M-a cam ingrijorat formatul postarii asteia de pe Twitter, dar din fericire nu e nimic negativ:
M-a cam ingrijorat formatul postarii asteia de pe Twitter, dar din fericire nu e nimic negativ:
Ca sa sumarizez intr-un mod grosolan, in urma reviews-urilor aparute si cele vazute de mine, fara sa pun mana pe joc inca - este un joc de 6h de nota 8 - iar asta este cam nasol, data fiind situatia "anului" ca sa zic asa.
Discutiile din ultima vreme sunt fix legate de "ii va inchide Xbox dupa lansarea jocului"? si eu chiar asteaptam sa vad receptia oficiala - ma gandeam ca daca va fi "overwhelmingly positive", oare ii va cruta Xbox?
Faza e ca fix d-aia nu le-au dat buget de marketing...
Ramane sa vedem si receptia oamenilor, nu a publicatiilor, dar din pacate, eu cred ca situatia se va duce in jos, nu in sus.
Si tocmai d-aia ziceam pe paginile anterioare, ca mi se pare ca au investit prea mult buget in prea multi ani, pentru chestii care nu contau (mo-cap si haine adevarate si scanate) - probabil faceau jocul in jumatatea timpului fara multe chestii de genu asta.
O abordare "corecta" ar fi sa-i vanda, nu sa-i inchida, dar nu cred ca asta este politica Xbox, mai ales ca si din studiourile inchise de curand, au mutat oameni la alte studiouri, nu i-au dat pe toti afara...
"Making video games is difficult." Ninja Theory studio head talks at the fore of Senua's Saga: Hellblade 2's Xbox and PC launchOriginally Posted by Windows Central
decat sa faca haine adevarate cu metode din evul mediu mai bine scoteau jocul pe disc si un Collectors Edition si cred ca iesiau mai bine. Pacat oricum, daca ii vand(studioul) sper sa ii cumpere Sony si sa ii puna sa faca jocuri cu tenta pshihologica. Primul pe mine chiar m-a impresionat si a fost un adevarat joc cu "aer proaspat" intr-o industrie axata pe remake/remaster/ip-milking
DF tech review:
00:00 - Introduction
02:27 - What Makes this Special?
03:53 - The Character Rendering
05:17 - Impressive Details
06:28 - Cinematic Effects?
08:26 - Resolution
09:33 - The Full Fat UE5 Experience
12:09 - What about HDR?
14:09 - Environmental Effects
16:26 - The Beauty of Nanite
18:55 - Shadow Quality - VSM in Effect
19:42 - Xbox Performance on Series X
20:39 - Is 60 fps feasible on Xbox? Plus, PC info!
26:02 - The Binaural Audio of Hellblade II
28:53 - Comparisons to Gameplay Reveal Trailer
31:36 - Wrap-up
Mai am o saptamana pana voi putea pune mana pe joc si tot ce vad este pe un ecran de ipad mini, deci departe de orice forma de TV sau 4K, dar video-ul cu analiza astora de la Digital Foundry m-a lasat masca… jocul arata absolut fabulos, nu inteleg momentan nici receptia nici notele dar cel mai safe este sa vorbesc dupa ce il termin.
Oricum, dpdv tehnic pare un masterpiece…
Xbox Series S/Steam Deck/ROG Ally:
00:00 Overview
00:56 Series S vs Series X
06:28 Steam Deck Analysis
11:16 ROG Ally Analysis
13:05 Concluding Thoughts
Dupa 11 ore de gameplay in care am curatat tot, l-am terminat si pot spune ca daca doar hype-ul pentru Stalker 2 si Black Myth: Wu Kong il pot plasa pe locul 3 pentru candidatul meu la GOTY 2024. Este genul de joc care la final te lasa cu o impresie fenomenala dar habar nu ai ce ti-a placut de fapt, asta daca esti printre norocosii la care a facut click, altfel poate cadea extrem de usor in extrema cealalta, ca e.g. Death Stranding.
Pentru mine a fost mai mult o experienta decat un joc in sine, un demo tehnologic unde nu impresioneaza neaparat o calitate nemaivazuta a texturilor, ci overall o combinatie de culori si iluminare, efecte sonore dublate de efecte vizuale creeate cu o atentie dusa la extrem. Cred ca a fost pentru prima oara dupa Ryse Son of Rome cand am simtit o lupta 1 vs 1 atat de intensa si atat de organica/reala, cand oponentul meu avea efectiv grimase in momentele in care il loveam si o expresie faciala care dupa parerea mea nu s-a mai intalnit pana acum in jocuri.
Nu este un joc, Hellblade II nu este un joc care sa respecte neaparat reteta completa a termenului de 'joc', poti foarte usor cu putina atentie sa apesi acele RB si X si sa-l termini si cu degetele de la picioare si sincer, nu cred ca cei care au creeat acest univers au vrut neaparat sa il faca sa fie un joc in adevaratul sens al cuvantului (e.g. no HUD). Cred mai degraba ca au vrut sa transmita niste senzatii care la nivel vizual si auditiv sunt absolut next level, asumandu-si faptul ca (pe buna dreptate), vor fi si oameni care vor astepta altceva, dupa cum o arata si notele.
Dupa parerea mea, este la fel de gresit ca Hellblade sa fie judecat pentru gameplay asa cum ar fi judecat Fifa pentru mizeria aia de 'poveste' din tutoriale. Hellblade este despre altceva, iar in cazul meu chiar a facut click. Nu stiu daca, spre exemplu, in absenta unor casti de calitate, as mai fi fost atat de impresionat. Pentru mine cele 10-11 ore au fost o experienta vizual-auditiva totala, nu mi-a pasat nici o clipa despre altceva.
Inside Senua's Saga: Hellblade 2 - The Ninja Theory Breakdown:
In a special interview with Digital Foundry, Ninja Theory answers all of our questions about the development of the game: the move from Unreal Engine 4 to UE5, exploiting high-end features like Lumen, Nanite and Virtual Shadow Maps, the game's phenomenal audio, chosen frame-rate targets and much, much more. Thanks to the team for agreeing to talk with us about this remarkable game!
00:00 Introduction
00:45 Switching to Unreal Engine 5
03:12 Exploiting Nanite
08:43 Lighting and Lumen
14:55 Visual effects: running water and light flashes
17:54 Game audio and binaural audio
24:54 Wave simulation
26:59 Discrepancies between gameplay demo and final game
29:10 Facial animation
31:15 Photogrammetry
34:00 Time jump sequences
36:19 PC version settings menu
37:18 Console frame-rate target and production scheduling
40:14 Epic’s TSR vs other AA solutions
42:19 Conclusion
Am apucat sa-l joc si sa-l termin si eu acum doua zile, mie unul mi-a placut mult, ma si mir ca doar @Xander a postat impresii despre experiența lui si nu cred ca jocul poate fi gustat doar cu o pereche buna de casti.
Eu unul in jocuri apreciez mult grafica si mai ales art direction/art work si Senua 2 nu dezamageste, au creat o lume misto care te cam tine lipit de televizor cu o poveste decenta.
Despre gameplay cam stiti despre ce este vorba dar astfel de jocuri nu cer nu stiu ce gameplay, ai niste combat simplu si fara diversitate si mai întâmpini cateva puzzle-uri care nici ele nu-ti pun creierul la treaba mare dar experienta per total este buna!
Jocul este la gamepass (console si PC) asa ca ce mai, daca nu l-ati jucat eu il recomand!
Bookmarks