La controller garantia, nu vad ce treaba ar avea sa se lege si de consola. Am desfacut ca m-au refuzat cu trimiterea individuala, si ei(emag) si depanero, oricum am altul de rezerva, dar ma iritau butoanele. Am crezut ca sunt mai deschisi la minte, pacat ca iei legatura de la bun inceput doar cu persoane din callcenter care iti citesc de pe foaie ce trebuie sa zica fara sa incerce sa gandeasca logic putin. M-am gandit, la fel, ca poate conteaza ca sunt client din 2013 sau ca am genius de la lansare si sunt si eu mai cu mot, dar vad ca nu(bine, stiam dar inca speram).
Mai bine luam consola de la Altex, dar deh, am zis sa fiu fidel emag...
Pai regula e clara si s-a tot discutat pe subiectul asta, deci nu are rost sa o continuam acum.
Dar nu are cum sa te ajute faptul ca esti client Genius sau eMag de 2000 de ani. E ca la regulile de circulatie - nu conteaza daca esti politist sau cine stie ce alta functie (bine, nu in romania...)
Ideea e ca s-a putut, foarte simplu, asa cum au zis colegii, sa trimiti doar controller-ul, fara sa discuti cu nimeni in prealabil.
La eMag faci cerere de garantie, vine curierul, ii dai controller-ul, ajunge la depanero, te contacteaza, discuti cu ei, eventual le dai SN-ul consolei si vezi ce se intampla.
Acum presupun ca e prea tarziu, daca se poate vedea ca ai umblat in el. Daca nu, poti incerca si in cel mai rau caz, refuza garantia si-l primesti inapoi.
Chiar mai devreme am trimis controller-ul la depanero fara consola. Am fost sunat de ei dupa ce am facut cererea sa imi spuna ca nu e nevoie de consola si sa impachetez doar controller-ul si sa le trimit seria consolei pe mail. Asta e ceea ce mi-au spus ei fara sa fac eu ceva special sau sa ii rog in vreun fel.
Am descoperit o problemă cu controller-ul original de PS5 care a venit cu consola. Eu țin mereu controllerele în dock-ul original Sony care le încarcă. Stick-urile analogice de la controller-ul alb cu negru erau lipicioase, dar nu aveau cum să fie murdărite pentru că dockul cu controllerele sunt într-o porțiune de mobilă unde nu puteau fi murdărite, nu pun nimic deasupra, nu pun niciodată lichide deasupra. Stick-urile erau lipicioase și pe plasticul de dedesubt. Le-am șters cu un șervețel umed, le-am lăsat să se usuce. Acum mă gândesc că poate a curs ceva din baterie, însă lichidul din bateria controller-ului ar fi atacat plasticul (plasticul nu are nici o problemă). E foarte ciudat, controller-ul a stat în acel dock timp de vreo 2 luni și nu a fost folosit.
A mai pățit cineva așa sau a auzit de așa ceva? E posibil ca cineva să le fi murdărit, dar nu e nici o urmă de lichid pe controller în afară de stick-uri, absolut nici una. Celălalt controller a stat mereu foarte aproape de primul. Nu vreau să-l desfac pentru a nu pierde garanția și pentru a-l putea trimite la garanție dacă e cazul.
Am patit si eu - am postat aici, dar nu numai.
Am cautat pe net atunci si am gasit cateva comentarii de la oameni care spun ca efectiv plasticul folosit de Sony pentru thumbstick-urile de la PS5 devine lipicios daca nu este folosit. Nu mai tin minte exact dar era ceva gen - are nevoie de grasimea de pe degete ca sa se pastreze la fel.
L-am curatat bine atunci si nu am mai patit lucru asta, desi tot am mai avut perioade cand nu m-am atins de consola cu saptamanile, iar el sta tot in acel docking cand nu este folosit.
E posibil sa fie de la caldura oare?
Le tineti aproape de TV?
Mi se pare ca OLED-urile radiaza caldura de aproape, mai mult ca alte display-uri.
La mine sta aproape de TV, dar nu am OLED.
Culmea e ca de cand l-am curatat de cateva ori, pentru ca am avut problema asta cateva zile la rand, nu a mai facut, desi sta in acelasi loc.
Oricum sunt si alti oameni cu situatia asta.
Ale mele nu stau aproape de TV, dar sunt îndreptate spre geamuri și a fost cald în cameră (sunt pe peretele opus geamurilor, dar tot bate soarele în ele). Poate stick-urile sunt date cu o soluție. E bine că știu ce trebuie să fac. Voi urmări și celălalt controller.
Se merita cumparate castile astea?
Salut,
Le am de 1 an, le-am cumparat la indemnul unui prieten. E faina senzatia de 3D sound ptr jocurile ce suporta.
Nu sunt foarte grele, am stat si 3 ore cu ele pe cap si nu am avut probleme sau dureri. Mie mi se par materiale de calitate dar sunt si cele mai scumpe casti pe care le-am cumparat vreodata .
Nu le mai folosesc atat de des cand ma joc.
Nu prea. Chiar dacă la început am zis ca nu e așa, după un timp am început sa-mi dau seama ca ma dor urechile dupa ce joc mai mult cu ele. Nu intra cu totul in căști si apasă pe lobul urechii. Am două perechi, la una dintre ele s-a dezlipit materialul acela negru de pe bureți.
PS: nu sunetul 3d funcționează cu orice căști. Nu e nevoie de astea.
Am și eu niște căști suficient de bune cu BlueTooth pe care le folosesc la telefon și la TV. Le-am folosit de câteva ori și când m-am jucat pe consolă. E ceva acolo cu sunetul 3D, dar numai la anumite titluri.
Le am de aproape un an de zile și sunt foarte mulțumit de ele. Pentru mine e mai mult decât suficient sunetul pe care îl oferă. Intradevar după o sesiune mai lunga de gaming te pod durea urechile dar nu exagerat, depinde de persoana. Eu am jucat cu ele vreo 5 ore cel mai mult și abia după 5 ore au început mici dureri. Materialele folosite sunt de calitate, pentru mine chiar își fac treaba
Eu nu pot sa stau foarte mult cu ele, maxim 30 min dupa care imi explodeaza capu' si urechile. Port si ochelari, am incerc si fara ei dar e tot asa... Mi-am mai luat o pereche de la Turtle Beach pe care scria ca sunt "glasses friendly" dar la fel, maxim 30 min. Pe astea le-am returnat, din cand in cand se mai intrerupeau si se auzea un "bazait" enervant.
Asa este, nu sunt foarte comode, sunetul nu e nemaipomenit, dar eu le folosesc de la lansarea PS5 si nu s-a rupt nimic, functioneaza perfect dpdv tehnic. Le-am luat ca sa fiu sigur de compatibilitatea cu sunetul 3D. Nu stiu ce alte variante compatibile wireless au mai aparut intre timp.
Salut, nu am gasit topic dedicat EA PLAY pe forum asa ca vin aici cu o dilema: Urmeaza sa-mi expire abonamentul de 12 luni EA Play pe care-l folosesc exclusiv pentru bonusurile din FIFA Ultimate Team, contul meu din 2007 este de regiune US si pana acum am folosit prepaid 12 months EA Play cards cumparate de pe site-urile tipice(cdkeys g2a etc) pentru a-l mentine activ. Acum nu mai gasesc acele prepaid cards si urmeaza sa-mi expire saptamana viitoare abonamentul. Singura metoda pe care am gasit-o prin care pot prelungi abonamentul este sa achizitionez direct de pe store optiunea de 12 luni dar asta presupune o metoda de plata compatibila US pentru a putea tranzactiona, nereusind sa conving store-ul sa foloseasca wallet-ul pe care am destui bani pentru asta. Nu am o metoda de plata compatibila US. Exista cineva in situatia mea care a reusit sa prelungeasca abonamentul? Ma puteti ajuta cu o solutie?
Poti achizitiona PlayStation Store Gift Card de pe Amazon.com, iti incarci contul US si apoi poti achizitiona orice doresti in PS Store. Eu asa fac pentru contul US.
Nu am reusit sa gasesc o metoda prin care la checkout sa nu imi solicite credit card. Am suficienti bani in wallet dar la checkout ignora metoda de plata prin PSN wallet.
Acest lucru se aplica strict pentru EA Play. Nici eu nu am avut probleme cu alt continut din Store.
Bookmarks