Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 7 of 18 FirstFirst ... 5 6 7 8 9 17 ... LastLast
Results 121 to 140 of 354

Thread: Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands

  1. #121 SP
    Member snpz's Avatar
    Ce tare ar fi sa rămână progresul din beta când se lansează jocul oficial..Dar cred ca sunt șanse mici 😐

    Trimis de pe al meu D6503 folosind Tapatalk

  2. #122 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    100% nu ramane. Oricum, dupa closed beta-u asta, o sa avem un open beta cu cateva zile inainte de lansarea oficiala si atunci o vom lua iar de la capat.

  3. #123 SP
    Senior Member dark18's Avatar
    L-am jucat aseara foarte putin solo.
    Sistemul de skill-uri este ok. Mai nasol este ca trebuie sa gasesti orice supply ca sa poti folosi in skill tree.
    Controlul masinii este asemanator cu cel din Watch_Dogs.
    Modalitatea de a-ti modifica armele este complex, la fel si crearea personajului.
    Am un tricou cu "dia de los muertos" exact ca peticul de pe ghiozdan ).
    Harta este destul de mare. Iar sistemul de underbosses, el capo si bosses of bosses seamana cu cel din Mafia.

  4. #124 SP
    Sunt Eco Dj Mo's Avatar
    Quote Originally Posted by AlanPoe View Post
    O curiozitate: se poate face shoulder swap? Sau se schimba automat in functie de directia in care te-ai inclinat in spatele ultimului cover folosit?
    Da, cu R1.

    Jocul este un The Division cu alte personaje, intr-o alta lume. Nicio legatura cu ce a fost candva seria Ghost Recon. Ai-ul tembel cu privire de vultur. Se da una bucata jucator, pe burta, in iarba, cu "ghillie" pe el, una bucata "sniper", una bucata "kill" de la 500 metri cu amortizor pus. Se aude in casca "We've been spotted, prepare yourself". In acel moment, toti inamicii aflati la 500m de tine, stiu exact unde esti si te omoara inclusiv cu un pistol. Nu mai spun ca ii marchez pe toti si brusc apar altii din pamant.

    De bug-uri nu am ce sa spun. Plin de ele. Am intalnit si faimosul DeLorean din Inapoi in viitor, teleportandu-se prin fata mea. De multe ori, nu doar o data.

    In fine... multumesc ubisoft ca ai mai distrus o serie cu mizeria ta open world.

  5. #125 SP
    OEE
    VIP Member OEE's Avatar
    Ce **** mea e mizeria asta!?

    Nu are nici o treaba cu Ghost Recon, e o laba de reskin de Division (facut infinit mai prost ca el) fara nici o legatura cu seria!

    De buguri, gameplay si AI nu mai zic nimic, nici nu merita irosite cuvintele...

  6. #126 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Man, depinde cum joci. Daca joci pe stealth, cu cel putin inca un prieten (AI coechipier consider ca e slab rau de tot) e chiar foarte intens si bine facut.

    Anywho, nu vreau sa conving pe nimeni de joc. La mine a fost foarte clar. Pre-order digital

  7. #127 SP
    OEE
    VIP Member OEE's Avatar
    "Ghost Recon"

  8. #128 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Nu ca as face pe Ubi defence task force aici, dar în afara de perspectiva 3rd person nu are o treabă cu Division (iar asta e şi bine şi rău în același timp).

  9. #129 SP
    Junior Member AGKill0's Avatar
    Ghost Division, Wilddowngrade
    pre order the season pass edition

  10. #130 SP
    Sunt Eco Dj Mo's Avatar


    Ubisoft, asta este Ghost Recon. Ce ai facut cu Wildlands, doar tu stii... si razvanrazy

  11. #131 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Nu e chiar asa Mo. Ala este Future Soldier, un jos super scriptat, adica ce nu prea poti face intr-un joc atat de open world.

    Asta este Ghost Recon si consider ca a ramas la fel de tactic, doar ca acum este...repet...open world.



    Anywho, n-avem de unde sa stim daca nu scot vreun DLC cu ceva gen Future Soldiers.

  12. #132 SP
    Sunt Eco Dj Mo's Avatar
    Pai nu vreau Open World la jocuri de genul.

    Ii mai dau o sansa, jucand singur. L-am terminat cu un amic.

  13. #133 SP
    Senior Member Se7en Fury's Avatar
    În nici un caz day one, tragi cu Sniperul de la 200m cu amortizor și dacă ratezi văd toți de unde ai tras, nu ai posibilitatea de hide, in elicopter nu ai posibilitatea să vezi unde tragi și în plus controlul este de rahat, beta mi-sa părut sărac rău, singurul plus este co-op, cel mai mare minus nu ai PVP.

    Sent from my EVA-L09

  14. #134 SP
    Senior Member AlanPoe's Avatar
    Stiati ca, in realitate, daca tragi cu o pusca de la 600 m si tinta e izolata, nici macar nu trebuie sa-ti faci grija de sunet? Bineinteles, in anumite conditii: sa nu fii intr-o zona care sa genereze ecou din belsug, de pilda. Insa, chiar si daca cineva si-ar da seama ca cineva trage dinspre un punct cardinal (de la distanta respectiva) de aici si pana la a-l localiza e cale lunga.

    Sunt de acord cu Mo vis-a-vis de Ghost Recon, si nu cred ca se referea neaparat la Future Soldier ci la mecanica jocului, in general. De pilda, au ales sa elimine snap-to-cover cu buton, chestie care exista inca din primul Advanced Warfighter si functiona atat de fain. Au eliminat si cover-to-cover care functioneaza de minune inclusiv in The Division, insa poate ca-si doreau un cover mai free-flow, iar aici functioneaza destul de bine.

    M-a deranjat destul de tare atat viteza de raspuns a comenzilor cat si screen-tearing-ul (am jucat pe Xbox One, nu stiu cum e pe PS4) insa inteleg ca este totusi un beta, desi The Division arata si se misca ani lumina peste asta (si inca a mai fost imbunatatit in versiunea finala). E drept, The Division nu are varietatea terenului si nici diferentele de nivel (geografice) din Wildlands, si nici vehicule. Dar, destul despre comparatia cu The Division.

    Insa, totusi, ce functioneaza bine aici? Shooting cu silenced sniper cu siguranta nu, toata lumea se prinde cand il folosesti indiferent de conjunctura. Culmea este ca in exact aceeasi situatie si pozitie (mi-am omorat de doua ori personajul doar pentru a aborda din nou zona din aceeasi pozitie) cu silenced assault rifle nu se prinde nimeni de nimic. Fizica vehiculelor este... cel putin interesanta. AI-ul este bizar. trecem cu vederea ca trebuie sa calatoresc distante importante pentru un atasament de tip red-dot pentru arma mea.

    Spun doar atat: hai sa nu mai comparam cu Ghost Recon aparut acum ceva vreme, pe alte platforme si folosind alte tehnologii, hai sa nu mai comparam cu The Division pentru ca acesta din urma este (aparent) cu totul altceva. Hai sa ne uitam la Far Cry 4, lansat in urma cu doi ani si ceva, tot open world. Pai ala arata, se misca si functioneaza ani lumina peste asta, si n-a avut niciun beta. Te-ai gandi ca o companie ca Ubisoft, care dezvolta produce si distribuie jocuri open world, third person si racing games de atat de mult timp ar putea sa-si foloseasca experienta si tehnologia pentru a realiza jocul suprem. Poata ca totusi externalizeaza masiv anumite segmente. Pe de alta parte, intr-o nota pozitiva, poate ca Ghost Recon Wildlands va functiona infinit mai bine peste exact o luna si-o zi, cand se va lansa.

  15. #135 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    ^mostly agree, mai putin la partea cu silenced sniper. Nu stiu de voi, dar il folosesc non-stop pentru ca, atat timp cat imi lovesc tinta, nu stie nimeni cine si de unde a tras, nici nu-si dau seama ca le-am omorat juma' de baza (decat daca-i vad efectiv morti pe jos). Cam asta fac in orice joc unde am optiunea, silenced sniper pentru long-range si mother-of-all-damage-dealers LMG infernal pentru close-to-medium. Daca vreau silenced close-ranged folosesc side-arm-ul. Mi se pare setup-ul perfect cam pentru orice joc de genul, works like a charm atat timp cat nu esti neglijent.

  16. #136 SP
    Member ragnarlodbrok23's Avatar
    Are cineva idee cand o sa fie Open Beta ?

  17. #137 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Cel mai probabil la inceputul lui Martie, cum au facut si cu For Honor, open beta cu cateva zile inainte de lansare.

  18. #138 SP
    Sunt Eco Dj Mo's Avatar
    Asta daca nu il amana. Sunt experti la amanari

  19. #139 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Nu se amana.

  20. #140 SP
    Member Darthstone's Avatar
    Sau downgrade. Cel mai plauzibil

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 7 of 18 FirstFirst ... 5 6 7 8 9 17 ... LastLast

Similar Threads

  1. Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint By razvanrazy in forum Console Club
    Replies: 93 Last Post: 08-12-2021, 21:39
  2. Replies: 0 Last Post: 16-06-2015, 03:27
  3. Replies: 9 Last Post: 23-01-2013, 18:23
  4. Replies: 0 Last Post: 09-12-2011, 11:10
  5. Replies: 1 Last Post: 24-09-2011, 20:12

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts