri mi-a fost cam inutila,dar combatul,sincer nu mi s-a parut deloc repetitiv.Mai da-i o sansa,nu o sa regreti daca esti un fan hack&slash.Apropo,pana unde ai ajuns si ai zis stop?
citeste mai atent si o sa vezi unde a ajuns omul(doh), postezi aiurea fara sa citesti, pana o sa ajunga la sf o sa treaca prin joc...cum poti sa spui asa ceva daca omul nu mai vrea sa joace, eu am incercat sa l conving spunandu i ca il asteapta o surpriza la sfarsit,sa il fac sa vrea sa treaca prin joc, capisci?
---------- Post added 18-01-2011 at 09:20 AM ----------
asta a spus
Cum se poate afla ce trebuie facut pentru a da unlock la acele trials? Doar dupa ce am terminat de jucat o zona imi apare Trial Unlocked, fara sa fi stiut ce am de facut. Momentan sunt la capitolul 3 si nu stiu ce trebuie facut pentru a ajunge la acele trials.
trial unlocked nu inseamna trial complete,intri in meniul acela unde iti arata capitolele si acolo scrie clar ce trebuie sa faci,daca nu te descurci
Castlevania: Lords of Shadow Guide/Walkthrough - PS3, PlayStation 3 Walkthrough - IGN
Fiecare trial se deblocheaza in urma parcurgerii unui nivel cel putin o data. Jocul e gandit in asa fel din acest punct de vedere incat sa necesite parcurgeri multiple ale capitolelor. Iti recomand sa le lasi deocamdata in pace, sa termini jocul si sa il reiei pentru trials. Unele sunt destul de dificile si vei avea nevoie de toate abilitatile castigate pe parcurs, abilitati pe care evident nu le ai la inceput.
A mai patit cineva in capitolul 8sa nu poata invarti mecanismu ala ? Reusesc doar jumatate sa il invart dupa care revine la pozitia initiala. Am crezut ca si sparg televizorul.
Vezi sa nu ti cumva apasat butonul pe care prinzi manerul in timp ce-l invarti.Am patit eu asta cand tineam apasat pe buton in timp ce-l invarteam si mi se reseta si mie,am injurat de toti dumnezeii ca nu stiam ce are
Hmm.. daca nu ma insel, ideea e sa nu tii apasat R2 pe toata durata miscarii. Apesi doar la inceput, pana prinde omu maneru, dupa care ii dai drumu si invarti. Si eu am avut de furca la faza respectiva.. fiind obisnuit ca atunci cand fac ceva de genu asta sa tin apasat si un buton /a la GoW/
Damn, vad ca mi-a luat-o inainte evil Old One koba , dar sigur ai prins ideea.
L-a inceput si wifey de vreo 2-3 zile...are micile lui defecte dar una peste alta e mult peste asteptarile mele...unele locatii sunt pur si simplu..
A fost unul dintre momentele in care am vrut sa ridic masa din fata canapelei si sa dau cu ea in TV... Eu am patit cand incercam sa fac trial-ul si am fost nevoit sa dau restart de cel putin 10 ori pana am putut invarti rahatul ala. E clar un bug al jocului.
La un moment dat am ajuns cu 2 min 20 sec ramase inainte de a aparea paianjenul. In 2 min n-am reusit sa il invart si normal ca mi s-a terminat timpul........
Early 2011 ... atat au spus despre data de lansare. Asta e un fel de COMING SOON cum vezi la cinema facand reclama la unele filme
Sper sa mai repare si din bugurile alea, unele sunt chiar penibile.
Cam asta se stie pana acum despre DLC-uri:
Castlevania: Lords of Shadow 'Reverie' and 'Resurrection' DLC due in 2011 | Joystiq
Castlevania: Lords of Shadow screens slip into Reverie | JoystiqThe first download pack, entitled "Reverie," sees protagonist Gabriel aiding Laura (the creepy mini-Winehouse you see above) in "destroying the unruly evil" that was kept in check by the vampire queen, Carmilla.
The second download pack, "Resurrection," continues the story after the end of the game and "gives some insight" into "Gabriel's ultimate destiny." According to the press release, "this will be larger in scope than the first add-on" and include a "final showdown with a very notorious enemy." Oh no, it's not the flying Medusa head, is it?
Reverie will be available in February, while Resurrection will launch sometime in April. While no pricing details have been offered yet, we're bound to find out more in the new year.
De-abia astept Resurrection.. ala chiar o sa fie senzatie Pacat ca apare mai tarziu, dar, ce-i drept, asa se respecta ordinea cronologica.
Bookmarks