Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 3 of 6 FirstFirst 1 2 3 4 5 ... LastLast
Results 41 to 60 of 111

Thread: ODesk - munca de acasa

1. #41 SP
    Member angellicus's Avatar
    Eu, de obicei, nu aplic la foarte multe. Ca sa obtii un job, depinde foarte mult de bidding. Incearca sa faci biduri foarte mici si munca sisifica. Apoi, devine mai usor! Daca mergi pe strategia asta, incearca sa gasesti joburi short term. Obtii ceva feedback si apoi incepe sa devina decent. Iti recomand sa mai faci ceva teste. Oricum, depinde mult de area of expertise.

2. #42 SP
    Senior Member GS0Ls's Avatar
    Pai, trebuie sa fiu acceptat ca sa pot incepe lucrul, nu ?
    Si la tot ce am aplicat, am pus biduri la jumatatea celor oferite.

3. #43 SP
    cRs
    Banned cRs's Avatar
    Sunt si eu incepator prin odesk acuma citesc pe aici pe colo dar daca aveti nevoie de om pentru echipa ma ofer si eu. Cunosc destul de bine HTML si am ceva experienta in bloguri situri si mai ales trakere....

4. #44 SP
    Care echipa ? Mai bine citeai "pe aici pe colo" pe forum. Si nu cred ca locul potrivit unde sa pomenesti de trackere.

5. #45 SP
    Quote Originally Posted by GS0Ls View Post
    Pai, trebuie sa fiu acceptat ca sa pot incepe lucrul, nu ?
    Si la tot ce am aplicat, am pus biduri la jumatatea celor oferite.
    Dap, dar depinde foarte mult de job! Eu primul job pe care l-am cautat la creative writing a fost unul la care sigur se acceptau incepatori. Ce-i drept am scris 20 de articole pt 8 dolari. Toti vreau lucru de calitate, la preturi mizere. Nu degeaba se numeste outsourcing!
    A propos! Transcriptions are paid decently if you are good at it. Pe freelance am vazut si 15-20 de dolari pe ora de transcription. Trebuie sa ai experienta sa iei asemena joburi.

6. #46 SP
    Junior Member damnit's Avatar