Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Results 1 to 11 of 11

Thread: nVidia PhysX pe PS3

  1. #1 SP
    Member DraZziW's Avatar

    nVidia PhysX pe PS3

    NVIDIA Corporation a anunţat semnarea licenţei pentru furnizarea platformei de dezvoltare NVIDIA PhysX pentru PLAYSTATION 3 cu Sony Computer Entertainment.
    PLAYSTATION 3 va folosi tehnologia NVIDIA PhysiX | Realitatea .NET

    Nu stiu care o sa fie diferenta pana nu vad dar cert e ca o sa foloseasca chestia asta ps3-u
    http://developer.nvidia.com/object/physx.html

  2. #2 SP
    Member ineedmoney93's Avatar
    PhysX asta va fi implementat printr-un firmware update, sau e ceva hardware, disponibil doar la consolele fabricate in viitor ?
    p.s. puteai sa postezi la sectiunea News

  3. #3 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Eu zic ca e de bine. Desi majoritatea titlurilor mari folosesc engine-uri serioase care deja au accelerare pentru asa ceva, cred ca vor ajuta developeri mai mici (daca nu ma insel, nVidia PhysX este "moka") sa realizeze jocuri mai aproapiate de titlurile mari (cel putin la partea de fizica), fara costuri enorme.

  4. #4 SP
    Senior Member erik95's Avatar
    Parca pe PC ca sa poti folosi nVidia PhysX trebuia sa ai o placa speciala de la AGEIA sau o placa nVidia mai noua. Daca nu ma insel trebuie sa ai cel putin seria 8. Cum va fi in cazul PS3ului? Pentru ca din ce stiu nu contine o placa Ageia, iar RSX este echivalentul unu 7900 parca. Vor suporta aceasta functie doar PS3urile fabricate dupa data X sau aceasta placa suporta PhysX?

  5. #5 SP
    Admin MonkY's Avatar
    erik95: iar revenim la vechea comparatie intre RSX si o placa video pt. PC... Diferenta enorma este ca RSX este un GPU reprogramabil... asa cum Cell este reprogrambil. Pe PC, ce ai primit de la nVidia + ce stiu driverele = atat se poate, pana la urmatoarea placa

  6. #6 SP
    Senior Member Christien's Avatar
    Cum adica reprogramabile ?

  7. #7 SP
    __The Game__ GreyhounD's Avatar
    Quote Originally Posted by Christien View Post
    Cum adica reprogramabile ?
    Adica poate procesa orice fel de calcule, nu numai cele legate de grafica, cum face un GPU in mod normal. Tu ii zici ce sa faca, el face.

  8. #8 SP
    Senior Member Christien's Avatar
    Quote Originally Posted by GreyhounD View Post
    Adica poate procesa orice fel de calcule, nu numai cele legate de grafica, cum face un GPU in mod normal. Tu ii zici ce sa faca, el face.
    Asta s-ar cam intelege de la sine . Dar totusi nu are si hardware-ul PS3-ului o limita (incluzand aici CPU si GPU)?

  9. #9 SP
    __The Game__ GreyhounD's Avatar
    Ba da, limitarea vine din puterea de calcul. Dar gandeste-te ca PS3 are mai multe RSX-uri ce pot fi programate pentru a indeplinii functii de procesare in virgula mobila, de procesare a graficii, a sunetului si, mai nou, vor putea fi folosite instructiuni PhysX. Pana la urma limita este data de imaginatia si priceperea developerilor.

  10. #10 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Merci Grey. Ai explicat bine. Cred ca un foarte bun exemplu de reprogramabilite este acela ca chipuri CELL sunt deja folosit in televizoare si home appliances. In cazul RSX, normal ca e limitat hardware. De exp. acolo unde are linii pe 128bits, sa nu ne asteptam ca printr-o minune sa treaca la 256bits. Insa dam un mic exemplu din lumea PC. O placa video DX9 care nu stie DX10 asa va ramane. In cazul RSX, cu sau fara ajutorul Cell, poate fi "invatat DX10". Si asta nu inseamna ca va fi doar o invatatura software (asa cum o fac driverele). Poate fi rescris precum un BIOS (aproximativ) si invatat cum sa re-gandeasca. Un foarte bun exemplu au dat cei de la Criterion Games care prin propriul engine rescriau/remapau zone de memorie folosite in mod normal de GPU/CPU (vezi Burnout, Black) si de la care pana si SCEA a avut de invatat (realizand God of War). Atat Black cat si GoW au folosit efecte pe care GPU-ul in mod oficial nu stia sa le "redea".

    Per total, acesta este marele avantaj al consolei. Pentru ca practic developerul este obligat sa "invete" consola ce sa faca si sa se descurce cu ce are, nu ca in cazul PC-ului unde zice "buy a new GPU to be able to see what we wanted to show", sau "buy more memory" Dar, sa nu incepem un nou razboi...

  11. #11 SP
    Senior Member mentorica's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    Merci Grey. Ai explicat bine. Cred ca un foarte bun exemplu de reprogramabilite este acela ca chipuri CELL sunt deja folosit in televizoare si home appliances. In cazul RSX, normal ca e limitat hardware. De exp. acolo unde are linii pe 128bits, sa nu ne asteptam ca printr-o minune sa treaca la 256bits. Insa dam un mic exemplu din lumea PC. O placa video DX9 care nu stie DX10 asa va ramane. In cazul RSX, cu sau fara ajutorul Cell, poate fi "invatat DX10". Si asta nu inseamna ca va fi doar o invatatura software (asa cum o fac driverele). Poate fi rescris precum un BIOS (aproximativ) si invatat cum sa re-gandeasca. Un foarte bun exemplu au dat cei de la Criterion Games care prin propriul engine rescriau/remapau zone de memorie folosite in mod normal de GPU/CPU (vezi Burnout, Black) si de la care pana si SCEA a avut de invatat (realizand God of War). Atat Black cat si GoW au folosit efecte pe care GPU-ul in mod oficial nu stia sa le "redea".

    Per total, acesta este marele avantaj al consolei. Pentru ca practic developerul este obligat sa "invete" consola ce sa faca si sa se descurce cu ce are, nu ca in cazul PC-ului unde zice "buy a new GPU to be able to see what we wanted to show", sau "buy more memory" Dar, sa nu incepem un nou razboi...
    /Agree

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. nVidia Shield By Dant3 in forum Jocuri PC
    Replies: 21 Last Post: 12-11-2013, 13:16
  2. Replies: 0 Last Post: 20-10-2011, 16:07
  3. Nvidia PhysX revolutioneaza jocurile din 2009 By Mario in forum Console News
    Replies: 7 Last Post: 19-05-2009, 12:56

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts