Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 14 of 21 FirstFirst ... 4 12 13 14 15 16 ... LastLast
Results 261 to 280 of 404

Thread: PlayStation VR

  1. #261 SP
    Junior Member catalin_bm's Avatar
    intrebare finala. Vad textura {grila, caroiajul} ecranului sau cum s-o numi. Cum fac sa dispara, chiar vreau sa cumpar casca.

  2. #262 SP
    Senior Member AlanPoe's Avatar
    PSVR are cel mai putin intruziv "screen door effect", ideea ar fi sa focalizezi pe mediul din joc. Daca, totusi, este atat de vizibil pentru tine, sau te deranjeaza atat de tare faptul ca "grila" este intrucatva vizibila, nu exista solutii, este o limitare a sistemului. Practic, te uiti cu o lupa de la 2-3cm la un ecran 1080p, este aproape imposibil sa nu observi distanta dintre pixeli. Poate ca totusi n-ai incercat un joc suficient de imersiv pentru tine.

  3. #263 SP
    Junior Member catalin_bm's Avatar
    Corect. Se pare ca PSVR este mai bun ca Oculus Rift sau HTC Vive
    Rift and Vive: 2 displays x 2 subpixels x 1080 x 1200 = 5,184,000 subpixels
    PSVR: 1 display x 3 subpixels x 1920 x 1080 = 6,220,800 subpixels
    Merg azi sa-mi cumpar PSVR

  4. #264 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by AlanPoe View Post
    PSVR are cel mai putin intruziv "screen door effect"
    Come on man... comparativ cu cine? Ca mie mi s-a parut cel mai deranjant dintre cele 3 mari de pe piata. Si nici nu prea ai solutii tehnice (asa cum ai la Oculus) sa ocolesti treaba asta.
    Quote Originally Posted by catalin_bm View Post
    Corect. Se pare ca PSVR este mai bun ca Oculus Rift sau HTC Vive
    Rift and Vive: 2 displays x 2 subpixels x 1080 x 1200 = 5,184,000 subpixels
    PSVR: 1 display x 3 subpixels x 1920 x 1080 = 6,220,800 subpixels
    Merg azi sa-mi cumpar PSVR
    Pardon de expresie, dar si tu "ai pus botul" la vrajeala Sony? Ei de cate ori nu au fost capabili sa vina cu o tehnologie mai buna, au "re-inventat" apa calda si au mai bagat un pic de marketing. Chestia cu subpixelii la ei este acelasi lucru ca la Triluminos, care din toate testele a reiesit ca o frectie la picior de lemn (eu am si returnat un TV cu super mega extra sub-pixeli). In principiu, chiar si pe VR (cu un ecran atat de apropiat de ochi), tu nu prea ai sanse sa vezi subpixeli. Pe un PSVR vei vedea fix 960×1080 pixeli per ochi, pe cand atat la Oculus cat si la Vive vei vedea fix 1080x1200 pixeli per ochi. Daca tie rezolutia de 1920×1080 ti se pare mai ok decat 2160×1200 si tu vexi niste extra sub-pixeli, so be it! Doar ca dupa ce compari in realitate, nu mai iese calculul acela facut de Sony...

    Nu mai vorbim de faptul ca Sony (ca de obicei) s-a zgarcit si a folosit niste lentile chioare (care nu ajuta deloc la SDE), pe cand pe Rift gasim lentile Fresnel (bine, sunt unele hibride), care ajuta la chestia asta enorm. Vive-ul merge pe Fresnel standard, dar oricum sunt peste sticla "chioara" folosita in PS VR. Intr-adevar, lentilele Fresnel introduc un alt mic defect (Fresnel glare-ul), dar cred ca acela e mult mai putin deranjant decat SDE-ul.

    Also, din punctul meu de vedere, conteaza enorm FOV-ul. Iar PSVR din pacate are doar 100 grade... Vive are 110. Cu toate acestea, Oculus Rift are niste avantaje al naibii de bine gandite. De exp. poti sa te joci cu superscaling-ul... il setezi la 1.5 si nu se mai observa (sau extrem de putin) acel SDE.

    Uitati un exemplu de SDE la Vive vs Oculus. Si ca idee, PSVR e un pic mai urat decat Vive-ul:



    In concluzie: eu propun sa nu ne amagim ca PS VR-ul este mai bun decat concurenta! Ci sa spunem ca are cel mai bun pret (desi cu accesoriile necesare ajunge cam tot pe-acolo), e pe console si e o solutie decenta de VR. Personal ma asteptam la mai mult... as fi preferat sa fie mai scumpa solutia, dar sa fi venit cu ceva peste concurenta. Sony insa cred ca s-a bazat pe exclusivitate, fiind dealtfel singura solutie de VR pt. console. Si normal, atunci cand e singura, e cea mai buna, nu?

  5. #265 SP
    Junior Member sup3rfly's Avatar
    Acuma cateva zile m-am hotarat sa imi iau si eu PSVR, care sa il atasez la un PRO. Toate bune si frumoase...senzatia superba, nu se poate descrie. Grafica slabuta, cel putin la jocurile din Playstation VR Worlds, dar sincer sa fiu treci foarte usor peste grafica.
    Experienta VR-ului te va face nici sa nu mai tii cont de grafica, cel putin pe mine si cel putin cam asa fiind prima experienta. Una peste alta, decid in una din seri sa intru putin in FFXV....cand ce sa vezi, nu mai aveam HDR.
    Eu unul nu stiam acest lucru, recunosc nici nu m-am documentat temeinic pe aceasta parte. Dar nu imi puteam inchipui ca acea cutiuta de la VR nu face 4K si HDR passtrough. Deci ca sa beneficiez de HDR (motiv pentru care am schimbat PS4 cu PRO) va trebui de fiecare data sa stau sa schimb cablurile HDMI.

    De la mine are nota 10 VR-ul, si nota 1 cutiuta respectiva. Cu VR, iti vei transforma PS4 PRO in PS4. Cred ca am sa fac retur la VR si astept VR 1.5 care sper sa stie HDR passtrough.

  6. #266 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Sau iti cumperi un HDMI switch si ai rezolvat problema. Cred...

  7. #267 SP
    Senior Member AlanPoe's Avatar
    @MonkY: in opinia mea, SDE-ul este cel mai putin evident la PSVR, comparand cel putin cu HTC Vive, asta daca trebuie sa fiu intransigent cu mine insumi si sa-mi dau seama ca am testat Vive la cateva ore distanta de PSVR in vreme ce am vazut Rift-ul la circa o luna distanta. Ca reducerea efectului se face cu pretul unei imagini mai putin clare, mai defocalizate/ fuzzy/ blurry sau cum vrei sa-i zici? Ca la asta se adauga un camp vizual mai redus, cu un nivel suplimentar de defocalizare la marginea campului vizual? Cu siguranta. Insa catalin_bm era deranjat de SDE, eu despre asta am vorbit.

    Nu iau partea PSVR-ului, si sunt oricand deschis sa discut partile slabe ale solutiei Sony. De pilda, as fi preferat oricand o "plasa de tantari" mai evidenta dar cu o imagine mai crisp, proaspata si clara, asa cum se intampla la Vive. Asta fara sa mai discutam de trackingul fara repros de la Vive precum si scalarea ambientului facuta corect in toate cazurile (desi inclin sa cred ca asta depinde foarte mult de developer, nu doar de sistem, indiferent de complexitatea tool-urilor de dezvoltare puse la dispozitie de o platforma sau de alta).

    Insa eu n-am perceput SDE incidental la PSVR decat in doua situatii: la scenele intunecate, unde acel extra refresh de 120Hz adauga un fel de smudge/ smearing efect plasei de tantari (concret, percepi un fel de zgomot de imagine in scenele intunecate in unele jocuri) si la Blu-Ray 3D unde experienta plata (comparativ cu orice alta experienta VR) te face sa observi "sarmele" cu o oarecare usurinta. Altfel, trebuie sa ma concetrez sa focalizez in prim plan pentru a vedea SDE. Pur si simplu nu mi s-a intamplat.

    Mai este un aspect, cel subiectiv: in vreme ce pentru imagini "plate" a devenit relativ usor sa gasim niste instrumente pentru a stabili un numitor comun vis-a-vis de calitatea experientei (ex. in principiu 3840x2160 > 1920x1080, constrastul poate fi masurat, nivelul de detaliu poate fi observat), in VR experienta difera de la individ la individ dincolo de preferinte. Intr-adevar, daca la Vive si Rift poti ajusta de ex. distanta inter-pupilara optic (sunt doua ecrane separate) la PSVR este unul singur, iar solutia lor cu masurarea distantei si ajustarea software mi se pare o gluma. Pur si simplu anumiti ochi cu o anumita predispozitie fiziologica nu se vor acomoda niciodata pe de-a intregul in PSVR, iar acesta nu lasa foarte multa marja de ajustare.

    Eu unul imi exprim parerile despre PSVR ca gamer, nu ca analist. Pentru I'm having a blast cu sistemul asta. Sigur, are multe metehne, din cele peste 40 de jocuri sau "experiente" din bibilioteca PSVR merita cu adevarat doar vreo 10, din care doar 5-6 sunt pe gustul meu. Si poate fi foarte usor demontat de concurenta doar pe criteriul aspectului vizual, pentru ca PSVR depinde doar de ce poate PS4 si, cel putin deocamdata, cele mai bine optimizate jocuri sunt mai degraba niste demo-uri tehnologice. O sa dau un exemplu ca sa intelegi la ce ma refer: Until Dawn - Rush of Blood. Daca te uiti pe social screen sau printr-un filmulet pe youtube vei vedea un joculet vrednic de alta generatie de console (cel mult Xbox 360). Insa este un nivel la care a trebuit sa-mi auto impun sa nu inchid ochii. Pur si simplu se urca niste paianjeni marisori pe personajul meu si sunt atat de verosimili si de prezenti in mediul virtual ca mi se face pielea de gaina (a se citi: "imi vine s-o iau razna"). Si nu-s nici asa tinerel si am invatat deja sa-mi tin firea la scenele tari .

  8. #268 SP
    Junior Member babone22's Avatar
    Hmm in foarte multe aspecte si eu sunt de acord cu AlanPoe. Cred ca am cumparat VR-ul acum 1 luna poate aproape 2 insa din pacate sunt atat de putine jocuri incat sta destul de mult pe cutie decat pe capul meu. Probabil suma minutelor jucate de prietenii mei cu el este mai mare decat am apucat eu sa ma joc singur, insa nici inainte nu prea aveam timp sa ma joc pe PS4 deci e si vina mea aici. Insa urmaresc zi de zi ps store-u in speranta ca apar niste jocuri mai mature pentru VR si tot astept. Fiecare joculet nou care intra pare la un nivel foarte incipient si dintr-o generatie anterioara de console.
    Astept cu mare interes Farpoint, chiar ma gandeam sa achit bundle-ul dupa Amazon insa sper sa gasesc si la noi pachetul cu pusca aceea cu tot.

    Eu personal nu am observat acel SDE effect, nici nu sunt la curent cu toate detaliile si noutatile tehnice din aria VR insa ca normal user care nu a incercat nici Vive nici Rift, PS VR mi s-a parut super ok si nu pot sa zic ca m-a deranjat in mod anume casca.

    Totusi este o mare mare diferenta fata de cand vezi jocurile pe youtube si alta cand le joci in VR, poate si din acest motiv nu prea ma indemn sa-mi cumpar asa multe insa pana sa iau casca ma uitam pe youtube la altii si chiar nu mi se parea o mare scofala insa cand m-am jucat Until Dawn eu nu am reusit sa trec nici de tutorial ( am si un pic rau de inaltime ).

    Un alt aspect ar fi de mentionat si motion sickness-ul de care toti mentioneaza, am avut prieteni care nu au putut juca Eve sau Driveclub jocuri cu care eu am fost super ok.

    Cred ca ar fi super ok daca s-ar mai posta aici detalii legate de jocuri, ce mai apare nou, ce sa urmarim, pareri si etc.

  9. #269 SP
    Member dorin_star's Avatar
    asta a fost aventura mea cu Playstation VR !

    Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

  10. #270 SP
    Junior Member mariusart78's Avatar
    E clar ca nu este o jucarie pentru toata lumea, totusi eu unul sunt multumit de experienta si abia astept sa mai apara jocuri (Star Trek, Farpoint). Momentan Batman este excelent, demo-urile Infinite Warfare si Star Wars la fel pentru pasionati de simulatoare chiar si Resident Evil 7 pentru pasionati de horror.

  11. #271 SP
    Senior Member cosminbad's Avatar
    Am intrat si eu in gasca posesorilor. Nu am avut probleme cu configurarea. Motion sickness am experimentat cu Dirt Rally, dar a fost primul lucru facut cu vr. Cu putin antrenament trece. E buna imersiunea cu volanul si vr. Ai un gol in stomac cand sari peste damburi. Revin cu mai multe impresii


    Sent from my iPad using Tapatalk

  12. #272 SP
    Senior Member cosminbad's Avatar
    Revin cu impresii:
    - m-am acomodat foarte bine cu casca, nu mai am nicio problema cu ea. Am observat cat de mult conteaza sa o ajustezi corect (astfel imaginea devine mult mai clara si mai curata. Sunt curios cat de mult o sa reziste curelele de plastic la aceste ajustari repetate)
    - am jucat Eve Valkyrie (Demo), COD: Jackal Assault (demo) - ambele sunt foarte bine reprezentate in VR, te simti practic acolo.
    - am incercat Kitchen (demo pt Resident Evil 7), nu sunt fan jocuri/filme de groaza, dar daca asa e tot jocul, trebuie sa ai nervi si inima de otel - e superba atmosfera din joc, tot decorul ala si sunetele te incojoara, uiti ca esti in living si te joci de pe canapea in fata unui televizor (PScamera mai precis )
    - am descoperit pe PSN US o aplicatie - LittlStar Vr Cinema care contine o groaza de filme 360 grade gratuite si are o aditie interesanta daca iti faci cont gratuit (poti sa iti incarci propriile filme de pe PC, cu conditia sa fie SBS(side by side 3d) si format mp4. Si cred ca mai ai o limitare avand in vedere ca PS4 recunoaste doar stickuri flash formatate Fat32 (limita de 4 gb/fisier). Nu am incercat sa vad daca exista o cale sa convertesc un blu-ray 3d in format mp4 sds. Pe Ps3 il faceam AVCHD si mergea.
    -am incercat un film 3d, Jurassic World. Imaginea mi se pare foarte buna, echivalent cu un blu ray 2d, efectele 3d sunt ok, asemanatoare cu cele din cinema, in schimb este sesizabila treaba cu 120hz - 24 hz, cum bine descria user-ul AlanPoe mai sus. Nu e deranjanta dar in scenele rapide se vede.

    La toate testele/meniurilor folosesc ecranul pe medium, cu exceptia video-urilor si jocurilor 360, unde nu ai ce sa setezi.

    Sunt curios cum o sa fie shooter-ul Farpoint. Daca aveti intrebari sau nelamuriri va stau la dispozitie (nu va pot da explicatii stiintifice, nu sunt inginer, dar va spun ce experimentez.)

  13. #273 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Acum ca ai jucat Dirt Rally in VR, cum o sa preferi sa-l joci (si pe el, si pe restul jocurilor racing care intra in sfera asta)? Pe ecran normal sau exclusiv VR?

  14. #274 SP
    Senior Member cosminbad's Avatar
    Daca ar fi posibil sa joc si alte jocuri cu masini, (Driveclub nu este genul meu, e prea Arcade) cu o grafica in VR cel putin egala cu cea din Dirt Rally, nu as sta pe ganduri, le-as juca pe toate exclusiv VR.
    In VR te inconjoara masina, e mult peste o configuratie cu 3 televizoare. Imersiunea e aproape totală, mai ales ca joc cu volan, schimbator si 3 pedale. Lipseste doar un scaun cu miscare in functie de comportamentul masinii, e vreo 2000 euro ceva pt consola, dar nu stiu daca merita investitia si risipa de spatiu.
    Chiar si fara asta, anticipezi mult mai bine virajele , latimea masinii, controlezi masina mai usor, vezi bordul, viteza, treapta, te uiti in oglinzi (la DR nu prea ajuta ca esti singur ), ma ajuta faptul ca sunt sofer si in viata reala. In jocurile arcade nu ma ajuta, tind sa joc prea conservator cateodata.
    Si cateva exemple sa intelegeti cum e in VR: Am intrat pe marginea traseului intr-un damb cu masina si a ramas suspendata puntea fata. Incercam sa misc masina inapoi si am vazut ca pe geamul din stanga mea sarea ceva. Am intors capul si am vazut cum sareau pietre si nisip de la roata care patina.
    Sau intr-o cursa de noapte pe Col de Turini (Monte Carlo) in care ningea si mergeau stergatoarele non stop, se vedea zapada care cadea si lumina care lumina in fata si putin lateral. Acum sa nu va ganditi ca grafica e la fel de buna ca in jocul pe LCD. Dar este la un nivel decent si jucabil, nu esti deranjat de panza de paianjen sau de pixeli, daca iti reglezi corect casca.
    Un alt sentiment ciudat este cand mergi cu masina pe un traseu cu elevatii si sari peste ceva si apoi esti in coborare (la Dirt sunt frecvente). Astepti impactul cu solul, cam ca intr-un Montagne russe.

  15. #275 SP
    Senior Member AlanPoe's Avatar
    Quote Originally Posted by cosminbad
    (...)Si cred ca mai ai o limitare avand in vedere ca PS4 recunoaste doar stickuri flash formatate Fat32 (limita de 4 gb/fisier).(...)
    Formateaza stick-ul in format exFAT, in felul asta va ramane compatibil cu PS4 si vei putea copia pe el fisiere mai mari de 4GB.

    Quote Originally Posted by eagle-eye
    Acum ca ai jucat Dirt Rally in VR, cum o sa preferi sa-l joci (si pe el, si pe restul jocurilor racing care intra in sfera asta)? Pe ecran normal sau exclusiv VR?
    Stiu ca nu m-ai intrebat pe mine, insa iti spun ca sunt experiente atat de diferite (poate si pentru ca implica receptori de perceptie atat de diferiti) incat este ca si cum te-as intreba pe tine, acum ca ai jucat cel putin un joc de curse fain, daca vei prefera sa te dai si cu un kart in viata reala. Exagerez, evident, dar pastrand proportiile cam asa e.

    Ce cred eu este ca metoda de control este fundamentala in VR, iar cosminbad are volan cu pedale, si cred ca asta mareste exponential imersiunea.

  16. #276 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Inteleg, va multumesc la amandoi pentru input. Intreb pentru ca si eu am volan cu pedale si mi-e dor sa ma intorc in "scena racing", dar trebuie sa-mi rearanjez un pic sistemul scaun-birou ca acum nu am loc
    Voiam sa stiu daca merita sa imi iau VR (aproape) exclusiv pentru racing, desigur ca o sa ma bucur si de celelalte giumbuslucuri pe care le face, jocurile alea arcade-ish, por filme, etc, dar retention-ul maxim il vad la jocuri de racing, mai ales cu GT Sport pe teava care probabil o sa-mi manance cateva sute de ore.

  17. #277 SP
    Senior Member AlanPoe's Avatar
    eagle-eye, cred ca trebuie sa incerci inainte sa cumperi. In momentul asta nu exista decat o optiune demna de luat in seama, Dirt Rally, fara sa fie vreo minune tehnologica. Driveclub VR este o bataie de joc, mai bine nu-l scoteau deloc decat asa cum l-au scos pentru VR.

    Daca-l vrei in primul rand pentru racing games, trebuie sa mai astepti.

  18. #278 SP
    Senior Member keanustar's Avatar
    Senzatia in Dirt Rally VR cu volan, da, este extraordinara. Chiar te simti intr-o masina. Eu am jucat doar o cursa, pentru ca "alte jocuri". Partea buna este feelingul de a fi pilot de raliu si faptul ca tot jocul este in VR, iar partea rea este motion sicknessul. Ma cam luase ameteala si greata dupa o cursa.
    GT Sport, din cate stiu, va fi doar o parte in VR.
    Eu te sfatuiesc, daca poti, sa testezi niste jocuri in VR. Daca nu ai aceasta posibilitate, cumpara PSVR-ur de la un magazin care accepta retur in 30 de zile, pt situatia in care nu te acomodezi cu el.

  19. #279 SP
    Senior Member cosminbad's Avatar
    Exact. La inceput (acum 3 zile) nu puteam face 3 viraje in Dirt Rally din cauza ametelii. Acum fac 1-2 stage-uri fara pauza. Cu timpul o sa fie mai bine. Daca vrei VR doar pt racing, cred ca cea mai buna varianta acum este Oculus pt PC. GT, cum a spus si user-ul de mai sus, nu o sa fie tot in VR.

  20. #280 SP
    Senior Member keanustar's Avatar
    O sa mai incerc si eu Dirt Rally in VR dupa ce termin Andromeda si Horizon. Sper ca, usor usor, sa mai dispara din senzatia de ameteala.
    In mare, am vazut ca nu imi dau prea multe jocuri motion sickness.
    Ii pusesem unui prieten Ocean Descent si n-a rezistat nici macar 1 minut, ca se misca cusca cu el si el nu se misca in realitate. A fost primul pe care l-am auzit sa ii fie asa de rau, din vreo 10 persoane care au testat VR-ul la mine.
    Un alt amic care avea PSVR imi spunea ca el abia rezista sa se joace 5 minute pe zi pana sa i se faca rau, apoi usor usor a crescut la 10-15 minute.
    Tin sa cred ca astea sunt mai mult cazuri izolate.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 14 of 21 FirstFirst ... 4 12 13 14 15 16 ... LastLast

Similar Threads

  1. PlayStation VR2 By paul in forum Sony PlayStation 5
    Replies: 269 Last Post: 27-03-2024, 19:50
  2. Vand PlayStation Network Card Romania si PlayStation Plus By Dant3 in forum Bazar Sony: Jocuri Console
    Replies: 6 Last Post: 25-04-2020, 17:20
  3. Acesta sa fie noul Playstation Move pentru Playstation 4 ? By andreiaka in forum Sony PlayStation 4
    Replies: 0 Last Post: 14-12-2013, 19:26
  4. Replies: 0 Last Post: 21-02-2013, 09:03
  5. Replies: 0 Last Post: 14-04-2009, 09:29

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts