Introducing WiLD, a PS4 exclusive from Rayman creator Michel Ancel - PlayStation.Blog.Europe
WiLD on PS4 EXCLUSIVE | #PlayStationGC:
Introducing WiLD, a PS4 exclusive from Rayman creator Michel Ancel - PlayStation.Blog.Europe
WiLD on PS4 EXCLUSIVE | #PlayStationGC:
reactia mea:the best feature came from our prototyping phase when we started playing as wolves, horses, sheep and… even trout! So we decided that in WiLD every creature should be playable, even the giant and dangerous ones!
WiLD - Gameplay 1st Trailer
Unul dintre putinele jocuri de la Paris Games Week care mi-a atras atentia.
De departe cea mai mare surpriza de la conferinta aceasta. Cred ca o sa mai dureze totusi pana la lansare avand in vedere ca e facut de un studio indie si parea destul de choppy din demo (animatii, AI, physics etc).
Hai ma, nu fiti rai. E o idee interesanta, arata bine si e ceva nou. Cum sa comentati la IP nou cand primim doar remasterizari, francize cu 10 titluri si studiori inchise toata ziua? Sa fie intr-un ceas bun, arata interesant.
Acesta e unul dintre motivele pt care sunt mult mai hyped pt orice titlu nou (fie el indie sau triple A), fata de un sequel to a prequel to a spin-off la o serie care a luat note (foarte) bune. Developerii nu mai au curaj sa incerce nimic nou si inovator odata ce au dat lovitura cu o serie sau o mecanica de gameplay (TellTale games anybody?)
Ciudat. Cand anunta Ubisoft un IP nou (cam odata ala 2 ani), lumea nu este la fel de entuziasmata... Just saying...
Ca anunta foarte multe IP-uri noi (Far Cry Primal nu se pune). Valiant Heart si Child of Light au fost jocuri exceptionale cu un simt estetic extrem de rafinat, dar pana la urma era un platformer/turn based game destul de linear cu un numar decent de ore de gamplay. Pe de alta parte aici vorbim de un action RPG (care e destul de rar in ziua de azi) care mai e si open world (a rare specie indeed) cu destul de multa rejucabilite si metode de abordare a unei situatii (cel putin din ce au prezentat si zis developerii). A bit more next level fata de proiectele complet noi de la Ubisoft (Rainbow Six Under Siege si Ghost Reacon par sa fie fresh, polished, hardcore triple A titles cu extrem de mult potential...dar acelea nu sunt IP-uri noi...chiar deloc )
Pai si Watch Dogs ? The Crew ? The Division ? Asta pe langa cele 2 mentionate de tine. Am mai zis si ma repet. Ubisoft sunt cam singurii care inca-si permit/risca sa scoata IP-uri noi, chiar daca le mulg dupa aia in ultimul hal. Imi aduc aminte ca si Assassins Creed a venit cam la fel, intr-o perioada in care aveam doar continuari si jocuri "normale".
Pe de alta parte, daca ma uit la primul trailer din pagina (si am facut-o acm cateva saptamani) parea super joc, dar daca ma uit la cel de ieri, se vede o diferenta destul de mare dpdv grafic, animatii dubioase samd.
Parca nu mai am incredere in jocuri open world ale indie dev-ilor.
Daca Watchdogs nu a fost hyped atunci nu stiu un IP nou care sa fi fost in ultimii ani: toti prietenii il mentionau mai mult decat GTA 5, dadeau pre-order la joc, mentionau reclama aceea over the top (si extrem de awesome) filmata in New York, discutau despre nu stiu cate versiuni de collectors edition, idei de cosplay etc. Si apoi jocul s-a lansat si a dezamagit pe unii.
The Crew a fost mentionat de prieteni, dar de regula doar de cei care erau pasionati de masini si se jucau titluri gen NFS, Burnout, Forza, Gran Turismo si altele. Nici nu ma astepam ca prietenii mei care se joaca fantasy RPG-uri (Witcher and such), jocuri de strategie sau MOBA-uri sa intereseze asa ceva (mai ales ca jumate nu au nici carnet de sofer, daramite sa ii doara capul de masini).
Iar The Division...sincer asa de putina reclama s-a facut si beta testing pe Twitch (eu asa aflu de cele mai noi titluri care s-au lansat sau urmeaza sa se lanseze) incat am uitat complet de el. Demo-ul acela de la E3 arata interesant dar inafara de ala nu am mai vazut nimic.
Wild iasa in evidenta pentru ca e un RPG, nu un shooter (un gen care e destul de rar in ziua de azi, indiferent de platforma), faptul ca e open world (o chestie care nici macar Bloodborne nu a avut-o) si actiunea are loc intr-un setting ceva mai diferit (nu viitor (apropiat) post apocaliptic sau un viitor foarte indepartat). Si personajul (cu abilitatile respetive) ma face sa fiu curios sincer.
Kudos pentru Ubisoft ca mai incearca si ei ceva diferit, dar cel putin pentru mine si o mare parte din prieteni, acele jocuri fac parte dintr-un gen care apare in fiecare luna si nu aduce cine stie cata inovatie (FPS/third person shooters), ori se adreseaza unei piete foarte restranse (car enthusiasts). Pentru mine cel putin, tot titlurile indie de la Ubisoft mi-au atras atentia si m-au marcat mai mult.
Anulat:
PlayStation’s long-missing exclusive Wild has finally been shut down, it’s claimed | VGCThat’s according to journalist Jeff Grubb, who claimed in a Giant Bomb video on Thursday that the Michel Ancel (Rayman, Beyond Good & Evil) title had ceased production.
“I can confirm that game is fully done. There is no Wild anymore… Wild is dead,” Grubb said.
He added: “I think Michel Ancel abandoned the project… he’s not working on it anymore, the project got shut down. The team that was working on it was looking at maybe trying to stay together and work on other projects.
“I don’t know what happened with that, but they were like, ‘we’re not working on [Wild] anymore, but we do have a lot of talent here, so maybe we can work on some stuff’.”
Bookmarks