Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 2 of 22 FirstFirst 1 2 3 4 12 ... LastLast
Results 21 to 40 of 439

Thread: Elden Ring

  1. #21 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Este primul joc de la From Software caruia ii voi spune pas. Apreciez faptul ca nu au lungit-o si mai mult , dar m-am uitat la trailer si pe youtube si pe twitch...grafica este execrabila. Multe animatii, bossi refolositi din jocurile anterioare...pana si cateva camere, cladiri sunt copiate si date cu alt var ca sa spun asa. Sunt mare fan dark souls etc...dar de data asta e o bataie de joc...dupa ce au luat jocul anului, se pare ca nu si-au dat atat de tare interesul.

  2. #22 SP
    Member Syni's Avatar
    Quote Originally Posted by lucicleric View Post
    Este primul joc de la From Software caruia ii voi spune pas. Apreciez faptul ca nu au lungit-o si mai mult , dar m-am uitat la trailer si pe youtube si pe twitch...grafica este execrabila. Multe animatii, bossi refolositi din jocurile anterioare...pana si cateva camere, cladiri sunt copiate si date cu alt var ca sa spun asa. Sunt mare fan dark souls etc...dar de data asta e o bataie de joc...dupa ce au luat jocul anului, se pare ca nu si-au dat atat de tare interesul.
    Nu cred ca ăștia de la From Software au excelat vreodată la partea de grafica, animații. Jocurile lor excelează pentru altceva, iar eu pentru acel altceva, abia îl aștept. Chiar acum rejoc cu plăcere Dark Souls 1, care deșii are o grafica de rahat, ma tine in continuare de scaun, spre deosebire de alte jocuri mult mai recente. Pentru mine, important este 4k 60 fps


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  3. #23 SP
    Senior Member dronology's Avatar
    Elden Ring Gameplay World Premiere | Summer Game Fest 2021


    Elden Ring Trailer Breakdown

  4. #24 SP
    Member KurtKnispel's Avatar
    Ar fi minunat daca vor balansa/echilibra jocul si pentru experienta single player. Incepe sa fie cumva previzibila si obositoare abordarea asta a lor, avand co-op-ul in prim plan. Daca esti jucator single, ai sfeclit-o. Cam jumatate din joc il dedici doar grind-ului. Ma refer la seria DS.

    Nu de alta, dar nu cred ca e rau sa aduci jocul ceva mai aproape si de oamenii cu mai putin timp liber la dispozitie.

  5. #25 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Quote Originally Posted by KurtKnispel View Post
    nu cred ca e rau sa aduci jocul ceva mai aproape si de oamenii cu mai putin timp liber la dispozitie.
    Din pacate tendinta in ultima vreme este de a frustra aceasta categorie de oameni din care fac si eu parte.

    Ma uit doar la ultimul exemplu, Returnal, jocul pe care il joc acum... doar eu stiu cate nopti am deja nedormite ca sa pot sa fac putin progress.

    Referitor la Elden Ring, sunt extrem de hyped pentru el si iubesc tot ce inseamna FromSoftware dar da ai dreptate 200% in ceea ce spui...

  6. #26 SP
    Member codpin's Avatar
    Iar o sa fiu considerat elitist pentru ceea ce o sa spun, dar nu ma intereseaza ca nu ma consider.

    Nu inteleg de ce jocurile ca si mediu de exprimare a devilor ar trebui sa fie pe placul tuturor, cand e clar ca nu asta e scopul. Asa cum nu e ok sa blamezi fotbalul ca nu te lasa sa pui mana pe minge doar fiindca tie iti place baschetul, sau nu il injuri pe Guta ca nu canta opereta, nu inteleg de ce jocurile de la From ar trebui sa fie mai accesibile.

    Am terminat toate jocurile lor de la Demon's Soul (2009) incoace, mai putin Sekiro si nu am facut niciodata grind in ele. Am murit de zeci de ori in fiecare? Da! Dar asta e mecanica jocului. Si nu ma consider vreun jucator cu cine stie ce skilluri. Si culmea nici nu am timp prea mult din cauza lucrului si a copilului.

    In momentul in care From o sa faca jocuri accesibile pt toata lumea nu o sa mai fie From. Asa vor ei sa fie masochisti si cine vrea sa intre in lumea creata de ei ori intelege asta ori plange pe forumuri.

    Legat de returnal, daca nu ar fi fost atat de greu, nici nu cred ca m-ar fi prins atat de mult. Satisfactia pe care o ai cand bati un boss dupa un run in care ai tras cu dintii de orice resursa nu ti-o poate da un joc "accesibil". Cel putin mie.

    Si ca sa nu fiu total offtopic, cum apare precomanda e ca si cumparat. Daca e ce trebuie fac double dip si iau si versiunea fizica sa o tin la colectie.

  7. #27 SP
    Member Syni's Avatar
    Quote Originally Posted by KurtKnispel View Post
    Ar fi minunat daca vor balansa/echilibra jocul si pentru experienta single player. Incepe sa fie cumva previzibila si obositoare abordarea asta a lor, avand co-op-ul in prim plan. Daca esti jucator single, ai sfeclit-o. Cam jumatate din joc il dedici doar grind-ului. Ma refer la seria DS.

    Nu de alta, dar nu cred ca e rau sa aduci jocul ceva mai aproape si de oamenii cu mai putin timp liber la dispozitie.
    Mie îmi place foarte mult rețeta asta a lor pe care sper sa o păstreze in continuare, nu mi se pare deloc ca” ai sfeclit-o” dacă joci doar single. Eu doar single am jucat, fără co-op și după ce înveți rețeta treaba merge unsa. Nu știu la ce grind te referi, poate doar la faptul ca nu ai save-uri la tot pasul, dar in schimb ai shortcut-uri care te ajuta foarte mult. Jocurile lor poți sa le termini și la lvl 1, nu ești constrâns ca la alte jocuri sa faci un grind de rahat pentru lvl și echipament pentru a trece mai departe.
    Sigur, înțeleg ca sunt și alți jucatori care nu au răbdarea necesară pentru a învăța din greșeli și pentru ei as fi de acord cu un easy mode, dar pentru mine îmi doresc și sper la dificultatea din jocurile lor anterioare.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  8. #28 SP
    Member morphine's Avatar
    Eu tot n-am reusit sa termin Bloodborne desi am facut mai mult de jumate din joc. Mi-a placut dar la un momentdat ma simteam depasit de situatie.

  9. #29 SP
    Member KurtKnispel's Avatar
    N-a cerut nimeni vreun easy mode. Problema e că jocurile lor sunt foarte dezechilibrate pe partea de single player si balansate in jurul experienței co-op. Începe să devină un model destul de prăfuit si previzibil, atâta tot.


    Ok, să presupunem că doresc să cumpăr Elden Ring. Totuși, de ce aș face-o, dacă voi juca practic același joc reciclat pentru a șaptea oară?

  10. #30 SP
    Member Syni's Avatar
    Quote Originally Posted by KurtKnispel View Post
    N-a cerut nimeni easy mode. Problema e ca jocurile lor sunt foarte dezechilibrate pe partea de single player si balansate in jurul experientei co-op. Incepe sa devina un model destul de prafuit si previzibil, atata tot.
    Sunt in total dezacord cu părerea ta, pe care sigur ca o respect. Dacă tu crezi ca balansat înseamnă sa te mai duci cu încă unu și sa-i dai la ‘boss unu pe la fata și celălalt pe la spate
    Din punctul meu de vedere jocul mi se pare balansat in single, poți sa treci de orice boss la orice lvl dacă ești bun si înveți din greselile anterioare.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  11. #31 SP
    Member KurtKnispel's Avatar
    Poti să fii în dezacord si cu faptul că apa consumată zilnic dăunează sănătății. Chiar nu are importanță.

    E adevărat, lumea gaming-ului chiar n-a dus niciodată lipsă de elitiști speriați că poate li se ruinează jucăria preferată.

    „Jocul e balansat pe single, știu eu sigur, poți trece ușor peste orice boss, easy-peasy".
    Dacă tu îi bați „ușor" pe Twin Princes sau Sulyvahn din DS3 înseamnă că ești Superman, fără suparare.

    La fel cum în teorie, orice viteaz cu tastatură îi poate învinge „ușor" într-o partidă de șah pe Karpov, Kasparov sau Fisher. Doar că în practică, ar trebui să să se mai nască cel puțin o dată ca să se întâmple asta.

  12. #32 SP
    Member codpin's Avatar
    Mie sincer mi se pare mai haos un boss fight cu summon. Sare ala prin toate partile. Bineinteles daca vine unul cu build bun face praf orice boss imediat.

    Eu f rar am apelat la summons si nu am facut-o niciodata in primul playthrough.

    Sunt de acord ca sunt nivele diferite de skill intre jucatori, dar repet, e ca la contracte, daca intri in lumea creata de ei iti asumi ca o sa fie greu. Si cuvantul cheie e greu, nu cheap. Exceptand cateva situatii rare in care chiar nu ai cum sa eviti damage-ul, restul sunt cat se poate de fair cand vine vorba de ce iti pune in fata.

    Sunt oameni pe youtube care fac challenge runs de lvl 1 deci clar nu ai nevoie de nici un grind. Tocmai acel grind de care s-a amintit e easy mode. Daca stai si farmezi si upgradezi echipamentul, jocul devine mai usor pentru ca ai mai mult spatiu de manevra, nu mai mori din doua bucati.

  13. #33 SP
    Member Syni's Avatar
    Quote Originally Posted by KurtKnispel View Post
    ….
    „Jocul e balansat pe single, știu eu sigur, poți trece ușor peste orice boss, easy-peasy".
    Dacă tu îi bați „ușor" pe Twin Princes sau Sulyvahn din DS3 înseamnă că ești Superman, fără suparare.

    La fel cum în teorie, orice viteaz cu tastatură îi poate învinge „ușor" într-o partidă de șah pe Karpov, Kasparov sau Fisher. Doar că în practică, ar trebui să să se mai nască cel puțin o dată ca să se întâmple asta.
    Nu ma dau niciun Superman, am murit la Sulyvahn, la Dancer, la majoritatea de o grămada de ori. Dar asta strict din cauza mea, obișnuit cu un alt tip de joc, cu un spam de click-uri peste click-uri ca și la AC-uri. Eu am descoperit foarte târziu jocurile Souls, am început cu Bloodborne acum vreo 2-3 ani când a fost free la PS+, apoi continuat cu DS3, DS2,DS1, Sekiro și acum in iarna Demon Souls. După ce m-am prins de mișcare, la rejucare mi s-au părut mult mai ușoare, si îmi place atât de mult genul asta încât și acum, când am timp, le rejoc prin rotație cu diverse alte build-uri.

  14. #34 SP
    Manager paul's Avatar
    Free upgrade last-gen - next-gen.
    Quote Originally Posted by IGN
    - This is FromSoft's Biggest Game
    - The World Is Also Seamless
    - Elden Ring Will Have Dynamic Weather
    - The NPCs Can Help or Hurt You, and There's Probably a Sad Reason For That
    - Plains, Swamps, and Other Environments
    - You Have to Become an Elden Lord
    - Yes, You Can Make Your Own Character
    Elden Ring: Dynamic Weather and 7 Other Details We Learned
    Quote Originally Posted by Video Games Chronicle
    Elden Ring will feature online multiplayer for up to four players, developer From Software has confirmed.

    In a fact sheet distributed on Thursday following the debut of a new Elden Ring trailer and the announcement of a January 2022 release date, the developer’s docs listed the support for online multiplayer.

    And a press release stated that players would be able to “traverse on foot or horseback, alone or online with friends across grassy plains, suffocating swamps and lush forests.”

    Bandai Namco CEO Yasuo Miyakawa also confirmed plans to develop Elden Ring outside of games. “We will continue to develop Elden Ring not only as a game but also in a variety of other areas in order to deliver the worldview and charm of this title to our fans around the world,” he said.
    Elden Ring will feature online multiplayer ‘for up to 4 players’

  15. #35 SP
    Member Antiohh's Avatar
    doar pe mine m-a facut trailerul sa ma gandesc la stapanul inelelor?

  16. #36 SP
    Member awaytokill's Avatar
    pentru discutiile de mai sus legate de easy mode si co-op:
    Attached Images Attached Images screenshot-2021-06-12-161543.png

  17. #37 SP
    Member SeCeX's Avatar
    Am batut The orphan of kos din prima, am sa las asta aici

  18. #38 SP
    Senior Member Clopotarul's Avatar
    Un breakdown de la VaatiVydia


    Quote Originally Posted by SeCeX View Post
    Am batut The orphan of kos din prima, am sa las asta aici
    Gratz, cred ca Orphan mi-a dat cel mai mult de furca dintre toti boss-ii din Soulsborne. Ugly bastard .

  19. #39 SP
    Member codpin's Avatar
    Orphan si Ludwig... Am avut cosmaruri cu ei. Da si cand i-am dovedit!

  20. #40 SP
    Manager paul's Avatar
    Interviu cu Hidetaka Miyazaki:
    - So it's very difficult to summarize briefly what Elden Ring is. But to us, it represents a culmination of all of our know-how, all of our passion across all of these games, to deliver a brand new dark fantasy IP. And I think as far as some of its characteristics go, we really focused on bringing something with just an enormous sense of scale and this broadness and openness to The Lands Between, the world that you'll explore.

    - Along with this new vast world, we have created a number of new action systems and game systems to enhance this, and to go hand-in-hand with the vast new world. For instance, the player can jump now, you can ride on horseback, and there's a number of new additions to combat, which just raise the level of freedom higher than our previous games.

    - I think another major difference, or major point of this title, is the number of choices you have available in combat. So while you can just choose to go in head-on, we also have a number of [alternative] elements, such as being able to summon the spirits of deceased enemies and use them as allies in battles.

    - The Lands Between is actually a name that was invented by George R.R. Martin himself, when he was coming up with the impetus for this world and writing its history and its deep mythos.

    - There are several themes to the enemy designs. One main theme of the main bosses of the game, in particular, are that they are essentially demigods – and characters who are written, again, by George R.R. Martin – and they inherited the mad tainted power of the Elden Ring shards once it was shattered.

    - So the Lands Between is made up mainly of these six large areas. It's divided into six major areas, and these are the domains of the major demigod characters who we just talked about. While the areas are lined up in a way so that you would normally tackle them in a specific order, you don’t have to follow it. We wanted to give a free level of progression and exploration throughout the Lands Between, so there's a lot of different ways. You won't be able to access everything from the start, but there are a lot of different ways you can approach each area. And there's a lot of freedom as to which order you tackle different areas as well.

    - So there is an element of guidance, particularly at the beginning. There is a mainline route that they can follow, but at any time they're free to break off this route and to take the untrodden path.

    - there is a hub area that you can access a little later into the game. And as well as this hub, which you can branch out from, there are the six main areas of the Lands Between, and each of these six areas will house its own mainline dungeon map, which is again seamlessly connected to the Lands Between itself. These will be the domains or the areas of the main demigod bosses. From here, you're able to explore not only these mainline dungeon areas, but also a wide variety of catacombs, castles, and fortresses, which are interspersed throughout the map.

    - Yes, fast travel is present.

    - There are also more resources to recover health on the way as you will be fighting for a longer time than before. The key word I think is 'retention', and retaining a sense of progression, so we wanted them to keep going, to keep that flow as they explore and they journey through the map.

    - Yes, the stamina bar exists in Elden Ring, but we feel it has less influence on the player overall. We wanted to make it feel less restrictive and contribute to that level of freedom more so than our previous titles.

    - There are cases in which you can buy them [arts, magic, etc.] at stores or learn them from NPCs, but generally they are hidden throughout the game’s world for the player to discover through exploration, rather than unlocking them through a skill tree as in previous titles.

    - So before, where there was a certain skill attached to a certain weapon, now you're actually able to freely interchange skills between a large variety of weapons. There are, I believe, around a hundred skills in total. Obviously you're free to combine your different skills with different weapons. You're free to build your character with different weapons and equipment. You're free to learn magic as well.

    - Yes. Those ones you saw in the trailer, those were the spirit summons we mentioned earlier. Usually they're enemy characters, but you can summon them as allies to assist you in battle. So those were the local offline summons.

    - And of course, in Elden Ring, you will still be able to summon fellow players for co-operative play.
    Elden Ring: The Big Hidetaka Miyazaki Interview - Summer of Gaming - IGN
    Elden Ring Trailer Breakdown - With Help From Creator Hidetaka Miyazaki:

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 2 of 22 FirstFirst 1 2 3 4 12 ... LastLast

Similar Threads

  1. The ring 1&2 By klausn in forum Carti si Comics
    Replies: 0 Last Post: 10-07-2010, 12:43
  2. Red Ring of Death dispare odata cu Xbox Slim By naz in forum Console News
    Replies: 23 Last Post: 23-06-2010, 16:48
  3. Lucha Libre AAA Heroes of the Ring By Nash in forum Console Club
    Replies: 5 Last Post: 18-06-2010, 11:07
  4. Ghid: Lost Odyssey - Ring Crafting By RonanN1 in forum Console Club
    Replies: 0 Last Post: 23-03-2009, 19:41
  5. Bucharest Ring Challenge 2008 - pics By amermofo in forum Foto & Video
    Replies: 2 Last Post: 26-08-2008, 00:46

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts