Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 75 of 283 FirstFirst ... 25 65 73 74 75 76 77 85 125 175 ... LastLast
Results 1,481 to 1,500 of 5659

Thread: Ce se intampla cu Altex / Media Galaxy?

  1. #1481 SP
    Member ConuGeo's Avatar
    Si eu mi-am luat electronice de la altex si nu mi-au emis un certificat de garantie, totul este pe baza de factura, optional daca vrei tu sa ai o garantie la portofoliu trebuie sa te plimbi prin magazine.Eu asa am patit.

  2. #1482 SP
    Member chris diaz's Avatar
    Păi nu este normal să nu-mi trimită in colet alături de factură si certificatul de garanție. Nu este normal ca la o comandă online să alergi tu prin mai multe magazine pentru certificatele de garanție ( nu pot sa merg doar la un magazin să îi pun sa-mi daca 9 certificate de garanție ).
    Iarăsi nu este normal sa trebuiască sa stai după ei câteva zile, până mi se onorează toate produsele comandate. Mi se părea de bun simț să astept până veneau toate intr-o singură cutie.

  3. #1483 SP
    Senior Member Khufu's Avatar
    Ceea ce ti se intampla tie este neplacut, asa este, dar sa nu neglijam cateva aspecte. Atunci cand cumperi online, este normal sa nu iti vina garantia in cutie pentru ca aceea trebuie completata de catre un angajat cu SKU/SN al fiecarui produs. Asta insemna ca cineva sa iti desigileze produsele unul cate unul, sa faca garantia si sa bage cate una in cutia fiecaruia. Nu cred ca ai vrea sa iti vina produsele desigilate. Este mai usor cand cumperi ceva pe loc din magazin pentru ca ti-o face atunci, dupa ce il deschide in fata ta.

    Eu nu mi-am facut niciodata un PC de la un retailer de genul Altex/Domo/Flanco. Unul la mana, pentru ca nu prea sunt ei specializati pe asa ceva si doi la mana pentru ca este mai usor sa faci asta la PC Garage. Pentru 100 de RON in minus, chiar nu merita deranjul asta (sper ca ai inteles si tu asta acum). Mereu mi-au trimis un singur colet cu toate componentele, pentru ca ei cu asta se ocupa, dupa cum spune si numele lor. Pe undeva e normal ca Altex sa nu aiba toate chestiile la un loc pentru ca la ei se comercializeaza pe o scara mai mare.

    Lesson learned, I guess.

  4. #1484 SP
    Member chris diaz's Avatar
    Si la mine este prima oară când cumpăr componente de PC de la Altex. Suta aia era undeva spre aproape două sute. Si când banii sunt limitați ( buget maxim 3500 lei ) diferența aia de bani m-a făcut ca în loc de un procesor i5 4460 să pot cumpăra un i5 6600 Skylake, de asemenea în loc de o placa video Asus Geforce 960 gtx cu 2 gb vram am putut alege o variantă cu 4 gb vram.
    De ce am ales Altex ? Aveam nevoie să cumpăr cu un card Raiffeisen în rate fără dobândă. PC Garage îmi oferea maxim 6 rate, Altex mi-a oferit 20 de rate.
    O întrebare , pentru garanție va fi nevoie să merg cu fiecare componentă în parte ? WTF?

  5. #1485 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Fiecare componenta are garantia ei. NU e nevoie sa mergi nicaieri pana nu se strica, doamne fereste, ceva, garantia aia e valabila chiar daca tu nu o ai fizic in mana.

    Altex are cele mai bune preturi de pe piata, insa pretul platit este angajarea celor mai imbecili oameni pe care un manager ii poate gasi. Sunt convins ca daca fondatorul ar afla cum se comporta angajatii din fiecare orasel, de exemplu, i-ar zbura afara, insa cand ai o afacare asa de mare nu te poti uita la fiecare angajat in parte, unfortunately. (Mai putin McDonald's, acolo mereu mi se zambeste si mi se vorbeste politicos cand imi cumpar inghetata. ) Daca vrei servicii de calitate, mergi pe emag, insa la ei totul e la suprapret.

    Ironic e ca practica asta neandertaliana cu trimisul produselor pe rand nu te dezavantajeaza doar pe tine, dar si pe ei care achita transportul de n ori. Daca au prea multi bani si nu stiu ce sa faca, mai bine ar ajuta saracii, just sayin'.

  6. #1486 SP
    Member musat's Avatar
    Te duci la orice magazin Altex si o sa-ti dea garantiile la toate produsele odata. Legat de transport asa este o sa vina de mai multe ori pentru ca nu au toate componentele in acelasi depozit si le trimit pe rand.

  7. #1487 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by EspiritusSanctus View Post
    ... Daca vrei servicii de calitate, mergi pe emag, insa la ei totul e la suprapret.
    O sa razi, dar mie eMag-ul mi se pare cel mult la acelasi nivel cu Altex, dar de cele mai multe ori si la cele mai multe comenzi, sunt sub Altex (DA! se poate...).

    Referitor la Altex si la omuletii care lucreaza, sunt niste imbecili care nu sunt in stare sa comunice nici in scris.

    Vai de mama noastra de tara cu astfel de specimene si vai de noi ca nu avem alternative mai bune.

    LE: si app de incompetenta Altex. Mi-am dus router-ul ASUS defect (dupa ce 2 zile m-am chinuit cu el, cu update fw, cu restore, update din nou, samd) pe 21 ianuarie, intr-un magazin Altex din Bucuresti (era perioada aia cu zapada si n-aveam chef sa merg pana la service sa-l las), gandindu-ma ca "pierd" 1 zi pe transport pana in service.

    Dupa ce am tot dat mail-uri, mi-au zis ca ei l-au primit pe 27 (4 zile + weekend pe "drum"), de atunci l-au tot testat pana ieri (7 zile) si citez "EFECTUAT UPDATE FIRMWARE ,in urma testelor efectuate s-a constatat ca produsul functioneaza corespunzator." si acum astept sa vad ce primesc, cand primesc si UNDE primesc, pentru ca nu mi-au zis nimic de asta si nici nu mai raspund la mail.

    Intrebare: e ok sa dureze 1000 de ani transportul din Bucuresti in Bucuresti, timp care sa nu se ia in considerare la cat timp sta in service ? Inteleg sa dureze 2-3 zile, daca nu stai in Bucuresti si service-ul este aici, dar asta nu mi se pare ok.

    Ce fac daca produsul primit, acasa, dupa ce fac restore la setarile mele, manifesta acelasi defect ?

  8. #1488 SP
    Member Kratos666's Avatar
    Am un controller ps4 cumparat de la altex(18 luni). nu functioneaza L3 cum trebe, mentionez ca eticheta din spate e stearsa complet. Are rost sa o trimit in garantie?

  9. #1489 SP
    Senior Member AlanPoe's Avatar
    Eu sunt de parere ca are rost, daca tu consideri ca acea eticheta s-a sters in conditii de utilizare normala.

  10. #1490 SP
    Senior Member Encman's Avatar
    Imbecili sunt peste tot.. depinde de magazin/oras/noroc (nu face nota discordanta Altex / MG).
    Unii se angajeaza doar pentru ca le trebuie un job si accepta un anume salariu dat de catre angajator.
    Asa este peste tot, indiferent de companie sau domeniu. Bineinteles ca profesionalismul lasa de dorit..

    Nu am timp sa stau la povesti, dar din proprie experienta nici cei de la EMAG nu sunt mai rasariti (dar da la preturi, cam sar calu', n-am mai cumparat ceva de la ei de nu mai stiu cand).
    Ce-i drept la Altex / MG inca nu am ajuns "la garantie" cu niciun produs pana acum.

  11. #1491 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Ce fac daca produsul primit, acasa, dupa ce fac restore la setarile mele, manifesta acelasi defect ?
    Inregistrezi video problema si le trimiti atasat. Daca ai timp si chef, inregistrezi video problema si faci planere la ANPC.

  12. #1492 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Pai nu e o problema sa fac video la problema. Problema este timpul pierdut pe drum (7 zile dus, cu tot cu weekend si ziua lasarii produsului) si cine stie cate zile pentru retur + 7 zile de testare pentru un update de fw (update care, in cazul in care nu s-a lansat un fw nou zilele astea, tind sa cred ca este o mare vrajeala).

    Stiu ca daca trimiti acelasi produs cu acelasi defect de 2-3 ori in service, sunt obligati sa-ti faca stornare/inlocuiasca cu unul nou, dar nu mai stiu exact numarul de dati.

    Ideea principala este ca nu sunt afon si ca 100% am facut tot ce au facut si ei (in cazul in care nu au umblat si in el sa-l curete de praf sau de alte bazaconii) si ca am unele dubii ca produsul va functiona cum trebuie, cand revin la setarile mele anterioare (lucru fara de care nu accept sa functioneze).

    Si sunt curios daca scrie ceva in lege referitor la timpul de transport catre service, care mi se pare enorm de mare, pentru acelasi oras.

  13. #1493 SP
    Member chris diaz's Avatar
    Mă plângeam ieri ca din toate componentele pentru realizarea unui PC am primit doar tastatura .
    Azi ma suna cei de la Altex si imi spun ca am de primit 5 componente. Pe la 15:45 a sosit curierul Nemo Express care imi da 5 pachete cu :
    - procesor Intel i5 6600. Dacă l-ați vedea cat de mic este...
    - placa video Asus Strike Geforce Gtx 960 cu 4 Gb Vram.
    - 8 Gb DDR4 marca Crucial la 2133 Mhz.
    - Carcasa Zalman Z3.
    - 1 Tb hdd marca Seagate.
    Toate componentele aveau pe langa factura si certificate de garanție in alb. La memoria Crucial am 10 ani garantie.
    Maine trebuie sa îmi sosească placa de baza socket 1151 si sursa Zalman de 600 watts.

  14. #1494 SP
    Member Kratos666's Avatar
    Din cate stiu seria ii si inautru, iar pentru sa o schimb trebuia sa desfac controlleru si atunci pierdeam garantia din start. Seria din spate de pe eticheta sa sters din cauza uzuri normale, deci sa incerc cu garantia?

  15. #1495 SP
    Senior Member JeNeI's Avatar
    Are cineva link la confirmare precomanda? Aveam ceva la care trebuia pus produs ID. Multumesc anticipat.

  16. #1496 SP
    Junior Member Aframovici's Avatar
    O mica poveste la o comanda pe care am dat-o la Altex.

    Vineri am plasat o comanda, iar astazi pana la ora 14:00 nu am primit niciun update. Dupa ce am asteptat 20 de minute la telefon, mi-a raspuns un nene. M-a informat ca se pregateste produsul, dar inca nu a fost ridicat din depozit de catre curier. Enervat deja, am incercat sa tin un ton calm si l-am informat ca o sa facem mai interesanta toata treaba. I-am spus ca in acel moment o sa pun aceeasi comanda si la eMag, si care ajunge primul, ala e.

    Acum 30 de minute m-a sunat cineva de la Altex/Media Galaxy ca sunt jos cu produsul. Nu era curier, ci masina care face livrari la Media Galaxy.

  17. #1497 SP
    Member geo971986's Avatar
    care era valoarea comenzii?

  18. #1498 SP
    Junior Member Aframovici's Avatar
    Fabuloasa suma de 150 de lei

  19. #1499 SP
    Member swenkyk9's Avatar
    Fraților, cum se anulează o comanda la Altex? Ca ăștia dorm pe ei, pe emailul de comenzi nu zice nimic, si formularul lor nu merge, completezi dai trimitere își da refersh si ești tot la formular cu datele completate fără niciun mesaj gen "Formularul a fost trimis cu succes".


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  20. #1500 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Daca nu ai platit in avans, nu ridici coletul. E interesul lor sa iti puna la indemana optiunea de anulare comanda, doar ei platesc transportul.
    Daca ai platit in avans, mai incearca pe mail sau telefon.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 75 of 283 FirstFirst ... 25 65 73 74 75 76 77 85 125 175 ... LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 47 Last Post: 10-03-2015, 23:09
  2. Concurs "Hai la Altex/Media Galaxy" By MonkY in forum Concursuri
    Replies: 108 Last Post: 30-08-2014, 22:12
  3. Replies: 2 Last Post: 17-08-2012, 19:52
  4. Replies: 7 Last Post: 24-05-2012, 14:04

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts