Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 21 to 37 of 37

Thread: Clubul de narghilea

  1. #21 SP
    Senior Member Tudoran's Avatar
    Quote Originally Posted by andusmq1 View Post
    sal ajutatima si pe mne cu cateva sfaturi cum sa prepar o narghilea sa scoata mult fum ce aroma sa folosesc de la ce firme cata apa sa pun si restul detaliilor ca pe net nu zice mare lucru sunt incepator dabea mi-am luat narghileaua si nu ma pricep
    is destul de multe chestii de urmat ca sa iti iasa o narghilea buna.
    1.Apa ar trebui sa pui mai cam 80% din capacitatea vasului, ca sa intre totusi tubu ala metalic in apa (cam la toate narghilelele am vazut ca au o mica linie care ar fi ca un indicator pana unde sa pui apa)
    2.daca pui o folie de staniol peste creuzet, eu sugerez sa o impaturi de 2 ori ca sa fie un pic mai rezistenta si sa nu se arda aroma prea repede de la carbune ca dupaia nu o sa mai aibe gust bun
    3.gaurile in staniol ar trebui sa fie multe si mici in loc de mari si putine
    4.daca folosesti carbuni clasici( nu cu atuo-aprindere) atunci iti sugerez sa lasi carbunele pe foc pana cand s-a aprins calumea (cand aproape tot carbunele e alb sau grii, nu negru). Degeaba pui rapid un carbune abea aprins daca acesta nu degaja caldura. Daca folosesti in schimb carbuni cu auto-aprindere, atunci aia poti sa ii pui direct pe staniol.
    5.poti sa iti cumperi sau sa improvizezi si sa iti faci singur o cupola care sa o pui la creuzet ca sa capteze cat mai multa caldura. Eu cu prietenii mei de regula facem o cupola din staniol nu dureaza mai mult de 1 min sa o faci.
    6.Incearca sa pui apa rece in recipient sau chiar apa cu cuburi de gheata. O sa simti un gust mai racoritor atunci cand tragi din narghilea.