Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

View Poll Results: Iti vei cumpara PS4 Pro?

Voters
377. You may not vote on this poll
  • Da, voi cumpara cu siguranta!

    140 37.14%
  • Nu, sigur nu voi cumpara!

    111 29.44%
  • Probabil voi cumpara anul viitor

    56 14.85%
  • Nu stiu inca

    70 18.57%
Page 119 of 155 FirstFirst ... 19 69 109 117 118 119 120 121 129 ... LastLast
Results 2,361 to 2,380 of 3086

Thread: PS4 Pro

  1. #2361 SP
    Member fdkenzo's Avatar
    Boost mode e clar o imbunatatire .

  2. #2362 SP
    Member Giogio's Avatar
    cuh-7016b este consola mea pro. Are vreo relevanță? Știu că unii spuneau că-s mai gălăgioase anumite modele și s-ar încălzi mai tare...


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #2363 SP
    Junior Member AGKill0's Avatar
    sunt surprins cat de multa lume e confuza aici, e simplu
    ps4: 18 compute units clocked at 800, 8 core cpu clocked at ~1.6
    ps4 pro: 36 compute units clocked at 911, 8 core cpu clocked at ~2.1

    cand joci un joc pe ps4 pro lansat inainte de pro, si fara pro patch, ps4 pro ruleaza exact ca un ps4 standard, emuleaza 18cus cu 800/1.6 clock rates

    acum cu boost mode, toate jocurile cu/fara pro patch ruleaza la full clock speeds 911/2.1 fata de 800/1.6, cat despre cele extra 18 compute units nu e clar daca sunt activate, dar clock speed-urile mai mari sunt 100%, nu se incalzeste nimic, nu e nici-o problema sau ceva de genul, acum cu boost mode ps4 pro ruleaza jocuri vechi cum ruleaza jocuri cu ps4 pro patch, nu e nimic nou, nu e nici-un overclock sau ceva de genul, ba invers era inainte downclock si acum merge normal

  4. #2364 SP
    Member xenocid's Avatar
    Credeam ca pot in sfarsit sa joc Bloodborne fara framedrop-ul ala oribil. Nicio sansa, nici macar cu boost mode.

  5. #2365 SP
    Member claudiutk's Avatar
    Quote Originally Posted by ro_explorer View Post
    Boost nu înseamnă OC. Din de înțeleg eu este vorba doar de modificarea unor API care sa ruleze pe full hardware in loc de ce era alocat în prezent.

    Exemplu: consola A, cu 8 core. Sdk-ul permite acces de 8 core. Consola A+, 12 core... Sdk-ul are același api care este compilat cu 8 thread-uri dar prin Boost on, api-ul cu pricina va rula pe 12 thread-uri. Tadaaaaa... Performanta extra pe A+ fără OC pentru titlurile care erau făcute doar pentru A.

    -= Sent from a parallel universe through a wormhole =-
    Poti sa caracterizezi un API ca fiind mai high-level sau mai low-level (si nivele intermediare). Pentru ca acel API sa poata distribui munca pe un numar diferit de thread-uri, decat prevazut initial, trebuie sa faca abstractie de multe particularitati si feature-uri ale hardware-ului. Adica sa fie mai high-level.

    Dar, aceleasi motive il fac mai putin performant. Un API low-level poate folosi metode optimizate, non-compatibile, care vor rula doar pe acel hardware.

    Daca permiti unui API, sa foloseasca mai multe thread-uri, vei strica direct proportional, mai mult in jocuri optimizate si mai putin in jocuri neoptimizate

  6. #2366 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Quote Originally Posted by xenocid View Post
    Credeam ca pot in sfarsit sa joc Bloodborne fara framedrop-ul ala oribil. Nicio sansa, nici macar cu boost mode.
    Am aproape 100 de ore in Bloodborne si in afara de amfiteatrul ala din lecture building cu aia care dorm pe scaune nu am observat nicăieri frame drop deranjant. Nu înțeleg nici la ce se refera astia de la DF cu framepacing (înțeleg ce e, dar nu mi s-a părut "oribil"). Poate mi-a plăcut prea mult jocul si am trecut mai usor peste. Oricum consider ca formularea "framedrop oribil" e o exagerare.

  7. #2367 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Ai trecut peste, are problemute de genul celor amintite de ei. Dar sunt de acord ca jocul compenseaza in alte locuri incat nu conteaza, dar e un plus si in Bloodborne cu Boost Mode.

  8. #2368 SP
    Member ro_explorer's Avatar
    Quote Originally Posted by claudiutk View Post
    Daca permiti unui API, sa foloseasca mai multe thread-uri, vei strica direct proportional, mai mult in jocuri optimizate si mai putin in jocuri neoptimizate
    Și cred ca tocmai aia se spune ca Boost mode s-ar putea sa creeze probleme pentru unele jocuri.

    -= Sent from a parallel universe through a wormhole =-

  9. #2369 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Dar sunteti constienti de faptul ca boost mode porneste doar atunci cand depiseteaza un joc care nu a fost optimizat pentru Pro? Caz in care ce spuneti voi nu are relevanta.

  10. #2370 SP
    Member claudiutk's Avatar
    Cand spun optimizat spun optimizat pentru 4 non-pro


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  11. #2371 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Pai asta e topic de Pro, nu de "non-pro".

  12. #2372 SP
    Member SepticEye's Avatar
    Quote Originally Posted by bicky1310 View Post
    Am aproape 100 de ore in Bloodborne si in afara de amfiteatrul ala din lecture building cu aia care dorm pe scaune nu am observat nicăieri frame drop deranjant. Nu înțeleg nici la ce se refera astia de la DF cu framepacing (înțeleg ce e, dar nu mi s-a părut "oribil"). Poate mi-a plăcut prea mult jocul si am trecut mai usor peste. Oricum consider ca formularea "framedrop oribil" e o exagerare.
    De ex Bloodborne și Division scot amandoua 30fps. Ia o secventa de frame-uri ideala 1,1,2,2,3,3,4,4,5,5 etc. Fiecare frame e "randat" de 2 ori deci sta pe ecran același timp măsurat în milisecunde. Blood face ceva de genul 1,1,1,2,3,4,4,4,5 etc. Frame-ul nr 1 sta prea mult pe ecran, 2 încarcă prea repede etc. În joc asta se traduce în sacadat subtil aleatoriu și impresie de 20ish fps deși măsurat e 30. Toate jocurile Souls sunt la fel. Deși foarte jucabile asa cum sunt, mie unul mi-e din ce în ce mai greu sa ma joc 30 de când cu Pspro și multe titluri în 60 fps. Joaca Nioh dacă ești fan Souls apoi revino la Bloodborne și o sa fie foarte evidenta diferența. Jocuri de genul asta musai 60fps Please.

  13. #2373 SP
    Member xenocid's Avatar
    ce zice el /|\

  14. #2374 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Guys, e oricum doar un firmware beta. Sunt sanse mari sa-i dea de cap incet-incet. Eu zic ca e de apreciat la cei de la Sony faptul ca n-au tinut-o pe-a lor si n-au lasat asa, fara sa se agite... Puteau sa ceara developerilor sa-si patchuiasca jocurile si sa treaca un disclaimer enervant cand porneai un joc ne-patchuit "This game is not optimised for PS4 Pro". But, they are working on it! So, kudos to them!

  15. #2375 SP
    Member Kratos666's Avatar
    Oare e normala sa nu iti placa formatul filmelor, serialelor si a jocurilor mai mare de 30 fps?

  16. #2376 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    Fallout 4

  17. #2377 SP
    Member Giogio's Avatar
    Se vede diferența între full hd și 4K? Cu un 2000 de lei pot găsi vreun tv 4K decent să ruleze detalii calumea,pt ps pro? Cam ăsta ar fi bugetul deocamdată, ținând cont că acum o săptămână am achizițonat consola. Să mai aștept?! Ce mă sfătuiți ? Am găsit un lg la prețul de 1800 chiar . Avea câteva reviweuri și pe partea de gaming. Aștept părerile voastre.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  18. #2378 SP
    Member Kratos666's Avatar
    Eu am modelul asta Televizor LED Smart LG, 108 cm, 43UH6107, 4K Ultra HD - eMAG.ro
    L-am testat pe ps4/pro, merge foarte bine, la format 4k m-am uitat pe netflix si youtube, nimic de reprosat, iar pe partea de smart se misca chiar rapid. Daca vrei hdr de calitate ,besini, boosturi,efecte ...mai trebe sa adaugi bani

  19. #2379 SP
    Member ro_explorer's Avatar
    Părerea mea e ca PS4 nu e pregătit pentru 4k primetime. Eu am sa țin pro-ul în 1080 și o sa ma bucur de fluiditatea celor 60fps. Dacă vrei 4k adevărat îți iei gaming pc și un monitor pe măsură.

    -= Sent from a parallel universe through a wormhole =-

  20. #2380 SP
    Senior Member keanustar's Avatar
    Pai daca stam sa o luam asa, nici PC-ul nu e pregatit, avand in vedere ca un Titan X Pascal abia daca iti tine aproape de 60 fps in 4k. Deja placa asta face cat multe Pro-uri.
    De ce sa pui Pro-ul in 1080p, daca ai TV 4k? Jocurile care ofera mai mult fps contra rezolutie le numeri pe degete, iar si acolo setarea o faci direct din joc.
    Nu mai bine pui Pro-ul in 4k si iti ruleaza jocul la 1440p/1800p/2160p, unde e patchuit, daca tot ai TV 4k? Ok daca ai unul de 109cm si stai la 4m de el, nici nu mai conteaza, poate sa fie lejer si 720p.
    Eu nu inteleg de ce ai mai cumparat Pro-ul sincer. Il lasi tot in 1080p, nu te intereseaza boost mode, ca intentia developerilor de jocuri a fost sa includa o stabilitate in fluctuatia fps-urilor, nu sa le duca in constant 30/60. Chiar sunt curios, si nu cred ca sunt singurul, ce te-a determinat sa il iei, daca vrei sa ruleze pe cat posibil ca un PS4 Vanilla?

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 119 of 155 FirstFirst ... 19 69 109 117 118 119 120 121 129 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts