Astigmatismul de 0,25 e considerat ,,fiziologic,, si nu se corecteaza. Eu zic sa nu dai banii pe ochelari daca nu ai si alt viciu de refractie adaugat (miopie, hipermetropie).
Astigmatismul de 0,25 e considerat ,,fiziologic,, si nu se corecteaza. Eu zic sa nu dai banii pe ochelari daca nu ai si alt viciu de refractie adaugat (miopie, hipermetropie).
De cand cu PSVR2, pare ca le-au crescut vanzarile cu 250% celor care se ocupa cu ochelari si lentile de contact.
Și stai să vezi, ca la unele căști VR poți să comanzi lentilele de pe cască direct cu dioptrii, să nu mai ai nevoie de ochelari sau lentile de contact.
Sincer Nustiu de ce nu au abordat și cei de la Sony aceasta metoda.ar fi fost un plus uriaș pentru ei daca implementau o metoda prin care sa poți atașa un rand de lentile cu prescripție peste....cei de la oculus au așa ceva iar feedbackul a fost unul extrem de pozitiv din partea userilor...
Edit: my bad,
https://www.vr-wave.store/products/p...ription-lenses
---------- Post added 01-03-2023 at 14:19 ----------
Tocmai ce am comandat de pe acel site.Am cercetat pe net și par serioși.M-a ajuns 273 lei cu tot cu transport express 12 -16 zile.Ei zic că încep livrările de la începutul lui aprilie,deci undeva pe la jumatea lunii voi primi lentilele și voi reveni cu un review.
Deja au aparut resigilate pe emag, mai ierfine cu 200 lei. Incep oamenii sa dea retur la produse, lol
Probabil pentru ca e o nisa si a fost mult overhype....nu ajuta nici faptul ca jocurile sunt scumpe si foarte putine.
E un produs calumea, in 4 zile de utilizare nu i-am gasit nici o problema de ordin hardware. Dpdv jocuri, fara cuvinte dupa cateva ore de RE:Village...
cred ca a vrut sa inoate !
https://www.reddit.com/r/PSVR/commen..._medium=mweb3x
Dupa cateva ore bune de testare, las si eu cateva impresii:
+ tracking-ul mi se pare excelent, nu am intalnit deloc acel effect de tremurat pe care il intalneam la PSVR1 si alte VR-uri.
+ exceptie fiind prima zi in care am avut o ameteala usoara, dupa aceea a fost totul perfect. Ma simt cu PSVR2 la fel de confortabil ca atunci cand ma joc pe TV. Joc in general in sesiuni de 50min cu o pauza de 10min de tigara, iar dupa o iau de la capat.
+ faptul ca are un singur cablu il face mult mai practic decat credeam. In ultimele doua zile am fost plecat intr-o alta locatie unde nu am un televizor performant. Am luat PS5 cu PSVR2, l-am conectat intr-o camera goala unde nici nu aveam TV si m-am jucat. Foarte practic si easy-to-use. La PSVR1 era un chin tot procesul cu cablurile.
+ La fel ca si la alte VR-uri, scenele senzationale mi se par cele din interior. Pana acum au fost doua scene care mi s-au parut impresionante, scena din garaj cu lanterna de la tutorial si cea din casa Luizei, ambele din RE8. Scenele departate nu mi se par foarte bune, asta fiindca probabil este si foarte greu sa se creeze senzatia de profunzime la structurile departate. Ma asteptam sa fie mind-blowing cum se vedea castelul Dimitrescu de la departare sau scenele cu roboti din Horizon. Se vad ok insa nimic jaw-dropping.
+ nu stiu daca este datorita producatorilor care au inceput sa faca jocuri mai bune sau a castii in sine, insa acum dimensiunea personajelor este cea corecta, la PSVR1 mereu apareau gigantici cei din jur.
+/- In situatiile statice cand te uiti prin jur este observabila vignetarea din cauza unghiului de 110*, insa atunci cand actiunea incepe, acesta nu mai este un lucru sesizabil.
- am incercat toate solutiile gasite pe net, la mine imaginea inca nu este foarte clara. In viata reala vad perfect si nu port ochelari. Ori am avut eu standarde foarte ridicate in legatura cu sharpness, ori din cauza celor pe internet care exagereaza cand au spusca se vede razor sharp, am fost indus in eroare si am avut alte asteptari.
Pentru mine, PSVR2 este peste asteptari, insa nu cu foarte mult. Imi dau seama din tactica lor ca au fost nevoiti sa creeze un pret echilibrat pentru a avea vanzarile pe care le asteptau, insa avand in vedere ca este un produs pe care il voi folosi 3-7 ani de acum inainte, as fi preferat sa fie cu 100e mai mult insa sa fi avut un unghi mai larg, acesta este cam singurul lucru care te scoate putin din filmul jocului.
Credeam ca eye tracking-ul si foveated rendering vor face minuni (si chiar fac) doar ca nu in privinta …adancimii,depth of field-ului & draw distance. Aici treaba a ramas neschimbata. Si nici nu cred ca au ce sa-i faca. Ce sa se poata face cu doua lentile fixe puse in fata a doua ecrane.
Poate cu 8K / ochi & optical/digital zoom?!?! … i don’t know . Jocurile optimizate altfel ?!?!
Exemplu …in GT7 . Te depaseste o masina, ii vezi sigla/marca ,iar cand ajunge la 20m in fata ta, dispar toate detallile si degeaba incerci sa focalizezi ca nu primesti decat aceeasi imagine low quality doar sharpened. Sper ca intelegeti ce am vrut sa zic Valabil si pt panourile/obiectele cu text .
Va povestesc o chestiune despre frumusetea VR-ului, m-am vazut ieri cu un prieten care aproape a terminat RE8 in VR iar din discutie in discutie i-am zis despre o miscare care mi se pare foarte placuta de utilizat in joc. El pana acum nu se gandise deloc la aceasta posibilitate de a folosi armele si la cat de natural este totul, el terminand aproape tot jocul in stilul clasic de schimbare al armelor: incarca arma nr.1, foloseste arma nr.1, schimba cu arma nr.2, foloseste arma nr.2, etc. Stil care se foloseste in gaming de peste 30 de ani, de la Wolfenstein 3D a ramas neschimbat conceptul, in mare parte.
In cazurile reale de conflict sunt situatii in care ''switching to your pistol is always faster than reloading'' este calea cea mai buna de a rezolva problema. Am tot auzit asta in tutorialele FPS-urilor, insa in jocuri treaba asta se intampla nerealistic sau pe fast-forwarding, arma dispare in spatele tau intr-un holster imaginar si totul facut intr-un timp nerealizabil de scurt in viata reala. Nu iti permiti in realitate sa arunci arma pe jos in cazul in care nu nimeresti lacasul ei din spate sau iti ia prea mult timp sa o pui acolo.
In RE8 poti sa tragi cu Shotgun-ul cateva cartuse in inamicii apropiati, continui sa tii in mana shotgun-ul cu mana stanga de forestock iar cu dreapta sa iei pistolul din holster si sa tragi in inamicii de la o distanta mai mare, urmand ca dupa terminarea cartuselor pe care le ai in pistol sa continui cu shotgun-ul exterminarea inamiciilor care s-au apropiat de tine intre timp.
Imi place mult miscarea, am descoprit-o total intamplator si natural. Am filmat un scurt clip, puteti sa-l vedeti full-screen ca sa observati si ceea ce se intampla in joc, se poate vedea teava armei in ecran in timp ce trag cu pistolul:
Felicitari pentru video. Mi se pare cel mai misto showcase de VR de pana acum. Cam tot ce am urmarit pana acum, miscarile erau total anapoda. Also bvo celor de la capcom ca au facut tot jocul VR playable.
salut,
l-am luat de curand din altex. nu am reusit sa gasesc unnloc unde sa il testez inainte si am zis hai. Nu ma pot obisnui cu el. Blurry chiar si dupa sweet spot + ameteli. demo-ul cu tobele mi-a placut. horizon e interesant dar ma asteptam sa fie mai clar. aparent nu toate review-urile sunt filmate prin lentilele vr-urlui si m-am pacalit crezand ca arata cum arata 2d la tv. o sa il returnez
Vezi ca mai sunt vreo doi colegi mai sus care s-au plans ca e blurry și după ce s-au dus la un control au descoperit ca au probleme la ochi. Citește mai sus sa vezi...
Da,inițial și eu am fost puțin revoltat și chiar luasem in calcul serios partea cu returnatul însă am zis totuși să fac un mic control,să testez vr-ul și pe altcineva asigurandu-ma că nu e cu defect din fabrica și am găsit soluția cu acele lentile puse direct in vr pt o imagine sharp.pana pe la mijlocul lui aprilie nu mă pot bucura de el până nu îmi vin lentilele..dar na...asta e.asa că te sfătuiesc,fa un mic control,prin cnsas m-a costat 60 lei...o nimica toată și te lămurești ce și cum...iar cu amețeală...îți trebuie puțin antrenament...iar acel antrenament nu îl capeți decât după ce vezi bine in el,altfel ,daca vezi blurry,ochii îți vor obosi, amețeală se accentuează și per total vei avea o experiență proasta...
Eu nu am folosit un VR, dar mie mi se pare ca inclusiv in imaginile afisate 2D rezolutia e destul de mica in afara centrului imaginii (in horizon am vazut asta), iar cum zicea si monkey, avem un camp vizual mult mai mare. Eu sigur as fi deranjat de treaba asta.
Bookmarks