Acel card te va ajuta sa eliberezi din spatiul ocupat de decodor(faci loc ptr next-gen) si vei folosi doar o singura telecomanda(cea a tv-ului) si nu 2 ca pana acum..
Reply: da,dar sunt anumite programe codate pe care nu le receptionez pe tv..eu le vad prin decodor
Man, el nu are decodor, vede programele prin decodorul tv-ului, cum probabil le vezi si tu (LG LW 4500-5500)
Am inteles. Practic cred ca pe digital imi vor merge in plus doar vreo 2-3 programe care imi merg acum doar pe analog. Nimic mai mult.
Cardurile cum se emit , in functie de tipul abonamentului pe care il ai ? Ex .un anumit card pentru pachetul de baza de canale, altul pentru pachetul extra and so on, sau cardurile se scriu in parte pentru fiecare client in momentul comenzii in functie de tipul abonamentului ? Nu de alta dar poate imi scapa un card cu HBO unlocked
man nu au treaba cardurile cu lock , unlock pe partea de programe tv. Sunt un fel de sim-uri de telefon, daca pe contul tau ai blocate / deblocate anumite servicii / programe tv le vezi, daca pe contul tau de rds nu sunt active / cu plata atunci ciu-ciu. Ca si idee este interesul lor sa aiba toata lumea abonamente digitale pentru ca in caz de intarziere la plata nu trebuie sa-si miste fundu' pana la tine acasa ci deschide pe pc programul si te"baneaza" imediat
S-a micsorat chiria destinata routerelor pentru cei interesati, de la 5 ron la 3 ron. De asemenea, pretul de cumparare este de 125 ron.
Foarte repede s-au mişcat "băieţii"
Echipamentul comandat este disponibil 7 zile lucratoare si poate fi ridicat de titularul de contract, pe baza CI/BI si a numarului de comanda.
La ce echipament te referi? Am comandat si eu online acum 2 zile un CI (ei il numesc "Decodor DIGI SMART - SmarDTV") si deja am primit mail sa ma duc sa-l ridic, ca este rezervat acolo unde am cerut eu. Not bad, not bad at all! Sunt curios care e pretul (ca nu am gasit nimic pe site)... si sper sa se vada mai bine decat cu receiverul Humax...
Aici detalii despre pret:
http://www.consolegames.ro/forum/f11...ml#post1045749
In fereastra de comanda, la Conditii comerciale.Puteţi avea 5 echipamente digitale / locaţie ( prin echipament înţelegem CAM CI+, decodor HD sau SD), astfel:
La o locaţie putem să vă asigurăm maxim 2 decodoare HD
- Primul echipament este inclus în pachetul Digital (CAM şi SD sunt în custodie; pentru HD mai există o chirie suplimentară de 3 ron).
- Echipamentele 2 - 3 pot fi în chirie ( CAM - 3 ron, SD - 5 ron, HD - 8 ron )
- Echipamentele 4 - 5 trebuie achiziţionate / cumpărate ( CAM - 100 ron, SD - 150 ron, HD - 250 ron )
Aveti noroc.. la mine de marti e acelasi lucru: "In maxim 2 zile lucratoare va vom anunta cind va fi disponibil echipamentul comandat de dvs." sau "Veţi fi contactat în cel mai scurt timp de către un reprezentant comercial din partea firmei RCS&RDS."
E oficial :
Internet prin fibra optica Fiberlink59 lei/luna (TVA inclus); sau 49 lei, daca te abonezi la TV Digital si telefonie fixa sau mobila
Am ridicat si eu cardul, l-am montat, m-am speriat un pic la inceput, imi apăruse eroare "card expirat". Cardul mi-a fost înmânat fara manual de utilizare, dar am găsit până la urmă lista cu erori, o aveţi mai jos in cazul in care si voi veţi întâmpina probleme
*Listă erori la CAM-ul RCS RDS*
"*DIGI Smart nu se autentifică*"
- Verificaţi daca modulul CAM este introdus corect.
- Verificaţi dacă televizorul este compatibil.
"*Nu se pot viziona canale criptate*"
- Verificaţi daca modulul este introdus corect.
- În cazul în care apar alte mesaje, verificaţi codul de eroare.
"*Eroare 3*"
- Smartcardul nu este introdus.
- Introduceţi Smartcardul.
"*Eroare 8*"
- Smartcardul nu este valid.
- Introduceţi Smartcardul ce v-a fost livrat împreună cu modulul.
"*Eroare 9*"
- Smart Card expirat, aşteptaţi până când mesajul dispare.
"*Eroare 10**"
- Acces nepermis.
- Aşteptaţi activarea Smartcardului.
- Verificaţi plata facturii.
"*Eroare 17*"
- Scoateţi şi reintroduceţi modulul.
- Opriţi şi reporniţi televizorul.
- În meniul televizorului, reveniţi la setările din fabrică.
"*Eroare 20*"
- Eroare comunicaţie Smartcard.
- Scoateţi şi reintroduceţi Smartcardul.
"*Eroare 21*"
- Verificarea Smartcardului a eşuat.
- Scoateţi şi reintroduceţi Smartcardul.
"*Eroare 23*"
- Smart Cardul nu este certificat.
- Introduceţi Smartcardul ce v-a fost livrat împreună cu modulul.
*"Eroare 24"*
- Smartcard introdus gresit.
- Verificaţi dacă Smartcardul este introdus corect, după cum este exemplificat in prima imagine din articol.
*"Eroare 26"*
- Smartcard neîmperecheat.
- Aşteptaţi activarea Smartcardului.
Pe digicare a aparut si lista de televizoare compatibile CI+, cat si manualul decodorului Digi Smart.
Am luat si eu cardul... doar ca la mine spune "Scrambled Signal" pe toate canalele codate. Am sunat la ei si mi-au spus ca activeaza din nou cardul... dureaza maxim 30 minute or so (timp in care imi recomanda sa las pe canalul codat). We shall see...
nu imi dau seama daca "il imperecheaza" cu tv-ul...
l-am luat pe primu, nu mergea... am sunat la ei cu activatul si pana la urma a pornit in sufragerie...
daca l-am pus pe tv-ul din dormitor nu merge.
m-am dus si am luat si al doilea card... tot neactivat... acum astept pt tv-ul din dormitor...
sper sa mearga in final sau poate am ghinionul sa nu mearga pe tv-ul respectiv.
Bookmarks