+ Reply to Thread
Page 58 of 78 FirstFirst ... 8 48 56 57 58 59 60 68 ... LastLast
Results 1,141 to 1,160 of 1548

Thread: Useri neseriosi pe aria de Publicitate !

  1. #1141 SP
    Senior Member Spike's Avatar
    Am si eu de facut o observatie la problema ambalarii jocurilor.
    RaverX zicea mai sus cum ca plicurile cu bule sunt de frectie la picior de lemn, insa eu asa am primit cam 80% din jocurile pe care le-am cumparat din tara sau de pe Ebay UK si nu am intampinat niciodata probleme. Or fi astia de la oficiul meu mai cu bun simt.
    Cand vine vorba de o vanzare daca un user imi cere in mod expres sa ii fie trimis jocul ambalat in cutie de carton umpluta cu ziare, serviciu pentru care s-a oferit sa plateasca suplimentar fata de taxa de livrare sau imi pune in vedere ca el ofera suma x pe joc in care sa intre si taxele de ambalaj si transport (asa cum vrea el), iar eu sunt de acord, atunci ii trimit jocul cum vrea el.
    Daca dau de un scartar care trage la nesimtire de pret si nu mentioneaza nimic de modalitatea de ambalare, ii trimit jocul ambalat direct intr-o coala de hartie. In si definitiv si ambalajul ala mai costa ceva (chiar daca foarte putin), iar daca omul e calic, eu de ce sa fiu generos si sa scot bani aiurea din buzunar? Pana la urma nu exista o regula pe acest forum care sa oblige vanzatorul la asa ceva.

    Intrebarea mea pentru Darkone este urmatoarea: pe ce articole din Regulament s-a bazat atunci cand i-a impus lui Link sa ii inapoieze banii lui AngelOfPain? A fost cumva o intelegere clara, scrisa privind modul de ambalare?

  2. #1142 SP
    Banned SWTFU's Avatar
    Cred ca s-a bazat pe art. 3 capitolul VI din regulament:

    "Nu incercati sa rezolvati o problema in maniera personala. Folositi cu incredere sistemul de Report Post, Report PM si lasati un moderator/admin sa se ocupe de problema."

  3. #1143 SP
    Member Dark Wadder's Avatar
    Referitor la ambalare.
    1. folosesc un sistem propriu, care implica ranforsarea intr-o cutie fixa de carton (custom made) a jocului/jocurilor. se poate aplica sistemul la majoritatea jocurilor/ps1 si dreamcast NU. rata de incidente la transport este sub 0,05% prin metoda mea, iar partenerilor de afaceri le place deocamdata sistemul. comparativ in sistemul plic cu bule rata de incidente variaza intre 1,5 si 3%.
    2. nu conteaza cum sunt cei de la oficiul postal. un pachet trece prin vreo 6-7 puncte prin romania si sunt oameni seriosi si atenti in posta romana, dar si lepre nesimtite.

  4. #1144 SP
    Senior Member divayo's Avatar
    Quote Originally Posted by Spike View Post
    Am si eu de facut o observatie la problema ambalarii jocurilor.
    RaverX zicea mai sus cum ca plicurile cu bule sunt de frectie la picior de lemn, insa eu asa am primit cam 80% din jocurile pe care le-am cumparat din tara sau de pe Ebay UK si nu am intampinat niciodata probleme. Or fi astia de la oficiul meu mai cu bun simt.
    Cand vine vorba de o vanzare daca un user imi cere in mod expres sa ii fie trimis jocul ambalat in cutie de carton umpluta cu ziare, serviciu pentru care s-a oferit sa plateasca suplimentar fata de taxa de livrare sau imi pune in vedere ca el ofera suma x pe joc in care sa intre si taxele de ambalaj si transport (asa cum vrea el), iar eu sunt de acord, atunci ii trimit jocul cum vrea el.
    Daca dau de un scartar care trage la nesimtire de pret si nu mentioneaza nimic de modalitatea de ambalare, ii trimit jocul ambalat direct intr-o coala de hartie. In si definitiv si ambalajul ala mai costa ceva (chiar daca foarte putin), iar daca omul e calic, eu de ce sa fiu generos si sa scot bani aiurea din buzunar? Pana la urma nu exista o regula pe acest forum care sa oblige vanzatorul la asa ceva.

    Intrebarea mea pentru Darkone este urmatoarea: pe ce articole din Regulament s-a bazat atunci cand i-a impus lui Link sa ii inapoieze banii lui AngelOfPain? A fost cumva o intelegere clara, scrisa privind modul de ambalare?

    Se intelege de la sine zic eu, sau poate e doar o parere, a mea, ca tu ca vanzator trebuie sa ambalezi corespunzator ce ai de trimis, sau daca vand ceva si cumparatorul a negociat, eu am lasat, sa zicem un 5 / 10 lei, asta ce inseamna? ca ii trimit acel colet ambalat in doru lelii? Pai nu sunt obligat sa vand acel produs daca consider ca pretul e prea jos fata de cel cerut, dar asta nu inseamna ca daca am lasat la pret, coletul il trimit intr-o punga de ''pufuleti'' doar pt ca s-a mai negociat pretul, totul tine de bunul simt al fiecaruia pana la urma, indiferent de ce si la cati bani se vinde.

  5. #1145 SP
    Banned SWTFU's Avatar
    In caz de deteriorare a unui produs transportat de posta romana sau de un curier rapid cine raspunde: cel care a depus coletul sau cel care-l transporta si-l manevreaza pana la destinatie?

  6. #1146 SP
    Senior Member RaverX's Avatar
    Quote Originally Posted by SWTFU View Post
    In caz de deteriorare a unui produs transportat de posta romana sau de un curier rapid cine raspunde: cel care a depus coletul sau cel care-l transporta si-l manevreaza pana la destinatie?
    In caz de accident: o masina X intra in intersectie in alta masina Y cine raspunde? Soferul masinii X sau soferul masinii Y?

    La fel e si intrebarea ta.

    Depinde de ce trimiti si cum e ambalat. Daca trimiti o pereche de ochelari intr-un plic de hartie mi se pare absurd sa raspunda posta, am vazut caz real, nu mi-a venit sa cred. Era un tip, a venit cu niste ochelari de soare la posta, i-a pus in plic si a vrut sa-i expedieze, i-a spus tanti de acolo ca nu-i poate trimite, ala tot a insistat ca n-are nimic.

  7. #1147 SP
    Senior Member Spike's Avatar
    Quote Originally Posted by divayo View Post
    Se intelege de la sine zic eu, sau poate e doar o parere, a mea, ca tu ca vanzator trebuie sa ambalezi corespunzator ce ai de trimis, sau daca vand ceva si cumparatorul a negociat, eu am lasat, sa zicem un 5 / 10 lei, asta ce inseamna? ca ii trimit acel colet ambalat in doru lelii? Pai nu sunt obligat sa vand acel produs daca consider ca pretul e prea jos fata de cel cerut, dar asta nu inseamna ca daca am lasat la pret, coletul il trimit intr-o punga de ''pufuleti'' doar pt ca s-a mai negociat pretul, totul tine de bunul simt al fiecaruia pana la urma, indiferent de ce si la cati bani se vinde.
    Eu unul arat bun simt doar celor care dau dovada de bun simt. Calicia dusa la extrem nu face parte din aria bunului simt. Unii o perpetueaza pentru ca vad ca le merge, iar majoritatea le inghit toate rahaturile. Daca li s-ar raspunde cu aceeasi moneda, poate ca s-ar invata minte.

  8. #1148 SP
    Member AngelOfPain's Avatar
    Spike, nu a existat nici o intelegere legata de ambalare. Din punctul meu de vedere a fost o usoara neatentie, care a dus la o complicatie.
    Un produs nu este achizitionat decat in momentul in care a ajuns la tine in siguranta. In cazul in care exista deteriorari cauzate de transport, daune poate cere doar cel care a depus coletul si a primit factura aferenta acestuia.

    Probabil darky a incercat o cale mai amiabila. Eu nu am cerut neaparat banii inapoi, am cerut doar sa mi se scoata calificativul si sa se respecte regulamentul, avand in vedere ca eu am primit acel calificativ pentru un motiv nefondat (jocul meu a ajuns in starea declarata la destinatie).

    Personal am avut de doua ori probleme cu transportul, in cazul unei canapele si a unei usi. In ambele cazuri am primit alt produs, chiar daca la canapea transportul initial il platisem eu.
    In cazul in care nu ar fi obligativitatea vanzarorului, acesta ar putea trimite produsul in orice stare iar dupa aceea sa dea vina pe posta/curier.

  9. #1149 SP
    Banned SWTFU's Avatar
    Extras din carta consumatorului de pe site-ul Postei Romane:

    Pentru trimiterile înregistrate (inclusiv cele asigurate), pierdute sau deteriorate, sunteţi îndreptăţit să cereţi despăgubiri.

    Despăgubirile vor fi suportate de către Poşta Română în conformitate cu prevederile legale în vigoare – O.G. nr. 31/2002 aşa cum a fost aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 642/2002.

    Cererea de despăgubire poate fi depusă la orice oficiu poştal împreună cu dovada depunerii (tichetul sau chitanţa) trimiterii poştale ce constituie obiectul reclamaţiei prealabile.

    Dacă nu sunteţi mulţumiţi de răspuns, puteţi apela la Directorul Regiunii Poştale de care aparţineţi sau la sediul central al Poştei Române - Bdul. Dacia nr. 140, sector 2, cod poştal 020065, Bucureşti.

    După primirea răspunsului, în cazul în care sunteţi nemulţumiţi de răspuns sau după expirarea termenului în care trebuia să primiţi răspunsul, aveti posibilitatea să vă adresaţi instanţelor de judecată române.

  10. #1150 SP
    Senior Member raduadelin's Avatar
    Aveti grija cu userul John escu de pe forumul vecin. A comandat doua jocuri de la mine, pe care nu le-a ridicat de la posta si nici macar nu mai raspunde la pm/sms/telefon. M-am gandit ca e bine sa anunt!

  11. #1151 SP
    Member Link's Avatar
    A nu se intelege gresit, nu mi-a impus nimeni nimic. Rodarkone a sugerat o intelegere amiabila intre mine si Angel. Din pacate eu nu sunt interesat sa rezolv aceasta disputa, asumandu-mi consecintele, pentru ca nu consider ca am fost rau intentionat si nici nu am gresit impachetand discul in plic cu bule. Dovada sunt numeroasele tranzactii pe care le-am rezolvat, si in nici unul din cazuri n-au fost probleme, cu 2 exceptii . Cu posta Romana nu se poate rezolva nimic, pentru ca suma de despagubire ar fi de 20 lei, si mai valoros ar fi timpul pierdut cu reclamatii decat valoarea recuperata.

    Quote Originally Posted by Spike View Post
    Am si eu de facut o observatie la problema ambalarii jocurilor.
    RaverX zicea mai sus cum ca plicurile cu bule sunt de frectie la picior de lemn, insa eu asa am primit cam 80% din jocurile pe care le-am cumparat din tara sau de pe Ebay UK si nu am intampinat niciodata probleme. Or fi astia de la oficiul meu mai cu bun simt.
    Cand vine vorba de o vanzare daca un user imi cere in mod expres sa ii fie trimis jocul ambalat in cutie de carton umpluta cu ziare, serviciu pentru care s-a oferit sa plateasca suplimentar fata de taxa de livrare sau imi pune in vedere ca el ofera suma x pe joc in care sa intre si taxele de ambalaj si transport (asa cum vrea el), iar eu sunt de acord, atunci ii trimit jocul cum vrea el.
    Daca dau de un scartar care trage la nesimtire de pret si nu mentioneaza nimic de modalitatea de ambalare, ii trimit jocul ambalat direct intr-o coala de hartie. In si definitiv si ambalajul ala mai costa ceva (chiar daca foarte putin), iar daca omul e calic, eu de ce sa fiu generos si sa scot bani aiurea din buzunar? Pana la urma nu exista o regula pe acest forum care sa oblige vanzatorul la asa ceva.

    Intrebarea mea pentru Darkone este urmatoarea: pe ce articole din Regulament s-a bazat atunci cand i-a impus lui Link sa ii inapoieze banii lui AngelOfPain? A fost cumva o intelegere clara, scrisa privind modul de ambalare?


    ---------- Post added 26-07-2013 at 17:14 ----------

    Evident ca problemele reale, de svici, familie, etc. vor prima peste un hobby, si anume jocurile de PS3. Si nu te poti astepta sa primesti raspuns imediat ce ai trimis mesajul. Si faptul ca tu sau Angel ati insistat cu mesajele si eu nu am raspuns in timp considerat de voi util nu inseamna rea vointa, din moment ce ti-am comunicat ca nu pot ajunge sa-l ridic cand am vorbit.

    Quote Originally Posted by LucKos View Post
    Si eu am avut probleme cu Link dar nu i-am dat negativ, dar l-am reportat aici acum ceva timp. M-a contactat sa ii tin Ninja Gaiden 3 si trecusera cam doua saptamani si la multe insistente de-ale mele mi-a raspuns sec, ca e plecat cu serviciul prin tara si daca pot sa-l pastrez bine daca nu, nu. Nu i-am dat negativ, desi ar fi meritat pt. ca in timpul cand era rezervat pt. el, am refuzat alte oferte. Si pt. ca nu s-a deranjat sa ma anunte ca nu mai e interesat.

    Cam ceea ce semeni, asta culegi.

    Si evident o bila neagra pt. el ca l-a mintit cu plecatul din tara etc si el o ardea pe la saloane de tatuaj - puteai sa-i spui omului ca nu ai timp deloc si ca o rezolvati peste 5-10 zile - nu cred ca era necesar sa-l minti intr-un mod atat de barbar.

    Legat de posta eu sincer n-am avut probleme cu serviciile ei - si am trimis/primit in/din Indonezia, Rusia, USA si Canada totul fara probleme - jocul sau carcasa invelit in folie de bule de 2x si pus in plic cu bule - deci prin 3 straturi nu mai trece nimic.

    Evident ca este responsabilitatea vanzatorului sa securizeze produsul cum crede mai bine pt. a ajunge in siguranta la destinatie, dar stati linistiti ca nici posta nu calca pachetele noastre in picioare.
    Pentru restul exista intotdeauna FanCurier, Cargus, DHL etc.

  12. #1152 SP
    Completionist Boghy02's Avatar
    Pai atunci daca nu vrei sa rezolvi problema , un ban permanent ar fi cel mai bun pentru tineCG nu are nevoie de asa useriLocul tau e pe okazii.

  13. #1153 SP
    Member AngelOfPain's Avatar
    Link, toata povestea asta mi-a lasat un gust amar.

    Dupa ce ai recunoscut ca ai "taraganat rezolvare cu buna stiinta", acuma vii si iar cauti scuze. Da, problemele reale le acceptam, dar nu sa imi spui ca pleci din tara, dupa care apari cu noul tatuaj facut la un salon in buc.
    Pe langa toate astea, mi-ai acordat un calificativ negativ desi daca citeai regulamentul vedeai in ce situatie se poate acorda: "Ratingul negativ se acorda pentru produse defecte sau care nu corespund descrierii vanzatorului."

    Nu are sens sa o lungim, cred ca s-a spus tot ce era de spus.

  14. #1154 SP
    Senior Member LucKos's Avatar
    Quote Originally Posted by Link View Post

    [/COLOR]Evident ca problemele reale, de svici, familie, etc. vor prima peste un hobby, si anume jocurile de PS3. Si nu te poti astepta sa primesti raspuns imediat ce ai trimis mesajul. Si faptul ca tu sau Angel ati insistat cu mesajele si eu nu am raspuns in timp considerat de voi util nu inseamna rea vointa, din moment ce ti-am comunicat ca nu pot ajunge sa-l ridic cand am vorbit.
    Prietene, ti-am tinut jocul o saptamana pt ca mi-ai spus ca il iei (dupa o negociere pana la ultima centima). Dupa o saptamana ti-am scris sa te intreb de sanatate ca nu mai dadeai nici un semn. Tu ce zici, in conditiile in care tu iti exprimi interesul si-mi zici sa-ti tin rezervat un joc si la o saptamana imi zici ca nu-l mai vrei... Normal era ca tu sa ma anunti ca nu-l mai vrei, nu sa trag eu de tine de un raspuns.
    Asta cu serviciul/familie e de inteles. Dar dc tu invoci chestiile astea si tu o arzi pe la saloane de tatuaj, scuza-ma dar astea sunt simptome de mitomanie!!!

    Oricum e clar ca n-ai cu cine sa te intelegi si tu nu poti iesi din subiectivism.

    Spor la deal-uri d-astea si calificative pe masura

    P.S. Nu mi-ai comunicat ca nu ajungi sa-l ridici ci ca nu mai esti interesat deloc de el - e o mica mare diferenta.

  15. #1155 SP
    OEE
    VIP Member OEE's Avatar
    Bun, conform Regulamentului lui AngelOfPain i-am scos negativul deoarece el a platit si ridicat jocul in urma tranzactiei.

    In legatura cu Link, vom reveni cu o decizie publica in curand.

  16. #1156 SP
    Banned Venom's Avatar
    Eu zic ca adevarul este la mijloc. Link are vina ambalarii, dar nu cred ca poate fi acuzat de rea intentie. Pana la urma a fost un accident stupid si cred ca ar trebui sa-i trimita lui Angel inapoi 1/2 din suma.
    P.S.: discul se poate recupera daca nu este zgariat rau, ceea ce nu cred decat daca erau si niste cuie prin ambalaj.

  17. #1157 SP
    Completionist Boghy02's Avatar
    Venom , Angel a incercat sa rezolve situatia cu Link.
    LE: Angel nu are rost...

  18. #1158 SP
    Member AngelOfPain's Avatar
    Sa fim seriosi!
    Ce vina am eu sa suport 1/2 din suma? Si asa am fost de acord sa imi dea suma la care era evaluat jocul meu (pe forum, nu pretul din magazin), nu am cerut jocul in sine, desi era acesta sigilat.

  19. #1159 SP
    Mad Collector rodarkone's Avatar
    Ok - sa recapitulam:

    1. Link ramane cu negativ de la Angel - deoarece nu a fost de acord sa returneze banii lui Angel (bani deoarece nu mai detinea jocul original / daca mi-ar fi sugerat ca ii trimite jocul inapoi n-ar fi fost nici o problema).

    2. Lui Angel i s-a scos deja trading ratingul negativ.

    MARE ATENTIE pentru cei foarte "ineversunati" - trading ratingul a fost introdus pentru a semnala userii neseriosi, acest thread sta marturie a faptelor. Daca cineva decide sa faca in continuare tranzactii cu useri cu rating negativ ESTE ALEGEREA LOR si se face cu buna stiinta.

    Acest caz este declarat INCHIS.

  20. #1160 SP
    Member Link's Avatar
    Adevarul nu este undeva la mijloc, este in gura lui Boghy02 care mi se pare ca deriva o placere din acest pseudo-scandal, prea face lobby pentru ban permanent, si in gura lui Angel care nu prea stie sa se poarte dar vrea sa i se faca dreptate, si stii ca-n general altii sunt oi. Nu ai ce le face.
    Eu nu m-agit, cine a facut schimb cu mine o sa faca si de-acum incolo, minus cativa. Oricine ar fi in locul meu nu cred c-ar vrea sa piarda din aceasta disputa pentru greseala unei terte parti. Si sa suport numai eu costurile iar nu mi se pare normal, desi nu este vorba de o suma mare. Daca mi s-ar fi propus o varianta de mijloc mi s-ar fi parut fair, dar sa fiu luat de urechi si la modul violent "jocul, banii, viata sau mustata" gen, deja sunt cam batran sa fiu intimidat asa usor. Parerea mea...


    Quote Originally Posted by Venom View Post
    Eu zic ca adevarul este la mijloc. Link are vina ambalarii, dar nu cred ca poate fi acuzat de rea intentie. Pana la urma a fost un accident stupid si cred ca ar trebui sa-i trimita lui Angel inapoi 1/2 din suma.
    P.S.: discul se poate recupera daca nu este zgariat rau, ceea ce nu cred decat daca erau si niste cuie prin ambalaj.

+ Reply to Thread
Page 58 of 78 FirstFirst ... 8 48 56 57 58 59 60 68 ... LastLast

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts