Ai dreptate. Am incercat acum si asa este. Daca stingi TV-u, clipoceste consola cu alb cateva secunde, dupa care o pune in stand-by.
Desi era utila ca optiune si faza cu stins TV-ul cand stinzi consola. Chiar daca nu toata lumea are TV dedicat consolei, pentru cei care au, puteau pune o bifa in meniul respectiv.
PS5 External SSD Testing: SATA vs NVMe vs Hard Drive - Back-Compat Titles + Read/Write Speed Tests!:
PlayStation 5: the best external SSD upgrade options tested • Eurogamer.net
Cam...ciudat?
Parca ala al lor era extra super mega special. Cum de are efectiv aceeasi viteza, uneori chiar mai mica, decat un SSD QVO Samsung pus pe USB prin adaptor SATA to USB?![]()
^Pentru ca jocurile alea nu sunt optimizate pentru SSD-ul mega special Sony. Cand transferi foarte multe fisiere de dimensiuni mici ai bottleneck in alte parti decat viteza de transfer maxima a mediului de stocare.
Pai se vede ce este optimizat pentru SSD si ce nu. Sunt jocuri care au aproape 2x timp pe HDD. Dar nu au putut testa nimic “optimizat” pentru super SSD-ul lor. Penteu ca nu merg decat de pe memoria interna.
Ideea e ca un SSD pe USB este foarte bun.
Pacat ca nu poti rula jocuri de PS5 de pe ele pentru ca nu te lasa Sony, nu pentru ca nu ar merge.
Diferentele ar fi mici.
Nu sunt de acord. Imagineaza-ti urmatorul scenariu: te joci noul spiderman 3, exclusiv PS5, in care te deplasezi printr-un Manhattan foarte detaliat la viteza mare. Cand Spidey are viteza maxima, consola e nevoita sa incarce cam 5GB/s de date. Daca la momentul T0 are loc un eveniment grafic (e.g. explodeaza o cladire langa tine), cladirea trebuie sa fie randata pana la momentul T0, pentru ca altfel ai auzi explozia inainte sa vezi ce se intampla.
Presupunand ca un SSD pe USB ar citi date cu 1GB/s, ai vedea evenimentul abia la momentul T0 + 4 secunde. Nici macar nu e o problema pur teoretica, oricine s-a jucat pe PS3 sunt convins ca isi aminteste de jocuri in care texturile se incarcau abia dupa ce treceai de obiectele respective.
Evident ca exista solutia ca developerii sa incarce obiectele progresiv in functie de viteza de stocare, dar asta e o munca in plus absolut inutila. Cu cat exista o varietate mai mica in sistemele pentru care dezvolti, cu atat iti e mai usor sa faci treaba buna. Nu merita efortul pentru o mana de oameni care joaca atat de multe jocuri simultan incat nu le ajunge memoria.
Complet de acord, desi ce spui tu acolo se intampla si pe old gen (PS4/X1) sau current gen cu jocurile vechi/cross gen (recunosc ca nu am jucat niciun joc exclusiv new gen inafara de Astro care oricum nu e demanding grafic si nici nu beneficiaza de cine stie ce next gen stuff).
Jocurile cross gen, dar care au versiune de PS5 merg de pe USB?
Nu.
Daca e PS4 + patch, e backward compatibility. Daca e nativ PS5, nu merg de pe USB.
USB extended storage on PlayStation®5 consoles
PS5 Clock Battery Death Kills Your Ability to Play Games: ReportOriginally Posted by IGN India
Reminder: Horizon Zero Dawn is free on PS4 and PS5 todayOriginally Posted by VGC
Jim Ryan says PlayStation has been ‘quietly investing’ in PS5 exclusives | VGCOriginally Posted by Video Games Chronicle
Nu inteleg ultima fraza. La ce se refera prin "We will not rule out that option in the future."? la achizitii de studiouri?
Da.
PlayStation and Firewalk Studios announce publishing partnership for a new, original multiplayer IP – PlayStation.BlogOriginally Posted by PlayStation.Blog
Concept art legat de studio:
PS5 launches May 15 in Mainland ChinaOriginally Posted by Gematsu
Bookmarks