Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 1 of 17 1 2 3 11 ... LastLast
Results 1 to 20 of 329

Thread: Clubul PlayStation 5 Pro

1. #1 SP
    Admin MonkY's Avatar

Lightbulb Clubul PlayStation 5 Pro

Well, cred ca ar fi timpul ca noua consola de la Sony (PS5 Pro) sa aiba parte de propriul sau thead dedicat, eliberand astfel Clubul PlayStation 5 de discutii care nu mai sunt relevante. Am vazut reactiile voastre initiale (cred ca pe toti ne-a deranjat pretul mai mare si faptul ca nu vine decat cu boost mai mare pe partea de grafica, WiFi 7 si SSD de 2TB), dar acum, ca s-au mai linistit apele, sunt curios ce parere aveti, si daca va comandati un PS5 Pro.

Lista cu jocurile (anuntate pana acum) ce vor fi PS5 Pro Enhanced:
    1. Alan Wake 2
    2. Apex Legends
    3. Assassin's Creed Shadows
    4. CyubeVR
    5. Dead Rising Deluxe Remaster
    6. Demon's Souls
    7. Diablo IV
    8. Diablo IV Vessel Of Hatred
    9. Dragon Age The Veilguard
    10. Dragon's Dogma 2
    11. Dynasty Warriors Origins
    12. College Football 25
    13. FC 25
    14. Madden 25
    15. Empire Of The Ants
    16. Enlisted
    17. F1 24
    18. Final Fantasy VII Rebirth
    19. Fortnite
    20. Gran Turismo 7
    21. Hogwarts Legacy
    22. Horizon Forbidden West
    23. Horizon Zero Dawn Remastered
    24. Kayak VR Mirage
    25. Lies Of P
    26. Like A Dragon Pirate Yakuza In Hawaii
    27. Marvel Rivals
    28. Spider-Man 2
    29. Spider-Man Miles Morales
    30. Spider-Man Remastered
    31. Wolverine
    32. Metal Gear Solid Delta Snake Eater
    33. Mortal Kombat 1
    34. My Little Universe
    35. Naraka Bladepoint
    36. No Man's Sky
    37. Outbreak Shades Of Horror Chromatic Split
    38. Professional Baseball Spirits 2024-2025
    39. Ratchet & Clank Rift Apart
    40. Redacted
    41. Resident Evil 4