Nu contest asta. Doar ca ei spun foarte clar in video postat ca e vorba doar de rezolutie si nimic altceva.
Iar din specs se vede foarte clar ca nu va fi vorba doar de rezolutie ci si de alte detalii grafice.
Nu contest asta. Doar ca ei spun foarte clar in video postat ca e vorba doar de rezolutie si nimic altceva.
Iar din specs se vede foarte clar ca nu va fi vorba doar de rezolutie ci si de alte detalii grafice.
Nu stiu daca ati vazut asta:
https://news.xbox.com/en-us/2020/09/...zwPCDbdoVB4UN0
"Today, we’re excited to announce the next step in this journey. We are teaming up with Electronic Arts to provide Xbox Game Pass Ultimate and PC members with an EA Play membership at no additional cost starting this holiday. This means Ultimate members can enjoy EA Play on Xbox One, Xbox Series X and S, and Windows 10 PCs, and Xbox Game Pass for PC members get EA Play on Windows 10. "
Normal ca stim: http://www.consolegames.ro/forum/f11...ml#post1487813.
Practic totul e pe pierdere (S, X, Game Pass Ultimate).
Microsoft, de cate comisioane de 30% per consumator e nevoie ca sa recuperezi pierderile si sa fii pe profit?
Daca va intereseaza discutiile despre precomenzi, comenzi, avem http://www.consolegames.ro/forum/f12...e-din-romania/.
Isi scot bani din jocuri si servicii dar si mizeaza pe faptul ca vor scadea costurile de fabricare cu timpul, inclusiv dupa un an.
Asta e clar, intrebarea e despre altceva.
Momentan, sunt pe pierdere cand iei Game Pass Ultimate. Sunt 4 servicii intr-o subscriptie. Daca n-ar fi oferte/promotii, cate persoane s-ar abona la $15/luna, cat e defapt? De meritat, pare ca merita. Iese $180/an, cat 3 jocuri cumparate. Daca termini numai unul pe luna, tot esti in avantaj, cu 12 jocuri fata de 3. La $15/luna nu stim daca e profitabil.
Deci, cat de cheltuitor trebuie sa fie un consumator ca sa ajunga pe profit pe actualul model?
Mai eu chiar nu cred lucru asta, mai ales la Series S, nici daca-l spune Microsoft oficial. Sau daca chiar e asa, cineva acolo la ei ar trebui concediat, pentru ce componente sunt acolo - ar trebui sa fie costul extrem de mic overall.
Problema este urmatoarea.
S-ul e complet inferior la specs si toata presa promoveaza aceeasi idee falsa - ca ele sunt aproape acelasi lucru, mici diferent, doar storage-ul e diferit.
Dar nu, diferenta intre ele e huge - si asta doar din putinele date pe care Microsoft le-a dat pana acum. Toata lumea crede ca e acelasi CPU, dar nu stim asta.
Also:
Daca la GPU nu ar fi mentionat tflops si cate CU are, toata lumea ar fi zis la fel ca la CPU, ca e acelasi GPU, doar slightly lower mhz.Xbox Series X: Custom AMD RDNA 2, 12.15 TFLOPS, 52 CUs at 1.825GHz
Xbox Series S: Custom AMD RDNA 2, 4 TFLOPS, 20 CUs at 1.565GHz
In realitate la GPU diferenta e de 300% intre S si X, e mindblowing si nimeni nu vb de asta.
Ca o comparatie, la nvidia de ex e ca seria 1050 vs 1080 Ti.
Daca diferenta doar la normal GPU (acolo unde poti sa masori tflops) e de 300%, iti dai seama cand iei in calcul si celelalte chestii ce diferenta va fi.
La compute units (sunt unitatile care se ocupa de raytracing) vorbim de 20 vs 52, deci super diferenta.
Atentie ca raytracingu e resolution-independent, aici e vorba de cate raze calculezi in joc ca sa faci calculul de lumina pe poligoane, nu are nicio legatura cu output resolution al jocului, ai nevoie de aceeasi putere de raytracing ca sa afisezi jocul pe 800x600 la fel ca la 4k.
Deci ei cand vin cu 20 vs 52 CUs deja ne zic ca avem doar 35% raytracing power in S vs X.
Pai deja S-ul devine un rebranded xbox one, dintr-o data.
M-am tot uitat la articole si peste tot se repeta si se tot repeta aceeasi idee - consolele "sunt aproape identice", difera doar storage-ul.
Ceea ce e absolut si complet fals si nu stiu daca sunt toti incompetenti sau doar transmit ce le transmite Microsoft PR, dar nu este deloc adevarat.
Pana si la RAM, nu reusesc sa pricep cum poti sa pui 10 gb vs 16 gb ram daca zici ca vrei sa rulezi aceleasi jocuri. RAM-ul nu are nicio legatura cu rezolutia.
Dar totusi, vorbim de viteza de 224 GB/sec la S si de 560 GB/sec la X pt partea de "high speed memory", iar la "normal speed memory" diferenta e de 56 GB/sec la S vs 336 GB/sec la X.
E super huge si nimeni nu zice nimic de asta, toti se fac ca ploua.
Cum sa rulezi acelasi joc daca diferenta e atat de mare la viteza?
Asta e doar la putinele specs pe care le-au aratat ei cu foarte mare grija. Vom afla later ce e de fapt inauntru.
Adica momentan doar banuim ca e acelasi CPU dar cu 5-10% frecvente mai mici. Dar daca nu e?
Fiind diferenta la toate componentele de viteza, vor trebui sa ajusteze jocurile complet pt S.
Asta este doar parerea mea - nu vreau sa-mi pun pe nimeni in cap si nu incerc sa "abuzez" in niciun fel de nimic.
E foarte bun pretul, cel mai probabil o vand in pierdere la ce hardware are
Mai mult ca sigur o sa fac anul viitor trecerea de la One X la Series X.
Mda. O sa fac si eu asa. Bag statuete in cutii sau infasor cu un prosop si fac unboxing. Ce-mi trebe ambalaj original/final?
Bad PR, un fel de attention whore e acum Microsoft cu fazele asteal![]()
Se practica treaba asta de ani buni, voi acum ati observat? Aproape fiecare smartphone apare intai ca model/mockup. Si e mare lucru sa fii printre cei care poti prezenta/vedea macar modelul, la scala 1:1. Mai ales ca aici par a fi modelele originale, trimise de la Microsoft. Mie doar imi pare rau ca nu a facut un compare si cu celelalte console, ci doar cu PS4.
Se practică ce? Să arăți o machetă pentru o consolă wtf, îmi place Unboxing Therapy dar când am văzut că este o carcasă goală am inchis clipul.
Bookmarks