Idioti din trafic care se cred mari si tari si arata semne obscene cand nu te dai din fata lor si apoi fug ca lasii,iar cand ii prinzi a 2-a oara nici macar nu opresc sa isi ceara scuze!
Dar lasa ca vine vremea cand o sa ajunga intr-un cap de pod!
!#!#!$$!$!@! de ratati!
Mie-mi plac ăia de îți dau flash-uri de la 1km să te dai din calea lor pe banda de urgență ca ei, revărsații în șlapi cu ceafa de comuniști să-și miște curu' gras cu 200+ km/h, arătând semne obscene în același timp.
Eu n-am intalnit dinastia deocamdata pe aici prin Sibiu, dar daca e raspund cu aceeasi moneda Mi-am luat lanterna/baston special pentru asta
rahatu' ăsta de card și procesările plăților curului online. frate, vreau doar să cumpăr un rahat de 30 de ron. fmm.
---------- Post added 04-05-2013 at 10:01 PM ----------
fmm de retardat.
cum să ți se pară mă ăsta ca fiind design "prea copilăros" ?!
și ăsta să ți se pară că arată perfect:
pff. PFF.
Ambele-s făcute in PS, dar al doilea nu e al meu. Puteam să fac 5000$ pe treaba asta. Mă rog.
Acum fiecare dupa gusturile lui... oricum if you want to make a quick guaranteed buck incearca freelancer.com, acolo dupa ce castigi un proiect iti spune clientul exact cum vrea logo-ul si chiar daca ii faci un logo de toata jena tot trebuie sa iti plateasca (nu ca m-as incurca eu cu logo-uri de toata jena, dar sunt destui indieni care chiar asta fac)
Nu ma incurc cu prostii d-astea gen freelancer și mai știu eu ce. 30 de dolari pentru un logo e jenant. Și cu toți chinezii și indienii, nu ai nicio șansă.
Daca ti s-a cerut logo si nu rebranding, ce ai facut tu nu este in schema. "B"-ul seamana prea mult cu reprezentarea caracterului ampersand din anumite fonturi (&, Agency FB si Trebuchet MS sunt exemple, ai fi mirat insa cate fonturi se apropie de alta forma), "t"-ul poate sa fie si "r" iar "sprijinirea" unui caracter inclinat pe inclinatia altuia este mult prea folosita si creeaza un dezechilibru estetic in imaginea de ansamblu.
30 dolari poate fi jenant dupa cum poate fi prea mult. Logo-ul "Orange" a costat... zero. A fost un concurs organizat de ei de desen cu creta pe caldaram si o fetita a desenat patratul pe care-l stim toti. "Virgula" de la Nike a costat ~ 5 USD si a fost realizata de un student.
Un logo ar trebui sa fie recongnoscibil, simplu si original, iar dupa caz trebuie sa poate fi scalat si tiparit alb-negru (dupa caz, f-ctie de mediul de promovare).
Incearca sa iei toate astea ca fiind idei constructive.
Bookmarks