Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Results 1 to 16 of 16

Thread: Un parinte nemultumit da in judecata divizia Xbox

  1. #1 SP
    Cons. Mercedes-Benz djleo666's Avatar

    Un parinte nemultumit da in judecata divizia Xbox

    Mare e gradina Domnului! Dar oameni buni, nu pot decat sa ma minunez vazand cat de mare este Internetul si ale sale cai! Navigand deunazi pe internet si incercand sa citesc toate stirile legate de gaming am dat peste una foarte haioasa, in care un parinte este foarte nemultumit de o factura primita de pe Xbox, factura de nici mai mult nici mai putin de 4.500$. Omul se pare ca va intenta proces catre Microsoft, in mod special diviziei Xbox. Ca sa intelegem exact ce s-a intamplat, il voi cita mai jos:
    Jeremy Hillman, a former Bill and Melinda Gates foundation employee and parent, has taken to his blog today to express his current frustration with Microsoft and specifically the Xbox team. In a descriptive and well written post, Jeremy discusses a situation he and his family found themselves in, resulting in a $4,500 bill of in-app purchases made to the Xbox team.
    Jeremy recalls the events:
    “A while later I managed to start a Live-chat with a Microsoft agent and explained the situation. The agent was helpful and said she’d log the incident and someone would get back to me, but as we were finishing the chat she dropped the bombshell. ‘What about the other charges?’ she asked. ‘Which other charges?’ I replied. “If you click through at the bottom of the page (she had helped me log onto my son’s account during the call) you’ll see all the other charges”. With horror I started scrolling through pages of charges — $109, $109, $109 — sometimes two a day. More than $4,500 of charges for virtual FIFA players going back several months. I shouted for my wife, my son was inconsolable.”
    Raspunsul dar de suport.xbox.com a fost destul de clar:
    “Our policy states that all purchases are final and non-refundable. A purchase confirmation email was sent to email: [email protected] (my son) each time a purchase was made because that is the email that was designated as a contact email on the billing profile …….. you are responsible for any material that a user of your Services account accesses or is denied access to (including as a result of your use or non-use of Parental Controls). You acknowledge that use of our settings is not a substitute for your personal supervision of minors that use your Services account.”
    Ca sa rezum: cardul atasat de acest parinte contului de Xbox al fiului a fost folosit (de multiple ori chiar) pentru achizitia de jucatori premium, iar confirmarile achizitiilor au fost trimise catre adresa de e-mail a fiulul. How stupid is that? Iar el va platii aproape 4.500$ pentru aceasta. De altfel acest domn incheie discutia spunand ca va continua sa caute avocat pentru a intenta proces...

    Revenind pe pamantul tarii noastre am si eu un caz asemanator, telefonul meu cu Windows Phone avea cardul atasat contului Microsoft, iar intr-o seara Alinutza s-a gandit ca minionii ar arata mult mai bine cu hainutze "premium". Drept urmare dupa cateva clickuri de Buy l-a lasat pe taticul ei fara 200 de lei, din cei 205 lei cat mai avea pe card. Long story short dupa 20 de minute de discutii la suport mi-au dat refund, dar banii au intrat 48 de ore mai tarziu. Concluzia: taticul ei are acum PIN number la achizitii pe PC/ consola / telefon.

    Voi ati patit vreodata asa ceva?
    Attached Images Attached Images happy_hour.jpg

  2. #2 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Mi se pare perfect normal ce au facut cei de la Microsoft, intrucat daca ai parental control, nu-i lasi adresa de mail a lui la cont, ci a ta, ca sa poti urmari tot ce misca pe cont si in niciun caz nu-i lasi achizitiile deblocate, fara o parola. Daca vrea ceva, vine la tine, iar tu introduci parola si cumperi. Si sa fim seriosi ca si daca era in alta tara, nu trebuia decat sa intre pe xbox.com, sa se logheze si sa achizitioneze ce avea.

    Cat de situatia ta, Leo, ce pot sa zic...fratele meu lucreaza la frauda la o banca destul de mare din RO si are asemenea probleme zilnic si de cele mai multe ori, celor din conducerea bancii li se face mila si le acorda banii inapoi, desi ei nu au primit si cel mai probabil, nu vor mai primi niciodata, banii de la producatorii jocurilor (mi-a zis ca cele mai constante cazuri sunt pentru Candy Crush).

    Asa ca ai avut foarte mare noroc ca ti-au fost restituiti banii si aici vedem clar cat de bine este sa ai un device cu iOS, unde nici eu, ca si propietar, nu pot sa cumpar ceva (inclusiv InApp) fara sa bag parola sau sa dau cu dejtu' pe cititor pentru autorizare. Iar daca am facut si asta si tot comentez, inseamna ca sunt retardat.

  3. #3 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    celor din conducerea bancii li se face mila si le acorda banii inapoi
    These. Words. Hurt. My. Eyes! Cuvintele "banca" si "mila" in aceeasi propozitie? N-am vazut/auzit niciodata asa ceva. Sa-i fie mila unei banci? Wow! Ce banca este, ca ma mut maine!

  4. #4 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Eee, nu are treaba banca, cat angajatii de acolo (si aici ma refer la cei care aproba). Si asta nu se intampla in toate cazurile, intrucat verifica tot ce se poate despre persoana respectiva, despre veniturile lunare, cat de bun sau rau platnic este, varsta samd, dar in cele mai multe cazuri, cei de la Apple/Google sau cine mai este, raspund repede la mail-uri si accepta rambursarea (chiar daca procedura interna dureaza si 1-2 luni) si banca ofera banii in 1-2 zile, urmand a recupera paguba ulterior.

    Oricum, nu va ganditi la prostii, este ceva ce se intampla o singura data si nu toate cazurile sunt rezolvate cu avantaj in favoarea clientului.

  5. #5 SP
    Junior Member cristi1910's Avatar
    Razvan, ai dat cu oistea-n gard dar a iesit bine

    Eu am uitat un card intr-un bancomat. Cineva de la banca respectiva m-a sunat si mi-a spus ca au gasit cardul si sa vin sa il ridic. Deoarece nu imi trebuia, m-am dus sa-l ridic dupa o saptamana. Raspunsul a fost sec, il pastram 3 zile si apoi il taiem. Zic, bine, bine, il pastrati 3 zile, dar nu mi-ati spus. Daca imi spuneati, veneam a doua zi. Care a fost solutia lor? Sa platim emiterea cardului jumi juma . I-am rugat ca macar sa fie de acord ca jumatatea bancii sa o plateasca persoana care a uitat sa dea toate detaliile, poate data viitoare spune tot ce are de spus.

  6. #6 SP
    Senior Member Se7en Fury's Avatar
    Asta cu băncile şi cu milă este tare rău, în ultima vreme nu fac altceva decât să arunce oameni în stradă în fine, eu nu înţeleg de ce lasă lumea carduri ataşate la conturi virtuale, mi-se pare o idee cam proastă, dar tot odată devină sunt şi cei de la M$, ar trebui să mai existe un pas de verificare înainte de a încheia tranzacţia.

  7. #7 SP
    Junior Member Monex's Avatar
    Mie mi se pare normala reactia tatalui, cat si raspunsul operatorului Microsoft. Evident, este vina tatalui ca i a permis fiului sau sa i stie pin-ul cardului.

  8. #8 SP
    Senior Member Se7en Fury's Avatar
    Care PIN ? La psn de exemplu odată pus cardul nu îţi mai cere nici o verificare, cea ce mi se pare o prostie să autorizeze plata fără un security check.

  9. #9 SP
    FIFA Fan gvingi76's Avatar
    Poti pune sa-ti ceara parola la fiecare cumparare. Dar asta este o chestie care o seteaza fiecare.

  10. #10 SP
    Senior Member Se7en Fury's Avatar
    Eu în decembrie am cumparat ps plus pt o lună, era Injustice şi Infamous, acum am cumpărat pt. 1 an, am scos cardul pt. date şi ce să vezi, uitasem că erau deja, am dat doar checkout şi gata tranzacţia, pe default nu îţi cere parolă, nu îţi dai seama decât dacă exemplul de mai sus sau când faci o alta tranzacţie, până atunci îţi golesc cardul prichindei

  11. #11 SP
    Member Joystick's Avatar
    Cand scoți o suma de bani de pe card prin bancomat , sau achiziționând online sau fizic (magazin) , telefonul face ''Blink'' mesaj cu suma de bani care s-au dus .un email îți este trimis din partea celor de la microsoft sau psn cu ''Mulțumim pentru achiziționarea produsului nostru'' ( împreună cu suma platita ) . Degeaba se chinuie sa caute un avocat bun ... Atâta timp cat a știut cum sa-și introducă cardul pe account , nu are nicio scuza'' ca vai n-am știut '' deci ciuciu bani înapoi .

  12. #12 SP
    Turbo Killer RonanN1's Avatar
    Prietenul meu agitat va explica cum sta treaba:



    Dupa cum am scris si in sectiunea de comentarii: That, my friend, must be the dumbest human (or dad) on earth.

    ...cum frate sa n-ai activat SMS alert (sau echivalent) - asta fara sa fac referire la alte aspecte.

  13. #13 SP
    Senior Member RaverX's Avatar
    Quote Originally Posted by Se7en Fury View Post
    Asta cu băncile şi cu milă este tare rău, în ultima vreme nu fac altceva decât să arunce oameni în stradă
    Offtopic: Serios? Zi-mi si mie pe cine a aruncat si ce banca a fost? Sa stiu si eu sa fiu atent sa nu ma trezesc aruncat afara in strada de vreo banca. Banuiesc ca oamenii aia n-aveau credit la banca aia, nu? Apartamentul era cumparat din banii lor munciti din greu, nu erau bani luati cu imprumut...

    Ontopic: Situatia e cu doua taisuri, Microsoft e acoperit de contract, cu banca e mai nasol un pic. In cazul de fata nu va pierde banca, parintii vor ramane probabil cu buza umflata pentru prostia lor.

    In alt caz banii puteau fi pur si simplu "furati" din cont si atunci probabil pierdea banca, Microsoft ramanea cu banii. Iar banca incerca sa recupereze legal banii de la cel care a furat din cont. Cam asa s-a intamplat si aici, insa hotul a fost chiar copilul. Si nu cred ca parintii vor dori sa depuna plangere impotriva lui

  14. #14 SP
    Senior Member Se7en Fury's Avatar
    @RaverX cei cu credite în franci CHF, numai face pe desteptul.

  15. #15 SP
    Junior Member cristi1910's Avatar
    Apple si Google au pierdut cam pe aceeasi tema si guvernul SUA i-a obligat sa introduca o parola suplimentara. Din pacate la M$ acea parola este off by default, ceea ce presupune ca nu este o masura de siguranta care si functioneaza. Parerea mea este ca M$ va da banii inapoi.

    Offtopic: bancile au tiparit pliante cu "creditele in franci cele mai sigure / francul cea mai stabila moneda". Poate nu este vorba de dezinformare, poate la acea data francul chiar era cea mai stabila moneda dar au influentat luarea unei decizii. In SUA bancile respective eru ce putin amendate la aceasta ora (vezi cazul Ungariei si al Croatiei).

  16. #16 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Apropos de extra passwords, in caz ca nu stiati, pentru VISA de pe 17 Martie au inceput sa oblige sa foloseasca mai toti 3D Secure. In caz ca nu aveti, dati o fuga la banca si activati. In caz ca aveti, grija foarte mare la parola respectiva (va trebuie si CNP), pentru ca trebuie scrisa cu CAPS! Mie tocmai ce mi-au blocat cardul intr-o tranzactie stupida pentru ca am introdus de 3 ori parola pe care o stiam ca fiind corecta. Doh... s-a rezolvat sunand la Romcard (las numarul lor aici in caz ca aveti vreodata nevoie: 021.402.00.29).

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. Pioneer vinde divizia home-theater catre Onkyo By djleo666 in forum Tech News
    Replies: 3 Last Post: 07-10-2014, 15:43
  2. Sony vinde divizia PC Vaio By djleo666 in forum Tech News
    Replies: 5 Last Post: 11-02-2014, 23:23
  3. Replies: 14 Last Post: 06-06-2009, 11:02
  4. Replies: 24 Last Post: 24-04-2009, 20:20
  5. Replies: 3 Last Post: 07-08-2008, 22:32

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts