Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 164 of 246 FirstFirst ... 64 114 154 162 163 164 165 166 174 214 ... LastLast
Results 3,261 to 3,280 of 4915

Thread: Gran Turismo 5

  1. #3261 SP
    I Unlimited Bitza's Avatar

    Penibil !

    Azi am zis sa incerc si eu Cursele de F1,si avand ceva banuti mi-am cumparat (salvand inainte pe stick bineinteles) Ferrari F2007 si Ferrari F10' 10 (masinile de F1 de la Ferrari,premium cars).
    Toate bune si frumoase, arata bine, schimbat gume si instalat Rigidity Impruvment (pt ca altceva nu poti pune pe ele) si sa-i dam bataie pe circuite.
    Cand colo, surpriza :

    "The Ferrari F1 can only be used in one-make races for the FerrariF1"

    Adica nu merge sa te joci cu ea nici la A-Spec nici la B-Spec.
    Masinile costa 12.500.000 Cr si 10.000.000 Cr fiecare, noi noute.O risipa de bani.Deci masinile astea sunt doar pt colectia personala, si/sau pentru online.

  2. #3262 SP
    ymy
    Member ymy's Avatar
    Quote Originally Posted by Tekken View Post
    Modul single a fost facut sa nu provoace dureri de cap incepatorilor, tocmai de aceea masinile au alt comportament in mare parte datorita faptului ca nu exista uzura la pneuri si posibilitatii de a folosi in permanenta slickuri soft, echivalent cu un mini noob-mode.

    Daca vreti sa descoperiti o oarecare placere in a "conduce" bestii de peste 5-600hp (care nici in RL nu stau lipite de sosea la cerinta celui dintre volan si scaun) si nu doar a merge stil NFS, intrati online si folositi gume maxim racing hard desi as ghici cam care ar fi reactia voastra de pe acum.
    Tekken, ce fel de placere poti avea, cand faci drifting in viraje din cauza pneurilor hard, sau cand trebuie sa franezi cu sute de metri inainte, ca sa te poti inscrie in curbe?
    Adica, vrei sa spui ca pneurile soft sunt pentru incepatori, iar cele hard pentru avansati?
    Eu unul, nu sunt in nici un caz incepator, si spre deosebire de multi altii, am jucat toate Gran Turismo care au aparut de-a lungul timpului, plus multe alte jocuri gen racing, dar prefer intodeauna pneurile soft, pentru ca doar acelea imi creeaza acel feeling de cursa, care sa ma faca sa-mi doresc sa joc Gran Turismo sau alt joc racing.
    Si inca ceva, eu raman unul dintre cei care cred ca intre pilotarea unei masini virtuale si cea a unei masini reale, nu exista comparatie. Nu poti pilota virtual ca si in relitate, pentru ca nu simti fortele G, nu simti fortele de inertie, nu simti masina cu fundul, cum se spune. Toate tendintele de deplasare in spatiu (nu spatiul cosmic evident), pe care le are o masina in realitate, soferul le simte cu fundul, prin intermediul scaunului, inainte de a le vedea cu ochii. Pana una alta, suntem departe de momentul cand un joc video gen racing, va putea simula si aceste lucruri.
    In concluzie, raman la ideea ca in cursele virtuale pe care le disput, masina trebuie sa fie cat mai lipita de sosea, cat mai ferma in viraje si pe frane, fara driftinguri stupide si fara derapaje necontrolate.

  3. #3263 SP
    Member radu_robert98r's Avatar
    Quote Originally Posted by eagle-eye View Post
    danmertzan... al meu ar fi sunat robemveu, scuze nu m-am putut abtine.
    ON: cum sunt cursele de la endurance? merita? ma refer la bani+xp+masina cadou de dupa cursa
    pt xp merita

  4. #3264 SP
    Senior Member cosminbad's Avatar
    Problema nu e ca nu le foloseste lumea, dar online, nu mai esti competitiv cu Racing Hard cand toata lumea are Racing Soft. Si nu toate online-urile sunt lungi...deci nici uzura mai grea nu mai e chiar un avantaj.

    Eu mi-am facut un stoc de masini pt online. Asa ca in functie de ce isi aleg advesarii, de lobby, etc, stiu cu ce o sa joc. Majoritatea au si Racing hard, medium sau soft.

    Intrebare .....va mai stangeti seara online? ca pe Grey nu l-am mai vazut de 3 saptamani

  5. #3265 SP
    Senior Member Tekken's Avatar
    Quote Originally Posted by ymy View Post
    Tekken, ce fel de placere poti avea, cand faci drifting in viraje din cauza pneurilor hard, sau cand trebuie sa franezi cu sute de metri inainte, ca sa te poti inscrie in curbe?
    Placerea de a conduce, vrei sa intram in detalii tehnice? Cred ca nu-si au rostul, am mai zis o mare parte prefera acel stil NFS indiferent de jocul racing jucat, acceleratia blana + stanga/dreapta si eventual o frana brusca daca se poate in mijlocul curbei ca de la sute de metri inainte e bataie de joc.
    Adica, vrei sa spui ca pneurile soft sunt pentru incepatori, iar cele hard pentru avansati?
    Intr-o oarecare masura da. Nu stiu daca ai observat dar niciun race car in joc nu vine cu gume mai jos de racing hard.
    Eu unul, nu sunt in nici un caz incepator, si spre deosebire de multi altii, am jucat toate Gran Turismo care au aparut de-a lungul timpului, plus multe alte jocuri gen racing, dar prefer intodeauna pneurile soft, pentru ca doar acelea imi creeaza acel feeling de cursa, care sa ma faca sa-mi doresc sa joc Gran Turismo sau alt joc racing.
    N-am zis ca esti incepator doar ca preferi stilul incepatorului care nu vrea batai de cap, care apasa butoane si nu se asteapta la surprize, la reactii agresive ale unei masini, pe scurt nu se asteapta la un comportament cat mai apropiat de realitate.
    Si inca ceva, eu raman unul dintre cei care cred ca intre pilotarea unei masini virtuale si cea a unei masini reale, nu exista comparatie.
    Absolut, vrei senzatii faci un mic trip pana la Nurb si te descarci pe propria raspundere dar parca vorbim de jocuri si GT5 in comparatie cu altele reuseste sa simuleze un comportament cat mai apropiat de realitate al masinilor. Intotdeauna se vor gasi defecte, nu este perfect si nici nu va fi, beauty is is the eye of the beholder.
    In concluzie, raman la ideea ca in cursele virtuale pe care le disput, masina trebuie sa fie cat mai lipita de sosea, cat mai ferma in viraje si pe frane, fara driftinguri stupide si fara derapaje necontrolate.
    Tocmai aici e problema, fiecare e liber sa-l joace cum vrea/poate evident dar acest lucru vad ca este interpretat drept lege si orice iese in afara legii este o abominatie, tampenie adica exact invers.

  6. #3266 SP
    Senior Member cosminbad's Avatar
    De cand mi-am luat volan, ador sa conduc orice masina, chiar si cu puteri foarte mici.

    Dar am dezolvaltat o pasiune pt cele japoneze. Daca tot au fost producatori japonezi, am vazut ca si-au dat silinta sa prezinte cat mai bine masinile lor. Intrebare ...aveti careva Honda S2000 Race Car LMS ? am intalnit-o intr-un online si mergea foarte bine, nu ma puteam tine dupa ea cu Arta Garaya.

  7. #3267 SP
    ymy
    Member ymy's Avatar
    Tekken, departe de mine gandul de a te ataca sau critica cu ceva. Iti respect parerile si nu sustin ca punctul meu de vedere este cel neaparat mai bun, insa voiam sa spun ca experienta mea destul de vasta in acest gen de jocuri, m-a adus la concluziile enuntate de mine mai sus.
    In ceea ce priveste NFS, sau Burnout....sunt jocuri care nu au nimic de a face cu simularea curselor auto reale, iar eu, nu simt nici o placere sa le joc. De aceea au lipsit mereu din colectiile mele de jocuri, fie ca erau de PS1, PS2 sau PS3.
    Deci....daca te-am suparat cu ceva,... sorry!.....nu asta era intentia mea! Voiam doar sa explic de ce prefer pneuri soft racing si nu hard racing.

  8. #3268 SP
    Senior Member Tekken's Avatar
    Stai linistit ca nu m-am simtit atacat, departe de mine aceste ganduri

  9. #3269 SP
    Senior Member mark's Avatar
    Am intrebare in ceea ce privesc cauciucele racing soft tyres sunt cele mai "lipicioase" dar si cele mai scumpe. Dupa ce scrie la proprietatile cauciucurilor spune ca au cel mai bun grip in detrimentul durabilitatii. Eu aici vreau sa va intreb: cum e contorizata durabilitatea asta? Per cursa si la urmatoarea o iau de la capat sau odata montate se deterioreaza dupa mai multe curse? Daca e a doua varianta cum pot contoriza gradul de uzura al cauciucurilor? Pot schimba cauciucurile de pe fata cu cele de pe spate? Am observat ca se deterioreaza mai repede cele de pe puntea masinii unde ai tractiune.

  10. #3270 SP
    Junior Member lotoganja's Avatar
    odata cumparate sunt ale tale mareu , trebuie doar sa le schimbi cand se tocesc in timpul cursei la pit stop ,atat ,iar atunci nu esti taxat.

  11. #3271 SP
    Senior Member cosminbad's Avatar
    Lista de masini completa, cu preturi atat de la Dealership cat si de la Used Car Dealership

    myGranTurismo.net - Gran Turismo 5 Car Database

    Atentie, poate contine spoilere pt cei care nu vor sa stie reward-urile la diferite curse.

  12. #3272 SP
    ymy
    Member ymy's Avatar
    Quote Originally Posted by mark View Post
    Am intrebare in ceea ce privesc cauciucele racing soft tyres sunt cele mai "lipicioase" dar si cele mai scumpe. Dupa ce scrie la proprietatile cauciucurilor spune ca au cel mai bun grip in detrimentul durabilitatii. Eu aici vreau sa va intreb: cum e contorizata durabilitatea asta? Per cursa si la urmatoarea o iau de la capat sau odata montate se deterioreaza dupa mai multe curse? Daca e a doua varianta cum pot contoriza gradul de uzura al cauciucurilor? Pot schimba cauciucurile de pe fata cu cele de pe spate? Am observat ca se deterioreaza mai repede cele de pe puntea masinii unde ai tractiune.
    Uzura pneurilor nu se reporteaza de la o cursa la alta. Deci, cursa noua-pneuri noi.
    Dupa cum probabil ai observat, in joc sunt foarte multe curse in care uzura nu se inregistreaza, si poti face cursa de la cap la coada fara sa fii nevoit sa intri la pitstop pentru schimb. La sectiunea EXTREME MODE, apar curse mai lungi, dar nici acolo nu e neaparat necesar sa intri la pitstop pentru schimb, pentru ca, de regula si softurile te tin pana la sfarsitul cursei.
    Problema apare la cursele de anduranta, de la sectiunea ENDURANCE. Acolo, daca alegi soft, intri mai des la schimb. Poti selecta pneuri diferite pe punea fata sau spate, sau altele fata de cele existente pe masina in momentul cand intri pe linia boxelor, cu conditia ca respectivul tip de pneuri sa-l fi cumparat in prealabil de la tunning shop. Uzura se produce mai puternic pe puntea de tractiune.
    Din experienta proprie in cursele de anduranta, iti pot spune ca, pneurile hard nu m-au tinut mult mai mult decat pneurile soft, si chiar daca cu soft-uri am intrat mai des la pitstop, acestea m-au ajutat in schimb sa fac gapuri mai consistente, prin timpi mai buni pe turul de circuit, asa ca, per ansamblu, s-au dovedit mai avantajoase decat hardurile.

  13. #3273 SP
    Senior Member mark's Avatar
    Am inteles. Deci pana la Endurance nu am treaba cu schimbul soft-urilor. Am observat pe unele trasee unde sunt foarte multe curbe ca se uzeaza extrem de repede soft-urile. Destul de realist jocu

  14. #3274 SP
    Senior Member erik95's Avatar
    Am trecut si eu azi la volan, pot spune ca e o mare schimbare. Inainte am incercat sa fac curse cu diverse masini (putere uneori scazuta, masini nu foarte manevrabile) pentru a le testa (mare parte au fost cumparate de la SH dealer, am facut doar schimbul de ulei), insa n-am rezistat foarte mult. Astazi... doar asta am facut, si jocul e foarte placut, fie ca e vorba de un SLK 230, un RUF, M3 sau Zonda. Am testat destule masini din ce aveam in garaj, si probabil ca voi continua maine. Ca o concluzie, sunt "dezamagit" de 2 masini:

    Aston Martin DB7 Vantage - extraordinar de frumoasa, o adevarata capodopera din punct de vedere al design-ului. Din pacate cam lenta, a fost depasita (si lasata in urma) fara prea mari probleme de un Lotus Elise, insa nu e singura masina care mi-a pus probleme.
    Zonda C12S - din nou, foarte frumoasa, si spre deosebire de DB7, foarte rapida. E foarte rapida in linie dreapta, pacat ca e cam instabila pe viraje (am pierdut o cursa din cauza asta).

  15. #3275 SP
    Senior Member cosminbad's Avatar
    Incearca si M3, Amuse s2000 gt1 turbo, Arta Garaya, Dodge Challenger RM, Gt-r, 458 Italia, F430 Scuderia.
    Toate, cu ceva setari, sunt imbatabile.
    Ce volan ti-ai luat?

  16. #3276 SP
    Member Lazarica's Avatar
    Am ajuns la endurance....sunt imposibile de facut la A-spec de ex cursele de 24 de ore,cele de 60 de ture sau 4 ore mai merg sa zicem...in rest nu stiu cum poti sa ajungi la level 40 ... am facut si seasonals....aiurea si experienta iti da prea putina la extreme ...

  17. #3277 SP
    Junior Member cristachecri's Avatar
    Acelasi lucru dar ceva mai usor se intampla si la B-spec ... ca sa ajungi la nivelul 40 trebuie sa faci de foarte multe ori toate cursele endurance pentru a trece peste nivele .. de ex. nivelul 35 este cursa Le Mans 24h iar urmatoarea este la nivelul 40 Nurburgring 24h ... sunt 5 nivele ... trebuie sa acumulezi foarte multe puncte xp pentru a trece peste cele 5 nivele ... asta inseamna foarte multe ore de functionare a consolei

  18. #3278 SP
    Member Lazarica's Avatar
    Seasonals am auzit ca se updateaza in fiecare saptamana sau e gresit ce am auzit ? doar acolo mai ai sanse sa faci XP calumea. In rest e foarte greu dar nu imposibil, nu stiu daca e cineva care a terminat le mans 24 de ore la A-spec... cred ca iesi de acolo cu probleme de sanatate

  19. #3279 SP
    Senior Member erik95's Avatar
    Quote Originally Posted by cosminbad View Post
    Incearca si M3, Amuse s2000 gt1 turbo, Arta Garaya, Dodge Challenger RM, Gt-r, 458 Italia, F430 Scuderia.
    Toate, cu ceva setari, sunt imbatabile.
    Ce volan ti-ai luat?
    Inca nu le am pe toate, dar cu siguranta le voi incerca. Volanul il aveam deja, dar nu stiam ca poate fi folosit in GT5, e vorba de un Logitech Wingman Formula Force GP.

  20. #3280 SP
    Senior Member cosminbad's Avatar
    Pe forumurile de afara am vazut ca se strang cate 3-4 insi la 24h si joaca pe rand, fac o "zi alba".
    Seasonal se updateaza in fiecare saptamana, cand expira penultimul. Daca va uitati sa fiecare event o sa vedeti ca de ex Bonus Events 4 tin de pe 20 dec pana pe 27 ianuarie parca. Pe 27 ianuarie o sa avem Bonus 6 (Bonus 5 e deja) Saptamana viitoare o sa avem 7 si 5 expira, s.a.

    Era frumos sa puna optiunea de pauza si save, ca nu suntem coreeni sa murim cu consola in brate

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 164 of 246 FirstFirst ... 64 114 154 162 163 164 165 166 174 214 ... LastLast

Similar Threads

  1. Gran Turismo 6 By Dant3 in forum Sony PlayStation 3
    Replies: 517 Last Post: 05-06-2015, 14:11
  2. Gran Turismo 6 By Tudoran in forum Sony PlayStation 3
    Replies: 14 Last Post: 26-11-2010, 21:40

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts