Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Results 1 to 12 of 12

Thread: Microsoft lucreaza la backward compatibility pentru Xbox One

  1. #1 SP
    Admin MonkY's Avatar

    Microsoft lucreaza la backward compatibility pentru Xbox One

    Probabil sunteti de acord cu mine ca unul dintre cele mai mari lipsuri ale consolelor next-gen" este acela ca nu putem rula jocuri de pe generatiile anterioare. Daca in cazul PlayStation 4 cei de la Sony promit o solutie printr-un serviciu de streaming al jocurilor de PlayStation 3 (o solutie care pe mine unul nu ma incanta deloc), in cazul Xbox One se pare ca inginerii de la Microsoft lucreaza la un "emulator" pentru titlurile de Xbox 360.

    Pana acum subiectul a fost unul extrem de tabu pentru cei de la Microsoft, dar in cadrul conferintei Microsoft Build Developer, Frank Savage (Microsoft Partner Development Lead ) a indraznit sa spuna in cadrul unei sesiuni de Q&A ca exista un plan pentru a se introduce un emulator, chiar daca este greu sa rulezi cod de PowerPC pe x86.

    Desigur ca nu avem un deadline, o estimare sau orice alt semn de veste buna (tipic Microsoft dealtfel), insa numai faptul ca Microsoft nu elimina aceasta optiune, si e un lucru de luat in seama.
    There are (plans to introduce Xbox 360 emulation to the new console), but we're not done thinking them through yet, unfortunately. It turns out to be hard to emulate the PowerPC stuff on the X86 stuff. So there's nothing to announce, but I would love to see it myself.
    Din punctul meu de vedere, o astfel de functie ar impulsiona enorm de mult vanzarile in cazul Xbox One si ar ajuta multi gameri sa-si mai usureze buzunarul, scapand de vechea consola.

    Sursa: News: Report: Xbox 360 emulation planned for Xbox One, claims Microsoft executive - Total Xbox.com
    Attached Images Attached Images gameonxbox360.jpg

  2. #2 SP
    OEE
    VIP Member OEE's Avatar
    That would be ****ing awesone!

    Atata timp cat nu trebuie sa achizitionez iar jocurile de 360 sub alta forma si o sa functioneze direct cu discul.

  3. #3 SP
    Senior Member AlanPoe's Avatar
    Cred ca vor implementa backwards compatibility (if any, if ever) doar in momentul in care nu vor mai dori sa vanda Xbox 360. De altfel in septembrie anul trecut Microsoft anunta support pentru 360 pana in 2016 si peste 100 de noi titluri ce vor aparea in intervalul respectiv.

  4. #4 SP
    Banned nurv's Avatar
    E foarte greu sa pui cip-ul cu totul, asa cum a facut SONY cu primul PS3... Ridica putin costurile de productie dar impulsioneaza grozav vanzarile. E prea greu pentru MS sa faca asta insa. Emularea software nu are nicio sansa. Eu nu cred ca vor implementa nimic.

  5. #5 SP
    Senior Member AlanPoe's Avatar
    Quote Originally Posted by nurv View Post
    E foarte greu sa pui cip-ul cu totul, asa cum a facut SONY cu primul PS3... Ridica putin costurile de productie dar impulsioneaza grozav vanzarile. E prea greu pentru MS sa faca asta insa. Emularea software nu are nicio sansa. Eu nu cred ca vor implementa nimic.
    Nici nu se pune problema de cip, declaratia citata de MonkY se refera la emulare software. Cu siguranta e o decizie de business, daca raportul cost-beneficiu va fi in detrimentul beneficiului probabil ca n-o vor face. Insa de ce spui ca n-are nicio sansa? Actualul Xbox 360 este retrocompatibil cu aproximativ 500 de jocuri ale primului Xbox, si asta la sfarsitul lui 2007, habar n-am daca au mai imbogatit lista si nici nu stiu cat reprezinta procentual din totalul jocurilor publicate pentru primul Xbox, insa absolut toate sunt emulate software.

  6. #6 SP
    Member COD.221's Avatar

  7. #7 SP
    Senior Member RonanN1's Avatar
    Daca tot fac asta sper sa fie pt. 100% din jocuri. Nu cum au facut pe X360 (cu XBOX) ca mergeau doar ~ 70% din ele.

    Daca e compatibilitate doar pt. titluri gen: gears of war, halo, etc. sa se spele cu ele pe cap.

  8. #8 SP
    Banned nurv's Avatar
    Quote Originally Posted by AlanPoe View Post
    Nici nu se pune problema de cip, declaratia citata de MonkY se refera la emulare software. Cu siguranta e o decizie de business, daca raportul cost-beneficiu va fi in detrimentul beneficiului probabil ca n-o vor face. Insa de ce spui ca n-are nicio sansa? Actualul Xbox 360 este retrocompatibil cu aproximativ 500 de jocuri ale primului Xbox, si asta la sfarsitul lui 2007, habar n-am daca au mai imbogatit lista si nici nu stiu cat reprezinta procentual din totalul jocurilor publicate pentru primul Xbox, insa absolut toate sunt emulate software.
    Pentru ca procesorul din xbox 360 este foarte puternic comparativ cu cel anterior si beneficiaza de aceeasi arhitectura RISC. Procesorul din XBOX ONE este un X86 cu arhitectura CISC destul de slabut. Nu cred ca este capabil sa emuleze PowerPC-ul din Xbox 360. De fapt si reprezentatul MS a spus ca este foarte greu sa emulezi arhitectura RISC pe procesoare X86. Probabil pe un procesor HighEnd ar fii posibil dar cel din Xbox One este un CPU low end la frecventa foarte mica si cu performante modeste single-thread. Nu cred ca vom vedea nicio emulare software pentru jocurile de Xbox 360.

  9. #9 SP
    Admin MonkY's Avatar
    nurv: vezi ca nu ti-ai facut bine temele. Primul Xbox nu este pe RISC, ci x86 (ba chiar un Intel)... deci Microsoft are deja experienta cu "emularea" RISC - X86. De fapt nici nu au nevoie sa emuleze... ci doar sa interpreteze cod-ul aferent pt. CPU. Pentru ca tot ce tine de GPU este DirectX, prin urmare jumatate de problema e deja rezolvata.

    Eu zic ca se poate... important e sa vrea Microsoft suficient de mult. Nu de alta, dar mi-e ca o sa bage iarasi treaba cu "norisorii" si ca sa mai scoata un ban, o sa faca streaming ca si Sony

  10. #10 SP
    Banned nurv's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    nurv: vezi ca nu ti-ai facut bine temele. Primul Xbox nu este pe RISC, ci x86 (ba chiar un Intel)... deci Microsoft are deja experienta cu "emularea" RISC - X86. De fapt nici nu au nevoie sa emuleze... ci doar sa interpreteze cod-ul aferent pt. CPU. Pentru ca tot ce tine de GPU este DirectX, prin urmare jumatate de problema e deja rezolvata.

    Eu zic ca se poate... important e sa vrea Microsoft suficient de mult. Nu de alta, dar mi-e ca o sa bage iarasi treaba cu "norisorii" si ca sa mai scoata un ban, o sa faca streaming ca si Sony
    Da ai dreptate primul XBOX avea un Intel. Power PC-ul insa a fost foarte puternic fata de acel Intel la 733Mhz, iar emularea s-a facut din x86 - RISC. Invers e alta discutie. Nu prea au ce sa interpreteze pentru ca sunt arhitecturi diferite de procesoare, trebuie emulat intreg setul de instructiuni, in special daca sunt jocuri cu bucati scrise in ASM.

    Overall nu cred ca APU-ul din ONE e capabil sa emuleze PowerPC-ul din 360.

  11. #11 SP
    naz
    Senior Member naz's Avatar
    Daca va imaginati ca vor merge discurile vechi de X360, va inselati amarnic (din pacate).

    Pt. ca investitia sa merite, o sa fie un rental service, ori subscription, ori sa le cumperi pur si simplu de pe Store.

    Nu imi amintesc vreo companie care sa investeasca intr-un lucru fara sa aiba ceva de castigat de pe urma lui.

  12. #12 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    Din punctul meu de vedere, o astfel de functie ar impulsiona enorm de mult
    O greşeală pe care o vad/aud prea des

    ON: cred ca tot prin streaming vom vedea jocuri de X360 pe X1

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. Replies: 22 Last Post: 09-02-2015, 23:41
  2. Replies: 10 Last Post: 21-02-2014, 01:37
  3. Replies: 0 Last Post: 21-08-2013, 10:49

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts