Eu am comandat-o azi, am plătit-o. Tot joi cică ma duc sa o ridic. Am ales sa o ridic de la showroom.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Eu am comandat-o azi, am plătit-o. Tot joi cică ma duc sa o ridic. Am ales sa o ridic de la showroom.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Eu incerc s-o adaug in cos si in cos apare cu 500 de lei mai scumpa. + ca nu dai de ei la callcenter, iti inchid telefonul direct. Am si zis ca nu mai comand la ei dupa ce mi-au trimits The Last Guardian in alta limba... Mizerie
Sent from my SM-G928F using Tapatalk
Astazi, de dimineata, a aparut in contul meu comanda ca fiind in curs de livrare. Acum cateva minute am primit mail cum ca nu se mai afla nici in stocul furnizorului, asa ca imi propun un PS4 pro, fara fifa, la un pret mai mare.
Alex_P, nu vreau sa te dezamagesc, insa nu cred ca le pasa prea tare de client, tinand cont ca telefonul de relatii clienti iti spune cam tot timpul sa revii mai tarziu, iar produsul inca apare pe site ca fiind in stoc furnizor, nici macar acum nu au actualizat.
Nu par sa fie foarte serioși din ce am mai citit pe net. Știam dinainte sa comand. Dar am zis sa încerc, in cel mai rău caz pierd câteva zile pana îmi primesc banii înapoi.
Sent from my iPhone using Tapatalk
---------- Post added 17-10-2017 at 15:05 ----------
Și tu când ai plasat comanda?
Sent from my iPhone using Tapatalk
sa va zic ce am patit eu cu astia..acum ceva ani in urma am comandat de la ei un Hd media player ca tot era moda pe atunci (Himedia care stie..) si mi l-au trimis intr-o cutie in care erau pene la propriu..eu am ramas masca cand am vazut...nu m-am mai chinuit sa returnez produsul pentru ca parea nou chiar daca cutia nu era sigilata .
Dar a trebuit eu sa sun la ei înainte sa îmi dea mesajul ca sa îmi zică ca nu mai pot aduce consola și ca am fost contactat telefonic și prin email, dar chiar nu...dacă nu sunam eu la ei nici mesajul asta nu îl trimiteau. In fine, au zis ca îmi bagă banii pe card in max 24 ore. Niște neserioși.
Sent from my iPhone using Tapatalk
OFFTOPIC: Tin sa va atasez un screenshot, pentru a arata cum intelege evomag ideea de business si comunicare cu clientul. De ce ar cumpara cineva de la ei spre exemplu de black friday, daca acum nu ne putem baza pe stocurile lor? Sunt convins ca nu s-a vandut niciodata acel pachet la acel pret.
Am primit mail ca urmeaza sa primesc banii inapoi, asta dupa ce am trimis mail ieri si nu am primit raspuns, iar azi am reusit sa ii prind la call center. Pe scurt, nu recomand evomag, cel putin nu console, tinand cont ca toate se afla in stoc furnizor.
ON TOPIC:
Pentru cei din Timisoara, intre 16-29 octombrie, in noul showroom eMag, aveti reduceri extra fata de ce e pe site. ( 10% pentru console ) In caz ca apare din nou PS4 PRO + extra controller la 1800, e deja un pret mai bun fata de "oferta" evomag.
Despre ce vorbim ? Aseara am fost abordat de acest domn. CEO & Founder !!!!
Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
Pai ți-a făcut un super serviciu. E precum oferta lui dell333, 1759, dar fără FIFA. Ce tupeu nesimțit au...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Voi sunteti constienti ca am cumparat de la o firma cu cifra de afaceri pe 2016 de 22 milioane de euro si nu de la un vanzator de pe olx? Firma careia ii merge call center o data la o saptamana, iar pe mail angajatii iti raspund daca au ei chef? Unde o mica problema ca a noastra ajunge direct la CEO, care te contacteaza pe facebook, fara sa isi asume nimic, urmand sa-ti faca o oferta mai slaba, daca tot ti-au tinut banii blocati si ai pierdut timp cu ei?
Pe mine nu ma deranjeaza ca nu a fost livrat, pentru ca oarecum stiam din ce am mai citit pe net, insa atitudinea lor, ca si cum nimic nu s-a intamplat, e de-a dreptul rusinoasa.
Chiar si eventualitatea unei oferte mai bune, nu as avea incredere in serviciile post-vanzare de genul suport, garantie. Cand ma gandesc ca am vazut interviu cu Mihai Patrascu ce spunea cum creste firma lui "organic" si strategia buna e sa ai stoc, pentru ca unii clienti platesc cateva sute de lei in plus si nu tin neaparat sa fie cel mai ieftin, dar cel mai rapid livrat. Ironia ..
Si de ce te opreste lucru asta ? E reclama falsa/mincinoasa pe site-u lor. Au postat ceva, ce a fost comandat de multa lume, doar ca sa atraga cat mai multi clienti si sa spere ca, odata comanda plasata, poate chiar platita in avans, pot sa ofere ceva mai scump/mai slab, doar sa continue cu o vanzare in interesul companiei.
Mai ales cand aveti si dovada ca ati fost contactat de CEO sau ce o fi prapaditu ala, cu o tactica si o exprimare ce lasa de dorit la un asemenea nivel.
PS: te rog sa nu mai dau quote la postarea anterioara.
Da, cred ca mai ales cei care au discutat cu prăpăditul sau măcar au primit oferta aberanta pe mail ar putea sa facă reclamație. Mie mi-au zis ca nu se mai fabrica sau nu se poate aprovizona.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Chiar si asta e motiv de reclamatie. Cum sa nu se mai fabrice PS4 Pro bundle cu FIFA 18 ? Joc ce s-a lansat in urma cu nici macar o luna ?
Tine minte ca eMag a dat pe minus, cand a avut oferte "gresite" pe mail, pentru a nu pierde clientii.
eMAG a dat telefoane și pe 1 când a fost greșeală lor numai sa nu piardă clienții. Am o prietena care a cumpărat de la eMAG electrocasnice in valoare de 7000 lei și a plătit doar 245 lei datorită unui glitch din aplicația de mobil. I-au fost livrate produsele cu condiția sa nu fie mai mult de 1 produs de același fel. Dar sa nu comparam... dar ANPC nu or sa le facă nimic ăstora din moment ce s-a încercat soluționare amiabila și au oferit sa returneze banii in 24 ore. Eu fac acum o sesizare online oricum.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bookmarks