Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 296 of 395 FirstFirst ... 196 246 286 294 295 296 297 298 306 346 ... LastLast
Results 5,901 to 5,920 of 7884

Thread: Clubul Xbox One

1. #5901 SP
    Nu generalizati...Samsungul meu lcd are un contrast f aprropiat de al plasmei...avantaje si dezavantaje au ambele dar cu + spre Lcd...dar deja intram in alt subiect

Trimis de pe al meu GT-I9505 folosind Tapatalk

---------- Post added 08-02-2016 at 09:40 ----------

Panelul noilor modele de lcd a evoluat mult...plasma e depasita de ceva timp..iar luate in mare cu ce poate sa ofere un lcd clar castiga..eu ma uit la Game of thrones si cadrele noaptea se vad incredibil de bine ...pt ca de fapt la asta facea diferenta plasma..

2. #5902 SP
    Eu unul pur și simplu mă gândeam la o plasmă ținând cont că (dacă aș găsi) ar fi mult mai ieftină. La date tehnice nu mă prea pricep sincer, nu cred că aș simți prea tare diferența de calitate dintre o plasmă și un lcd (bănuiesc ca te poți juca la fel de bine pe ambele).
    Mulțumesc pentru răspunsuri.

3. #5903 SP
    Nu e mai ieftina plasma..pt jocuri lcd-ul e potrivit

4. #5904 SP

Clubul Xbox One

Quote Originally Posted by SirAndrew View Post
    Nu le baga pe toate in aceasi oala, poate ai tu un model slab.
    eu la filme nu as da niciodata plasma pe un lcd... este net superior ecranul.
    contrastul este superb.
    Panasonic VT20, se pune ?
    Pe timp de zi, cu lumina in camera, aproape de nedistins ce e pe ecran. Luminozitatea e undeva sub 100 nits, spre 70. Si asta dupa calibrare pro, cu Calman si X-Rite.

Nu discut de filme in întuneric, nu discut de uniformitate ecran, acuratețe culori, lipsa bleeding si nivel de contrast sau de black. Acolo clar plasma e peste LCD, inca.

In schimb, strict dpdv al întrebării puse, gaming pe consola, omul va avea cele doua probleme: vizionarea in condiții de lumina de zi si image retention (nu burn-in).

Sent from my iPhone using Tapatalk

5. #5905 SP
    Am avut si eu doua plasme de-a lungul timpului, confirm tot ce e mai sus: luminozitate foarte scazuta si imposibil de vizionat in 90% din timpul zilei, mult image burn (mai ales la modelele mai ieftine; la Panasonic nu am prea patit, la LG insa constant) si cel mai negru negru pe care l-am vazut.

Eu sfatuiesc pe oricine care vrea un TV nou si nu se grabeste sa astepte OLED, s-ar putea chiar si in modelele mai ieftine sa rezolve din problemele plasmelor si al LCD/LED incat sa fie cel mai bun compromis.

6. #5906 SP

Clubul Xbox One

Daca fac eu pasul anul asta la OLED LG 2016 iti spun rezultatul, tudy
    Problema la OLED in prezent, dincolo de preț, e faptul ca inca au destule hibe. Retention e una din ele, vertical banding si near-black issues de asemenea. Vedem cum se comporta generația 2016.

Sent from my iPhone using Tapatalk

7. #5907 SP
    Homefront: The Revolution – FREE 30,000 beta codes to giveaway

https://www.vg247.com/2016/02/09/hom...beta-giveaway/

8. #5908 SP
    Ceva locuri/site-uri de unde da îmi pot cumpăra un FHD de 80cm (să coste cam până în 800 lei) cunoașteți? La Altex și Emag ce caut eu costă de la 1000 în sus...
    Am găsit și un HD de 80cm la 750 lei dar nu știu dacă e indicat să îl pun la un xbox one, tind să cred ca va știrbi din calitatea grafică a jocurilor (probabil jocurile sunt gândite să arate cel mai bine pe fhd sau 4k mai nou).

---------- Post added 11-02-2016 at 22:32 ----------

Merită să iau un tv doar HD pt X1? Se va simți diferența?

9. #5909 SP
    La 80 de cm e cam greu de vazut diferente ( parerea mea ) si nu cred ca o sa gasesti un FHD la banii aia doar daca e un no name ... ori poti nimeri o greseala din partea magazinelor (foarte rara) sa reduca foarte mult un tv

10. #5910 SP

---------- Post added 13-02-2016 at 16:08 ----------

Microsoft has revealed they will be hosting a special gaming event featuring both Xbox One and Windows 10.
    Microsoft is holding the event on February 25 in San Francisco, three weeks before the 2016 Game Developers Conference will also held there. Their press invite states that the event will give them
    the chance to hear from Head of Xbox Phil Spencer and get hands-on with the best games and platform experiences launching this spring on Xbox and Windows 10.
    Among the likely games to be revealed at the event are Windows 10 and Xbox One games Quantum Break, Killer Instinct Season 3, Gears of War Ultimate Edition, and possibly Recore, which was confirmed for PC but is not yet coming this year. It is also possible that Microsoft will officially announce that other Xbox One exclusives, like Crackdown, Gears of War 4 and Scalebound will also be making it over to Windows 10.

11. #5911 SP
    In timp ce umblu prin meniul consolei aud voci Este unu ce comenteaza fiecare click de al meu. Cum fac sa ii inchid gura ?

12. #5912 SP
    E un robot. ..eu nu l mai aud dar nu stiu cum l am dezactivat

13. #5913 SP
    Vedeti prin setari la Accesibility (pentru nevazatori - ceea ce este hilar totusi...sa iei o consola si sa te joci cu robotul care iti spune miscarile ca tu nu vezi...).

Pe de alta parte astazi am citit pe neogaf.com un articol interesant despre lansarea jocurilor exclusive Xbox si pe Windows, care sincer m-a pus un pic pe ganduri, nu vazusem si punctul asta de vedere....
    With this mornings rumor that Quantum Break will also be releasing on the PC alongside the Xbox One version I, like usual, saw folk online lamenting the “loss” of an exclusive game for their console or saying that MS was now “down” another exclusive. Same goes for when ReCore was announced for PC or Sea of Thieves - seems like this always happens with a PC announcement.

I don’t understand why some folk only see this movement as a negative thing. Sure, if you just shelled out money for a console to specifically play a game, to be released in the future, and have just found out that game will be playable on your platform of choice I can sympathise, but if you're just an Xbox One owner there are so many positives that can be taken from MS launching games on PC.

It should go without saying that games are a risky venture. It’s not as often as many would like that a creative, unique or just plain old great game is met with financial success. Just look at what Shuhei Yoshida said last year about the profitability of games.

It’s a hit-driven business. We look at our financial results of the titles, and probably three or four out of ten make money, and maybe one or two make all the money to cover the cost of the others titles. So we have to be able to maintain that hit ratio at a certain level to be able to continue in the business, so we always try to find out and support and help grow the talent. That’s the most important work that I believe myself and some of my management team at worldwide studios are doing.
    With the risk of AAA games increasing every generation we’ve (or at least I have) come to look to first party publishers more and more to release more interesting, financially dangerous, titles that stand out from the crowd a bit more than other publishers. Unfortunately, as those waiting for a Sunset Overdrive or Alan Wake successor know, the games don’t always meet with enough success to get followed up by a sequel.

Alan Wake was a game that eventually sold (admittedly a large amount via bundles) around 1.5 million on Xbox 360 but did not sell enough early on to justify the development of a sequel. With Remedy unable to secure funding for Alan Wake 2 they moved onto Quantum Break, once again partnering with Microsoft.

I'm not saying that I’d rather not have Quantum Break (terribly excited for it) but would the above situation have been the case if the PC version of the Alan Wake launched day and date with the 360 release? Games often need to have success early on in order to get justify a sequel. With the PC port of Alan Wake eventually selling more than console I don’t think it is too much of a leap of logic to think that things may have turned out differently for Alan Wake if there had been a couple hundred thousand PC copies sold in the game's launch window.

Having an influx of PC players also expands game populations for both parties. Of course a Windows Store exclusive fighting game won’t have the active population of something like SF:V on Steam but, thanks to cross-play, both platforms will have the advantage of another player pool to match against. Same goes with multiplayer focused games like Sea of Thieves - increase the amount of friends who you can go swashbuckling with. And with Microsoft making a point about being able to match players depending on controller type you should still be able to play against players using your prefered input device if you so choose it.

Opening up Xbox will help Microsoft games become more successful which will allow for projects like Alan Wake 2 or even more risky new IP to happen and even allow for a bigger community for games you care about. Is "losing" justification for owning your console not worth having more successful games? Wouldn't you rather have Alan Wake 2 right now than have had that launch exclusively on the first game? What matters more 5 years down the road?

14. #5914 SP
    Quote Originally Posted by johnnynitro View Post
    La 80 de cm e cam greu de vazut diferente ( parerea mea ) si nu cred ca o sa gasesti un FHD la banii aia doar daca e un no name ... ori poti nimeri o greseala din partea magazinelor (foarte rara) sa reduca foarte mult un tv
    Mulțumesc!
    Ultima întrebare legată de aspectul ăsta și nu va mai stresez:
    Diferența dintre HD si FHD în rularea unui joc se face doar la calitatea imaginii (adică pur și simplu ai mai putini pixeli) sau e posibil ca unele detalii/elemente grafice să nu apară pe rezoluții mai mici?

15. #5915 SP
    Doar la rezolutie

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

16. #5916 SP

---------- Post added 19-02-2016 at 22:12 ----------

Cum stati cu update-ul?
    ...eu inca astept.

17. #5917 SP

Clubul Xbox One

Mi s-a făcut deja e foarte OK, îmi place mai ales chestia aia cu Hide from list.... Am o întrebare cum pot șterge demo urile de la Achievements ca îmi apar si nu le suport imageuploadedbytapatalk1455914183.111808.jpg

Sent from Xbox Dashboard

18. #5918 SP
    Ce update astepti Ronan ? Asta cu "sa vezi cine e in party la cineva"samd ?

19. #5919 SP
    Cred ca-l am ala (ma crezi ca de cand exista party-urile pe xbox n-am, intrat decat 2 sau 3...si asta cu tot cu X360, lol)...si cred ca le am pe toate, tocmai am verificat (pot sa-mi rearanjez pin-urile si sa-mi ascund jocurile din lista "ready to install" dar ii ciudat...ca-mi scrie last update 13.02.2016...). Nu azi trebuia sa fie?

20. #5920 SP
    Pai azi ala oficial, dar noi il avem de pe 13. Eu asta cu cine e in party si pin-urile schimbate, cred ca-l am de pe la mijlocul lui ianuarie. Prima iteratie a fost la fel ca la noul dashboard, cu caractere dubioase la text.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 296 of 395 FirstFirst ... 196 246 286 294 295 296 297 298 306 346 ... LastLast