+ Reply to Thread
Page 51 of 78 FirstFirst ... 41 49 50 51 52 53 61 ... LastLast
Results 1,001 to 1,020 of 1548

Thread: Useri neseriosi pe aria de Publicitate !

  1. #1001 SP
    Member theSrN's Avatar
    Prima experienta neplacuta cu un user de pe CG:
    Am vandut o bucata de AC3 desigilata userului tiranianu. Am primit un PM de la el cu adresa de livrare, i-am raspuns ca o sa ii expediez, toate bune si frumoase. L-am pus la posta, iar cand am ajuns la birou cu intentia de a-l informa, am observat ca imi trimisese un PM prin care ma ruga in situatia in care nu am expediat jocul, sa nu o mai fac, fiindca gasise la altcineva mai ieftin. Am raspuns cu parere de rau ca deja l-am expediat la pretul initial stabilit, iar el mi-a raspuns: "Ok , o sa il ridic NP". Au trecut 2 saptamani in care nu am primit nimic, drept urmare i-am trimis un PM in care il intrebam daca a ajuns coletul la el, daca l-a ridicat. Nu a raspuns, iar ieri am primit aviz de la posta cu un colet retur. Am fost astazi, l-am ridicat, motivul returului - nu s-a prezentat sa ridice coletul. Eu am pierdut bani si cu expedierea coletului, dar si cu plata returului...
    Astfel, sunt indreptatit sa ii acord calificativ negativ?

  2. #1002 SP
    Senior Member RaverX's Avatar
    Quote Originally Posted by TheProfessoR View Post
    Prima experienta neplacuta cu un user de pe CG:
    Am vandut o bucata de AC3 desigilata userului tiranianu. Am primit un PM de la el cu adresa de livrare, i-am raspuns ca o sa ii expediez, toate bune si frumoase. L-am pus la posta, iar cand am ajuns la birou cu intentia de a-l informa, am observat ca imi trimisese un PM prin care ma ruga in situatia in care nu am expediat jocul, sa nu o mai fac, fiindca gasise la altcineva mai ieftin. Am raspuns cu parere de rau ca deja l-am expediat la pretul initial stabilit, iar el mi-a raspuns: "Ok , o sa il ridic NP". Au trecut 2 saptamani in care nu am primit nimic, drept urmare i-am trimis un PM in care il intrebam daca a ajuns coletul la el, daca l-a ridicat. Nu a raspuns, iar ieri am primit aviz de la posta cu un colet retur. Am fost astazi, l-am ridicat, motivul returului - nu s-a prezentat sa ridice coletul. Eu am pierdut bani si cu expedierea coletului, dar si cu plata returului...
    Astfel, sunt indreptatit sa ii acord calificativ negativ?
    Eu cred ca poti da lejer negativ, aici nu-s regulile stupide de pe forumul vecin unde n-ai voie sa dai negativ daca esti vanzator sau alte aberatii.

    In alta ordine de idei: cred ca am mai zis deja de 48 de triliarde de ori - daca aveti un TR bun nu mai trimiteti ramburs. Vrea cineva sa cumpere? Plateste si expediezi. Asa merge treaba si pe ebay si asa e logic. Ca apoi te trezesti in situatii din astea, ba ca nu are bani cand ajunge jocul ca i-a tocat deja, ba ca se baza el ca ar trebui sa primeasca bani, ba ca a gasit in alta parte mai convenabil si l-a cumparat de acolo, etc.

    Ce e cel mai nasol e ca aia nu realizeaza cat pierzi tu ca vanzator - taxele de trimitere+ramburs+magazinaj+retur sar de 20 lei. Plus 2 drumuri aiurea la posta, plus produsul blocat 2 saptamani.

  3. #1003 SP
    Member party_man's Avatar
    vina principala o poarta magazinele online ce sustin ideea de ramburs, de asemenea spaima absolut nejustificata de plata in avans, desi exista ratinguri. dar am lua o discutie inutila de la capat fara finalitate.

  4. #1004 SP
    Senior Member divayo's Avatar
    Quote Originally Posted by TheProfessoR View Post
    Prima experienta neplacuta cu un user de pe CG:
    Am vandut o bucata de AC3 desigilata userului tiranianu. Am primit un PM de la el cu adresa de livrare, i-am raspuns ca o sa ii expediez, toate bune si frumoase. L-am pus la posta, iar cand am ajuns la birou cu intentia de a-l informa, am observat ca imi trimisese un PM prin care ma ruga in situatia in care nu am expediat jocul, sa nu o mai fac, fiindca gasise la altcineva mai ieftin. Am raspuns cu parere de rau ca deja l-am expediat la pretul initial stabilit, iar el mi-a raspuns: "Ok , o sa il ridic NP". Au trecut 2 saptamani in care nu am primit nimic, drept urmare i-am trimis un PM in care il intrebam daca a ajuns coletul la el, daca l-a ridicat. Nu a raspuns, iar ieri am primit aviz de la posta cu un colet retur. Am fost astazi, l-am ridicat, motivul returului - nu s-a prezentat sa ridice coletul. Eu am pierdut bani si cu expedierea coletului, dar si cu plata returului...
    Astfel, sunt indreptatit sa ii acord calificativ negativ?

    Fara sa mai stai pe ganduri.

  5. #1005 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by TheProfessoR View Post
    Prima experienta neplacuta cu un user de pe CG:
    Am vandut o bucata de AC3 desigilata userului tiranianu. Am primit un PM de la el cu adresa de livrare, i-am raspuns ca o sa ii expediez, toate bune si frumoase. L-am pus la posta, iar cand am ajuns la birou cu intentia de a-l informa, am observat ca imi trimisese un PM prin care ma ruga in situatia in care nu am expediat jocul, sa nu o mai fac, fiindca gasise la altcineva mai ieftin. Am raspuns cu parere de rau ca deja l-am expediat la pretul initial stabilit, iar el mi-a raspuns: "Ok , o sa il ridic NP". Au trecut 2 saptamani in care nu am primit nimic, drept urmare i-am trimis un PM in care il intrebam daca a ajuns coletul la el, daca l-a ridicat. Nu a raspuns, iar ieri am primit aviz de la posta cu un colet retur. Am fost astazi, l-am ridicat, motivul returului - nu s-a prezentat sa ridice coletul. Eu am pierdut bani si cu expedierea coletului, dar si cu plata returului...
    Astfel, sunt indreptatit sa ii acord calificativ negativ?
    Avand in vedere ca acum ar fi la a doua infractiune de Neseriozitate... va fi contactat, si daca nu repara greseala, va primi Ban permanent! Are o saptamana... daca nu vad nimic de la el aici public, cu scuzele de rigoare, ne va parasi.

  6. #1006 SP
    Member theSrN's Avatar
    I-am acordat calificativ negativ. Imi pare rau ca s-a intamplat asa, dar unii useri chiar o cauta. Cat despre plata in avans, nu stiu cati ar fi dispusi sa faca asta, chiar daca vad ei calificative 100%, o sa ma gandesc si poate o sa practic pe viitor.

  7. #1007 SP
    Senior Member RaverX's Avatar
    Quote Originally Posted by TheProfessoR View Post
    Cat despre plata in avans, nu stiu cati ar fi dispusi sa faca asta, chiar daca vad ei calificative 100%, o sa ma gandesc si poate o sa practic pe viitor.
    Asta e farmecul, aia care nu-s dispusi sa faca asta de obicei sunt chiar pustanii/teparii/etc. Nu zic ca TOTI sunt asa, dar o mare parte sunt. Asa ca n-ai nimic de pierdut, doar de castigat. Eu vand doar asa, am refuzat foarte multi "clienti" care vroiau cu ramburs, dar in final am vandut produsele la aia care au platit in avans. Prefer sa astept mai mult si sa fiu sigur ca nu iau eu teapa.

  8. #1008 SP
    Banned tiranianu's Avatar
    Am fost plecat din tara ! Aveai nr de telefon ,ai fi putut sa ma suni sa vezi care-i problema. Da-mi ban Permanent daca asa consideri !

  9. #1009 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by tiranianu View Post
    Am fost plecat din tara ! Da-mi ban Permanent !
    Unii prefera mai repede pedeapsa maxima decat sa-si ceara scuze... Pacat.

  10. #1010 SP
    Member theSrN's Avatar
    ok, inteleg ca oi fi fost plecat din tara, dar stiai ca ai de ridicat un colet...ti-am trimis un PM, si am verificat ca ai fost online dupa ce ti-am trimis PM-ul, puteai oricand sa specifici intr-un reply.

  11. #1011 SP
    Banned tiranianu's Avatar
    A fost o plecare neasteptata + nu am avut legatura cu internet 2 saptamani . Duminica am ajuns acasa

  12. #1012 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by tiranianu View Post
    A fost o plecare neasteptata + nu am avut legatura cu internet 2 saptamani . Duminica am ajuns acasa
    No offense, dar lui nu i-ai spus absolut nimic despre chestiile astea. Ba din contra, dupa ce ai fost de acord, ai incercat sa mai reduci din pret. TheProfessoR a incercat sa ti-l trimita cat mai repede, tu i-ai spus ca mergi sa-l ridici, si acum ne spui ca nu ai avut internet 2 saptamani? Ce legatura are una cu alta? Mai mult, daca ai fi dorit sa rezolvi problema, ti-ai fi cerut scuze... si i-ai fi spus sa-ti retrimita jocul din nou (pe cheltuiala ta, desigur). Din pacate insa, la tine vad o atitudine care nu are ce cauta pe CG. Mai exact: "Da-mi ban permanent daca vrei". OK then... Bafta in locuri unde sunt permise lucrurile de genul acesta!
    Quote Originally Posted by tiranianu
    Anulez comanda ! Am gasit la cineva la 100 lei !
    In caz ca vrei si tu aceeasi suma poti sa il expediezi !
    Quote Originally Posted by TheProfessoR
    Salut. Din pacate am pus la posta deja jocul, am avut o pauza azi la 14 si am dat fuga la posta sa ti-l trimit mai repede.
    Quote Originally Posted by tiranianu
    Ok , o sa il ridic NP.

  13. #1013 SP
    Member nutzule's Avatar
    totusi, daca are atat de multe scuze, poate sa-i plateasca expeditorului taxele de transport, retur, magazinaj, etc, daca tot a revenit in tara

  14. #1014 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by nutzule View Post
    totusi, daca are atat de multe scuze, poate sa-i plateasca expeditorului taxele de transport, retur, magazinaj, etc, daca tot a revenit in tara
    Din pacate n-a vrut. A preferat sa spuna "da-mi ban". Asta este... Pe CG nu putem accepta chestii de genul acesta. Cred ca suntem toti satui de tzepe de pe okazii & co... macar aici sa stim ca e "ori la bal, ori la spital". Ati vazut probabil, au fost cazuri in care am fost intelegatori... de multe ori am pus mana pe telefon si discutat atat cu vanzatorul cat si cu cumparatorul (desi nu avem obligatii de genul acesta, nu luam bani per tranzactie sau mai stiu eu ce). Insa cand unii nu vor sa rezolve, asta este. Nu vor si pace. Nu le putem decat dori drum bun si sa se ocupe de vanzari/cumparari in alta parte. In felul acesta sper ca putem tine CG-ul cat mai curat posibil...

  15. #1015 SP
    One Man Army Cristy's Avatar
    Ce oameni.

  16. #1016 SP
    Member flightcrank's Avatar
    Am si eu nevoie de sfatul vostru:
    I am vandut unui user un joc de xbox sigilat,este vb de Zumba,acum dupa 3 zile ma suna si imi spune ca jocul se blocheaza dupa o melodie ,sau dupa 3 melodii,discul este impecabil.El imi spune ca inca isi doreste acest joc si prin urmare ar vrea sa il schimb,eu zic ca e baiat serios dar nu mai am de unde sa i dau alt joc,am avut 2 buc de la un prieten care m-a rugat sa i le vand,banii incasati dupa joc ii i am dat,probabil ca i-a si cheltuit.Voi cum ati proceda??

  17. #1017 SP
    Member nutzule's Avatar
    daca a facut update la versiunea jocului e posibil ca acel update sa aiba ceva "bube", ai zis ca jocul era sigilat... retur la produs, il probezi, verifici melodiile respective, etc...

  18. #1018 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Daca il cunosti pe om si va puteti intalni, sau daca are incredere sa-ti dea putin jocul, ar fi bine sa faci un test si sa vezi... poate la tine nu se blocheaza. Sau pe alta consola. Caz in care, e clar ca are o problema consola lui.

    P.S. Am patit si eu la fel cu un joc, nou nout... pe care l-am desigilat eu... era impecabil. Si totusi se bloca de cateva ori in 10 min. Nu avea urma de zgarietura or something. Se mai intampla

  19. #1019 SP
    Member flightcrank's Avatar
    Nu il cunosc pe om, nu detin xbox si sincer nu am niciun prieten care are xbox,l am intrebat de update si a zis ca a fost unul mic de 2mb ,dar cica asa face consola cand bagi un disc nou ,verifica discul daca e original.O sa vb cu prietenul sa vad daca vrea sa ii dea banii inapoi,nici nu stiu ce sa zic

  20. #1020 SP
    Member nutzule's Avatar
    sa stearga update'ul, apoi cand baga cd-ul sa nu faca update, sa incerce jocul din nou, fara update

    ---------- Post added 15-12-2012 at 07:56 PM ----------

    am avut prbl asta la un joc ps3, dacaas fi facut update se bloca la prima misiune, fara update nu se bloca

+ Reply to Thread
Page 51 of 78 FirstFirst ... 41 49 50 51 52 53 61 ... LastLast

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts