@MonkY tocmai de-aia nu ma pot juca, nu am rabdare sa stau sa fac asta, desigur apreciez ca mi-ai prezentat solutii, dar nu m-am jucat niciodata pe telefon, nu cred ca ma pot convinge sa incerc acum.
@MonkY tocmai de-aia nu ma pot juca, nu am rabdare sa stau sa fac asta, desigur apreciez ca mi-ai prezentat solutii, dar nu m-am jucat niciodata pe telefon, nu cred ca ma pot convinge sa incerc acum.
Mda, deci astia cu jocurile de mobile, au cam luat-o razna cu preturile lor... A ajuns un amarat de personaj (nici macar fully upgraded), sa coste mai mult decat un joc AAA full, la care se lucreaza poate chiar si 5-10 ani?!? Si asta la un titlu care cred ca are probabil peste 100 de personaje, si scot non-stop altele. Nu mai vorbim de extra upgrade-uri, cores, ultra-cores and stuff.
Plus ca asta e "OFERTA"!!!
Good news!
Apple opens App Store to game streaming services.
Nu arata prea bine, nu merge prea bine, iar aia 54GB mi se par putin cam mult pentru un joc de mobil, fie el si AAA sau AAAA sau cate A-uri vor sa puna...
Sincer, decat asa ceva, mai bine pe streaming si cat timp ai conexiune de internet, nu ar trebui sa ai problema.
Foame de bani man. Ca altfel nu vad motivul pt. care ar mai fi lansat si asa ceva. O sa-l cumpere multi numai pt. "benchmark"...
Eu am un feeling ca de fapt e facut in stilul Resident Evil. Practic au scos si au lucrat la varianta pentru Mac, si daca tot le ofera Apple optiunea de a deveni "Universal App", pai atunci de ce sa nu mai bifeze un checkbox, si gata... exporta aplicatia si pt. iPhone si iPad.
E voie cu emulator apps pe Store:
App Review Guidelines - Apple DeveloperOriginally Posted by Apple
Bookmarks