E foarte ciudat, cum sa nu aiba emag niciun stoc la SX?...
Sent from my iPhone using Tapatalk
E foarte ciudat, cum sa nu aiba emag niciun stoc la SX?...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Va rog frumos sa faceti reclamatii la Gamers RO dupa ce-mi vine mie Xbox-ul ca nu vreau sa se razbune pe cei 'nevinovati'
O companie care functioneaza in Romania se supune regulilor din Romania cum spune si Razvan.
Garantie ai la consola 2 ani conform legilor din Romania. Daca se strica, o trimiti inapoi si primesti una noua. Ai acte.
Nu inteleg de unde anxietatea asta cu Gamers RO, pana una alta sunt singurii care aduc in Romania Xbox Series X day one. Da este posibil sa fi trimis gresit niste comenzi dar come on, sunt oameni.
Important este ca se straduiesc si nu dau mesaje noaptea la 22.00 ca 'daca nu ne dai banii acum ia-o la cioc'.
LE: Am uitat o chestie. Ganditi-va ca desi nu e un caz ideal, strict aceasta situatie paradoxala in care un produs nu e oficial in RO dar este adus de o firma din RO (e.g Xbox Series), tu ca si consumer ai avantajul ca in cazul unui defect nu sta nici naiba sa 'il repare' pentru ca... nu are cine... produsul nefiind oficial in RO => deci, daca se strica il trimiti pachet si astepti o consola noua conform garantiei.
Acum cat ar dura... na...
Nu e deloc ciudat. Din moment ce nu se lanseaza oficial in RO, ei, ca orice alt retailer de aici, se bazeaza pe furnizori externi.
Care furnizori sunt din alte tari, unde se lanseaza oficial.
Si atunci intervine problema urmatoare - luam de la magazinele locale ca sa dam in alta tara (Ro) si riscam sa suparam populatia de aici care nu prinde?
Iar in cazul in care fac asta, o fac pentru ceva bani in plus. Astfel ca ei vin cu propuneri la retailerii din Ro cu un pret cu 100$ mai scump (ipotetic vorbind), pentru o cotatie de 50 de console. Iar atunci, comerciantul trebuie sa aibe acei 100$ extra + TVA + adaos ca sa merite si pentru ei, iar produsul va ajunge la raft cu ~180-200$ mai scump decat oficial si cumparatorul din Ro este dezamagit si ori nu cumpara, ori ii vorbeste de rau in mediul online.
Deci oricum o dai nu e bine![]()
Am dat telefon acum la Gamers RO, consolele sunt in Timisoara dupa cum spunea si Ramon si vor fi livrate catre noi.
Mi-au dat AWB, l-am verificat ulterior la Fan Courier prin telefon, este totul ok.
Daca nu primiti automat factura electronica (ceea ce va fi si garantia), solicitati acest lucru pe mail la '[email protected]' si o veti primi imediat, eu am primit-o in cateva minute.
Mai avem vreun coleg care o sa primeasca doua console?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pff, cum sa nu prind nici Series X-ul la precomanda... damn!
Credeti ca nu a aparut pe eMag/Flanco/Altex din cauza faptului ca acestea au semnat un contract cu Sony pentru presale-ul la PS5?
Nu. Nu a aparut pentru ca nu se lanseaza oficial in romania si nu se gaseste niciun furnizor care sa aibe disponibile XSX-uri.
Am primit și eu factura și awb, dar pe site scrie doar ca a fost înregistrat, nimic despre status.
Breathing intensifies
Stati linistiti ca o sa primim maine consolele. Cel tarziu miercuri daca intarzie fan courier.
O poza de la Gamers. Mai mult ca sigur le-au pus la curier si zilele urmatoare o sa ajunga la voi.
Strict informativ las linkul asta, ca sa intelegeti ca ANPC-ul nu e Dumnezeu, totul tine de perspectiva alegerilor noastre: https://anpc.ro/articol/521/drepturi...or-pe-internet
Logic. Ideea e ca daca se dovedeste o neregula, ei dau amenda, care nu este prea mica. Mai departe, obliga comerciantul la ceva anume. Lucru pe care comerciantul il face sau nu.
Daca nu face si noi nu mai facem nimic, aia este. Daca in schimb noi mai facem o reclamatie fix pentru ca nu s-a respectat decizia ANPC, vor mai lua o amenda si inca o amenda astfel incat de cele mai multe ori, e mai ieftin pentru ei sa ne schimbe produsul initial decat sa ia acea/acele amenzi.
Ce status au AWB-urile voastre de la gamers? La mine apare ca fiind doar inregistrat si atat.
Eu am 2 awb-uri de fapt. La unul apare doar inregistrat, la unul ca a ajuns in depozit, dar nu a fost incarcat spre livrare.
"8. Daca aveti probleme la achizitionarea de produse din afara tarii, reclamatia dumneavoastra va trebui solutionata de o entitate straina. Pentru probleme legate de bunurile cumparate trebuie sa va adresati vanzatorului sau unei autoritati din tara de origine a vanzatorului. Pentru probleme de livrare si transport raspunderea apartine operatorului de servicii de curierat. Pentru problemele legate de garantie, sunt situatii in care veti fi nevoit sa expediati produsul inapoi la vanzator sau la un service din zona in care opereaza acesta - luati in calcul si aceste costuri sau cautati produse a caror garantie poate fi asigurata in Romania;"
Cum scriam si mai sus, ANPC nu este zeitate suprema. Prin punctul asta si-au declinat competenta catre o alta entitate. Iei din Polonia, te bati cu vanzatorul acolo, ca lor le-ai bagat banii in buzunar, iar ai nostri nu au autoritate mai departe de granita Romaniei.
Ce am scris mai sus se refera strict la achizitiile onlune. La cele din magazinele fizice, se aplica legislatia romaneasca, acolo unde ANPC ne poate veni in ajutor
Bookmarks