Cu incarcatorul original de iPad Mini se incarca in 4 ore. Altele nu am incercat.
You need this: Apple 12W USB Power Adapter - Apple Store (U.S.). Din pacate, la Asus nu am ce sa iau oficial... pt. ca are un rating bizar (de 5.3V in loc de 5V)![]()
Primul Nexus 7 se incarca in putin peste doua ore. Cea ce era ok. La 4 ore e deranjant rau, eu cu asta traiesc de cateva luni. Si nu sunt dispus sa mai cheltui bani pe iPad-ul asta.
Daca pentru 60 RON (atat era la noi la iStyle un charger) nu te deranjeaza extra waiting-ul... atunci asta e. Btw, eu charger de genul acela folosesc la orice prin casa (nu e doar pt. iPad)... Nexus-ul asta nou insa mi-e frica sa-l pun (deh, 5.3V fata de 5V). Mi-e ca Asus sa nu fi facut asta pentru a cumpara in mod special chargerele de la ei.
Update la aventura mea cu tableta
In loc de distractie jucatul pe tableta a devenit frustrare, ignora unele touch-uri in RealRacing 3, asa ca m-am hotarat sa o trimit in service, service autorizat Asus din bucuresti: esc-service.ro. Am asteptat doua saptmani pana a venit noul ecran de la Asus si l-au schimbat.
Bucuros fac primul test ... groaznic. Defectul era de 10 ori mai sesizabil. Daca inainte aveam lipsa cateva touch-uri pe ora acum in primele minute imi ignora cateva. Imposibil de jucat.
Le-am retrimis-o cu mentiuni cum ca s-a agravat. Dupa o saptmana imi vine notificare, pe email din sistemul lor automat, ca a trecut testele, cum ca defectul reclamat nu se manifesta. Dupa o lupta de o ora am reusit sa vorbesc cu inginerul care "a rulat testele", sa il intreb de ce a durat o saptamana sa constate ca e OK, eu crezand ca asteapta un alt ecran pentru schimb. Imi zice ca a lasat-o, in tot acest timp, sa ruleze testele standard de validare, niste aplicatii, cand de fapt problema era fizica. L-am indrumat spre threadul Google unde se raportasera sute de astfel de incidente, unora li s-a fizat problema in service. In fine nu am reusit sa ma inteleg cu el.
Am trimis-o la PcGarage, de unde am achizitionat-o, le-am pus si filmulete cu defectul sa fie clara problema. Acelasi raspuns. Curatasem ecranul inainte sa o trimit, se vedeau in vreo 5 puncte urme de degete si una de slide. Banuiesc ca au vazut ca merge in meniu stanga dreata si gata, e OK. Banuiesc ca vazusera filmuletele deoarece mi-au crescut numarul de vizializari. In fine probabil stiau ca nu au ce sa faca. Nu mi-au aprobat nici un coment legat de faptul ca am trimis in service si mi-au inlocuit ecranul de la ei de pe pagina produsului.
In fine, acum apelez la OPC sa vad daca fac ceva in privinta asta. Oricum epic fail versiunea aceasta de Nexus, la partea de hardware.
E mai epic fail garantia. Eu cu Asus nu am avut probleme, au fost super meseriasi si rapizi. Eu zic ca trebuia sa insisti sa iti dea una noua. Oricum, asa e cu garantiile la noi, desi eu mereu am avut bafta. Sa ne zici cum se finalizeaza totul.
Nu, dar face jocul imposibil de jucat, ma joc doar pe telefon din cauza acestei probleme. In rest se manifesta peste tot. Can citesc, apas si de 3-4 ori ca sa schimbe unele pagini, in app menu cand vreau sa mut un shortcut pe desktop nu ia decat dupa mai multe incercari, in web browsing unele actiuni asupra butonelor trebuie repetate de mai multe ori, de fapt si browsing-ul intensiv incepe sa devina enervant din aceasta cauza, dar as putea sa traiesc cu el pana la aparitia urmatoarei generatii. In XBMC e din nou deranjant. Si de multe ori pare ca touch-ul nu are precizie. In fine e enervant ca se reproduce intermitent, e greu de aratat. Iti da impresia ca esti in Windows 98 ME, nu stii daca are sistemul un blocaj si trebuie repetata actiunea pentru ca prima a fost ignorata.
ciuflingar: incearca aplicatia Yet Another MultiTouch Test din Store si vezi cum se comporta cu adevarat. E foarte bun testul pentru a le arata si celor de la garantie problema de touch. Bafta!
Of, chiar pe aceea am folosit-o. Le-am facut si poze cum atingeam cu 2, 3 si 5 degete si imi lua unul sau nici un touch. Am resetat tableta inainte de a o trimite si am instalat YAMT si RR3, am mentionat si urmatoarele videoclipuri:
Adevarul e ca sunt foarte capcauni la garantie cei de la PCGarage... Daca problema inca apare si dupa inlocuirea ecranului, ar trebui sa-ti dea banii inapoi sau sa-ti schimbe produsul.
Macar fii fericit ca tu poti apela la OPC (ca persoana fizica). Eu, care iau mai totul pe firma... nici macar atat nu pot face, iar de dat in judecata nu am timp si nici chef.
Ce naiba fratilor nu mai poti cumpara nimic fara probleme... Nexus 7 Ipad Mini 2 , PS4 XBOX one..
Raman la ps3 si la tableta mea batrana xoom
Man, probleme au fost dintotdeauna. Ba legate de fabricatie, ba de fiabilitate and so on. Diferenta mare (sau pe care o vedem noi mare) este data acum de 2 situatii foarte clare:
1. viteza cu care circula informatia in zilele noastre, spre deosebire de acum 10 ani sau mai mult. Acum oricine are acces la cel putin un serviciu de social media... Ai o problema, postezi repede pe forum, facebook, twitter, blog, amazon, etc... Si este arhicunoscut faptul ca vor posta mai mult cei care au probleme decat cei care sunt extrem de multumiti de produsul respectiv.
2. modul in care producatorii decid sa scada pretul produselor. Ca si in cazul memoriilor, multi dintre producatori prefera sa foloseasca asa numita metoda "the client is our best tester". Costa mult mai mult sa faci un CTC bun (si incetineste si procesul de productie) decat sa inlocuiesti pur si simplu un produs pe care un client il declara defect. Mai ales cand luam in considerare faptul ca daca pe linia de testare ar fi refuzat un produs cu un defect minor (sa zicem defectul de lanterna pe fundal negru), pe cand un client e posibil nici sa nu observe vreodata acel defect. Prin urmare, de ce ar pierde ei bani si timp cand ar putea sa vanda linistiti acel produs?
Problema cu punctul 2 este insa grava in Romania. Daca in US ti se schimba produsul "no questions asked" si un seller ca amazon iti trimite instant un replacement... la noi romanul cu magazin e mai "smecher" si angajeaza in service sau la primire garantii niste oameni fara pic de scrupule... si care au un singur scop: sa accepte cat mai putine produse in service, si sa scada pe cat de mult posibil numarul de replacement-uri. Eu pe oamenii astia ii urasc... am dat de niste capete patrate atat la emag cat si la pcgarage... care nici dupa ce le demonstrai matematic defectul, nu isi schimbau pozitia. Ai spune ca dau de la ei din salariu pentru fiecare produs schimbat.
Anyway, back on topic... sa ne tii la curent cu ce se intampla via OPC. Pentru ca a scrie celor de la Google e aproape egal cu zero. Eu n-am primit niciodata altceva decat niste raspunsuri automate, care ma indreptau spre service sau magazin.
Dupa tone de probleme... "superba" tableta Nexus 7 2 s-a decis sa nu mai porneasca deloc. A mai facut asa de cateva ori, dar am pus-o pe baza intamplarii. E timpul sa mearga la service, dupa care direct la vanzare cu ea. Mi s-a acrit de "androizi" ca de mere paduretze. Un singur produs cu Android n-am avut care sa nu ma scoata din sarite mai devreme sau mai tarziu... sa nu se buseasca aleator (fie hardware fie software)... sau sa nu faca cine stie ce traznaie si sa ma lase cu ochii in soare. Cei care doriti sa ma contraziceti, sa fiti sanatosi... si sa fie la voi acolo. Va tot ascult si ajung sa-mi dau seama ca dau mai multi bani si pierd mai mult timp cu "teste"... decat daca as lua ceva de la concurenta (care pare mai scumpa initial), dar care "it just works". Frackin' silly device...
Adica eu?
Eu mai nou sunt fanul numarul 1 Android pentru ca singurul meu dispozitiv cu Android din ultimele 10 luni functioneaza asa cum trebuie. Oricum, nasol ce ai patit. Eu as cere altul nou si l-as vinde pe ala. Mi se pare aiurea ca in 2013 sa mai stea aia in service sa se chinuie sa schimbe ecrane, butoane sau alte piese. Schimb cu totul si gata. Dar cum manopera la noi e ieftina renteaza foarte mult.
Am avut de curand un proiect la facultate care implica modul in care am conduce un magazin de calculatoare. Majoritatea, daca nu chiar toti colegii mei au mers pe ideea de piese ieftine si manopera ieftina, eu am mers pe ideea de a schimba produsele sau piesele cu totul. De exemplu, iti ia mult mai mult timp sa schimbi niste condensatori de pe o placa de baza decat sa schimbi placa cu totul. In timpul castigat te mai ocupi de cativa clienti. Asta e si motivul pentru care pe dincolo se schimba produsul cu totul si la noi se fac improvizatii si reparatii. In fine, asta ca trecusem de curand prin ceva cu o anumita legatura cu subiectul.
Stai linistit, tu esti doar unul dintre cei noi care tot incearca sa-mi explice cat de tare e Androidul si cat de bune sunt tabletele cu Android.
Cat despre "as cere altul nou", probabil uiti ca noi suntem in Romania. Aka PCGarage, care sunt ferm convins ca va face tot posibilul ca o luna (cel putin) sa nu se rezolve nimic. Daca se poate chiar sa dea vina pe client (cine stie, vor veni cu motivul ca ninge afara)... Mai nasol e ca deja a inceput sa-mi "fure" mie tableta. And i hate that!
Daca am comentat de iOS, imediat sunt catalogat drept fanboy Android. Nici macar n-am zis nimic din ce spui tu aici. Am spus doar ca eu nu am intalnit problemele intalnite de tine, iar asta nu cred ca ma face sa fiu sustinator al vreunei parti. La naiba, am si una si alta si mi-e bine asa. Catalogarea asta in schimb ma enerveaza la culme. Si nu se intampla doar aici, ci si pe topicurile cu console, unde daca zici ceva negativ de Xbox esti fanboy Playstation si viceversa. Daca si eu sunt close-minded cand vine vorba de chestiile astea...
Noi vad ca mereu ajungem aici, pentru ca atunci cand comentez de ceva, sunt imediat catalogat ca fiind in tabara cealalta.
Man, citeste propriile-ti cuvinte:
Enough said. Nu te-a catalogat nimeni... ti-ai zis singur.
Asa cum ti-am spus, poate tu ai noroc. La mine pana acum norocul n-a avut nici cea mai mica legatura cu Android devices. Iar Nexus 7 2013 e cel mai recent (si sper ca si ultimul) exemplu.
Bookmarks