Au trecut destul de multi ani ca sa ne obisnuim cu faptul ca studio-ul francez Quantic Dream in frunte cu David Cage nu lanseaza jocuri ce urmeaza o reteta... clasica. Fahrenheit, Heavy Rain (si in curand Beyond: Two Souls) se bazeaza extrem de mult pe poveste, atmosfera si personaje, lasand oarecum la o parte acel element ce diferentiaza jocurile video de filme: gameplay. Parerile sunt impartite, iar aceste jocuri au ajuns sa fie pentru foarte multi oameni ca facand parte din categoria "love it or hate it".
Si nu doar ca aceste trei titluri sunt diferite de majoritatea jocurilor din industrie, dar sunt diferite si intre ele (mai mult sau mai putin). Povestea din Heavy Rain e una destul de realista si plauzibila, in timp ce Beyond: Two Souls se axeaza pe caile necunoscute ale paranormalului.
De parca nu sunt ele destul de diferite, iata ca David Cage declara ca urmatorul lor proiect (posibil cel prezentat la Sony event-urile din trecut) nu se va asemana prea mult cu cele trei titluri mentionate anterior. Quantic Dream a creat o mica echipa ce se va ocupa de acest titlu next-gen axandu-se atat pe aspectul tehnic cat si cel artistic (concept art, style, etc.). Cage ne anunta ca "oamenii ar trebui sa fie din nou surprinsi, pentru ca asta incearca sa faca odata cu anuntarea fiecarui IP nou".
Deci ce parere aveti? Asteptati urmatorul lor titlu? Va fi intr-adevar ceva special? Sa fie acel scurt tech demo prezentat la E3 urmatorul lor proiect sau e vorba de ceva si mai nou? Daca nu stiti despre ce vorbesc, aveti mai joc demo-ul prezentat la inceputul verii la E3. Postati-va parerile si suspiciunile mai jos.
Bookmarks