Salutare, am 2 perechi de casti de telefon si o pereche de casti de joc; toate au microfon. Consola este Xbox one iar controllerele sunt cele originale fara fir si cu mufa jack. Toate castile au functionat foarte bine.
Salutare, am 2 perechi de casti de telefon si o pereche de casti de joc; toate au microfon. Consola este Xbox one iar controllerele sunt cele originale fara fir si cu mufa jack. Toate castile au functionat foarte bine.
E dubios daca au functionat si acum nu mai functioneaza. Poate ceva update la controller? Leaga-l la consola prin cablu si vezi daca ai vreun update de facut?
Poate si un restart fortat la consola ajuta:
Stiu ca nu orice casti de telefon merg la controller. Spre exemplu castile de iPhone nu merg in party cu microfon, poti doar sa auzi in ele. Asta pentru ca cele 3 cerculete de pe mufa nu conincid cu locatia lor de pe mufa din controller.
Gata, am rezolvat. Am facut update la controllere si apoi am dat restart la consola si la controllere, dupa care functioneaza perfect.
Atentie, ca updatul la controllere se face cu castile conectate !
Merci de sfaturi.
Si-a cumparat careva Dobly Atmos pentru casti pe Xbox? E 15 euro/$/Lire, nu e vorba de prea multi bani, dar diferentele, cel putin in testele mele, sunt mult prea nesemnificative ca sa merite investitia.
Am luat lista asta de jocuri si dupa ce am activat Trial de 7 zile la Dobly Atmos, am instalat urmatoarele jocuri:
Problema cea mai mare e ca absolut niciun joc nu are setare in Settings, pentru a bifa/debifa Atmos.
- Assassins Creed Origins (se pare ca Oddysey desi e facut pe acelasi engine, nu are suport Dolby Atmos) - nicio diferenta in 10 minute de testare
- Foriza Horizon 4 - aici se simte diferenta la extra sunetele din melodii, mai ales la muzica clasica, dar in jocul propriu-zis nu simt nimic
- Gears 5 - nicio diferenta in 10 minute de testare
- Demo-ul Bugs and beauty - cel mai mare impact/diferenta
- Shadow of the Tomb Raider - nicio diferenta si oribil implementat sunetul prin casti (oamenii din oras, de oriunde vorbesc, ii auzi doar din spate, chiar daca sunt in fata ta)
- The Division 2 - diferente mici, sesizabile, dar singurul joc cu delay la sunet pe armele automate (castile sunt wireless) desi la armele foc cu foc este perfect sincronizat
Am dat pe Full range peste tot unde a fost posibil, dar diferentele sunt atat de mici si de multe ori inexistente, incat nu stiu ce nu fac eu bine sau chiar nu merita investitia.
Voi ce experiente ati avut cu Atmos?
Din cate stiu eu, Full Range e pentru boxe si mai exact pentru atunci cand ai boxe care redau o gama foarte larga de Hz, adica de la cele mai joase la cele mai inalte.
Spre exemplu eu am un sistem 5.1.2 care suporta Dolby Atmos, dar cand selectez Full Range nu se mai aude asa bine, pentru ca satelitii nu sunt dintr-aia mari care sa cuprinda toata gama de sunete.
La fel si la casti. Am suport doar pentru DTS si DD, iar setarea ideala pentru ele este Small Range.
In principiu, ca sa scoti efectul de Atmos in casti iti cam trebuie unele care suporta asa ceva, cum ar fi cele de la Sony MDR-HW700DS. La cele normale, efectul de Atmos nu iti adauga mare lucru, poate chiar sa strice, daca nu e nativ sau nu e bine implementat.
Am tot citit prin diverse locuri de acel Full Range si e recomandat sa-l tinem activ in cazuri de genu (mai ales la casti, unde auzi mai clar diferente de distanta a sunetului, avand totul acolo si poti sa auzi chiar si sunetele foarte departate/la volum mai mic). Pentru boxe, cred ca degeaba ai 5.1.2, Atmos = sunet de sus (pe inaltime) ceea ce poate fi interpretat ca obiect 3D. Daca nu ai boxe pe tavan, e cam egal cu 0 si folosesti doar DD.
La casti, din ce am citit, Dolby Atmos se poate activa pe orice pereche de casti Stereo si teoretic transforma sunetul din ceva "plat" in plan orizontal, in ceva unde poti face diferenta intre diferite niveluri de inaltime. Nu am avut timp sa testez si cu alte casti pe jack, dar voi incerca si asta.
Ideea era ca jocurile care suporta Atmos (cel putin cele din lista oficiala), de fapt nu au nicio setare pentru asta si cred ca e vorba doar de marketing si nimic mai mult
Sau poate trebuie sa joc mai mult de 10 minute de test si sa incerc sa gasesc locatii unde sa am sunet in mai multe pozitii/inaltimi.
Eu iti povestesc din experinta proprie. Daca nu ai hardware pe masura, nici sunetul nu va fi.
Legat de boxele in tavan vs bounce off ceilling, da e diferenta, dar senzatia este similara, daca le setezi si asezi cum trebuie. Plus ca Atmos nu time doar de inaltime ci si de spatialitate.
Daca nu ai un receiver sa suporte Atmos, degeaba il activezi pe windows sau xbox.
La fel e si pe casti. Da, pe telefon cu Atmos activat se aude ceva mai clar si mai tare, dar doar atat. Daca vrei spatialitate trebuie sa investesti in niste casti/sistem pe masura care accepta Atmos nativ, nu simulat.
Cu siguranta ai dreptate cu investitia in ceva hardware potent pentru asa ceva
Eu intrebam daca e cineva care a investit acei 15 euro in Atmos pentru casti si care are casti decente si a observat o diferenta sesizabila intre cu si fara, astfel incat sa merite acei 15 euro (nu e mult, dar nu sunt de acord sa dau nici 1 leu daca diferenta este 0 sau 1%).
E clar ca pentru boxe, chiar daca mi-as permite acele boxe, nu am nici spatiu necesar si nici nu stau in blocul potrivit, unde sa pot asculta la un volum acceptabil astfel incat sa merite investitia.
Asa ca vreau sa settle with the next best thing. Si cum am primit castile astea cadou, speram sa scot tot ce pot din ele
Oricum, se pare ca e acelasi lucru cu ce avem la PS4 cu 3D Audio, aceeasi emulare software.
Si mai sunt curios de o chestie - intrebare absolut cretina probabil dar daca nu ma pricep...
Daca am Atmos pornit/selectat din settings, jocurile care nu suporta Atmos au de suferit in vreun fel? Sau se ia automat gen Windows Sonic (tot pt 3d audio) si totul merge fara probleme?
Btw, o comparatie interesanta:
Se pare ca afecteaza
In Division 2 (desi e pe lista de jocuri cu Atmos) are un delay absolut oribil daca e Atmos activat. Daca schimb pe Windows Sonic e totul ok.
Un alt exemplu negativ tot cu Atmos este AC Origins, unde sunetul este plat si indiferent de nivelul unde esti (pe o casa sau pe un nivel mai jos decat sunt oamenii), tu-i auzi tot doar pe directie, nu si pe inaltime.
Dpdv sunet, chiar si jocurile care nu sunt suportate se aud mai bine (desigur, in cazul in care au 3D Audio implementat) pentru ca sunetul se aude mai clar si are mai mult bass decat pe Windows Sonic.
Da am facut eu mai acum acum cateva luni . Trece consola pe uk si cand adaugi cardul foloseste o adresa din londra si ar trebuii sa mearga![]()
Va salut. De curand detin un Xbox One S. Toate bune si frumoase pana acum 2 seri cand am patit urmatoarea problema. Am deschis consola, pe tv era sigla Xbox pe fundal verde, dar jn cateva secunde s-a stins. L am aprins iar si a mers. L am inchis de curiozitate si l-am reaprins si totul a fost ok. Dupa cateva ore de pauza cand sa l reaprind acelasi lucru, dupa cateva secunde s a inchis singur. Am apasat din nou pe butonul de pornire si a mers. Asa face mereu cand il deschid dupa cateva ore de pauza, se inchide singur si trebuie sa l.reaprind. stie cineva care ar fi problema? Ma gandesc ca daca ar fi de la sursa nu ar functiona deloc. Am schimbat si cablul de alimentare si degeaba. Multumesc
La turn off after e setat "do not turn off automatically
Power mode - energy-saving
La tv&a/v power options - nothing
Startup chime-off
Si cam atat
---------- Post added 16-02-2020 at 15:52 ----------
Consola nu se incalzeste, nu scoate zgomote ciudate, nu se inchide in timpul jocului. Doar atunci cand o deschid dupa ceva ore de pauza. Astazi spre exemplu s-a inchis si s-a aprins singura imediat dupa ce am pornit-o ca si cum si-a dat un restart
Salut, am și eu o mica întrebare. Dacă am season Pass-ul de la The division 2 voi primii gratis expansion-ul? Sau acela se cumpără separat?
Bookmarks