Nu au console, te pun pe o lista de asteptare (gen ALTEX). Primesc avertizment sau o amenda etc. Altceva nu cred ca poate sa le faca. Atat timp cat unprodus nu este in stoc nu au de unde sa-l dea, iti primesti banii inapoi.
Nu au console, te pun pe o lista de asteptare (gen ALTEX). Primesc avertizment sau o amenda etc. Altceva nu cred ca poate sa le faca. Atat timp cat unprodus nu este in stoc nu au de unde sa-l dea, iti primesti banii inapoi.
eu zic sa te duci la plimbare ca n-ai o treaba, nici nu se intelege ce zici si mai esti si deplasat amice, cu vorbe d'astea gen "crainic vesnic nemultumit". lasa-i tu pe altii sa-si faca nevoile pe tine si mergi mai departe daca asa esti tu de fel, altii poate vor sa se opreasca si sa-i scuipe inapoi sau sa le spuna ca nu e ok ce-au facut in modul lor propriu. te pup
Punctul 7
Orange Romania S.A. isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de Orange Romania S.A. care includ: actiuni guvernamentale, impedimente de forta majora, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile, incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve.
Orange Romania S.A. nu poate garanta disponibilitatea in stoc a tuturor produselor prezentate. Orange Romania SA va informa Clientul despre indisponibilitatea produsului.
https://www.orange.ro/termeni-si-conditii/
clar, am citit si eu termenii si conditiile, doar ca unora dintre noi ni s-au spus de reprezentati Orange urmatoarele: "stati fara grija domnule, comanda va fi livrata", "daca statusul comenzii este in procesare la curier, comanda va fi onoarata".
Atunci ramane sa intreb, Orange isi rezerva si dreptul de a informa gresit clientii si apoi de a suna si a spune cu totul altceva?
Eu mă întreb cum ați reușit să dați comanda când nu a mers site-ul. Nici nu mă mir dacă se folosesc tools de auto refresh gen și alte artefacte pentru că ca utilizator normal nu ai nici o șansă să prinzi. Practic un stoc tine aproximativ sub 10 secunde.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Cred că îți bați tu joc de ei și de cumpărătorii obișnuiți cu tools de auto refresh gen.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Oricum nu sunt singuri care se joaca cu noi, eu am prins si platit pe Amazon.de si dupa 3 zile au anulat comanda pe motiv de eroare...plm
Nici eu nu am folosit tools de auto refresh, poate doar ca frecventez acest thread de cateva ori pe zi sa vad ce mai se intampla.
tot noi sa ne-o asumam? . am sunat si mi-a zis ca ma resuna dansa (reprezentantul Orange) inapoi. m-a sunat dupa o ora si 20 de minute, timp in care a cautat si verificat comanda. dupa care m-a sunat si mi-a spus ca e totul ok si ca "va fi livrata, sa stau fara grija"
pai baieti "smart", pentru ca au fost intrebati "pe ce lista de asteptare ma puneti cand voi ati trecut pe site ca produsul nu mai revine pe stoc"
---------- Post added 23-02-2021 at 13:34 ----------
au anulat comanda, sa fie de capul lor, voi face si eu reclamatie la ANPC clar, am si email primit de ieri de la ei, de la un baiat de la Orange din magazinul online, in care imi confirma clar ca e ok comanda si se va livra in 1-3 zile lucratoare
sa vedem si partea buna a lucrurilor, nu mai e niciun anunt pe olx cu PS5 digital la vanzare "disponibil de luni"
Eu tot zic ca ar trebui sa se vanda o singura bucata pe baza de CNP
Sent from my iPhone using Tapatalk
Aceeasi oameni care spun "asa si daca faci la anpc oricum nu se rezolva nimic" sunt aceeasi care spun "de ce sa votez ca oricum nu se schimba nimic".
De black friday am facut 3 reclamatii la ANPC care au rezultat in contraventie (dwyn si cel).
Sure poate pentru operatorii respectivi o amenda de 1000-5000ron e nimica toata dar inmulteste cu cativa oameni si deja incepe sa se simta.
Fyi: notati numarul de sesizare primita de la ANPC caci de multe ori nu primiti confirmare de inregistrare a comenzii.
Bookmarks