Eu cred ca in niciun joc cu tendinte de realistic driving nu joci lovindu-te de parapeti, decat daca ai o placere nebuna in a face asa ceva... Diferenta dintre Driveclub si restul e ca te limiteaza prea mult, iar la orice greseala, te simti de parca ai conduce o masina din cauciuc. Mie nu mi s-a parut greu jocul, ci doar frustrant (si e pacat, pentru ca avea super potential). Oricum, nu inteleg de ce tot discutam de Driveclub pe threadul lui Project Cars... pt. ca asa cum se poate vedea usor, cele 2 jocuri nu au absolut nimic in comun (thanks god).
Apropo de realism:
Physics - Project Cars - Community Wiki
---------- Post added 07-04-2015 at 09:06 ----------
Niste gameplay PS4:
Si o comparatie cu grafica de PC:
Daca tot vin sarbatorile poate vorbim cu ceva fete bisericesti sa ne ajute si cu data de lansare
Au cam aparut specificatiile tehnice finale, inclusiv requirements si lista controllerelor compatibile:
Maximum 12K pe PC (sunt curios pe ce monstru), 1080p 60fps pe PS4 si 900p 60fps pe Xbox One:Recommended specs on PC:
CPU: 3.5 GHz Intel Core i7 3700, 4.0 GHz AMD FX-8350
Graphics: nVidia GT600 series, AMD Radeon HD7000 series
Memory: 8Gb RAM, 2Gb VRAM
Interesant e ca desi nu va exista o versiune de PS3 sau Xbox 360, totusi va fi una de Wii U:On PC Project Cars supports up to 12K resolution. The frame-rate will of course depend on the power of your rig.
As for the console versions, on PlayStation 4 Project Cars runs at 1080p resolution and 60 frames per second.
On Xbox One it's 900p resolution and 60 frames per second.
45 de adversari A.I., 16 online players pt. PS4 si Xbox One, 32 online players pt. PC. Hmm...There's no PS3 or Xbox 360 version of the game, but there is a Wii U version. What about the Wii U resolution? "More info will be released in an upcoming featured article,"
Din pacate, no split-screenProject Cars supports 45 offline opponents (depending on the grid size of the track) on all platforms, 16 online on PS4, Xbox One and 32-bit PC, and 32 online on 64-bit PC.
Interesant:There's no split-screen mode, unfortunately, "in order to achieve the target of 60 frames per second," SMS explained.
Si discutia despre controllerele suportate - verificati aici: Beyond Reality - Project CARS.A few more titbits: SMS is investigating DirectX 12 support. The game uses the Xbox One's impulse triggers so you can feel the rumble strips underneath your wheels, and on PS4, you'll hear Ben Collins, former Top Gear Stig, talking to you through the integrated speaker on the DualShock 4.
Project Cars supports a number of wheels, pedals and controllers "for which there are technical assets available from either the manufacturers or platform holders". SMS has listed them all on its website.
12k bullcrap, nu exista monitoare care sa duca rezolutia aia... freaca astia duda aiurea, abia daca sunt destule componente hardware care sa suporte 4k si ei arunca cu praful asta in ochi.
eagle-eye: cum a zis si Trefla... daca ai bani si hardware sa tina, poti sa sari linistit de 12K "bullcrap"... La un simplu calcul, un SLI pe 3 monitoare 4K inseamna nici mai mult nici mai putin de 12K (si gandeste-te ca in SLI poti folosi chiar si 6 monitoare, deci poti ajunge la 24K). Uite un exemplu mai jos:
PC mustard race ftw :-)
Bună integrarea cu controlerul la fiecare consola. Păcat ca la xbox one e iarăși 900p...
Pe mine ma ingrijoreaza ca au scos data de lansare de pe site....
Si aparent cei care au precomanda pe Amazon au primit mail cum ca data de 15 mai nu mai este valabila.
LE: inca apare mid-may la FAQ pe site-ul lor.
Si avem o data de lansare confirmata pentru 8 mai pe console:
Project CARS Starts Its PS4 Engine in Early May - Push Square
Well: Digital Foundry: Hands-On with Project Cars • Eurogamer.net.
Culmea: cred ca e primul joc de console cu setari pentru advanced graphics. In caz ca pica framerate-ul
Lasa maimuta... mai bine sperie-te de gandul ca jocul se duce si la 28fps desi se lauda cu 60...
Eh lasa, nu jucam pe ploaie Lasand gluma la o parte, nu mi place nimic din ceea ce vad, astept niste review-uri si apoi, ma intorc la Driveclub, daca e cazul...
Day one patch si se rezolva. Oricum, vorba lui Răzvan, eu m-am saturat de circuite de F1 in jocuri cu mașini dacă vreau așa ceva iau F1.
LE: când îmi aduc aminte de primele postări si cat de promițător îmi părea...Eh, ma duc si eu la Polygon in curând
Mi se pare oribil. Efectiv sunt prea multe masini si ori le depasesti in primele secunde, ori le lasi sa treaca, sperand sa le poti depasi pe rand. E haos acolo si masina aia zici ca e o cutie, la cum merge pe langa alea si se lovesc una de alta si merge pe aratura si...si...si...
E doar un joc de F1 cu masini "normale" si cu vreme dusa la extrem.
Eventual sa bage si o optiune pentru 720p in caz ca vrei fancy graphics dar rezolutie mai mica.
Anyway , au bagat optiunile alea "grafice" ca la PC cand omul isi ia consola ca vrea sa scape de toate chestile alea
Jocul mi se pare mult sub Asseto Corsa.
Bookmarks