am bagat acum vreo 2-3 ore.
jocul este incredibil de greu, am incercat mai intai un barbar si mi s-a parut imposibil.
am incercat apoi cu un wanderer si a mers, am reusit dupa vreo 2 ore de chin sa avansez cat de cat.
luck-ul pare sa conteze foarte mult, incat determina frecventa drop-urilor.ca atare cu barbarul care are foarte putin la acest stat , nu am gasit mai deloc ierburi de healing si deci a fost imposibil sa fac vreun progres. la wanderer care are luck mai mare s-a vazut o diferenta ENORMA in frecventa drop-urilor.
foarte ciudat m-am uitat acum si am vazut ca si barbarul are luck mare... dar nu-mi explic deloc diferenta de drop rate.
greu, crunt de greu. ce mi-a luat 10 minute sa fac de indata ce am invatat toti monstrii de unde apar, cum sa-i omor etc, a avut in spate 2 ore in care am murit de nenumarate ori.
se moare usor si e destul un moment de neatentie ca sa se duca pe apa sambetei inca o incercare
offtopic: foart ciudat postul lui raskolnikov... de ce nu ai dat un p.m.? acum ne-ai facut curiosi, spune-ne despre ce e vorba
---------- Post added at 09:50 AM ---------- Previous post was at 12:48 AM ----------
Pana la urma n-am putut dormi ieri ca-mi statea gandul la primul boss si am pornit iar consola sa incerc sa-i vin de hac. A fost destul de usor, am reusit chiar din prima. A inceput sa ma prinda rau jocul asta, de-abia astept sa mai bag o sesiune![]()
dap. as zice ca actiunea e baza. conteaza mult felul in care controlezi tu personajul. sa blochezi, sa ataci cand trebuie, sa sari in lateral, backstep.
trebuie sa ai grija cand ataci sa nu fie nimic care sa te incomodeze. de exemplu daca esti langa un perete risti sa dai cu sabia in el in loc de inamic.
ce grafica domne... lasa grafica. gameplay-ul, poveste, settings asta conteaza.
jocul are un feeling extraordinar. stii ca in orice moment daca nu esti atent poti muri. si asta inseamna sa o iei de la inceputul nivelului, cu toti monstrii respawned. asa ca intaintezi usor usor in zonele noi, atent sa nu fie vre-un monstru dupa un colt care sa-ti faca felul.
stai si te opresti si citesti mesajele lasate de altii (unele te ajuta, te indruma spre obiecte ascunse, te avertizeaza de monstrii care urmeaza, altele pot fi inselatoare, altele sunt pur si simplu spam)
mai gasesti din cand in cand cate o balta de sange unde a murit un alt jucator. apesi pe ea si iti arata un "spirit" rosu care urmeaza actiunile pe care le-a facut respectivul, si vezi unde a murit. iti faci astfel o idee despre ce urmeaza.
faptul ca jocul e greu te determina cu atat mai mult sa te ambitionezi sa termini nivelul.
pana acum jocul e tot la ce ma asteptam de la el.
grafica... nu pot sa zic nici ca este un punct forte nici unul slab. nu cred ca o sa castige nici un premiu in aceasta categorie
dar nici nu am de ce anume sa ma plang. e indeajuns de buna incat sa uiti de ea si sa te "pierzi" in joc
si acum am un offtopic mare, mare de tot
pot seta de undeva sa-mi puna automat litera mare la inceput de propozitie? eventual de la mozzila?
Jocul merita din ce am vazut eu... vreau sa il cumpar dar sa mai fac rost de niste bani mai asteptam impresii despre joc Witchalok pe parcurs.
Vreau sa iau si eu jocul de la Webpredator, jocul este full engleza(voice, subtitles, menus, etc)? Intreb deoarece am vazut ca este lansat deocamdata numai in Asia!
da e full engleza. maine o sa pun si eu ghearele pe el. abia astept, imi trem,ura pantalonii de emotie. lol
L-am inceput si eu aseara...Este intr-adevar o surpriza foarte placuta! Atmosfera medievala apasatoare, ceata, sunetele lugubre si acei demoni(eu zic ca seamana enorm cu orcii din LOTR) care sar din intuneric urland spre tine - toate aceste elemente + povestea care mi se pare geniala mi-au captat atentia in mai putin de 15 minute.
Sentimentul de singuratate si uneori de neputinta reuseste sa impresioneze enorm, chiar mai mult decat in jocurile survival horror pe care am pus mana pana acum. Ok, minus Dead Space.
Dificultatea jocului este intr-adevar una foarte ridicata. Acest lucru se intampla nu datorita inamicilor foarte puternici sau AI-ului impresionant, ci mai degraba lipsei de save points. Am jucat vreo 2 ore aseara si cred ca am avansat foarte putin. Niciodata nu stii la ce sa te astepti, ce poate sari pe tine de dupa colt sau din intuneric. Un pas gresit, un block aiurea sau un atac care nu este in concordanta cu actiunea inamicului din acel moment si esti pierit!
Am ales sa joc cu Thief si pana acum nu sunt dezamagit de alegerea facuta.
Se poate cumva schimba clasa fara sa creezi alt save?
Oricum, concluziile de mai sus sunt dupa foarte putin avans. Jocul m-a prins si probabil imi va lua multe saptamani sau luni sa il termin - habar nu am la ce sa ma astept din punct de vedere al duratei de gameplay...
@Witchalok - grafica este impresionanta!
Clasa nu se poate schimba, dar singura diferenta intre clase este alocarea punctelor si echipamentul cu care incepi (din cate am citit.. cu toate ca la priest spune ca nu este profiecient cu anumite arme), deci poti face caracterul cum vrei. Daca te hotaresti ca nu-ti place thief, bagi puncte in strenght pt plate armour si scut mai mare, sau in will pt vraji.
In ce priveste durata de gameplay, din cate am citit pe alte forumuri lumea zicea ca l-a terminat in cam 40-60 de ore.
Am mai reusit sa strecor ieri o sesiune de joc. Fericit nevoie mare ca am reusit sa fermez cu usurinta 1-1 (lumea 1 nivelul 1) dupa ce am upgradat arma si am bagat niste puncte pe la stats, am incercat 1-2 unde am luat-o repede in freza. Asa ca am zis sa incerc 2-1. Acolo surpriza mare, scimitarul meu de incredere (pe care reusisem sa-l upgradez la +2) facea damage infim inamicilor. Am reusit sa-i omor totusi cu backstabs pentru ca erau inceti, dar mi-am gasit sfarsitul cand am dat peste o ceata de 3 caini.
Gasisem mai devreme in 1-2 o sulita, pe care insa din cauza strengh-ului mic nu puteam sa o folosec eficient cu o mana. Am dat o fuga la nexus, am consumat niste fallen hero's souls, am bagat un punct la strength si m-am intors in 2-1. Aparent inamicii de acolo sunt rezistenti la slashing damage, care presupun ca face sabia mea, si vulnerabili ca la piercing, intrucat mureau din 2 lovituri. In plus cu sulita poti sa ataci in timp ce tii scutul ridicat
Am omorat si cei 3 caini care ma omorasera mai devreme, ca sa dau peste un inamic care avea o vraja gen fireball. M-a lovit cand aveam scutul coborat si mi-a luat mai mult de jumatate de viata, si apoi m-a omorat usor.
Se facuse deja tarziu si am zis sa vad repede cum e 3-1 inainte sa ma culc. Acolo monstrii mureau foarte usor, si am zis ca am gasit in sfarsit unde sa mai fac si eu niste nivele. La un moment dat insa, dupa ce m-a lovit unul am devenit "poisoned". Ma uit repede in back-pack sa vad daca am ceva sa ma vindece. Naspa, nu am decat care ma scapa de bleeding. Bag 2 ierburi de healing, zic ca o avea durata scurta, dar otrava imi tot lua din viata. Pana la urma zic ca nu are rost sa le pierd si am lasat sa ma omoare.
Ca sa explic nitel cum e cu nivelurile. Din cate imi dau seama, "castigi" un nivel dupa ce bagi 1 punct la stats. Ca sa faci asta trebuie sa dai cuiva la schimb suflete, pe care le colectezi cand omori inamici, sau cand folosesti niste consumabile pe care le gasesti gen "fallen soldier's soul" sau "fallen hero's soul". Fiecare punct alocat, indiferent de stat-ul unde e pus, pe langa beneficiile aduse de cresterea statului, duce si la reducerea damage-ului pe care il primesti. Asa ca daca e prea grea o zona, te duci in alta, faci rost de niste souls, cresti niste nivele si revii.
Jocul nu e liniar. Nu trebuie sa te duci in lumea 1 si apoi sa faci toate nivelurile. Trebuie sa gasesti locatia care se potriveste cel mai bine stilului tau de joc si sa incepi cu alea.
Inca o chestie interesanta
L-am luat si eu, maine imi vine, pacat ca Alex nu sta in Arad ca il aveam azinu am prea vazut review-uri dar din filmuletele pe care le-am vazut pe youtube pare un joc captivant, interesant, can't wait.
Mi-au placut intotdeauna RPG-urile ca doar am jucat vreo 2 ani WOW si Age of Conan de la lansare pana in prezent, sper ca si Demon's Souls sa ma prinda.
Apropo, DS are ceva multiplayer?
Are multiplayer dar e un sistem maiciudat.neconventional.
In primul rand o sa observi mesajele lasate pe jos de altii. Mesaje care te pot ajuta sau te pot induce in eroare. Din fericire exista un sistem de rating, si daca vezi ca are rating mic, iti poti face o opinie.
In al doilea rand o sa observi pete de sange lasate de alti jucatori. Astea iti arata prin intermediul unui spirit "rosu" modul in care a murit respectivul, care poate fi de mare ajutor.
Multiplayerul propriu-zis decurge astfel. Cand mori treci in soul form. In acest mod ai viata la 50% (75% cu un inel care il gasesti in primul nivel). Deci e de preferat sa invii. Ca sa faci asta ai 3 posibilitati.
1. omori un boss pe care nu l-ai mai omorat.
2. folosesti un "blue stone". acum poti fi chemat de alti jucatori in lumea lor ca sa-i ajuti sa omoare un boss. daca reusiti iti vei recapata trupul (de asemenea am inteles ca primesti un rating, ca sa stie si altii cat de folositor ai fost)
3. folosesti un "red stone". acum intrii in lumea altui jucator, si iei locul unui boss. daca reusesti sa omori jucatorul din lumea aia iti recuperezi trupul.
Evident poti si tu chema pe cineva sa te ajute (2 maxim parca am citit) sau poti fi invadat si trebuie sa fii mult mai atent sa nu te omoare.
Cam in asta consta multiplayerul. Nu am incercat inca nici blue nici red stone-ul, deci nu-ti pot da mai multe detalii.
Pai intri in meniul de equipment, te duci pe slotul de ring, dai x si alegi din lista.
Pietrele acelea le primesti cand te intorci in nexus dupa ce omori primul boss.
Nu stiu daca pot intra exact in lumea ta. Din cate am inteles eu (vag ce e drept, de pe alte forumuri), e ca eu activez piatra respectiva si astept sa ma cheme cineva.
Nu stiu exact cum faci sa chemi pe cineva, dar cica ai posibilitatea de a alege dintr-o lista cu cei disponibili.
Problema ar fi ca singurul mod de comunicare e prin emotes. Tii apasat pe x si apoi ai o lista de left stick movements pe care poti sa le faci pentru diverse emotes.
O sa experimentez cu ele in seara asta sa vad exact cum sta treaba.
Am pus si eu mana pe joc si......e super mrf jocul..bne facut..dar.....al nabii de greuAm stat 3 ore sa trec de prima misiune...adica a 2 daca o iei in alta ordine..si tot nu am putut sa o trec
Am ales knight...arata cel mai bine
N-am stat sa ma uit la abilitati si la alea...spuneti-mi...cat sunt la inceput si nu am jucat mult...este vreunul mai bun ca Knightu?Adica...sa fie o diferenta..
Am gasit un forum unde este o prezentare a jocului si cateva filmulete interesante:
Demon's Souls: You know it's hard when you're dead on the box art! - The Something Awful Forums. Atentie Spoilers!
Asta mi s-a parut funny: "you know it's hard when you're dead on the box art"
PS: ar fi frumos sa gasim o posibilitate de a juca in co-op, in primul rand ne-am ajuta unul pe altu sa trecem unde ni se pare mai greu!
In site-ul de mai sus este un filmulet care iti arata ce se intampla daca omori primul boss!
Am murit azi de ceva ori incercand sa il omor pe boss-ul din 2-2. Se poate ajunge destul de repede la el, fara sa omori nimic, insa e destul de greu pentru o clasa de melee. Am incercat de vreo 2 ori cu arcul si l-am dus sub 1/4 din viata dar am crapar eu inaintea lui
O clasa cu vraji cred ca nu ar avea probleme cu el.
Are careva idee pe unde as putea sa fermez "sticky white suff"?
Bookmarks