Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Results 1 to 4 of 4

Thread: User Review: BlazBlue Continuum Shift Extend

  1. #1 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar

    User Review: BlazBlue Continuum Shift Extend

    Eu nu joc fighting games - rar le pot suporta. BlazBlue a venit gratis la Plus, m-am gandit ca seamana cu Guilty Gear pe care il jucasem acum ceva timp din lipsa altor titluri interesane, si mi-am spus “de ce nu?”. Videoclipurile de pe internet legate de joc nu erau deloc promitatoare, nici din punct de vedere grafic, dar nici al gameplay-ului. Nici nu stiam ca ar putea avea un story demn de urmarit. Dar cred ca ar trebui sa intram in miezul problemei...

    Din punct de vedere grafic, jocul nu sta rau. De fapt, pentru un fighting game, sta chiar binisor: fiecare background este realizat in cel mai mic detaliu, fiecare are un nume interesant si un citat filozofic dragut atasat, iar fundalul dinamic nu distrage deloc atentia jucatorului. Modelele personajelor arata, in ilustratia din storyline, pur si simplu sublim... Sigur, asta e probabil pentru ca iubesc serialele anime, iar jocul este realizat tocmai in acest stil. In timpul luptelor, personajele arata bine, cu animatiile fiecarui atac aratand bine spre foarte bine. Nimic special, care sa aduca jocului un mare plus, nimic care sa-i aduca un minus. Meniul mi se pare urat, ieftin si badaran, ceea ce, pentru o creatie japoneza, e surprinzator, insa asta nu e o problema serioasa, nu?

    Coloana sonora se muleaza foarte bine pe intreg universul din BlazBlue. De la waiting screen si pana la melodia specifica fiecarui Astral Finish, toate sunt armonizate excelent, iar interpretarea vocala este perfecta (un cuvant mare, dar bine meritat, caci e singurul care poate descrie sentimentul pe care il are fiecare personaj in voce) - pana si vocile dublate in engleza sunt incredibil de expresive, iar asta nu e putin lucru. Cu toate astea, aici jocul primeste un minus pentru diferenta de volum dintre muzica si voci – de multe ori aceasta e prost gandita si deranjanta, stricand putin atmosfera pe alocuri.

    Gameplay-ul este cel mai important element al unui fighting game, cel putin asa mi s-a spus. Aici referintele mele critice sunt putine, insa voi incerca sa fac o comparatie cu celelalte jocuri ale aceluiasi gen jucate de mine (Tekken, Soul Calibur si Guilty Gear, mai exact).

    In primul rand, exista doua moduri de abordare: stylish si technical, ambele putand fi folosite in absolut fiecare mod de joc, inclusiv ranked online. Modul technical, fiecare atac special al personajului presupune o anumita de secventa de butoane si o coordonare riguroasa, fiind, mai exact, "the way it was meant to be played", tipic jocurilor "cu batai", in timp ce modul stylish inseamna o apasare repetitiva pe acelasi buton pentru a face combo-uri extraordinare. Cu toate ca un jucator experimentat va putea cu usurinta sa castige impotriva cuiva care joaca in stylish mode, pentru faptul ca optiunea asta poate fi selectata in ranked matches, jocul primeste un mare minus.

    In modul tehnic, pe langa combinatiile destul de incalcite de butoane, exista factorul de sincronizare a miscarilor, un factor foarte neiertator. Spre deosebire de Tekken, in momentul in care oponentul tau a atins solul iti e aproape imposibil sa continui a-l ataca, ceea ce obliga la combo-uri dinamice si aiurite(aeriene). Dupa mai bine de 20 de ore jucate CU ACELASI CARACTER, am reusit sa castig impotriva copiilor care intra in ranked cu stylish, insemnand ca eu, om fara tangenta prea mare cu fighting games, am reusit sa imbin mai bine de 15 lovituri intr-un singur combo, aruncand un ochi la defensiva mea, heat gauge, barier, scut si celelalte nebunii introduse in mecanica jocului. Cu toate ca e cel mai greu joc fighting dintre cele enumerate de mine, nu e imposibil, iar rezultatul final e satisfacator.

    Povestea jocului. Povestea incepe cu un episod extrem de lung, o recapitulare a intregii actiuni din Calamity Trigger, actiunea fiind strans legata de jocul precedent. Initial am vrut sa nici nu ma ating de story, si adevarul e ca inca nu am intrat in profunzimea ei, insa pentru ca urmeaza sa iau Calamity Trigger. Da, povestea pare atat de bine realizata incat imi voi lua inca un fighting game. Fiecare personaj este extrem de bine definit, de-a lungul zecilor de ore petrecute in fata ectranului (caci povestea fiecarui personaj dureaza in jur de 2 ore) avand impresia ca urmaresti un roman visual, nu un joc pe consola. Aici interpretarea vocala a caracterelor ajuta enorm la imersiunea in universul lor, iar muzica instrumentala/ambientala te face sa pierzi notiunea timpului.

    Despre multiplayer nu sunt foarte multe de spus, caci nu ofera foarte multe. In afara de clasicul 1 vs. 1, mai exista si team tournament, in care jucatorii lupta 1 vs. 1 pe rand, ca intr-un... um... turneu. Jucatorii care aleg stylish mode distrug experienta online, iar daca nu o fac ei, sigur o va face lag-ul. Daca treci si de bariera lag-ului, vei putea pierde intr-un match fluid, caci nu exista nici cel mai mic sistem de selectie a jucatorilor (prima mea lupta a fost impotriva unui player de nivel 49, care avea mai mult de 500 online matches).

    Eu nu joc fighting games; rar le pot suporta. BlazBlue a venit gratis la Plus si chiar seamana cu Guilty Gear, pe care il jucasem acum ceva timp. Videoclipurile de pe internet legate de joc nu erau deloc promitatoare, nici din punct de vedere grafic, dar nici al gameplay-ului, insa s-a dovedid ca nu erau deloc relevante. Am aflat ca jocul are un story demn de urmarit, bine realizat. Dar cred ca ar trebui sa intram in ultima parte a unui review (cea mai grea, de altfel): notele.

    Story: 9.5
    Gameplay: 9
    Sunet: 9.5
    Grafica: 9
    Multiplayer: 6
    Nota Finala: 8.4

    Nota: jocul a fost analizat pe Playstation Vita; pe alte platforme, acesta poate sa difere.
    Attached Images Attached Images 10.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg 7.jpg 8.jpg 9.jpg 1.jpg

  2. #2 SP
    Senior Member sol1d's Avatar
    daca un brawler nu are multiplayer bun e degeaba

  3. #3 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Quote Originally Posted by sol1d View Post
    daca un brawler nu are multiplayer bun e degeaba
    Cred ca jocul compenseaza prin povestea extraordinara. Il poti lua ca Visual Novel, in cel mai rau caz. Oricum, dat fiind numarul redus de jucatori, nu cred ca ar putea face mare lucru pentru a imbunatati experienta online, in afara de a inlatura stylish mode.

  4. #4 SP
    Senior Member Tudoran's Avatar
    Quote Originally Posted by EspiritusSanctus View Post
    Eu nu joc fighting games - rar le pot suporta.
    Deja ma gandeam: well you sure picked the wrong one to play XD. BlazBlue mi se pare mult mai complicat decat majoritatea fighting game-urilor. Don't get me wrong, joc foarte foarte multe fighting game-uri si cred ca doar Guilty Gear si Street Fighter X Tekken mi s-au parut mai complicate. Desi mi-a placut stilul (huge anime fan here) si faptul ca personajele sunt cu adevarat unice (desi cam putine la numar), colegii mei de camera nu au fost la fel de entuziasmati. Dureaza ceva timp sa inveti pana si chestiile de baza (parca ceva specific celor de la Arc System Works), foarte mult timp sa te obisnuiesti cu stilul (mai ales ca noi eram obisnuiti sa jucam fighting game-uri mult mai smooth precum Tekken, Soul Calibur sau Injustice) si chiar si mai mult timp sa inveti sa joci "cum trebuie".

    Dar vestea buna e ca odata cu citirea acestui review, m-ai convins sa ma uit la anime-ul BlazBlue: Alter Memory (facut tot de Arc System Works). Doar 12 episoade cu o gramada de actiune, drama si mind$#@. Recomand fanilor seriei si celor care vor sa faca inca 3-4 ore de research dupa ce se uita la anime.

    P.s. Poate o sa bag jocul un pic in consola zilele astea sa imi aduc aminte cate ceva legate de gameplay si totodata pentru poveste (avand in vedere ca ai si laudat-o). E o serie buna dar eu sunt si mai fericit ca developerii au anuntat un nou Guilty Gear (Xrd Sign) atat pentru PS3 cat si pentru PS4. Poate in viitor o sa avem un crossover Guilty Gear X BlazBlue. Vise...

    Felicitari pentru review si la cat mai multe!

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. Replies: 0 Last Post: 16-01-2012, 18:26
  2. BlazBlue: Continuum Shift By slabunator in forum Sony PlayStation 3
    Replies: 10 Last Post: 08-10-2010, 18:49
  3. Replies: 2 Last Post: 03-08-2010, 23:54
  4. BlazBlue: Continuum Shift Videos By RonanN1 in forum Videos
    Replies: 2 Last Post: 10-05-2010, 21:35

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts