Un joc de nota 10. Am reusit sa-l termin si eu. Sper sa iasa ME3 cat mai curand
Si eu sper ca asteptarea sa nu fie prea mare. Pentru mine este cea mai reusita, complexa si profunda experienta de pe XBox si sunt sigur ca va avea un final pe masura. 2011?
Nu prea curand totusi. ME3 trebuie sa fie perfect, nu grabit. Iar daca argumentul asta nu tine, St Mael are nevoie de timp sa-l termine pe 2 de cel putin 11 ori.
drik: Nu ma deranjeaza nota finala, motiv pentru care nici nu am insinuat macar sa o ridici, nu de-asta te-am criticat. Pur si simplu vad diferit anumite aspecte fata de tine si nu pretuiesc la fel de mult elementele despre care afirmi ca sunt necesare pentru a intregi experienta de RPG - aici inca un mic exemplu, loot system impresionant, joc mediocru: Too Human. Ma gandesc ca daca as petrece atata timp stand de vorba, apropiindu-ma de NPC-uri si decizand soarta lor in cele mai mici detalii intr-un shooter, as innebuni, daca ma intelegi.
Sunt lucruri diferite care atrag in fiecare joc, cum ai spus, tu pretuiesti ceva, eu altceva, iar aici opiniile sunt impartite... Cat am rantuit despre multe insa, daca ar fi fost sa scad puncte, ar fi trebuit sa fie si mai mica nota sa fie in concordanta ce am spus. Jocul castiga pe multe parti lasand RPG deoparte, inteleg asta, oricum avea criza de identitate, trebuia sa se duca in una din directiile oferite... dar nu castiga in ochii tuturor...
Am uitat sa mentionez de grafica... tind sa tin mai mult cont de cat de frumos este jocul atunci cand judec, design wise mai mult decat tehnic si de aceea am simtit ca merita 10.
Mi-a... placut... Too... Human... *runs away*
Oricum sper ca pana in 2011, 2012 sa vedem ceva DLC pt. ME2. Nu degeaba au pus ei la punct Cerberus network, nu ?
News: Mass Effect 3 release date in Late 2011? - ComputerAndVideoGames.com
Productia va dura cat a durat si la Mass Effect 2, deci 2 ani.
Da. Super stire. Este oficiala nu? Mai ales paragraful asta:
BioWare has discussed its plans for Mass Effect 3, suggesting that the third game could come out in Late 2011 or Early 2010.
Foarte bun review!Si eu am simtit lipsa unui loot system , parca sunt prea putine iteme in joc.O alta chestie care nu mi-a placut este ca acum armele nu mai au munitie infinita.
P.S. Si mie mi-a placut Too Human
Dac-ai fi avut munitie infinita tactica de la ultimul boss (ca acolo e exemplu cel mai clar) era varza. Ai fi rezolvat jocul in 2 timpi si 3 miscari, nu te-ar fi solicitat decat sa stii cand sa dai cover la timp.
Toate schimbarile se leaga intre ele si toate au sens. Nu s-au facut deloc compromisuri de dragul de a le face.
Thank you! Nu m-a deranjat atat de mult munitia, se gaseste destul de multa si nu m-a stresat cum credeam cand am aflat inital de schimbarea asta... Ce a fost mai grav la mine a fost plothole wise... in 2 ani toate armele din univers au schimbat sistemul de baza pe care functioneaza... eh... nod in papura...
@P.S. Hell yeah!
@Khan Sincer eu nu vad relevanta schimbarii, nici macar in tactica... este destula munitie si pe Insanity incat sa nu iti faci griji daca nu tragi pe langa prea mult... Cu sau fara munitie, same thing to me...
Pe Insanity eu a trebuit sa fac refill... dar erau destule clips prin preajma... not a nuisance...
Nu am facut refill , nici nu m-am miscat de langa cover (Garrus si Grunt se ocupau de ceilalti inamici)
Ah. Eu am folosit Cain la boss deci nici nu m-am apropiat de posibilitate.
Dar daca n-ai avut niciodata probleme din cauza ca n-ai avut munitie, atunci care a fost de fapt problema? Inainte te bagai la cover ca sa ti se raceasca arma, acum te bagi ca sa ti se refaca scutul. Same ****.
M-a enervat mult la inceput , aveam doar heavy pistol si shotgun , munitia se temina foarte repede la amandoua si tot trebuia sa schimb arma si sa tot activez incendiary bullets.Dar dupa ce am primit rifle skill nu am mai avut probleme (Collectors Rifle are foarte multe gloante).
L.E. Acum am aceeasi problema cu infiltrator , sniperul are doar 9 gloante la inceput.
Si eu eram concentrat pe munitie si pe arme si abia cand m-am intalnit cu valurile de Husk mi-am dat seama cat am pierdut ca n-am folosit mai mult Shockwave (ca de Charge nu prea mi-e dor).
Stiu ca dau sensatia ca vreau neaparat un argument pentru a-mi sustine prima afirmatie, dar managementul munitiei poate avea si rolul de a te incuraja sa folosesti puterile mai mult.
Bookmarks