Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 2 of 21 FirstFirst 1 2 3 4 12 ... LastLast
Results 21 to 40 of 404

Thread: PlayStation VR

  1. #21 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Intre timp, s-au trezit si cei de la Ubisoft: Virtual reality devices need to sell 1 million units before Ubisoft gets interested - GameSpot. N-au ei treaba cu progresul, inventiile, ajutor in development ca intre niste echipe care vor sa faca ceva deosebit... Pentru ei daca nu iese banul gros (de la un milion in sus), nici nu conteaza. Pfft... mai bine nu comentau. Era mai putin jenant.

  2. #22 SP
    Senior Member cosminbad's Avatar
    Un lucru nu inteleg, are si video 3d? sau e imaginea plata ca la tv.

  3. #23 SP
    Member luciteck's Avatar
    Ce penibili cei de la Ubisoft. E bine ca si-au dat arama pe fata si stim la ce sa ne asteptam de la ei. Oricum, dupa ultimele "scandaluri" privind downgradeul calitatii la Watch Dogs, nu ar trebui sa ne mai surprinda cu nimic.

  4. #24 SP
    Member BlueLightning's Avatar
    Anul trecut cand Ubisoft s-a prezentat cu jocuri fenomenale gen Watch Dogs, The Crew si The Division am crezut ca ei vor fi cei mai tari aceasta generatie...insa a venit 2014 cand au trebuit sa ofere ce au promis...si au oferit dezamagire...au prins gustul banului...

  5. #25 SP
    Senior Member Einherjar793AD's Avatar

  6. #26 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by cosminbad View Post
    Un lucru nu inteleg, are si video 3d? sau e imaginea plata ca la tv.
    Atat la Oculus Rift cat si la Morpheus, imaginea este 3D. In sensul ca fiecare ochi vede "altceva". 2D este ceea ce ofera acum HMD-ul de la Sony... la care te poti uita la filme in 1080p.

    Problema la Morpheus este ca are un FOV (field of view) de 90grade... ceea ce inseamna ca vei vedea clar "marginile" negre, pe cand la Oculus Rift, cu 110 grade (cel putin asa era ultima oara) doar cu vederea periferica prinzi o foarte mica margine. Pentru o scurta comparatie, noi in realitate avem un FOV de 180 grade or so...

    Din pacate, nici Oculus Rift si nici Morpheus nu au o rezolutie suficienta pentru a face VR-ul sa arate bine. Ambele au un ecran de 1920x1080 (adica 960x1080 per ochi) iar pentru a avea FullHD per ochi ar trebui ca rezolutia sa fie 2160x1080. Dar, vedem... poate intre timp evolueaza panel-urile si vom ajunge la asa ceva. Problema e daca si poate randa un PS4 in 2160x1080. Sau poate se vor folosi trucurile despre care vorbeam.

  7. #27 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Sincer, desi pare ultra interesant si as muri sa pun mana pe asa ceva sa ma joc cu el, mi se pare un potential failure. Sony au incercat multe chestii si au esuat la toate, Move-ul parea super interesant la inceput si s-a uscat, jocurile 3D la fel, nu mai auzi nimic de ele acum... prea multe gimmick-uri de-a lungul timpului care n-au stat prea mult in interesul publicului. Consola+joc+TV e tot ce trebuie, restul sunt niste distractii...

  8. #28 SP
    Senior Member AlanPoe's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    Atat la Oculus Rift cat si la Morpheus, imaginea este 3D. In sensul ca fiecare ochi vede "altceva". 2D este ceea ce ofera acum HMD-ul de la Sony... la care te poti uita la filme in 1080p.

    Problema la Morpheus este ca are un FOV (field of view) de 90grade... ceea ce inseamna ca vei vedea clar "marginile" negre, pe cand la Oculus Rift, cu 110 grade (cel putin asa era ultima oara) doar cu vederea periferica prinzi o foarte mica margine. Pentru o scurta comparatie, noi in realitate avem un FOV de 180 grade or so...
    Bine v-am (re)gasit dragilor ! Maestre, amplitudinea campului vizual pe orizontala este de 90' pentru fiecare glob ocular. Sigur, poti percepe elemente si la limita acestuia si oricum este o caracteristica ce depinde de la individ la individ. Sa spunem ca niste "ochelari de cal" (aka o limitare creeata de limitarea campului vizual de o rama/ margine/ whatever) care ar depasi pe axa orizontala craniul cu 3-5 cm ar fi perceptibila dar deloc deranjanta. Think about ski glasses.

    Cat despre 3d-ul exeprimentat pana acum de sony atat prin joculete cat si la cele doua versiuni de ochelari vr (nu retin cum se numeau), limitarea principala era creeata de lipsa unui instrument de setare al profunzimii in jocuri (bineinteles, dincolo de limitarile tehnologiei, limite hardware etc). Eu am jucat God of War HD Collection. atot ce pot sa-ti spun este ca acolo exista acea setare implementata magistral. Pur si simplu tv-ul meu devenise un acvariu 3d in care se tot misca un Kratos mititel. Sigur, frame rate, texture rez, etc samd, insa efectul era ma-gis-tral. Deci se poate. Buuun, acum sa ne gandim ca dezvoltatorul nu mai are problema distantei privitorului fata de ecran ci doar micile imperfectiuni ale individului (axe focale usor deplasate, poate astigmatism, usoara miopie etc). De vreme ce poti purta ochelari cu chestia pe cap si trebuie sa se fi gandit si la eventuale setari suplimentare, iluzia ar trebui sa fie una de calitate.

  9. #29 SP
    Admin MonkY's Avatar
    eagle-eye: si eu sper sa nu fie un fail... mai ales cand vad ca se leaga iar de luminite, de control via Move, de nevoia de a avea camera. Urasc ideea de a ma juca noaptea, cu lumina stinsa... iar eu sa arat ca un pom de craciun

    AlanPoe: maestre, bine ai revenit. Nu trebuie insa uitat faptul ca in realitate nu ai 2 ecrane "infipte" in ochi... la cativa mm/cm de ochi, asa cum e la VR. Indiferent de campul vizual pe care il percepi in real life, la jucariile astea conteaza fix modul in care iti acopera ochii acel ecran (de fapt lentilele care te ajuta sa vezi ecranul). Si cel mai bun exemplu este sa pui niste ochelari 3D pe ochi, intr-o camera foarte luminata. Desi iti ofera un camp vizual destul de mare, o sa vezi "light leaking" prin toate partile... la fel cum o sa vezi si marginile ochelarilor.

    In cazul meu, de-asta nu m-a pasionat prea mult nici 3D-ul... pt. ca nu-mi plac ochelarii in general. Imi dau impresia ca taie din campul vizual si nu ma pot obisnui. Nici acum cand am prescriptie sa port ochelari, tot nu ma pot obisnui cu ei... Ma simt exact cum ai spus tu, ca si cand as avea ochelari de cal, chiar daca nu-mi taie decat foarte putin din campul vizual.

    Da, in final trebuie sa ne gandim ca e practic cam a doua generatie a VR-ului... Pana acum a fost o gluma. Acum totul depinde foarte mult de cum vor reusi sa faca "iluzia". Si la Developers Conference au reusit sa se lege cam de toate aspectele care ajuta: vizualizare, sunet, tracking, control, usurinta de folosire si continut. Cred ca daca din cele 6 elemente 5 sunt facute perfect si unul e varza, iluzia e nereusita.

  10. #30 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    Arata foarte bine .
    Si Move e implementat foarte inteligent.

  11. #31 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Problema e ca vei putea juca doar jocuri on-rail in mare parte

  12. #32 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by eagle-eye View Post
    Problema e ca vei putea juca doar jocuri on-rail in mare parte
    De ce, FPS-urile ce au? Sau simulatoarele auto...
    Eu imi si imaginez un Skyrim cu asta... sau un Fight Night (cu vederea prin ochii luptatorului, desigur)... De un space sim/combat ce sa mai zic?

  13. #33 SP
    Senior Member Trefla's Avatar
    Assassin's creed leap of faith

  14. #34 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Pai si cum te misti cu doua move-uri in mana?

  15. #35 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Din pacate Assassin's Creed nu cred ca se preteaza la VR... Third person-urile ar fi un picut ciudate, desi la urma urmei, poti considera ca te joci pe un ecran mult mai mare, cu un camp vizual mai mare.

  16. #36 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Jocurile racing au cel mai mare avantaj in opinia mea. Acolo conteaza cel mai mult fov-ul si sigur un VR headset va face diferenta.

  17. #37 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    Origin of Project Morpheus

  18. #38 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    GDC 2014 Full Presentation

  19. #39 SP
    Turbo Killer RonanN1's Avatar

  20. #40 SP
    Senior Member ReNeGaDe124's Avatar

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 2 of 21 FirstFirst 1 2 3 4 12 ... LastLast

Similar Threads

  1. PlayStation VR2 By paul in forum Sony PlayStation 5
    Replies: 320 Last Post: 27-02-2025, 16:24
  2. Vand PlayStation Network Card Romania si PlayStation Plus By Dant3 in forum Bazar Sony: Jocuri Console
    Replies: 6 Last Post: 25-04-2020, 17:20
  3. Acesta sa fie noul Playstation Move pentru Playstation 4 ? By andreiaka in forum Sony PlayStation 4
    Replies: 0 Last Post: 14-12-2013, 19:26
  4. Replies: 0 Last Post: 21-02-2013, 09:03
  5. Replies: 0 Last Post: 14-04-2009, 09:29

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts