Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 76 of 283 FirstFirst ... 26 66 74 75 76 77 78 86 126 176 ... LastLast
Results 1,501 to 1,520 of 5659

Thread: Ce se intampla cu Altex / Media Galaxy?

  1. #1501 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    O anulezi completand formularul de la reclamatie de pe site.

  2. #1502 SP
    Senior Member Encman's Avatar
    Eu nu inteleg de ce nu mai avem posibilitate de rezervare la ei in magazin (pentru comenzi online, plata bineinteles online).
    Mi-am comandat de curand ceva si pana la urma am ajuns tot in magazin.. aveam drum sa-mi cumpar de-ale gurii la hypermarketul vecin :/

  3. #1503 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    Cum să nu poți să faci rezervare?
    uploadfromtaptalk1457946024965.jpg

  4. #1504 SP
    Senior Member Encman's Avatar
    Oh, am scris imprastiat :/ ma refeream de fapt la un produs cumparat/ platit online, cu ridicare in magazin (nu livrare la adresa).
    Asa daca il rezerv doar exista posibilitatea sa nu mai fie pana mi se proceseaza "rezervarea"

  5. #1505 SP
    Junior Member kawasaky's Avatar
    Eu numai cu rezervare in magazin am cumparat si nu am avut niciodata probleme, daca apare in lista au cel puti doua bucati pe stoc (asta este sitemul), n-am avut niciodata ghinionul sa nu cumpar

  6. #1506 SP
    Senior Member Encman's Avatar
    Eu am avut cu o pereche de casti.. deci se poate intampla
    S-au miscat mai greu cu procesarea "rezervarii".

    In plus cu o astfel de posibilitate / flexibilitate poti sa achiti produsul si sa il ridici "in drumul tau".
    Totodata exista si produse cu o valoare mai mica, de ce sa pot face plata online si sa fiu fortat sa accept transport prin curier.
    Si ca tot am mentionat, eu unul sunt destul de incomodat de faptul ca trebuie sa "negociez" o anumita ora cu un curier, acasa nu e nimeni, livrare la serviciu pica in cele mai inportune momente, cand ma suna nu pot.. si tot asa.

    In fine, poate o sa le scriu un mail sugestie la un moment dat.
    Nu sunt singurul care a vrut sa plateasca online si sa ridice din magazin.
    In felul acesta clientul este sigur ca are produsul din moment ce este platit in avans si trebuie doar sa-l ridice.

  7. #1507 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Nu se poate pentru ca sunt prost organizati. Am rezervat online un stick usb si cand ajung in magazin, surpriza: mi se spune ca nu mai au in stoc de cateva saptamani, dar au uitat sa actualizeze. Daca plateam in avans ce imi dadeau, in afara de teapa? Stupoare: nimeni nu a fost concediat.

  8. #1508 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Pai la rezervarea din magazin, daca nu primesti confirmare de rezervare de la magazin, inseamna ca nu s-a rezervat. E atat de simplu.

    Tu ai primit confirmarea de rezervare de la magazin, pe mail, iar cand ai ajuns in locatie ti-au spus ca nu-l mai au ?

  9. #1509 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    M-au si sunat imediat dupa ce am facut rezervarea, dar e clar ca nu au verificat. Odata era meci de fotbal si toti angajatii in fata la TV in timpul serviciului, iti dai seama.
    Oricum m-au îndrumat catre alt magazin din oras si am luat de acolo.

  10. #1510 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Eu am primit confirmarea pe mail dupa vreo 30 de minute, timp in care ei au luat produsul si l-au pus deoparte, cu tot cu mail-ul printat. Si am facut asta de peste 10 ori pana acum, ultima data chiar in urma cu vreo 2 saptamana, cu God of War.

  11. #1511 SP
    Member gabytzu16's Avatar
    Deci, stai sa inteleg EspiritusSanctus. Ai rezervat un stick online, ai primit un telefon imediat dupa ce ai facut rezervarea si ai fost informat ca nu mai au stick-ul in stoc, te-au si indrumat catre alt magazin care avea minunatul stick in stoc si cu toate astea, tot ti-ai dori sa fie cineva concediat!? Nu ca as lua apararea Altex-ului, intradevar a fost o greseala a lor, dar de la asta pana la a astepta sa fie cineva concediat pentru ca marele Espiritus nu a fost informat la timp despre cantitatea de stick-uri available la Altex e destul de departe...

  12. #1512 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Omul zicea ca a fost pana la magazin și abia acolo i-au zis ca nu mai au, dar n-au actualizat stocul

  13. #1513 SP
    Member gabytzu16's Avatar
    Hai mai incearca odata, vezi postarea #1509

  14. #1514 SP
    Senior Member BizZare's Avatar
    Quote Originally Posted by BizZare View Post
    Imi este dor de zilele cand o comanda online ajungea in 1-2 zile.

    ---------- Post added 02-02-2016 at 09:18 ----------

    Vineri am dat comanda la Altex de o placa de baza(Gigabyte 970A-UD3P). Nici pana astazi produsul nu a plecat din depozit desi, luni am sunat la relatii cu clientii, am deschis un tichet la ei pe site si mi s-a promis urgentarea comenzii.
    Am mai spus eu in trecut ca nu am sa mai apelez la ei insa uneori te mai uiti si la bani ....mai ales cand aceeasi placa de baza e cu 100lei mai ieftina decat la garage.
    ^Comanda respectiva a venit dupa doua saptamani(produsul era in depozit) prin urmare am facut o sesizare la ANPC.
    Astazi am primit mail de la ANPC.
    Attached Images Attached Images uploadfromtaptalk1458146363603.jpg

  15. #1515 SP
    Member Chazy90's Avatar
    Tocmai ce am fost la Altex sa imi iau castile Sony Gold, dar am fost surprins ca mi-a dat decat un certificat de garantie pentru un an. La eMag pentru acelasi casti scrie 2 ani, dar numai au de mult in stoc. Imi puteti spune daca pe bune la Altex se ofera decat un an de garantie pentru accessorile de playstation sau a fost o greseala?

    ---------- Post added 17-03-2016 at 11:16 ----------

    Quote Originally Posted by Chazy90 View Post
    Tocmai ce am fost la Altex sa imi iau castile Sony Gold, dar am fost surprins ca mi-a dat decat un certificat de garantie pentru un an. La eMag pentru acelasi casti scrie 2 ani, dar numai au de mult in stoc. Imi puteti spune daca pe bune la Altex se ofera decat un an de garantie pentru accessorile de playstation sau a fost o greseala?
    Nu stie nimeni de timpul de garantie acordat de catre Altex/MG pentru accessori de genul asta?

  16. #1516 SP
    Senior Member BizZare's Avatar
    ^Producatorul(Sony) ofera garantie 1 an, este alegerea retailer-ului daca ofera garantie 1an sau 2.

  17. #1517 SP
    OEE
    VIP Member OEE's Avatar
    Fals. În România trebuie să ofere 2 ani garanție.

  18. #1518 SP
    Member flamer's Avatar
    Accesoriile pot avea si 1 an garantie. Consumabilele chiar 6 luni

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  19. #1519 SP
    Member Chazy90's Avatar
    Pai am gasit si asta Reparaţii şi Garanţie si imi confirmase si Dant3 ca trebuie sa fie de 2 ani. Ma duc maine si ii le zic de ANPC daca nu schimba certificatul de garantie in 2 ani.

  20. #1520 SP
    Senior Member Rasko's Avatar
    Ce inseamna la Altex comanda procesata integral? Stiti cumva?

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 76 of 283 FirstFirst ... 26 66 74 75 76 77 78 86 126 176 ... LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 47 Last Post: 10-03-2015, 23:09
  2. Concurs "Hai la Altex/Media Galaxy" By MonkY in forum Concursuri
    Replies: 108 Last Post: 30-08-2014, 22:12
  3. Replies: 2 Last Post: 17-08-2012, 19:52
  4. Replies: 7 Last Post: 24-05-2012, 14:04

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts