Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Results 1 to 11 of 11

Thread: Help SAMSUNG UE40JU6440

  1. #1 SP
    Junior Member Metaf's Avatar

    Unhappy Help SAMSUNG UE40JU6440

    Salutare,

    Aveti idee cum pot rezolva problemele TV-ului proaspat cumparat (ieri, prins la un pret bun la Mediagalaxy).

    Sunt foarte multumit de calitatea imaginii, insa, ma cam deranjeaza, stiind ca "sunt acolo":

    - (2-3) pixeli morti in partea de sus a ecranului
    - un banding vertical (nu este deranjant in timp ce ma uit la filme, se observa pe fond alb sau gri).
    - nu vrea de nicio culoare sa-m faca full screen la niste poze de pe HDD extern (mi le pune pe centru si-atat).

    Vreau sa stiu daca ar trebui sa-l returnez si sa iau tot unul la fel, fiind in perioada legala de retur (poate sunt mai norocos cu un panel mai "curat").
    Nu stiu daca se poate face asta pe garantie sau pe retur (nu stiu cum sta treaba exact la Altex / Mediagalaxy si garantie pentru TV-uri cu pixeli morti / blocati). Mi-e foarte urat de astfel de lucruri, dar pana la urma trebuie sa ma bucur de un TV / banii dati.

    Bottom line, voi ce-ati face ? Pastrat sau dat.

    Multam in avans !

    PS: Am zis sa incerc niste fix-uri pentru deblocare (gen imagini succesive high contrast, masare zona respectiva, cautat tutoriale pe net, nu a mers nimic pana acum).

    Aveti idee, pot spera sa deblochez pixelii ? acel banding se poate "rezolva" ?
    Totodata, se poate inrautati totul in sensul ca pot aparea si mai multi pixeli sau acel banding sa devina deranjant ?
    Nu am gasit mare lucru pe net (fiind un model nou pana la urma si nu sunt foarte multi detinatori).
    Attached Images Attached Images wp_20150914_003.jpg wp_20150914_006.jpg wp_20150914_007.jpg wp_20150914_009.jpg

  2. #2 SP
    Senior Member Alexandru's Avatar
    E cel mai simplu să faci retur și să ceri înlocuirea cu unul nou!

  3. #3 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Chestia cu banding-ul ma tem ca nu ti-o va rezolva un TV identic... poate sa fie ceva mai estompat, dar de tot nu scapi. Incearca sa-i faci si un update de firmware, poate mai rezolva.

    Cat despre pixeli morti: nu te mai chinui! Daca are din start, sunt sanse sa apara si altii (sau sa ai unii pe care nu i-ai observat). Schimba-l direct!

  4. #4 SP
    Junior Member Metaf's Avatar
    Mersi de reply-uri !

    @Monky
    Trebuie sa recunosc ca ma gandesc sa ma duc cu el oricum in magazin.
    Il pot da retur si inlocui cu altul nou, sau va trebui bagat in garantie ? (ceea ce inseamna asteptare, si poate chiar si un raspuns negativ din partea departamentului de service).

    Este o chestiune de garantie ? retur in termen legal ? cum este de fapt inlocuit ?
    Retur am mai dat la produse, dar niciodata inlocuit cu un produs identic.

    O sa vad cum decurge discutia cu cei din magazin.
    La o adica pot renunta la produs cu totul, dar nu as vrea, se vede genial, se misca destul de bine.
    In banii astia nu cred ca pot gasi ceva mai bun. Bugetul alocat fiind de pana in 3000 (3500 RON max).

  5. #5 SP
    Admin MonkY's Avatar
    La 2799 RON nu cred ca vei gasi un 4K mai bun... Nu stiu cum proecedeaza Media Galaxy referitor la retur (vezi mai multe aici) dar stiu ca la eMag renuntam la produs si ceream un altul. Era mult mai rapid decat a-l duce la service, unde dureaza zile-saptamani si ai sanse sa ti se spuna ca "n-are dom'le nimic". Asa renunti la el, eventual ti se dau banii inapoi, cumperi altul.

  6. #6 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    In mod clar, cea mai buna alegere e sa ceri stornare. Nu trebuie sa le zici de ce, doar ca nu esti multumit de produs. Sunt obligati, prin lege, sa-ti ofere banii inapoi in primele 30 de zile.
    Dupa care cumpara acelasi TV, de nou, dar testeaza-l in magazin. Porneste-l, verifica de pixeli si tot ce trebuie. Asa am facut si eu si nu e indicat sa cumperi asa ceva fara testare in magazin.

    + ca la garantie, daca nu ma insel, se schimba doar de la 5-10 pixeli morti, in sus, in niciun caz, la 2-3.

  7. #7 SP
    Junior Member Metaf's Avatar
    L-am returnat, servicii ireprosabile din partea celor de la Media Galaxy.
    Singurul inconvenient a fost ca a trebuit sa ma car cu TV-ul / trambalarea aferenta.
    Nu s-a facut niciun retur, sau storno, pur si simplu mi-au desfacut altul si mi l-au dat in locul celui cu problema (de data aceasta am apucat sa-l testez).

    Cel nou se vede foarte bine, fara pixeli morti iar bandingul vertical (specific acestui tip de panel poate) aproape ca nu prea se observa (am prins un panel foarte "curat"). Sunt foarte multumit pana acum.
    Sper sa am timp sa il butonez / folosesc mai mult zilele ce urmeaza.

    Multumesc pentru sfaturi !

  8. #8 SP
    Senior Member Alexandru's Avatar
    Să te bucurii de el!

    ---------- Post added 15-09-2015 at 19:31 ----------

    bucuri*

  9. #9 SP
    Member ConuGeo's Avatar
    Am ales sa postez aici pentru a nu mai deschide alt thread

    LED SAMSUNG UE32J5100

    A aparut o defectiune la portul HDMI 1, isi pierde culorile, ramanand ecranul alb-negru pentru circa 5-6 secunde in repetate randuri.
    Tv este inca in garantie 1 an(Altex). Am fost astazi la un centru de reparatii tv (cica service samsung din orasul meu).I-am explicat problema si domnul acela in prima faza a inceput sa-mi explice cum trebuie sa fac comutarea corecta la sursa HDMI.
    I-am spus ca totul s-a facut corespunzator si mi-a zis sa aduc produsul a doua zi.Am un sentiment ca voi ramane cu problema nerezolvata, parea cam nedumerit domnul acela.
    Vreau sa stiu ce sanse sunt sa mi-l repare si daca pot cere inlocuire produs(in imposibilitatea de a se repara) ? Ma astept sa ma abureasca si doresc sa-mi cunosc drepturile de consumator.
    Attached Images Attached Images 5100-frontal.jpg

  10. #10 SP
    Member deepjinx's Avatar
    Daca sursa de semnal e buna si dispare imaginea de pe HDMI1 orice ai conecta la el, du-l la service.
    Edit: Pe HDMI2 totul merge bine, da?

  11. #11 SP
    Member ConuGeo's Avatar
    Da, pe HDMI2 totul functioneaza ok.Cu o reconfigurare a televizorului problema a disparut.Incercasem o "resetare imagine" si nu a dat roade, dar la reconfigurare chiar nu ma gandisem

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. Replies: 23 Last Post: 18-04-2013, 11:03
  2. Problema Samsung Lcd.. Pls Help By Knowalex in forum Help Desk
    Replies: 6 Last Post: 06-04-2010, 21:16
  3. Help! By vali in forum HiFi
    Replies: 7 Last Post: 06-03-2009, 14:20

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts