Catalin, eu vorbeam de garantia de conformitate care se acorda pe o perioada de 2 ani conform legii.
Pe mine nu ma intereseaza ca garantia comerciala este de 1 an.
Daca la PS3 se strica blocul optic, primeste YLOD, cei de la ALTEX sunt obligati sa mi-o aduca la conformitate, adica sa imi citeasca DVD/Blu-Ray (in cazul in care pica blocul optic) sau sa imi functioneze consola (in cazul in care imi da YLOD).
Am dat doua exemple de probleme mai frecvente care apar la PS3.
In primul an cei de la Altex iti schimba/repara consola pe cheltuiala celor de la SONY, incepand cu al doilea an fac acest lucru pe cheltuiala lor.
Sunt obligati de lege sa o faca, dar stai linistit ca de aceea au si un adaos destul de consistent, pentru ca, in cazul in care apar situatii de genul, nu pierd ei bani daca iti repara consola pe chelutiala lor.
Sincer, nu stiu de ce.
Poate ei se refereau doar la garantia comerciala si uitau sa mentioneze de cea de conformitate sau poate incercau sa induca lumea in eroare si cand venea cineva cu o problema dupa un an ziceau ca a expirat garantia si daca respectivul nu facea scandal, scapau de o cheltuiala.
Ei imi vand mie o consola care trebuie sa fie conforma cu specificatiile producatorului.
Daca SONY spune ca, consola trebuie sa citeasca Blu-Ray, sa fie functionala si mie imi apare un defect care face ca oricare din cele doua functii enumerate de mine sa nu mai fie disponibile eu o vad ca pe o lipsa de conformitate pe care ei trebuie sa o indrepte pe cheltuiala lor.
Poate gresesc, nu stiu.
Slava domnului ca inca nu am avut astfel de probleme cu produsele SONY, ca vad ca ei erau printre putinii care acordau doar un an garantie comerciala.
Bine ca s-au desteptat, macar asa ne scuteste pe noi consumatorii de scandalurile fara de care de multe ori nu poti sa traiesti in minunata noastra tara.![]()
Bookmarks