VÂNZĂRILE PLAYSTATION®4 (PS4™) DEPĂŞESC 6 MILIOANE DE UNITĂŢI ÎN MAI PUŢIN DE 4 LUNI DE LA LANSARE
- Vânzările de software pentru PS4 s-au ridicat la peste 13,7 milioane de unităţi în intervalul 15 noimebrie 2013 – 4 martie 2014
- Popularitatea noilor caracteristici de gaming social oferite de PS4 este demonstrată de partajarea a peste 100 de milioane de secvenţe de joc înregistrate, peste 56 de milioane de sesiuni de joc vizionate şi o creştere peste aşteptări a numărului de abonamente PlayStation®Plus
Tokio, 4 martie 2014 –Vânzările cumulate ale consolei PlayStation®4 (PS4™) au depăşit 6 milioane de unităţi*1 la nivel global pe data de 2 martie 2014, anunță Sony Computer Entertainment Inc. (SCE). Această statistică include şi cele 370.000 de unităţi vândute în Japonia de la lansarea consolei, pe 22 februarie.
Vânzările de software păstrează şi ele un trend ascendent, totalizând 13,7 milioane de unităţi*2 comercializate în magazinele retail şi prin download digital de pe PlayStation®Store.
„Sunt încântat de startul bun al consolei PS4 în Japonia”, a declarat Andrew House, preşedinte şi CEO al grupului Sony Computer Entertainment Inc. „Reacţia la caracteristicile sociale încorporate în PS4 a fost fenomenală şi personal sunt foarte mulţumit să văd utilizatorii jucând, partajând şi conectându-se cu alţi jucători din întreaga lume. SCE va continua să extindă universul PlayStation prin creşterea numărului de jocuri şi servicii inovatoare posibile doar pe PS4”.
În prezent sunt disponibile peste 30 de jocuri*3 captivante create atât de SCE Worldwide Studios (SCE WWS), cât şi de alte studiouri, inclusiv de comunitatea de dezvoltatori indie. Această ofertă variată demonstrează susţinerea producătorilor şi publisherilor pentru PS4, contibuind activ la expansiunea rapidă a noii platforme. Printre cele mai vândute titluri regăsim KILLZONE SHADOW FALL (SCE WWS), cu peste 2,1 milioane unităţi comercializate la nivel global, KNACK (SCE WWS), Call of Duty: Ghosts (Activision), FIFA14 (Electronic Arts), Battlefield 4 (Electronic Arts) şi Assassin’s Creed: IV Black Flag (Ubisoft Entertainment). De asemenea, jocuri indie precum Contrast (Complusion Gams), Warframe (Digital Extremes) şi Don’t Starve: Console Edition (Klei Entertainment) au fost foarte bine primite de comunitatea de jucători.
Publicul nipon se poate bucura de cele mai noi episoade ale unor serii deosebit de populare, precum DYNASTY WARRIORS 8: Xtreme Legends Complete Edition (Tecmo Koei Games Co., Ltd), FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn (SQUARE ENIX CO., LTD) şi Ryu-ga-gotoku Ishin! (SEGA Corporation).
Oferta de jocuri disponibile pentru PS4 va continua să se extindă cu titluri mult aşteptate ca METAL GEAR SOLID V: GROUND ZEROES (Konami Digital Entertainment Co., Ltd.), KINGDOM HEARTS III (SQUARE ENIX CO., LTD), Destiny (Activision), Watch_Dogs™ (Ubisoft Entertainment), The Witness (Thekla, Inc.), #DRIVECLUB (SCE WWS), inFAMOUS Second Son™ (SCE WWS) şi The Order 1886 (SCE WWS).
De la lansarea consolei PS4 s-a înregistrat şi o creştere a numărului de abonamente PlayStation®Plus (PS Plus). Pe lângă membrii deja existenţi, mai mult de jumătate dintre noii posesori de PS4 au optat să beneficieze de PS Plus. Printre avantajele oferite de acest serviciu se numără reducerile exclusive la o selecţie de jocuri, posibilitatea stocării salvărilor în cloud şi „Instant Game Collection”, care permite accesul gratuit la jocuri dezvoltate atât de către SCE WWS, cât şi de către producători terţi. Prin intermediul acestui abonament, posesorii de PS4 beneficiază de asemenea de multiplayer online şi de descărcarea şi instalarea automată a patch-urilor.
Deosebit de populară s-a dovedit a fi şi PlayStation®App, aplicaţia fiind instalată pe mai mult de 3,6 milioane de dispozitive. PlayStation App poate fi descărcat gratuit pentru iOS şi pentru Android OS, oferind jucătorilor posibilitatea de a achiziţiona conţinut digital de pe PS Store şi de a schimba mesaje prin intermediul PSNTM.
Jucătorii profită şi de funcţiile sociale ale consolei pentru a partaja experienţele de joc cu întreaga comunitate globală. S-au realizat peste 100 milioane de capturi*4 folosind butonul „SHARE” de pe controller-ul wireless (DUALSHOCK®4) şi peste 3,6 milioane de sesiuni de gaming au fost partajate*5 de pe PS4 prin intermediul platformelor Twitch şi Ustream. Acestea au generat peste 56 milioane de vizualizări*6. Posesorii de PS4 sunt conectaţi cu milioane de jucători de la nivel global şi se bucură, pe lângă gameplay-ul convenţional, de o nouă experienţă captivantă şi mult mai dinamică, posibilă doar pe PlayStation.
Consola PS4 este disponibilă la ora actuală în 57 de ţări.
*1 Cifra de vânzări în retail este estimate de SCEI. Informaţiile despre vânzările de PS4 în Japonia au fost adunate în perioada 22.02.2014 –02.03.2014. Informaţiile despre vânzările de PS4 în America de Nord, Europa şi America Latină a fost adunată în perioada 15.11.2013 – 01.03.2014, iar în Asiaîn perioada 29.11.2013 –01.03.2014.
*2 Cifra de vânzări în retail este estimate de SCEI. Informaţiile despre vânzările de PS4 în Japonia au fost adunate în perioada 22.02.2014 –02.03.2014. Informaţiile despre vânzările de PS4 în America de Nord, Europa şi America Latină a fost adunată în perioada 15.11.2013 – 01.03.2014, iar în Asiaîn perioada 29.11.2013 –01.03.2014.
*3 Numărul de titluri disponibil din 04.03.2014.
*4 Informaţii din 28.02.2014.
*5 Informaţii din 28.02.2014..
*6 Informaţii din 28.02.2014.
Despre Sony Computer Entertainment Inc.
Recunoscut ca lider global și compania responsabilă pentru progresul divertismentului digital orientat către utilizatori, Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) produce, distribuie, dezvoltă și comercilizează sistemele de divertisment digital PlayStation®2 (PS2®), PSP® (PlayStation®Portable), PlayStation®3 (PS3®) și PlayStation®Vita (PS Vita). SCEI a revoluționat divertismentul digital din momentul lansării PlayStation în 1994, iar PS2® a dezvoltat moștenirea PlayStation. PSP® este un sistem portabil de divertisment digital care permite utilizatorilor să savureze jocuri 3D cu animații de calitate superioară și sunet stereo high-fidelity. PS3® este un sistem computerizat avansat, care include tehnologii precum Cell Broadband Engine și procesoarele RSX. PS Vita este cel mai bun sistem portabil de divertisment digital care oferă în mod revoluționar o combinație a experienței de gaming veridice cu conexiune la rețelele de socilizare. SCEI oferă experiența PlayStation® și sistemelor de operare open platform prin intermediul PlayStation®Suite, o inițiativă cross platform și cross device.
Având sediul central la Tokyo, în Japonia, SCEI, alături de companiile afiliate , Sony Computer Entertainment America LLC., și Sony Computer Entertainment Europe Ltd., și diviziile sale, Sony Computer Entertainment Japan și Sony Computer Entertainment Asia dezvoltă, publică, comercilizează și distribuie component hardware și software, și administrează programele de licențiere third party pentru aceste platform și piețele aferente, la nivel global.
“PlayStation” este marcă comercială a Sony Computer Entertainment Inc.. PS4 este marcă comercială al aceleiaşi companii.
Restul mărcilor comerciale sunt folosite cu acordul proprietarilor.
Bookmarks