Nu sunt oficiale, dar cred ca asta e urmatorul nivel in ce priveste evolutia grafica. Arata senzational.
---------- Post added 31-03-2018 at 00:34 ----------
In sfarsit o sa vedem decoratiuni pe parchet si pe mobilier in jocuri !
Nu sunt oficiale, dar cred ca asta e urmatorul nivel in ce priveste evolutia grafica. Arata senzational.
---------- Post added 31-03-2018 at 00:34 ----------
In sfarsit o sa vedem decoratiuni pe parchet si pe mobilier in jocuri !
sunt departe de photorealism,am vazut acel clip unreal engine 4 demo
preturile la console sunt pe la 400-500$,nu poate sa iti ofere cine stie ce hardware in banii aia
Sa fiu sincer... cred ca tocmai de-asta s-au stricat atat de mult jocurile in ultima vreme... Pentru faptul ca developerii/graficienii pierd din ce in ce mai mult timp pe "fotorealism" si "decoratiuni pe parchet" decat o fac pentru gameplay, story, inovatie, feeling.
Vorba aceea: "daca vreau foto-realism, ies afara din casa"
Se prezinta bine demo tech-urile alea , dar eu nu cred ca or sa vina in 2020 noile console , ci la sfarsit de 2019
microsoft cu siguranta va lansa noul xbox la 3 ani dupa xbox one x,deci sunt sanse mari sa astepte sony inca 1an doar ca sa nu fie precum ps4 pro cu xbox one x
1 an diferenta intre ele si 40% diferenta de putere
sa presupun ca sony scot un ps cu 80% mai puternic ca xbox one x in 2019.ar fi suficienta putere ca sa ruleze jocuri open world in true 4k 60 fps+resursele pentru OS dar vor sa repete faza cu pro vs x?
am o intrebare ca vorbim doar de presupuneri.daca sony si ms scot noua generatie in 2020 ar fi echivalentul carui gtx de acum? gtx1080 sau gtx1080ti
Intr-adevar, generatia PS3/Xbox 360 si vechile motoare grafice ne-au oferit in anii 2005-2013 multe personaje iconice si memorabile despre care s-au facut chiar trilogii spectaculoase si povesti epice.
Prophet din Crysis, Big Daddy din BioShock, Geralt din Witcher, Ezio din Assassin's Creed, Captain Price si Soap din Modern Warfare, Frank Woods si Alex Mason din Black Ops, Shepard din Mass Effect,Fenix din Gears of War, , Batman din seria Arkham, Adam Jensen din Deus Ex, Issac din Dead Space, Nathan din Uncharted, Corvo din Dishonored etc.
Sa nu mai spun cate personaje iconice ne-au oferit generatia PS2: Kratos din God of War, Hitman, Max din Max Payne, Gordon Freeman din Hal Life, MasterChef din Halo, Sam Fisher din Splinter Cell
Generatia de aur ni l-a oferit pe Mario, Sonic , Kirby , Duke Nukem, Prince of Persia, Lara din Tomb Raider.
Oare cate personaje memorabile din jocurile generatiei PS4/Xbox One cunoasteti?
Cate personaje au avut aparitii in mai multe jocuri?
De exemplu, de ce din 2013 incoace , in seriile Assassin's Creed si Call of Duty sunt anual schimbati protagonistii, nereusind niciunul sa se ridice la valoarea capitanului Price sau Ezio Auditore, cu toate ca au o grafica tot mai imbunatatita?
Ca in rest, sunt reciclati si mulsi la greu vechii protagonisti din generatiile anterioare.
^Intr-adevar sunt mult mai putine personaje faine decat generatia trecuta, dar avem si acum cateva.
Geralt a devenit memorabil si cunoscut abia cu Witcher 3, 9S din Nier Automata, Aloy din Horizon, toate personajele din Persona 5 si animalul din The Last Guardian imi vin in minte acum. Mie imi e drag si de personajele din Stories: The Path of Destinies, chiar daca jocul poate fi destul de repetitiv la un moment dat.
Tu crezi ca aceiasi oameni care fac grafica sunt tot aia care fac si povestea? La un AAA in ziua de azi lucreaza 5-6 studiouri simultan cu sute de oameni implicati.
Oricum, video-urile alea par "vise" deocamdata. Asa cum a zis cineva mai sus, ma indoiesc ca o consola de cateva sute de dolari iti poate da calitatea aia. Nu ca nu mi-ar placea sa ma insel...
la ce haos este in zona de Chipset Grafic - din cauza celor ce fac mining - imi este greu sa cred ca Microsoft sau Sony - o sa accepte ca cei de fac chipseturile sa isi bata joc de ei . Cel putin un an cred ca o sa fie in pending pana se stabilizeaza zona asta .
Dar cu siguranta vor avea grafica mai buna.
Vezi Battlefield 1, Star Wars Battlefront 2, Project Cars 2, Forza Motorsport 7, Witcher 3, Horizon Zero Dawn, Hellblade si cam ce alte jocuri cu grafica realista ne-a oferit generatia asta.
Evident ca pe PC arata spectaculos!
Grafica mai buna cu siguranta vor avea, dar nu cred ca la nivelul ala din video-uri.
Sent from my LG-H870 using Tapatalk
Cica doar anul asta mai suferim din cauza scumpirilor.
Caderea burselor si a bitcoinului de asta iarna chiar au fost binevenite pentru a face ceva mici "corectii".
Minarea nu mai e o afacere buna ca acum cateva luni..... prea multi se laudau ca au ajuns milionari de carton fara sa produca absolut NIMIC!
Sper ca anul viitor sa se intrevada o scadere a preturilor pentru placi video pentru ca trebuie sa lanseze noile console prin 2019-2020.
Din ce am inteles de la un prieten Last of Us 2 vine in 2019 pe PS4 si PS5, insa ramane de vazut.
Personajele memorabile din jocuri nu au murit/disparut datorita graficii. S-a schimbat politica studiourilor in principal datorita audientei target.
Piata nu mai e dominata de gameri in beciuri/camere de apartament care nu se mai ridica de pe scaun pana nu afla finalul povestii caracterului preferat. Acum majoritatea e multiplayer/battle royal/etc. Jucatori ocazionali care vreau sa intre 1-2h maxim sa dea 3 runde cu prietenii. Nu exista interes fata de personaj. Vreau feeling-ul de 15 min si **** you -ul can ii dau headshot vecinului.
Normal ca producatorii nu sunt interesati de poveste cand un joc precum Rainbow six Siege e la al 3-lea Season pass fara nevoie de extra development sau personaje noi sau story now. Release - rinse - repeat - re bill
Daca tu crezi ca nu e nevoie se extra dev la R6 te inseli. Constant e nevoie se new content, peesonaje, harti, arme, balancing, etc.
Mai e o problema la ce ai mentionat tu though. Lumea prefera sa se uite la altii cum joaca decat sa joace ei, asa ca orice joc cu story vizionat de 100k de oameni inseamna ca acei oameni nu-l mai cumpara pentru ca deja au vazut toata povestea.
Sent from my LG-H870 using Tapatalk
Sunt sigur ca odata cu o noua generatie de console vor impinge VR-ul din ce in ce mai mult, insa sunt curios cum.
Sunt sigur ca asta a fost primul lucru pe care l-au facut inca de cand lucrau la prototip.
Bookmarks