Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Results 1 to 3 of 3

Thread: User review: Super Street Fighter IV 3D Edition (3DS)

  1. #1 SP
    Member Leni's Avatar

    User review: Super Street Fighter IV 3D Edition (3DS)

    Urmas al grandiosului Street Fighter 2, cea dea patra iteratie a fost asteptata cu mare nerabdare si lumea a avut multe asteptari de la acest joc. Nu sunt nici eu exceptie, crescand cu Street Fighter 2 pe SNES, iar apoi purtand cu mine Super Street Fighter 2 Turbo: Revival (GBA) recunosc ca atunci cand am vazut pentru prima data imagini cu Street Fighter 4 am fost fascinat. De mult asteptam trec mai departe de la versiunea de GBA pe care o jucam pe vechiul meu DS Phat. Astfel, de cand mi-am luat 3DS si am descoperit si eu eShop-ul, Super Street Fighter 4 3D Edition a ajuns printre primele pe wishlist. Saptamana aceasta profitand de o reducere pe eShop nu m-am mai putut abtine si l-am luat. Iata impresiile dupa o saptamana de jucat intensiv.

    Story
    Tipic seriei, nu se prea poate vorbi de o poveste efectiva pentru acest joc, ci mai debraga de cate un story pentru fiecare personaj in parte. Acesta este standardul seriei, si aici nu a aparut nimic nou. Bucatile de story isi fac treaba fara a excela in vreo-un fel.

    Gameplay
    Gameplay-ul este punctul forte al oricarui joc de batai, dar totodata poate fi si calcaiul lui Achile daca nu i se acorda atentia cuvenita. Din pacate acest joc, datorita gameplay-ului, este cea mai mare dezamagire de pe 3DS pe care am avut-o pana acum. Controlul este execrabil. Era superb pe GBA, unde erau mult mai putine butoane si functii. E greu de explicat cat de mult au stricat controlul si astfel, pentru mine cel putin, tot jocul. Sunt mutate tot felul de atacuri pe touchscreen, astfel ca in loc de a putea executa simplu din butoane diferite atacuri, jucatorul trebuie sa apase in continuu pe touchscreen. Nici macar simplul "Throw" care se executa apasand un simplu buton atunci cand esti langa adversa nu mai functioneaza asa. Nu, de ce sa apesi un singur buton, daca poti apasa doua deodata, motiv pentru care vei reusi doar din an in paste sa executi atacul, sau ai optiunea de a muta acest atac pe touchscreen, caz in care trebuie renuntat la unul dintre cele doua atacuri speciale (haduken, sonic boom etc.) sau unul din cele doua combo attack-uri care se activeaza de pe touchscreen.

    Desigur, ai putea spune ca exista si alta optiune in afara de executarea atacurilor speciale de pe touchscreen (controlul de tip "Lite"), selectand controlul de tip "Pro". Ei, asa este...insa in acest caz, atacurile speciale vor trebui executate din butoane + d-pad/control stick, iar pe touchscreen vor ramane in continuare atacuri de genul "Throw". Veti spune probabil "care e atunci problema? E controlul clasic"...ei bine, nu este. Fiindca cei de la Capcom au considerat ca este foarte interesant control stick-ul si au cam schimbat modul de executare a multor atacuri speciale, simti ca rupi consola in doua atunci cand incerci sa executi aceste atacuri. Controlul raspunde foarte greu, iar control stick-ul nu se descurca prea bine la a fi sucit in toate directiile la viteza pe care o cere ritmul jocului.

    Nici D-pad-ul nu este o optiunea mult mai buna, fiind prea mic si incomod de folosit. De asemenea, dupa cum spuneam, faptul ca atacurile de tip "Throw" nu mai sunt executate cu butoanele cu care lovesti atunci cand esti in apropierea adversarului, ramane o problema uriasa, mai ales daca v-ati obisnuit cu alte jocuri din serie. De asemenea trebuie mentionat modul de joc cu "over the shoulder view", care mi se pare mizerabil. Nu vezi nimic, si este mult mai greu sa apreciezi distanta fata de adversar atunci cand vrei sa-l ataci. Un alt lucru prost gandit dupa parerea mea este ca nu mai exista sistemul prin care fiecare adversar are un stagiu propriu, specific, acest sistem fiind inlocuit cu unul in care exista un numar limitat de stagii care sunt selectate "random" de fiecare data. Practic, pe acelasi nivel poti lupta impotriva oricui, respectiv cu acelasi adversa poti lupta la intamplare pe diferite stagii. Din pacate capitolul care este cel mai important la acest tip de joc, gameplay-ul, m-a dezamagit total.

    Sunet
    Nici la capitolul sunet nu am ramas impresionat. Nu doar ca sunetul si muzica nu sunt cu nimic mai bune decat la vechiul meu SSF2 Turbo Revival, ba chiar pot spune ca muzica este mult mai proasta, cu niste melodii fara personalitate si care nu ofera nici un pic de personalitate stagiilor sau luptatorilor. De asemenea, au introdus tot felul de dialoguri care devin repetitive si enervante. Era mai bine cand aceste dialoguri erau doar texte. Nu credeam ca o sa ajung sa zic asta, dar este mai placut de jucat cu sunetul la minim acest joc.

    Grafica
    Grafica este buna, iar efectul 3D este exceptional. Stagiile arata foarte bine si efectele 3D sunt implementate foarte bine. Cu exceptia "Over the shoulder view", care este neconvingator, distantele fiind greu de apreciat chiar si cu efectul 3D la maxim. In modul clasic insa, jocul arata foarte bine si este exact ceea ce trebuie sa fie un Street Fighter pe 3DS.

    Multiplayer
    Fiind un Fighting Game, o mare parte a experientei este posibilitatea de a juca impotriva altora. Aici optiunile sunt multiple: multiplayer local sau online. In afara de niste lag ocazional, jocul isi indeplineste bine sarcinile pentru a oferi o experienta multiplayer asa cum trebuie ea sa fie. Remarc totusi sa functii de genul "Autoblock" si cele doua tipuri de control "Pro" si "Lite" pot oferi avantaje unfair unor jucatori, dar in rest nu i se poate reprosa mai nimic multiplayerului dupa parerea mea.

    Nota finala
    Am ramas extrem de dezamagit de acest joc. Poate a contribuit si faptul ca am avut niste asteptari foarte mari de la el, SSF 2 Turbo Revival fiind unul dintre jocurile mele preferate pe GBA, si pot chiar spune ca mi se pare unul dintre cele mai distractive jocuri de GBA. Din pacate nu pot intelege de ce au adus unele modificari controlului care nu doar ca incomodeaza jucatorii fideli, obisnuiti cu alte jocuri ale seriei, ingreunand mult executarea unor atacuri care pot oferi avantaj jucatorilor cu experienta si reflexe buna, dar duc chiar la frustrarea jucatorilor atunci cand joaca impotriva CPU. Mie mi se pare jocul aproape "unplayable" pe 3DS din cauza problemelor de gameplay, si am ramas extrem de dezamagit. Din pacate sunt de parere ca daca doriti sa jucati un Street Fighter bun pe care sa-l luati la drum pe o consola portabila, de banii cu care ati cumpara SSF IV 3D edition, cumparati mai bine un GBA si SSF 2 Turbo Revival. Experienta va fi mult mai buna iar satisfactia si distractia garantata.

    Parerile si sugestiile, respectiv completarile voastre sunt bine venite. Multumesc.

    Story: 7/10
    Gameplay: 3/10
    Sunet: 5/10
    Grafica: 10/10
    Multiplayer: 9/10

    Nota Finala: 5/10
    Attached Images Attached Images super_street_fighter_iv_3d_edition.jpg

  2. #2 SP
    Junior Member soldat44's Avatar
    Mersi pentru review chiar ma gandeam sa il cumpar, nu eram sigur dar am devenit acum am impresia ca pana acum nu am jucat nimic pe Nintendo 3ds. Recunosc, inca nu am pus mana pe Zelda. Singurul joc caruia ii dau atentie momentan este Ghost Recon Shadow Wars in rest nu mi-a placut nimic pe 3ds, numai jocuri seci. IronFall invasion este jucabil dar nu am cumparat campania inca. Mi se pare mie sau domnii de la Nintendo au cam dat rateu cu aceasta consola ? Nintendo Ds este gigant fata de 3ds(pana acum) dupa parerea mea.

  3. #3 SP
    Member Leni's Avatar
    mda, din pacate asa este cum spui. Consola in sine si jocurile nu sunt rele, dar nu se ridica la nivelul DS-ului, ca sa nu mai vorbim ca ar trebui sa depaseasca asteptarile. Am luat vineri Yoshi's New Island de la Altex, si este aceasi poveste. Nu este un joc rau, mai ales la nivel de grafica este jos palaria, dar ca si gameplay si muzica, este sub ceea ce a fost inainte (Yoshi's Island si Yoshi's Island DS). Nu stiu, poate sunt asteptarile mult mai mari fata de generatia anterioara de console/jocuri sau pur si simplu se straduie , prea tare sa schimbe "formula" si nu le iese tot timpul. Aceasi experienta am avut-o si cu jocurile din seria Layton...jocuri bune, dar sub cele de DS. Singurele jocuri care se ridica la nivelul asteptarilor sunt Zelda: Link between Worlds si Attack of the Friday Monsters (un joc superb dar foarte scurt, de 3-4ore).

    Cat despre Street Fighter, cum spuneam...lipseste feeling-ul acela tipic Street Fighter. Inteleg ca d-pad-ul este micut, iar cu control stick-ul de la 3DS este mai greu de manevrat, dar nu au gasit solutia optima utilizand in exces butoane pe touchscreen. Este si incomod, si parca nu mai joci Street Fighter. Oricum cel mai enervant este ca aruncarea ("Throw") nu se mai executa cu L sau R ci apasand kick+punch deodata...deci e super aiurea. Pe langa faptul ca eram obisnuit ca daca sunt langa adversar cu L sau R il arunc, asa, trebuind apasate doua butoane, iti iese din an in paste figura...o alta mare problema pe care nu am detaliat-o foarte mult este muzica. Nici o singura piesa dintre cele clasice nu apare in acest joc. Doar aceasi muzica techno/house fada, care parca deloc nu se potriveste. Ah, si desigur...epic!...cand te lupti cu E.Honda in Rusia la baza militara inzapezita, cu Chun Li in America de Nord pe "Construction site" si etc...Deci nu stiu cum s-au gandit. Inteleg ca nu puteau crea atatea stagii pentru cate personaje sunt, dar macar sa te lupti cu fiecare pe un stagiu care i se potriveste.

    Oricum, nu recomand jocul asta. Versiunea de Xbox 360 a fost mult mai buna, iar Street Fighter-urile clasice incomparabil mai bune.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. Replies: 6 Last Post: 17-04-2012, 11:50
  2. Super Street Fighter 4 versiune de 3DS By paunstefan in forum Console News
    Replies: 3 Last Post: 29-07-2010, 22:06
  3. User Review: Street Fighter IV By erik95 in forum Game Reviews & Previews
    Replies: 1 Last Post: 17-12-2009, 12:35

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts