Mi-a placut povestea. M-a dus cu gandul la filmul Ready Player One. Cu siguranta o sa-l incerc, fiind free to play. Sper sa ma prinda, desi e cam SF pentru gusturile mele
Mi-a placut povestea. M-a dus cu gandul la filmul Ready Player One. Cu siguranta o sa-l incerc, fiind free to play. Sper sa ma prinda, desi e cam SF pentru gusturile mele
Pai este aproape carbon copy dupa RPO. Tot nu am inteles ce vor cu jocul asta, este un BR cu elemente de story? Oricum, raman la parerea initiala, hard pass pentru mine.
Da, e dragut ca este totusi un efort in plus pe care il fac, desi nu este ceva de asteptat, mai ales la un joc de tip BR.
Hyper Scape is having a rough launch on Twitch
Ubisoft entered the crowded battle royale market yesterday with Hyper Scape, a new first-person shooter promising a unique twist on the crowded formula. Ahead of its release, the game looked like it had potential to be a big hit on Twitch, even topping the streaming giant’s most-viewed charts the day it was announced and its technical test first went live. Sadly, the hype for Ubisoft’s futuristic free-to-play game has fallen off significantly, as it’s now pulling in abysmal viewership just one day after release on console and PC.
As of this afternoon, Hyper Scape has over 240,000 followers and just 11,000 viewers tuning in to watch various content creators stream it live. (Compare that to Fall Guys, another battle royale game that launched last week, which has over 311,000 active viewers this afternoon and 431,000 total followers on the platform.) Hyper Scape’s other competitors — Fortnite, Apex Legends, Call of Duty: Warzone, and PlayerUnknown’s Battlegrounds — have millions of followers and hundreds of thousands of viewers tuning in on a regular basis.
Ubisoft had big streaming plans for Hyper Scape, too, hoping it could rival the most popular titles on Twitch. Ahead of its release, Ubisoft announced it was working on special Twitch integrations for the game, allowing viewers to decide random map events that would temporarily affect a streamer’s active match, such as infinite ammo or low gravity. That same type of integration would also allow streamers to set up and partake in matches with their viewers instantly.
https://www.theverge.com/2020/8/12/2...-battle-royale
De asteptat.
Am jucat eu, dar nu-i ceasca mea de ceai. Daca esti fan arena shooters si vrei cel mai fast paced si vertical battle royale, atunci da-i o sansa. Plus ca unele chestii din joc mi se pare ca se bat cap in cap, au TTK lung ca sa incurajeze "hot pursuit" unde nu-l dai jos pe inamic din prima ci trebuie sa-l fugaresti pe acoperisuri si coridoare, ceea ce e interesant, dar in acelasi timp iti ofera tot felul de unelte de evasion care submineaza mecanica asta gen invisibility hack. Pai ori vrei sa ne urmarim, ori nu?
Also e greu de inteles harta si modul in care se "inchide", am avut dificultate in a imi da seama cum s-o navighez, mai mult decat in alte BR-uri.
E cool ce au incercat sa faca si de apreciat ca dupa atatea tilturi BR au reusit sa vina cu ceva fresh si cat de cat inovativ, dar nu-i ajuta nici nisa pe care au intrat (arena shooter players sunt putini, iar majoritatea vor 1v1-uri cu map control bine pus la punct, nu BR-uri), nici unele mecanici care se suprapun. Cu toate astea sunt ~2m playeri activi zilnic, desi daca te uiti pe twitch n-ai zice (si culmea, a fost facut cu twitch in minte).
Am jucat si eu ieri pana la urma. Mi-a placut ideea hartii, unele animatii, directia artistica interesanta in schimb plecand de la warzone pe care il joc des, in asta nu cred ca o sa petrec prea mult timp. Gameplayul e mult prea rapid pentru mine desi imi place ideea de verticalitate. Harta e prea mica si coridoarele prea stramte, parca ma sufoca.
Mi se pare genul de joc pt e-sports mai mult.
@eagle-eye Ai cumva un link sau ceva de genul cu active si current player count pentru Hyper Scape? Am tot cautat si nu am gasit nimic. Imi vine foarte greu sa cred ca are 2M de jucatori activi zilnic (chiar si pe toate platformele adunate), mai ales cu acel viewership pe Twitch, unde nici streamerii consacrati nu aduna numere foarte mari cu acest joc.
Da, si eu as fi surprins de acest numar. Mea culpa daca eagle a zis 2 mii si eu am interpretat ca 2 milioane. Dar la 2 mii este...aproape mort, de asta zic, ca din formularea lui ai zice ca e vorba de 2M. Poate are el niste inside info
Nu e publica informatia. Dar era aproape de 2m cand m-am uitat, a mai scazut intre timp.
Ma gandesc ca la un numar de genul asta, ar fi facut publica informatia pe toate canalele de social media, sa mai creasca interesul cat de cat.
Nu zic ca minti cu ceva legat de asta, dar cum spuneam, mi se pare un numar foarte umflat. Poate fac ei vrajeli acolo prin intern ca sa ii faca pe angajati sa aiba incredere in proiectul lor. Pana nu vad pe undeva niste stats oficiale, pe mine nu ma prea conving.
Fiind free-to-play, sigur nu erau downloads?
Stim ca esti de buna credinta, dar e vorba de Ubisoft... asteptam un official statement, ceva.
I dunno, si eu sunt usor surprins
Na, asta am vazut, asta am zis. N-ar avea niciun sens sa le umfle intern, s-ar minti singuri aiurea si cand ar cere lumea bonus si n-ar primi mai mult ar cauza probleme
UBISOFT'S HAPPY HOLIDAYSGet the Hyper Scape™ Rewards pack today*
Receive the Nahari’s Pow Surfer Gift including a snowboard, a fact tracker and a D-tap pistol.
*Content will be delivered on all platforms
Bookmarks