Pentru ca de fapt nu (mai) este (doar) o bucata de business. Incepe sa devina tinta business-ului actual. Acum cat e cald.
De la games as a service pana la abonamente de tipul multi tiered PS Minus. Practic orice forma ce poate fi transpusa in revenue stream constant sau abonament lunar este mana cereasca pentru companii si a lor crestere YoY. Cifre anuale ce iubesc predictibilitatea conferita de astfel de "servicii".
Nimeni nu (prea) mai vrea sa faca si vanda "doar un produs" si-atat. E de-ajuns sa te uiti pe cifrele Epic sau EA.. $ony inca este de caruta.
Mai prezentam ceva bun sa nu fim chiar de porc, pastrand aparentele cu gandul la o posibila pivotare ulterioara, restul live service daca s-ar putea. All about money. Poate ca urmatorul CEO $ony va sti macar cand sa-si tina gura.. Banii plac oricum tuturor.
In alta ordine de idei.. fail ori ba, dresare consumator ori ba, momentan inca sunt cautate. Sau cel putin incurajate.
Si cand tu ai ca tinta acest lucru evident ca (mai) toate resursele (in speta studiourile sus mentionate) vor fi canalizate pe asemenea proiecte. Pe asemenea business. Poate ca piata va regla aceste lucruri in timp. Poate ca suntem pe un platou.. poate ca nu. Ramane de vazut. Insa gargara, strategiile de marketing si conditionarea sunt (inca) foarte agresive.
PS: eu vad ce-a ajuns Call of Duty, Destiny, Warframe, etc. Pentru care am dat destui bani. Multumesc lui Dumnezeu ca nu m-a traznit nimic Fortnite.. cu tot respectul pentru cei care joaca asa ceva. Si eu sunt parte din problema..
Bookmarks